Elképesztő,hogy mire képesek egyesek a leggyorsabb autó megépítése érdekében. Bizonyára Colin Chapman is elismerően bólogatna a videó láttán,ilyet az ő idejében nem sokan csináltak. A XXI. század hajnalán egy valószínűleg tébolyodott elmebetegekből álló csapat megalkotta azt amitől mindenki tartott. A kétüléses Smartot nem a sebesség és a gyorsulás királyaként ismerhette meg a közönség. Aranyos kis városi autó amivel könnyen lehet parkolni és két ember úgy ahogy elfér benne. Én úgy néztem rá mint abszolút felesleges autóra hiszen a háború utáni időszak autóitól eltérően különösképpen olcsó sem volt. Az U.S.A.-ban is népszerű pedig épeszű ember azt gondolná,hogy a tepsi nagy sedanokhoz,SUV-okhoz és batár kombikhoz szokott vásárlóközönséget nem érdekli különösebben egy olyan autó aminek a motorja a nagyobb autók klímájátsem tudná működésre bírni. És mégis található valami cseppnyi báj ebben a kisautóban ami miatt sikeres lett. Számomra különösen főleg mióta megnéztem az alábbi videót amiben a Smartot először szétkapták majd újraépítették. Méghozzá nem is akármilyen motorral. Megkapta a Suzuki Hayabusa 1300 köbcentis nagyjából 200 lóerősre tuningolt motorját amitől olyan veszett módon pörög,hogy szabad szemmel nehéz követni. A megzabolázhatatlan izomgolyó a Diablo nevet kapta ami ördögöt jelent. Nem is csoda:
Ha már itt tartunk itt egy video amin egy Diablo Smart egy Ferrari F430-at gyaláz meg:
És még mindíg nincs vége a borzongásnak,van itt még valami,csemegének. Egy szintén Hayabusa motoros Isetta amit sajnos nem idítanak be,de belegondolni is rossz,hogy milyen teljesítménye lehet:
És a végére egy körkérdés: Szerintetek mennyi idő alatt szakadna ketté és/vagy bomlana atomjaira a Smart és az Isetta ha megkapná ezt a Hayabusa blokkot?