S-blog

Átment a lábadon a Family Frost? Eleged van a bunkó autósokból? Van egy jó linked vagy videód? Esetleg anyáznál egy jót, vagy csak javaslatod van? Kattints a nevemre és írd meg nekem azonnal!

Ezekről beszélünk

scheerti videói

Prostreet

Tesco's ultimate: Stage 2

2008.02.18. 19:14 scheerti

Mit kezdjen a józan paraszt a meglévő 260 lóerős autójával, ha a megjelenésen is javítani szeretne és nem elég neki a lóerő?

Elindulunk újra a teszkóba és csurig töltjük a bevásárlókocsit igényes tuningcuccal. Kapaszkodjatok, nehéz menet lesz!

Szóval adott egy hiperszuper agyonpimpelt autó, ami már-már Ferrari magasságokba emelt minket, most ideje továbblépni, hiszen az idő pénz.

Mindenekelött el kell gondolkodnunk azon, hogy a megannyi lóerő csak nehezen jut le a földtre a szar elsőkerékhajtással, nincs mit tenni, rögtön a parkolóban nekiállunk lefeszíteni egy Quattro feliratot egy Audiról. Bízunk benne, hogy a nagyonkopasz-nagyonerős tulajdonos nem veszi észre a tevékenységet, ellenkező esetben fel kell hívni Marikát akinek a sógora a balesetin rendel. De nyert ügyünk van, kicsit karcos lett a német bálna, de lejött. Hálistennek senki nem látta. Ezt rögtön telepíthetjük is, így az "Astra uattro" emblémával ismét sikerült újabb lóerőkkel gazdagítani a ménest. Arról ugye nem tehetünk, hogy a művelet végrehajtása közben a "Q" betű az autón maradt, nem baj, helyesírásból úgysem kapott senki hármasnál jobbat Ilonka néninél az önkormányzati iskolában. A biztonság kedvéért az éj leple alatt azért Herr Ulbricht osztrák rendszámos A6-osáról is lefeszegetjük a Q betűt, így már senkinek nem fog feltűnni az apró hiányosság. Ezzel ismét mi lettünk a bajnokok, német az autó, még jól is áll neki, 19 lóerő ismét hozzáadva a lóerőgyárhoz, tapadás ezerrel.

A sportkormány iszonyatosan jó érzése az első napokban meghozta a várt eredményt, így sajnos a lökhárítót javítani kell, minek vennénk újat, a műanyaghegesztőt épp nekünk találták ki. Hogy ne legyen ocsmány, gyorsan beszerzünk egy gazdaságos fehér festékspray-t és gondosan lefújjuk. Megjegyzés: Legközelebb a művelet végrehajtása elött az odatapadt bogáncsot, szalmaszálakat és rovarhullákat távolítsuk el, mert a büdös életben nem fogja be a sorjás műanyagot. Gondoljunk rá milyen ciki volt kimagyarázni a búcsúi bálban, hogy miért pattogzik a festés. Szerencsére a parasztok hamar megették, hogy azért pattogzik mert karbon van alatta és a sebességtől felpattogzik a fényezés. Kissé zavaró, hogy a hátsó lökösre nem maradt elég festék, így úgy néz ki mint a festő Laci horpadt Sierrája a templom meszelése után. Nem baj, majd mindenhova előre megyünk, úgy nem látszik. Különben is, mi az az 1 hónap míg megjön az újabb szállítmány  fára-fémre-élőlényre festék Lengyelországból? Azért siethetne az a hülye Polák, elég szar érzés mindig sötétben járni... 8 lóerő adott, a duplája lesz ha megjön a többi festék. Az, hogy elüt az autó színétől, ne zavarjon minket, felesleges aggódni, úgysem süt sokat a nap ebben az évszakban.

