S-blog

Átment a lábadon a Family Frost? Eleged van a bunkó autósokból? Van egy jó linked vagy videód? Esetleg anyáznál egy jót, vagy csak javaslatod van? Kattints a nevemre és írd meg nekem azonnal!

Ezekről beszélünk

scheerti videói

Prostreet

Így pimpel a japán

2007.03.08. 19:44 scheerti

Engem már nagyon nehéz meglepni hülye pimpelésekkel, A Belsőségen edződtem ahol a rózsaszín Veyrontól a cica 6-os BMW-ig mindent láttamUgyanott, szemből de EZ kiverte a biztosítékot. Mindig tudtam,hogy a japánok elvetemült gazemberek ha autókról van szó de álmomban sem gondoltam volna,hogy ennyire. Ilyen viccesen szétgányolt autót SOHA nem láttam. Szegény Karotta másfél évig szopott az Elnökivel,de hiába. Ez visz mindent. Annyira gyalázatosan borzalmas,hogy TETSZIK. A keresztapa dallamát játszó duda és az ég felé meredő króm kipufogók tovább súlyosbítják a kasztnin elkövetett erőszakot. Ezt látni kell. Először én is szörnyülködtem rajta de ez annyira béna,hogy mostanra csak az elfojtott röhögés maradt meg bennem az elején keletkezett indulatokból:)

 

                

9 komment

Címkék: japán pimp elnöki

A bejegyzés trackback címe:

https://scheerti.blog.hu/api/trackback/id/tr9944420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dörmi06 2007.03.08. 22:04:37

:DDD Nekem nagyon tetszik! Vajon van benne lengéscsillapító, vagy csak rátették 2 merev tengelyre? Kicsit mintha pattogna :) És mi a szösz az a doboz a csövekkel a kocsi elején?

tistedur 2007.03.08. 22:13:23

ez büntetett :)
kívülről is "érdekes",de a belső része az maga az agyhalál..

$opper 2007.03.09. 00:06:25

Mint majdnem minden téren a japánok itt is a cartoon lookra hajaznak. A kipufogót leszámítva nagyon jól megcsinálta az öreg japó. :)

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.03.09. 06:31:45

Szerintem a pattogás az ilyen Low-ride showelem. Nagyon úgy tűnt nekem...

ommm 2007.03.09. 08:17:28

jaj-jaj-jaj...
ez tényleg nem tudom, mire jó...
jajjaj

Bundi 2007.03.09. 14:04:59

Ez beszarás, az hiszem méltó helye lenne a Top Gear Carbage rovatában :) Slash szólója pedig odavág

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.03.09. 14:40:08

Te vagy az első aki észrevette. Gratulálok:)

Bundi 2007.03.10. 10:27:35

Scheerti: ez nekem szólt? Mert akkor kössz. :)
süti beállítások módosítása