S-blog

Átment a lábadon a Family Frost? Eleged van a bunkó autósokból? Van egy jó linked vagy videód? Esetleg anyáznál egy jót, vagy csak javaslatod van? Kattints a nevemre és írd meg nekem azonnal!

Ezekről beszélünk

scheerti videói

Prostreet

Kínhalál a közjó érdekében

2007.04.08. 15:15 scheerti

Megkérném azokat a kedves olvasóimat akik francia autóval járnak,hogy most egy picit ne figyeljenek ide és a videót végképp ne nézzék meg. A többiek pedig két hangos hűazannya és baaaaazdmeg között emeljék meg a kalapjukat eme kis gall csoda elött. Nem vagyok a francia autók rajongója (kivétel a DS) de ez már nekem is fájt mindamellett,hogy csodálkoztam. Mégpedig azon,hogy egy kis francia autó,hogy harcol a vandál barbarizmus ellen. Nem 9 élete volt hanem legalább 99,és mindet hősiesen feláldozta azért,hogy a hazájában készült autók hírnevét a magasba emelje. Elképsztő,hogy megannyi gyilkossági kísérlet után is feltámad és tovább küzd. RESPEKT neki, megérdemli.  Ha jobban szeretném a francia kocsikat biztosan eldúdolnám neki az Amazing Grace-t.

 

                 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://scheerti.blog.hu/api/trackback/id/tr3156172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

camell 2007.04.08. 19:59:47

Tényleg kitartó egy jószág... aki vezette, fogadjunk, nem lenne erre képes. És nem szeretem a franciákat autókat én sem...

Zsírosdisznó 2007.04.09. 08:04:46

Hülye angolok, angol hülyék!

omm 2007.04.09. 17:51:19

Ezek a "jó fejek"?
Barmok.
Kívánnék nekik egy kört Didier Auriollal egy R5 Alpine Turboban...
Hogy fosnák össze magukat

George 2007.04.11. 00:18:07

Omm, ez nem rossz ötlet! Mindig tudtam, hogy hülyék az angolok, de hogy ennyire... Én sem szeretem a franca autókat, de ez azért túlzás. Szerintem ez is pont ugyanolyan barbárság, mint egy LM002-est telipakolni dinamittal, vagy egy öreg 911-est leejteni egy daruról. Csak Renault 5-ösből sokkal több van, és olcsóbb is.
süti beállítások módosítása