Az utastér olyan középszerűnek hat, hát fel kell dobni. Nem is kezdhetnénk mással mint a jó öreg Kuka utas matricával. De a teszkóban sajnos nem kapni ilyet, úgyhogy ipari méretú túrakésünkkel nekiesünk a nagybácsi féltett Wartburg De Lux kombijának, abban van egy egész jó állapotú. Szegény még a horvát tengerpartot is megjárta vele, sebaj, nincs idő nosztalgiázni, cselekedni kell. Egy óvatlan mozdulattal sajnos az NDK remekének számító műszerfalba csontig hatol a penge, nagy a baj. De nincs mit tenni, folytatni kell a tervet. A matrica szépen lejött, kár, hogy 20*5-ös lyukat hagyott maga után. Ezért meg fog ölni. Még jó, hogy a hangfalas Gyuri épp most hozott be Ausztriából egy csomó kidobott autórádiót. Kicsit igazítunk rajta és épp belefér az egyik. Az install közben keletkezett károkat majd kipótoljuk epokittal és hobbibetonnal.  Ha a küszöbbe jó volt akkor az utastérbe is megfelel. Úgyis kőművesnek tanult az öreg. Miután leküzdöttük a nehézségeket ideje némi PalmaTex ragasztóval helyére billenteni a szebb időket látott matricát. Büszkén virít: Kuka utas vésd az észbe, ne pofázz a vezetésbe. Istenem micsoda idők voltak. Mostmár elmondható, hogy retro az autó beltere. Ezt se tudja minden autó! Meg is jegyzi Klári, -aki logisztikai menedzser a second hand shopban-, hogy gagyi. Régen szimpatikusabb volt a Klári, míg a turkálóban volt bálabontó. Csak azóta ilyen nagy az arca mióta a jóisten felvitte a dolgát. Klárit egy jól irányzott könyökössel gyomorszájon vágjuk, de nem rázza meg, már hozzászokott. Klári édesanyja új magasságokba emelte a napszemüveg öltöztet szlogent mikor egy alkalommal rossz flakonosbort vitt haza az élettársának. Hiába no, családban marad. Igazán megérthetné, hogy rosszul viseljük a kritikát. A rally üléshuzatot megkoronázandó be kell szereznünk egy biztonségi öv-védő huzatot.Sparco feliratos ,természetesen. Ez ám a hímzés öcsém, a nagymuter elsunnyoghat az ósdi falvédőivel. Sajnos szupersportautónkban gyárilag nincs kartámasz, ezt a súlyos hiányosságot azonnal pótolni kell, és ennek nem csak esztétikai hanem biztonságtechnikai okai is vannak. Drága ülésekre költeni nyilvánvaló baromság, ezt mindenki tudja, a rallysok is csak felvágásból teszik. Méghogy stabilitás? Minek? Balról ugye fog az ajtó a kanyarban, jobbra pedig, nos ide kell a kartámasz ami megakadályozza, hogy az anyósülésről élvezhessük tovább a versenyt. Esztétikus és masszív. Szinte jó kézbe venni. Univerzális,műbőr. Épp passzol. Váltani ugyan még nem tudunk tőle, de majd bekopik. Mikor a haverok rákérdeznek, hogy mi az a hatalmas MADRE IN PRC felirat az alján hetykén rávágjuk, hogy a legcoolabb távolkeleti tuningcég, gyakorlatilag ők a teszkó kizárólagos beszállítói. Elismerően bólint mindenki, nem hiába, ők is tudják mi a jó.. Apropó váltás. Sajnos a nemrégiben beszerzett halálfejes váltógomb feladta a harcot, ideje másikat beszerezni. Mivel rajtunk kívül senki nem tudja, hogy hány sebességes az autónk simán vehetünk 6 fokozattal ellátott váltógombot. Műfa színű, isteni. Szinte becuppan a helyére, ahogy kell. Rendes versenyautó nem maradhat speciális pedálok nélkül, ezért azonnal beszerzünk egy garnitúrát. Az sem zavar minket, hogy összesen 2-2 mm marad a pedálok között, így alkalmunk nyílik egyszerre nyomni a féket és a gázt. Valami Walter Röhrl  is így csinálta állítólag. Vajon őt is kiröhögték a csajok? Néhány Airbag feliratot is el kell helyeznünk az utastérben, érezzék magukat biztonságban a prosztók. Sajnos a teszkóban nem kapható kamu nitróspalack, ezért azt házilag kell elkészítenünk. Mivel mindegyikünk tipikus könyvmoly, így a könyvtárban tartunk egy szűk baráti összejövetelt, éjjel kettőkor. Ez a BTK alapján betöréses lopásnak minősül, de mi az ilyen bonyolult dolgokhoz sosem értettünk, hiszen nem a római jogot, hanem a poroltót tanulmányozzuk. Otthon, mert mindkettő hazajött velünk, önszántából. Már csak annyi a teendő, hogy igényesen lefujjúk őket kalapácslakkal és a csomagtartóban elhelyezett mélyládára helyezzük őket. Ezáltal a mélyláda  még stílusosabban prdodukálja a hangzást. Kész öröm ez a tuning. A belső teret feldobhatjuk még igényes plüssberakással is, ez csak növeli a tekintélyt a pórnép körében. Egyúttal einstandot tartunk ötéves unokahugunk szobájában és minden férfiasnak mondható plüssállatot azonnal a járműbe helyezünk. A kalaptartó maradékain rázkódó bólogatós kutya sem maradhat ki egy valamirevaló tuningautóból, hátt abból is beszerzünk párat. Cicás napfényvédőkkel is el vagyunk már látva, tökéletes a belső tér, legközelebb még egy mosolygó vanília illatú gömböt is be kell újítani, akkor már a tökéletes és kényelmes autózás non plus ultrája lesz a kocsink. Ezekért 135 lóerő a jutalmunk, kezdünk félelmetesen erőssé válni.

