S-blog

Átment a lábadon a Family Frost? Eleged van a bunkó autósokból? Van egy jó linked vagy videód? Esetleg anyáznál egy jót, vagy csak javaslatod van? Kattints a nevemre és írd meg nekem azonnal!

Ezekről beszélünk

scheerti videói

Prostreet

Szolgálati közlemény(igen,megint egy)

2007.04.18. 07:18 scheerti

Bocsánat,bocsánat,hogy már megint szolgálatilag közlök autós téma helyett de ez fontos. Elég sok idő telt el a filmtöltögetős post óta de a mai napig kapok leveleket ez ügyben( ugyanis a kommentelést lezártam ott). Szerencsére nemrégiben írt valaki aki elkezdett foglalkozni a meghívóküldős dologgal mert látta,hogy van rá igény. Az Isten áldja meg érte! Itt van Batmanyuss blogja ahol lehet meghívót kunyerálni. Sőt,a linkblogba is kitettem,azoknak akik mindenáron filmet akarnak tölteni. Én innentől a témával nem nagyon szeretnék foglalkozni.

Más:

Tisztelt mazsikaa17, tegnap kaptam tőled egy levelet amiben egy kérdést tettél fel,amire boldogan válaszolnék ha működő e-mail címet adtál volna meg. Ha írsz egy kommentet és helyesen kitöltöd az "e-mail cím" mezőt akkor tudok majd válaszolni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://scheerti.blog.hu/api/trackback/id/tr760156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása