Azt hittem,hogy ez a pillanat sosem fog bekövetkezni,de mégis.Találtam egy 1980 elötti japán autót ami tetszik. A neve Datsun 510! A Corolla GT-hez hasonlóan nem ismerték fel benne azonnal a lehetőséget. 1968-as megjelenésekor a szegény ember BMW-jeként emlegették. A desgint egyértelműen a cápa BMW 1600 ihlette. Amerikába természetesen más néven Nissan Bluebird-ként került.1,6 literes motorja 96 lóerőt teljesített ami akkoriban sem számított kiugró teljesítménynek,de elöl MacPherson hátul keresztlengőkaros felfüggesztésének köszönhetően stabil volt az úton.Elöl tárcsafékeket kapott ami akkoriban ebben a kategóriában nem volt megszokott a japán autóknál. Természetesen ebből is a coupé változat volt az érdekes amit csak Japánban forgalmaztak. Késöbb az Angolok előszeretettel vásárolták ezeket,hogy aztán 2 literes LB20-as motorokat ültessenek beléjük és versenyezhessenek velük. Manapság nem ritka,hogy a kis 1,6-os motort (aminek nagyobb lökkettérfogatú testvére került késöbb a 240Z-be) kiveszik és modernebb nagyobb erőforrásra cserélik. A még épen maradt "SSS" típusjelzésű modelleket újabban drifterek vásárolják fel de furcsa módon Amerikába is visznek belőlük a mai napig is. Úgy látszik ott is vannak perverz emberek akiknek tetszik ez a japán BMW.
Van video is,nézzétek meg,hogy az 510-es milyen szépen csúszik keresztbe.