S-blog

Átment a lábadon a Family Frost? Eleged van a bunkó autósokból? Van egy jó linked vagy videód? Esetleg anyáznál egy jót, vagy csak javaslatod van? Kattints a nevemre és írd meg nekem azonnal!

Ezekről beszélünk

scheerti videói

Prostreet

Zsebvényócas kategórikus hörgéssel

2007.04.26. 20:27 scheerti

Biztos mindenki hallott már V8-as motorral szerelt kocsiról,legyen az izomautó, méltatlanul mellőzött GT, aszfaltszaggató bestia, vagy keleti csoda. Hörgő,üvöltő zajára  az autóbuzi egyenesen elindul a hang irányába és mereven bámul maga elé percekig ha találkozik vele. Nem azért mert ritka,hanem mert különleges. Persze nem csak idehaza. Történelmileg szerencsésebb fejlődésű országokban is kultusz épült köré és amiben V8 van az csak erős lehet és iszonyatosan jó. A bolondok őshazájában új divat kapott szárnyra, a Mini V8 építés. Hogy mire jó azt még egyenlőre nem sikerült kiderítenem biztos V8-as motorkerékpárt akarnak építeni. Muhaha,a V-twin hazájában? Nem! Inkább eljárnak vele autós találkozókra és egy asztalra erősítve hallgatják a  V8 morgását amíg a kocsijukban lévő pihen. Na ez az igazi kempingszett,az NDK-s hordozható TV és hűtőláda bekaphatja. Tartson mindenki Mini V8-at a kocsijában, pusztán a hang miatt is jobban megéri mint a buta erősítők és mélynyomók.


               

11 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://scheerti.blog.hu/api/trackback/id/tr4964047

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: click the up coming website page 2017.11.20. 08:25:36

Médiatörvény és reklámidő - Örülünk, Vincent?

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tomi · http://www.discovery.atw.hu 2007.04.27. 18:00:50

Ez gyönyörűen van megfogalmazva:

Hörgő, üvöltő zajára az autóbuzi egyenesen elindul a hang irányába és mereven bámul maga elé percekig ha találkozik vele.

Gratulálok!

winters 2007.04.27. 20:50:17

hol lehet kapni?
kell!!!!

TomAsuzukis 2007.04.27. 20:55:15

Tök jó! Vajon hány köbcentis és lóerős lehet?

Scheerti linkjéről elindulva véletlenül ezt találtam : www.youtube.com/watch?v=-QMaS4pB9rw&mode=related&search=

Na,Scheerti,erre varrj gombot!

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.04.27. 21:19:18

Ez fantasztikus,nagyon ötletes,és egyedi.

A mini V8-asról nem tudok nyilatkozni úgy tudom kitben lehet kapni ilyesmit és otthon összeszerelni. De biztosan meg lehet már venni készen is. Valószínüleg nagyon-nagyon drága de attól még jó móka! Becslésem szerint kb 100 köbcentis lehet vagy talán még nagyobb,legalábbis amiket eddig láttam a neten azok hasonló hengerűrtartalommal rendelkeztek,lóerőre viszont tippem sincs.

serialkiller01 2007.05.25. 12:31:35

Ebben az ausztrál Csodában is V8-as lenne? Félelmetes a hangja: youtube.com/watch?v=LwuG6TNdI4s

serialkiller01 2007.05.26. 10:31:44

Köszönöm válaszod! Igazán.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.05.26. 13:04:41

Bocsánat,ezerszer is bocsánat. Alig van időm bármire is. Igen,elképzelhető,hogy V8-as van benne....

serialkiller01 2007.05.26. 13:11:38

Nincs bocsánat, nincs. ;) Azt hittem ismered az autót, azér' kérdeztem...

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.05.26. 13:50:23

:)

Nem ismerem,de nagyon is lehet,hogy V8-as motort kapott. Van viszont egy olyan projekt amiről hallottam csak: Egy Ladába építettek be egy öreg 140 ló körüli aluminium V8-as motort. Nos a végeredménytről mindenképp beszámolok ha nekem is beszámolnak róla:)

serialkiller01 2007.05.26. 15:16:23

OK. Szerintem nem én vagyok az egyetlen, akit ez érdekel, úgyhogy kicsit sürgesd meg az informátoraidat, hátha... :)

Stefan 2008.01.24. 17:51:35

Én most rendeltem egyet otthon az íróasztalomon fog figyelni, rejtett gombbal idíthatóan, meghülyültem azt hiszem, de nem érdekel.
süti beállítások módosítása