Nem megengedhető, hogy egy ilyen erőtől duzzadó gép csupán egy krómvéggel tudassa a pórnéppel urakodó mivoltát, ezért a hangnak is utat kell találnia mesés szerkezetünkön. Mivel gyorsan kell az eredmény inkább nem várjuk meg míg a korrózió elvégzi dolgát és behangolja a kipufogónkat. Saját kezünkbe vesszük az irányítást és egy amerikáner fúró segítéségvel tésztaszűrővé alakítjuk a hátsó dobot.  Sajnos sosem voltunk a mértékletesség mesterei ezért a legrosszabbra is felkészülve készítsünk a közelbe forrasztó ónt amivel a felesleges lyukakat könnyedén befoltozhatjuk. Miután behangoltuk nagyszerű autónkat elismerően zsebeljük be az érte járó 35 lóerőt.

Mivel autónk külső megjelenése még nem tükrözi teljesen egyéniségünket ideje lesötétíteni. Mármint az ablakokat. Sajnos egy ilyen művelet nagyon költséges ezért inkább megvásároljuk a fóliát folyóméterre és házilag szabjuk ki. A dolog szépsége, hogy a körömvágó ollóval kiszabott fóliadrabkákból összeálló mozaik épp megakadályozza biztonságos kilátást, viszont kívülről sem látszik. Sajnos műbizonylattal nem rendelkezünk de a rendőr ezért fog utoljára szólni. És egyáltalán melyik tányérsapkás majom merne belekötni egy ilyen autóba? 12 Lóerő fáradozásaink jutalma.

Sajnos világítás terén nem vagyunk már a helyzet magaslatán, ezért 3 pár ködlámpával mutatunk elrettentő példát mindenkinek aki kekeckedne velünk. A háromból egy pár kifejezetten felfele világít, hogy a buszsofőrök és a kamionosok se legyenek olyan nagy legények ha nem kapcsoljuk le a ködfényszórót mikor szerintük nincs rá szükség. Ez különösen jó mulatság ha épp valakit előznénk, és a háta mögött vakítjuk el. A hülyéje, megérdemli, miért nem kotródik ha látja, hogy JÖVÖK. 27 Lóerő a jutalmunk az igényes szettért.

Mivel autónk csak úgy duzzad a lóerőtől, nem árt ha a földön tudunk vele maradni, ezért a hátsó udvarból előhozott laposvas darabból igényes hátsószárnyat készítünk. Kicsit rozsás ezért gyorsan lefujjuk hőálló ezüsttel, úgy majd mutat. Természetesen a legbizonságosabb megoldást választva belefúrjuk a helyére, így biztosan nem fog lejönni onna. Soha. Munkánkért 11 Lóerő a jutalmunk.


Íme elkészült a Stage 2 tuning, a 260 lóerős sportautócskából immár 507 lovas szörnyeteger varázsoltunk. Hát nem fantasztikus? Pont ennyit tud a BMW M5 V10-es motorja. Na ja, de hol van az tőlünk stílusban?


