S-blog

Átment a lábadon a Family Frost? Eleged van a bunkó autósokból? Van egy jó linked vagy videód? Esetleg anyáznál egy jót, vagy csak javaslatod van? Kattints a nevemre és írd meg nekem azonnal!

Ezekről beszélünk

scheerti videói

Prostreet

Suzuki vs.Ferrari

2008.07.28. 09:35 scheerti

Annyi helyen elolvashattuk már, hogy a Suzuki a világ legjobb autója, így nyilván nem is lepődnénk meg túlzottan, ha a világ legjobb autójának választanák. A tulajdonosok szerint ugyanis lazán képes az ezerhármas boxosdoboz a 205 km/h-ra, miközben 5.8-6 literes fogyasztást produkál. Zseniális autó. A Mazda szívhatja a fogát azzal a hulladék Wankellel, ami ráadásul még sokat is fogyaszt. Lúzerek, nem ismerték Colin Chapman versenytaktikáját, ami hasonló alapokra épült. Ha nincs nagy súly, akkor nem is kell erős, nehéz motor bele. Sokkal jobban veszi a kanyarokat, mint a több mázsával nehezebb dögök. Ezt a Suzukinál már alkalmazták legalább 15 éve! Mióta gyártásban van a MI SZUPERSPORTAUTÓNK, azóta nyerik a nyugdíjas tűzoltók az origami-bajnokságokat, hiszen olyan szépen megtanulták hajtogatni az árokba csavarodott Swift lemezeit, hogy Japánban külön kiállítást is rendezhetnének belőle. Hiába no, ha az autó egész eleje egy gyűrődőzóna, az egyértelműen mutatja, hogy köze van a versenypályához. Itt a remek videó, hogyan aláz a Suzuki!

 

Majdnem megvolt az F40 bazze!!!!

 

Mondjuk azt jó lett volna látni, hogy a Ferrari nyugdíjas pilótája vajon megtalálta-e végül a hamradikat?

25 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://scheerti.blog.hu/api/trackback/id/tr76588965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lacalaca 2008.07.28. 11:18:31

Juuuuj, én is akarok F40-el übermájer Swift racsing-versenyzőket cicázni!!! Mekkora alázós, amikor egykétszer megtapossa neki...

hukk 2008.07.28. 12:55:18

Ettől függetlenül egyáltalán nem megy rosszul a videón a swift. Hiába... nem a sebesség, hanem az élmény számít.

OldFox 2008.07.28. 14:10:18

Az F40 pilótája csomószor fékez a kanyarok előtt, míg a Suzi végig tapossa a gázt. Végül is így könnyű :)

e1 · http://beszoltam.hu 2008.07.28. 14:22:49

Suzukira szép teljesítmény, és ha jól láttam, akkor az elején egy sétakocsikázó Porschet is ott hagyott. :)

Miklós 2008.07.28. 14:24:17

Miért lenne annyira alázós, ha megtapossa? Egyértelmű, hogy a Ferrari jobban megy, szerintem senki nem akar vele szuzukikat alázni. Tény, hogy a kis swift szedi a lábát, hol itt a gond? :)

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.07.28. 15:22:55

Sehol nincs gond, a Suzuki megbízható autó, jó autó, csak néhány tulajdonos hajlamos túlértékelni a sajátját, és képesek olyan elképesztő fogyasztási adatokkal meg menettulajdonságokkal előjönni, ami teljesen irreális. És a legnagyobb flash, hogy ezt senki nem is várja el tőlük, csak ők akarnak ÁLLANDÓAN bizonyítani, hogy milyen jó autójuk van.. Ez visszavezethető szerintem a kilencvenes évek nagy versenyére, mikor az Opel Astrás leszólta a Suzukit, a Suzukis meg a Trabantot,A Trabantos a Zaporozsecest, stb,stb..

GiBR 2008.07.28. 20:31:50

el: Igen, a Porsche indexelt neki jobbra, hogy menjen. Gondolom melegítette a motort, vagy a gumikat, vagy a tájban gyönyörködött, vagy ilyesmi :P

Atom · http://atom.blog.hu 2008.07.29. 00:24:21

Nekem is a Swiftes haverom folyamatosan azt magyarázta, hogy ilyen jó meg olyan jó, meg amolyan jó. Nem eszik sokat, nem költ rá, megy, mint a golyó (bár az inkább gurulni vagy repülni szokott:P), szóval volt, hogy meg kellett hallgatnom a délceg swift lovag történetét, aki lealázta a nagy négykarikás feketelovagot kettes-hármasban, és megmentette a királylányt szervizköltségek nélkül 4-5 literes fogyasztással, akár bő gáz mellett is.

Az egészben csak egy dolog hibádzott: hogy sohasem kérdeztem. Ergó --> Scheertinek igaza van, ők tényleg állandóan bizonyítani akarnak

ironmemberneck 2008.07.29. 00:35:08

Lófaszt mama!

