S-blog

Átment a lábadon a Family Frost? Eleged van a bunkó autósokból? Van egy jó linked vagy videód? Esetleg anyáznál egy jót, vagy csak javaslatod van? Kattints a nevemre és írd meg nekem azonnal!

Ezekről beszélünk

scheerti videói

Prostreet

S-blog az iWiW-en!

2007.06.01. 07:59 scheerti

Az egész úgy kezdődött,hogy már rég a nyakamon rohadt egy meghívó ami nem kellett senkinek,pedig a régi szép időkben a chat.hu-s tinilányok állítólag cidáztak is érte. Bár lehet,hogy ez is csak egy városi legenda. Aztán gondoltam akkor csinálok egy profilt az S-blognak. Katasztrofális sikertelenség esetén természetesen átnevezhető albán kutyák megsegítésére...

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://scheerti.blog.hu/api/trackback/id/tr6190452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

murci 2007.06.01. 10:31:58

hát engem kihúzhatsz, nem iwiw ezek, nincs msn em, skypom és semmilyen egyéb virtuális elbutulásra alkalmas programom,
a fórumozás nálam a maximum :)

az élőbeszéd és a valós kapcsolattartás híve vagyok, meg a telefonálásé (megis látszik a számláimon)

ha egy ismerősömmel akarok beszélni felhívom
borzalmas, elrettentő, hányingerkeltő amikor a 15+ picsák a clubban a bárnál csevegnek, és ennek csak a tetézése amikor szóbakerül a - képzeld felvettem a sanyit az iwiw en, olyan édi, de múltkor nem válaszolt, ezért durci lettem.....-

na ekkor jön el a második dupla johnny ideje :D
meg a szívlapáté, bár ez morális akadályokba ütközik

szal tuti jó eza iwiw de inkább sörözök egyet a rég nem látott ismerősökkel, felveszem őket ha már nem bírnak járni :D

TomAsuzukis 2007.06.01. 12:30:39

Jah,én is fenn vagyok az iwiwen,csak tudnám ,hogy mi a faszomnak..
Erősen gondolkozom,hogy lelépek,mert aki fontos nekem azzal úgy is mailben,telefonon tartom a kapcsolatot,akinek meg már egy éve nem írtam,annak nem is fogok.

A virtuális elbutulás,függőség sem vonz...second life kapja be...
Egyesek szerint ez a jövő,ők is vegyék be...

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.06.01. 12:37:10

Nos én olvasom a Subbát,ahhoz meg kell iwiw,hogy röhöghess. Meg amúgy is kell az,hogy néha felbasszák az ember agyát idétlenebbnél idétlenebb hoaxokkal:)

t4rg3t 2007.06.01. 12:41:15

nehogy sértésnek vagy beszólásnak vegyétek de ez most vicces, olyan mintha mindennap kijárnátok a strandra és a medencében arról beszélgetnétek h hogy utáljuk a vizet... ;-) Persze más amikor valaki igazán függö de mi is alég gyakran olvasgatunk irogatunk fórumot...

murci 2007.06.01. 12:43:46

a second life egy szar, csak a gyávák használják

én nem élek virtuális életet, inkább a sajátomat teljesítem ki, és küzdök a céljaimért, ahol valós izzadság, valós csalódás és valós öröm ér, a végén még majd dicsekszenek a "macho"k, hogy virtuálisan megvolt nekik x csaj LOL

murci 2007.06.01. 12:48:30

a számítógépes játékokat sem preferálom (pedig régen nagy gamer voltam), hogy miért

FPS-> mennyé paintball ozni
Autós -> pályanapok, elhagyott bunkerek, laktanya
Külső nézetes -> PCP vagy Psylocibin Gomba :DD
Kefélős -> Night Club, Bordély
Kaland -> extrém sportok bármelyike, kirándulás...

minden virtuális dolognak megvan a valós megfelelője, csak nehezebben elérhető, és több energiát, ráfordítást igényel
ugyanez az iwiw meg a közösségi oldalak is, lehet egy hatalmas baráti köröd, csak esetleg ki kell mozdulni otthonról és tenni kell érte, nekem sikerült, szerintem sokaknak menne, csak ugye ami könnyebben elérhető az sokakat vonz

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.06.01. 12:57:53

Ja én sem vagyok a kor gyermeke. Ezért is néz ki ilyen gyökér módon a blogom:) Már rég megbuzeráltam volna,de itt úgyis a tartalom a lényeg. Na,tehát az ilyenekért jó:

subba.blog.hu/2007/06/01/subba_sziv_iwiw_horvathorszag

Gyorsan katt rájuk nehogy eltűnjenek. De tényleg nem fontos,csak valamire el kellett lőni a meghívót mert sváb gyerek vagyok azok meg megbasszák a kecskét is két fillérért (sic). Le is osztottak volna ha hagyom elveszni:)

ommm 2007.06.01. 13:45:51

hát scheerti, ne haragudj, de én leszaromn az iwiw-et. itt úgyis megtalállak. így jobb:))

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.06.01. 13:49:14

Persze,hogy jobb igazából csak azért csináltam,hogy ilyen is legyen...

George 2007.06.02. 00:11:12

Azért én megkereslek, ha nem cink... ;)
süti beállítások módosítása