S-blog

Átment a lábadon a Family Frost? Eleged van a bunkó autósokból? Van egy jó linked vagy videód? Esetleg anyáznál egy jót, vagy csak javaslatod van? Kattints a nevemre és írd meg nekem azonnal!

Ezekről beszélünk

scheerti videói

Prostreet

Az ember, aki vérét adta az internetért

2008.02.04. 12:13 scheerti

Történt, hogy megdöglött a táp a gépemben. Iszonyatosan nem értek a számítógépekhez, egy autóbuzinak nem is kell.  Égen-földön nem lehet Veszprémben szombat este tápot venni, még akkor sem ha az egyik számítógépes bolt tulajdonosa történetesen a bolt fölött lakik. Probléma adott, hívtam is jól bevált módszer szerint a lánglelkű geek-et Csabit, hogy kendácsolja meg régi ócska masinámat. Csabi tud számítógépet szerelni, de váltani nem. Furcsa világ. Mivel nem tudta a hiba okát hozott magával egy tápot, ideiglenesen, hátha azzal megy. Ment. Ez volt szombaton 15 órakor. A fél megyét körbetelefonáltam, majd szomorúan konstatáltam, hogy ebből ma bizony nem lesz gép. Mivel a masina elképesztően hangos is volt egy rossz alaplaphűtő miatt, azt is cserélni kellett. Illetve nem kellett, de ajánlott volt. Elrobogtam tápért, és hozzá vettem egy alaplaphűtőt is, passzívat, ami Csabi szerint baromság volt, hiszen ha a régit lehúzom akkor az is passzív. Ráadásul gányul is raktam be. Olyan elképesztően ocsmány lett, hogy ha egy geek meglátja azonnal felköti magát az első fára, tápkábellel. Ott volt a táp berakása is, ami segítség híján rám várt. A lázas szerelés közepette vettem észre, hogy ez a dög a vérem követelte, ugyanis az egyik lemez elvágta a kezem, és szépen csöpögött a vér a dobozra. Gyors elsősegély után összeraktam a rettenetet, és bízva jószerencsében a konnektorhoz közelítettem, bizonytalan mozdulatokkal. És ment. És halk. És nem tudom meddig megy de halluja. Nagy taps és örök hála Csabinak, aki segített felderíteni a hiba okát. Két hét múlva ismét áthivom Csabit aki korrekciós ellenőrzést fog végezni a gépen, jókedvűen, mert vettem neki sört, tekintve, hogy szombaton csak egy dobozzal ivott. Bár ezt ő még nem tudja. És még mondja valaki, hogy a kutyátlan ember legjobb barátja nem az internet.

9 komment

Címkék: internet lol

A bejegyzés trackback címe:

https://scheerti.blog.hu/api/trackback/id/tr59324594

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tommi 2008.02.04. 16:50:29

Aztán vigyázz, nehogy mégegyszer rossz helyen nyúlkálj :DDD

oPal 2008.02.04. 23:23:21

A direkt hűtés ventillátora is meg tud harapni :) (persze olyankor kell a gyújtást állítgatni strobival)
Amugy én geek, nörd, vagy autobuzi vagyok? most rakok össsze egy számítógépet is... :D

ommm 2008.02.05. 09:02:44

ehhh...látom azért vannak még fehér foltok :)

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.02.05. 09:17:32

Na azért egy tápcserét meg tudok oldani segítség nélkül is:)

Nándesz 2008.02.06. 01:10:56

Na igen, az én ujjamat egyszer a videokártya vágta el, de csúnyán. Veszélyes üzem ez a számítástechnika :)

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.02.08. 20:12:52

nee geek-ezzünk mán, az olyan snassz:) kocka, oszt jóvan. amugy én akkor egy igen ritka faj vagyok mert kurvára értek a gépekhez, most megyek le is érettségizek angolul informatikából, emellett meg autóbuzi is vagoyk a javából, fuck yeah :)

csiky944 2008.02.09. 00:51:27

én is érettségizek egyet infóból ha minden igaz,ha 5-ös lesz,megkapom az ecdl fullt :)
ha nem meg nem számít,rendes érettségim már van

Nándesz 2008.02.11. 21:04:45

Én hülye először megcsináltam szépen modulonként az ECDL-t, aztán végül infóból érettségiztem :) Az infó érettségi amúgy gyaloggalopp némelyik modulhoz képest...

Rocko- 2008.02.13. 21:56:02

az ECDL olyan, mint az autókon a racsing matrica. van, de minek. ha értesz hozzá, akkor annál profibb vagy, h ilyennel járasd le magad. :)
süti beállítások módosítása