S-blog

Átment a lábadon a Family Frost? Eleged van a bunkó autósokból? Van egy jó linked vagy videód? Esetleg anyáznál egy jót, vagy csak javaslatod van? Kattints a nevemre és írd meg nekem azonnal!

Ezekről beszélünk

scheerti videói

Prostreet

Bajort vagy svábot?

2007.06.30. 19:31 scheerti

Ez itt a nagy kérdés. Különösen azért mert itt van 4 autó amelyek birtoklásáért cserébe magam építeném fel a 4 férőhelyes álomgarázst. Tetszenek,egytől egyig. Választani nem tudnék közülük,ezt most le kell szögeznem. Aki eddig nem értette ezeknek az autóknak a lényegét az ne is olvasson,tovább nem is fogja. Jó,jó értem én,hogy Colin Chapman meg súlycsökkentés meg minden de ezek nem versenyautók,akármennyire is próbálják annak láttatni őket a porosz szigorral idomított kopaszodó marketingesek. Ezek  limuzinok amelyek erősek,gyorsak,és még kanyarodni is tudnak. De semmiképp nem sportkocsik. A céljuknak azonban tökéletesen megfelelnek. Vadállat módon hasítani az autópályán és hatalmas túrák alkalmával kipróbálni,hogy mennyi idő alatt lehet elrakni keresztbe egy szerpentinen. És akkor itt jön a dolog érdekes része,mivel adott négy darab germán "izomlimuzin" (levédettem) és tényleg nem tudnék egy konkrét darabot kiválasztani. Mindegyik tetszik valamiért.

És most akkor feltenném a leghülyébb  kérdést amit egy csapat megszállottól kérdezhet az ember:

 Melyik kéne? (indoklás)

Aki úgy érzi,hogy nem tudna dönteni az hozzon cementet,murvát,téglát és segítsen az álomgarázs kialakításában.


15 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://scheerti.blog.hu/api/trackback/id/tr4109131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dörmi06 2007.06.30. 20:41:41

Hmm... a Brabus túl erős és Merci, az AMG az Merci, az Alpina elforgatja az ívbelső kerekét... Scheerti, csak 3 állásosra csináld a garázsod, vittem az M5-öt :)

Tomi 2007.06.30. 20:51:42

Brabus és Alpina (kár a sperr miatt), de mivel csak egyet lehet, a Brabust vinném. (pedig BMW párti vagyok)

murci 2007.07.01. 10:12:30

Fix hogy a Brabus E V12 -t vinném, régen és ma is tetszenek a Brabus gépei, csak nem én vagyok egyenlőre a célközönség sajna, Viszont azok a brutális kerámia féktárcsák meggyőztek :)

ommm 2007.07.01. 13:24:43

M5, mert:
1. az gyári
2. nincs tetű nehéz V12 az orrában
3. mégis pörög
4. és a tehenek közül még mindig a legélvezetesebben vezethető

Tommi 2007.07.01. 17:17:24

Egyik sem kellene! Nem tetszenek...

Scheerti: maradhat négyállásos a garázsod... :)

murci 2007.07.01. 17:37:11

ommm te drága, annak köcsög automata váltója van!!! az Alpinának és az AMG nek is, csak a Brabus a 6 os manuális! azért ezt ne feledjük el :)

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.07.01. 17:54:18

Őőő és az M5 rajttechnikájának szavatosságáról mit hallottatok? Járt egy Urban legeng,hogy a BMW össz-vissz 100 rajtot garantál,oszt' jónapot. De szerintem ez baromság. A BMW ilyet nem ad ki a kezéből...

Dörmi06 2007.07.01. 18:46:34

Ha jól emlékszem Karottának sikerült ezzel a nagyszerű startautomatával egy nap alatt kivégezni a kuplungot (legalábbis valami ilyesmit írt ki neki a fedcomputer).

murci 2007.07.01. 18:56:22

én hallottam róla, de em igazán hinném el, amúgy meg szerintem a kuplungot manuális váltóval sem túl nehéz kivégezni egy 511 lovas (jó tudom alapból 507) gépen :)

de akkoris a Mercedes kéne, sokkal méltóságteljesebben suhannak az autobahnon, mint a Bimmerek, és a hangjuk is kellemesebb, olyan morgós, míg a Bimmeré inkább üvölt, és ez szerintem hosszú távon baromi idegesítő lehet
utaztam már 1200 km-t egy Supersprint kipuff rendszeres VTi Civic el, mint utas, ami az első órában jópofa és állat volt azt az ötödik óra után marha zavarónak és fárasztónak tartja az ember (legalább is én), ezért utazásra a Brabus a megoldás, csapatni meg a Bimmer kell :)

George 2007.07.01. 23:42:25

A Brabus. Merci párti vagyok. És ez az erősebb. Meg ebben a hang dologban is van valami (én csak 11 km-t utaztam egy 1.2-es polóban, amin sportdob volt, de majd megőrültem hátul, pedig szeretem a sportos hangú autókat). Meg persze a manuális váltó miatt is. Ja, nem ez a Brabus Merci a leggyorsabb limo, valami 355-ös Vmax-xal?

murci 2007.07.02. 08:08:01

George nem, az amire te gondolsz a Brabus Rocket, amit egy CLS ből csináltak, ez meg "csak" egy E, de a motor ua, csak a Rocket ben a kompresszor nagypbbat tölt

ommm 2007.07.02. 09:07:11

nem tudom, hogy van az a rajtautomatával, de:
1. nem hiszem, hogy a BMW tényleg kiengedne ilyet
2. hányszor használnád a rajtautomatát? engem nem hoz lázba
3. az a váltó a jelenleg legjobb "automata" váltó a világon.

George 2007.07.03. 00:24:04

murci: de
www.rsportscars.com/eng/cars/brabus_e_biturbo.asp
Csak már nem rekorder.
www.vezess.hu/hirek/brabus_rocket_uj/7897/
Viszont nem értem, hogy miért magasabb a végsebessége, mivel a CLS-nek roszabb valamivel a légellenállási együtthatója.

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2007.07.07. 18:24:28

rühellem a merciket, ergo bmw, inkább az M5, az alpina azér nem mer ahhoz képest milyen erős a sportosság nem épp egyik jellemző tulajdonsága, tele minden jóval...dehát pont ezért alpina, egy nemes bmw...az M5 kéne

Robe 2007.09.12. 12:10:51

Ha ezekből kéne választani akkor tuti M5, az az autó technikailag veri az összeset szerintem...de meghagyom neked mind a négyet, nekem az új M3-as kell vagy a facelift előtti M6...
süti beállítások módosítása