Ez a tapasztalatod csak azt bizonyítja, hogy nem megfelelő körből választod a haverjaidat. Nekem spec a rokoni, ismerősi körben két tucatnál több S. üzemel. És egyikük sem játszik velük farokméricskélőst. Használják. Indulatok és érzelmek nélkül.

oPal 2008.07.29. 18:24:06

Mijagond a wankellal? :S most kit zavar az 1300 ccm 10-20l es fogyasztása, a közben 150-300bhp, FR, sperr (és sajnos 1200kg) jár hozzá?

rognork 2008.07.29. 20:33:30

mindenestre kurva jól ment ez a kis gti. nem bánnám, ha az én seggem alatt lenne.

s, nekem eddig kb 95%-ban az jött le, hogy rühellsz mindenkit, aki suzukis. hol papper, hogy racsingos, hol kötött pulcsis apuci. aztán néha belekommentolod, hogy nem is. egy ilyen videohoz nem ilyen post illik. esetleg megbecsülhetnéd más gépét, amit szeret, amire költ, amit kivisz erre a pályára. majd ha az r19-et kivitted hasonlóra, szeretném látni azt is...

azért, mert egy tucatautó több tízezer tulaja közül akad jópár fasz, nem kéne a többség elé állandóan ilyet odabaszni.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.07.29. 21:29:45

Bazze rognork, én nem utálom a Stiftet. Rengeteget vezettem. Akadt köztük szar is, jó is, mint minden autó között. Én azokat utálom, akik túlmisztifikálják a kocsijukat. És pont ugyanezt kapja a köcsög BMW-s is, aki gumit éget, meg ezt kapja az Opel Astrás hülyegyerek is, aki a gyári Blaupunkt rádióra köt 600 Wattos mélyládát, és örül neki, hogy hangos, satöbbi. Olvasd el azt a bizonyos Belsőség posztot, rögtön meglátod miért írtam. Egyértelműen hülye a tulaj. 205 km/h? Ne nekem, inkább az oroszoknak, mert azok sokan vannak. Kipróbáltam egy vagon új Stiftet, tényleg. Jó autó, megbízható, fasza meg minden, de NEM SPORTKOCSI. A régi sem volt az. Van a Suzukisokban ugyanis egy kibaszott bizonyításai vágy, hogy a Suzuki nem szar autó. Ez eddig oké, tudja meg ország-világ, de egy ponttól már kezd idegesítő lenni, hogy a hülyegyerek beírja a fórumba, hopgy a kocsija 6,1 literes fogyasztást produkált 200-nál. Szóval érted.

A videóhoz: Ez a kocsi kurvajó, kellene. Gondolom szarrá tuningolták, hogy így menjen. A posztban szerepel a szarkazmus, erősen. Én az utcai Swiftesek egy részéről írok ,ha írok. Most minek írjak arról, akinek a Suzuki az, ami. Soha el nem romló, autó, amit használni kell, nem szeretni. Az én autóm még annyira sem boldogulna el a pályán, mint egy Swift. Egyszerűen nem oda tervezték, ezt kellene elfogadni. Én is írhatnám, hogy mentem vele 230-at, és közben fogyasztott öt litert, de nem teszem, mert nem igaz, és mert tudom, hogy aki közelről látott már autót az ujjal mutogatva röhögne körbe.

rognork 2008.07.29. 22:24:07

s, ebben az esetben a következő lett volna a jó megoldás:

"BASSZÁTOK!!! hogy megcsinálta a kis szart, odakente, kiadta!!! lúketdisz!!!! akiben van vér, nyomja így!!!!

ellenben a bélen volt egy fasz, annak meg a k anyját. toszódjon meg. meg aki dízel kettesgolffal, poloval, feliciával, stb csinálja!!"

olvastam azt a posztot, ennek ellenére nem hiszem, hogy a merítés reprezantatív lenne, inkább a jól bevált sztereotípiákat próbálja mindenki mantrázni. audis az mind erőszakos fasz, nesztek itt egy népítélet. stiftes az mind kisfarkú kispénzű, nesztek. olasz gép meg szép és beszarik, tessék kedves olvasók. a hülyékre ennyit pazarolni bűn.

ennek megvan a helye, de nem egy ilyen video esetén. gondolom akkor se az 51 lovas dreizylindert láttad magad előtt, amikor a sárga gtiről szólt a cikka tc-n.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.07.29. 22:35:41

Valójában az 1.0-t sosem tartottam kiemelkedően jó konstrukciónak. Nekem nem jön be a rángatózás, amit alapjáraton produkál a három henger, másnak meg igen. Evvan.