Stage 3:  hamarosan

28 komment

Címkék: hülye tuning

A bejegyzés trackback címe:

https://scheerti.blog.hu/api/trackback/id/tr23344605

Trackbackek, pingbackek:

Pingback: Turulcsirip - zsolti 2008.02.19. 02:07:21

[...]úgy néz ki mint a festő Laci horpadt Sierrája a templom meszelése után" ÁÁÁ[...]

Pingback: Turulcsirip - zsolti 2008.02.19. 02:07:21

[...]úgy néz ki mint a festő Laci horpadt Sierrája a templom meszelése után" ÁÁÁ[...]

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rocko- 2008.02.18. 21:44:42

azt hiszem a Stage 3 már a szupersport kategóriába illik, így oda kerül 'az élet a 180 feltt kezdődik", illetve a ferrari matricák a fiátno. már várom, h 2. generációs pólókon elterjedjenek a hasonló logikán alapuló lambo bikák.

ommm 2008.02.18. 21:48:00

szerintem élvezed :))

asbi` 2008.02.18. 21:54:47

ahaha köszi szépen ismét :DD

Tommi · http://matchboxmemories.blogspot.com 2008.02.18. 22:26:09

Megint kihagyod a Yokohama matricát... Elképesztő! Hányszor hívjam még fel a figyelmedet rá?

Tommi · http://matchboxmemories.blogspot.com 2008.02.18. 22:27:15

Ja, és ezt sem címkézted fel...

Bocsi, hogy ilyen kritikus vagyok, csak szar napom volt és ilyenkor mindenbe belekötök...

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2008.02.18. 23:53:02

LOL, de ez már kezd elszakadni a reális paródiától, és átmegy abszurba. milyen lehet a stage 3?! :)

Tuned By Stickers 2008.02.19. 00:34:25

Ehh vazz :P

Jó volt

gerhardt 2008.02.19. 07:25:21

A streetracing matrica és a rendszámtáblát formáló ANYÁD felirat lemaradt, de ezek már félelmetes erőket hordoznak magukban. 900 ccm-es Suzuki swifteket emelnek Dragsteri magasságokba. Nagyon jó a cikk, rég vidultam ekkorát a reggeli kávém közben!

kápó 2008.02.19. 07:54:05

no és a NO FEAR matrica, az kutya?

Jetfighter 2008.02.19. 08:10:12

Erős hátrányban vagyok: az autóm kívül-belül gyári állapotú, a vezérlőchip és a légszűrő cseréje egyáltalán nem látszik. De mér' nem látlak sose a tükörben villogni tesó, nem értem? Pedig a gépeink kb. egyforma erősek:)))
(Amúgy jó reggelt:)

0xFFFF 2008.02.19. 08:43:14

kswturbó !

Ne reklamálj, te ugyanaz a hülye vagy, csak ő az optikai tuningon élvez el, te meg a chiptuningon. Ez egy család két gyereke.

martong 2008.02.19. 09:56:25

zsííír :))
Hammer:
aza gond, h ez még mindig reális sajnos, léteznek ilyen agyamentek, sőt olyanok is akik sokkal tovább mennek az autótlanítás rögös útján :)

Jetfighter 2008.02.19. 10:14:38

0xFFFF

A teljesítményre és nyomatékra tuningolt autó megfelelő kezekben biztonságosabb (gyors előzés), ráadásul ugyanúgy terhelve kevesebbet is fogyaszt. Próbáld megmagyarázni, hogy nem úgy van, én három éve tapasztalom:)))
És majd akkor szólj, ha annyi éves leszel, mint a jogsim (25). És ha ugyanannyi baleseted lesz ezalatt (0).
Addig tapasztalj és gondolkodj. Már, ha a hsz-ed alapján még van mivel....

GabriSanyi · http://htst.hu 2008.02.19. 15:12:32

Jó a cikk, csak így tovább, bár tényleg no fear matrica az pont ráillene..:D

a gyerekek meg hagyják abba a veszekedést mert megbuktatja az ovónéni őket játékból, és ismételhetnek évet az oviban:D

Eszter 2008.02.19. 15:30:06

Nah, énis rég röhögtem ilyen jót, de aza legviccesebb, hogy én ismerek is pár ilyen fazont...(najaó, ennyire azért nem "szupertingolt" :P a verdájuk)
Egy elkezdte a hülyeséget, aztána többi is megörült, h ettől lesznek faszagyerekek, engem meg utálnak, mert hülyére röhögöm magam rajtuk.

