S-blog

Átment a lábadon a Family Frost? Eleged van a bunkó autósokból? Van egy jó linked vagy videód? Esetleg anyáznál egy jót, vagy csak javaslatod van? Kattints a nevemre és írd meg nekem azonnal!

Ezekről beszélünk

scheerti videói

Prostreet

Így köszön a fácán 200 felett

2007.03.07. 18:24 scheerti

Olvasgatom a Belsőségen O.P. művészet cimkével ellátott postját arról,hogy milyen varázslatosan kenődnek szét a rovarok az autó szélvédőjén. Na de mi a helyzet az apróvadakkal? Ha Porsche tulajdonos olvasóm lenne akkor ezúton kérném meg,hogy ne tekintse meg a következő képeket. Szóval ,milyen érzés lehet mikor 200 felett repesztesz a Porsche Boxtereddel és hirtelen egy nagy koppanást hallasz majd azt veszed észre,hogy a fejed csupa véres cafat? Inkább nem próbálnám ki.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Video: Bambi sem járt jobban.(brutális)

  

                

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://scheerti.blog.hu/api/trackback/id/tr8444010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

omm 2007.03.07. 18:41:46

gazdagok sportja. fácánra boxsterrel

miluman 2007.03.07. 20:08:15

agyhalál...mibe fog kerülni azt kitisztítatni...

Sopánka76 2007.03.08. 09:13:37

uhhhh... tiszta Pulp Fiction wazz... :)
majd Wolf megoldja! :D

Don 2007.03.08. 13:08:06

Az a nagy mazli, hogy pont a ket ules kozott kapta el a madarat, siman attorte az uveget, nem lett volna jo lefejelni...

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.03.08. 13:15:42

Azért aki a jobb1-en ült( ha ült valaki) kapott belőle rendesen. A mázli az,hogy a sofőr nem rántotta félre a kormányt félelmében.

Don 2007.03.08. 22:45:43

Meg mindig jobb par kis verpetty, mint egy csor a szemgolyoban :)

"A mázli az,hogy a sofőr nem rántotta félre a kormányt félelmében."

Egyszer lefejeltem bukoval talan egy fecsket, hatalmasat koppant, lehajoltam, de kozben mar attol feltem, hogy az (azota felesegem) utasomat fogja elkapni, es ettol elfelejt kapaszkodni. 90 km/h korul nem lett volna jo moka.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.03.09. 06:34:55

Bizony nem! Én is ilyen apróbb állatokat ütöttem csak el,apám már talizott vaddisznóval,kutyával,fogollyal(mármint a madárral:) Én egy életre megtanultam,hogy motoron nem csápolunk...
süti beállítások módosítása