Viszont a GTI az, amivel mindenki-minden esetben előjön. Tudod, abból alig készült a sima stiftekhez képest. Swiftből van több SZÁZEZER darab itthon, GTI-ből meg talán 1000 olyan, ami működik is(jól). Jó-jó, de az olyan mint a Turbo Uno, csak sokkal megbízhatóbb.

záp 2008.08.01. 17:13:32

lacalaca 2008.07.28. 11:18:31
Juuuuj, én is akarok F40-el übermájer Swift racsing-versenyzőket cicázni!!! Mekkora alázós, amikor egykétszer megtapossa neki...

hmm, miert is lenne ez alazos. nyilvanvalo loerokulonbseg volt a ket gep kozott, a szuzuki megis vegig a seggeben volt. szerintem ez verciki, de az F40-esnek.

amugy nagyon szepen ment a szuzukis.

errol eszembe jutott az a topgear amiben Sabine Schmidt megprobalja lealazni Jezza X-type-al futott koret egy mezei Ford Transitban. Nem sikerult neki, de nem sokon mulott.

Bence 2008.08.03. 12:12:12

A Ferrari-s nem is nyomja mit akartok ezektől az autóktól hogy lehet vki suzuki fun???A suzukisok nem tudnak vezetni ez tény azért veszik mert jó a hitel meg igénytelen autó parton felfelé tolni is lehetne

Bence 2008.08.03. 12:14:51

A másik ami felbasz a fogyasztás papóba elváltasz 1500nél lehet eszik 5 litert de ha baszod neki ne magyarázza már meg senki hogy 6 litert eszik.Miért kell állandóan a suzukisokat előzgetni hogy haladjon a sor ha annyira megy?????????????????????????????????

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.08.03. 12:15:49

Bence, egyrészt nincs igazad, mikor azt mondod, hogy a Suzukisok nem tudnak vezetni, ez baromság. Másrészről pedig mi az a Suzuki fun?

záp 2008.08.08. 23:43:58

Bence: a szuzukisok nem tudnak vezetni mi? hat a videon lathato szuzukis pl tud, meghozza nem is rosszul. egyes fiam, leulhetsz.

zjoc 2008.08.10. 12:51:48

Na szold le a suzukit sem a suzukisokat nekem is az van de nem adnám oda semmi másárt .

zjoc 2008.08.10. 12:56:29

Azért 1.3 motor 93 paci a kategoriában a király a 1.4-1.6 kocsikat alázom vene. Chip tuning + sport légszurö + sport kipufogo és méris 110 paci fölött van

Bugajozsinemszepgyerek 2008.08.10. 22:59:40

Ajjaj zjoc, te is az NFS undergroundon nőttel fel. Sportlégszűrú, brummogós kipufogó meg a csip az 1.3-ba, máris 15-20% teljesítménynövekedés. Ne nevettess. De rakj még rá pár matricát, "Bocs, de leelőztelek" feliratú táblácskát, meg kék ledet a helyzetjelzőbe, az még rávág 5-10 LE-t, !
Valahogy az én 1.4-es vasamat még egyszer sem ette meg sem 1.3-mas, sem 1.5ös suzuki. A swift fordulatát, ha leengeded 3e alá, véged van, nyomaték erősen a 0-hoz közelít. Van bő 2ezernyi fordulatszámtartományod 3-5ezer közt, amikor valamit nyújt a suzuki, előtte, utána egy nulla. Ja, a régi suzukikkal még lehetett alacsony fogyasztást elérni. Bármelyik új swift tulajt meg lehet kérdezni, hogy 6-7 l alatt nem áll meg a fogyasztás.

Juj 2008.10.10. 15:33:34

zjoc!

Pont miattad röhögjük ki a suzusokat. 110 paci mi?! :D Chiptuning. Az. Méretezted a kipufogót, hogy áramlástanilag jó legyen? Nem. De a gyártó sem. Azé' lett, hogy búgjon. Biztos jobban megy tőle a kocsi... Meg jó esetben veszítesz is némi nyomatékot. Sportlégszűrő ok. (de nem a direkt!) Chipet meg mindig az adott motorhoz szokás írni, mert nincs két egyforma. Amit Te x ezer pénzért beletettél, az nagy valószínűséggel alig-alig tesz 1-2LE-t a teljesítményedre, de azt is valaminek a kárára. (nyomaték, alsóbb, vagy felsőbb tartományok gyengülése...)

Make Valamit · http://make.blog.hu 2008.10.11. 08:35:18

Nagy kanyarvadász a kis Suzuki. Persze az F40 sofőrje is megtanulhatna vezetni, egyenesekben nyomni én is tudom. No meg váltogatni is kell serényen - 2.9 biturbó 480LE, _nem_kicsi_ turbólyuk. Bár ha rádobnak egy antilagot, lehet hogy az első kanyarban látjuk utoljáta :)
Audi RS4 anti-lag: www.youtube.com/watch?v=X5npqDDgQc8
Sajnos a kettest elváltja, de különben büntet.
süti beállítások módosítása