DR!FT3R 2008.02.19. 19:16:12

Jézus ereje! Milyen lesz a Stage 3!??? Gondolom oda tartogatod a No FEAR matricát...
Várjuk a Stage 3-at!

(Amúgy ott a pont kswturbo-nál.)

camell 2008.02.19. 19:56:51

scheerti: szerintem a hátssó kipufogódob belülről való szétütése egy kalapáccsal és piszkavassal még több lóerő, és egyszerűbb a megvalósítása...

elbow 2008.02.19. 20:24:31

hu de cifra hozzaszolasok vannak :)
mindenki qrvara szidja az optikai tuningot, de csak azert mert kis hazankban nem terjedt meg el az igenyes atalakitas...

ommm 2008.02.19. 20:36:40

elbow: igaz. de még ha igényes is lenne, akkor is megkérdőjelezném az "optikai" és a "tuning" szavakat így egymás után.

de én specifikus hülye vagyok, mert a könnyű autókat szeretem, kell a fasznak x kiló műanyag plusszban

camell 2008.02.19. 20:44:43

ommm: már megint igazad van... Éljen Colin Chapman!

elbow 2008.02.19. 21:01:09

mondjuk pont en pofazok aki eliteli az ilyen vad, japan tuningot: iszonyat szarnyak meg lokharitok... :P
az optikai tuning nem csak a raaggatasrol szol ;) lattal mar CULT stilusu autot? na az amire nem raraknak dolgokat. de mondjuk nem hinnem, hogy egy alacsony kategoris 1 tonna koruli auton az a 26kg tobbletsuly szamitana :)
amugy en is a teljesitmenytuning hive vagyok:
www.carstyling.hu/car_shower.php?id=15905

elbow 2008.02.19. 21:02:42

Arpi tuningjarol hallottatok mar? na az naaagyon allat! nekem ennel jobban tetszik. keressetek ra gugliban!

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.02.20. 13:21:30

lesz matricasereg is, ne féljetek.

Tommi · http://matchboxmemories.blogspot.com 2008.02.20. 14:15:03

remélem a Yokohama-t, a "Sport Line"-t és a Turbo-t nem hagyod ki! Dobnak az autón minimum 20 lovat... :DDD

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.02.20. 21:49:17

kabbe elbow, ilyenem lesz nekem is csak szedánba :O :P x) amugy respect, elég állat gép :P

atom · http://atom.blog.hu 2008.02.21. 10:29:24

Scheerti... Te beteg vagy:D (a legpozitívabb értelemben:D:D

Johnny336 2008.02.22. 13:08:06

Bologatos kutya nekem is van (cuki tacsko), csak szegeny megfittyedt nyaron a melegben, es butan log a feje.
Nekem a tuning abbol all, hogy lemosom a kocsit, igy csokkentve a felesleges tomeget... :)
Aztan hadd szoljon a 75 lo (aminek a fele mar reg kolbaszkent vegezte, a masik fele pedig santa gebe... :))

Hegemon 2008.03.02. 17:22:02

elbow:
"0-100 Km/h
gyari: 6,5sec
most 5,6sec korul van de ez nem mert adat"

:-DDDDDDDDD Ezt meg hogy? Megtippeltétek? carstyling style.... :-DDDD

kswturbo:
"
A teljesítményre és nyomatékra tuningolt autó megfelelő kezekben biztonságosabb (gyors előzés), ráadásul ugyanúgy terhelve kevesebbet is fogyaszt. Próbáld megmagyarázni, hogy nem úgy van, én három éve tapasztalom:)))"

Nekem 60LE körül van az autóm és még élek. 20 éves a jogsim, 0 baleset. Akkor ez most hogy lehet? Elmondom: Akkor megyek ki előzni, ha biztonságosnak itélem meg.

A kevesebb fogyasztás pedig nem ingyen van, hidd el. Egyrészt sokkal magasabb a károsanyagkibocsájtás, másrészt sokkal nagyobb az alkatrészek igénybevétele. (lásd megnövekedett turbó nyomás és társai)

Igényes optikai tuning? Ezzel mag az a baj, hogy a sufnitunerek porbaalázták az egész témát. inkább röhejesek mint coolak a szemöldök, turbó szárny és társaik.