S-blog

Átment a lábadon a Family Frost? Eleged van a bunkó autósokból? Van egy jó linked vagy videód? Esetleg anyáznál egy jót, vagy csak javaslatod van? Kattints a nevemre és írd meg nekem azonnal!

Ezekről beszélünk

scheerti videói

Prostreet

Amerikából sosem elég!

2007.06.21. 18:03 scheerti

Ma a Belsőség egyik posztjához azt írtam,hogy szeretem is amerikát meg nem is. Továbbra is tartom,hogy tudnak olyan dolgokat csinálni amelyeken más nemzetek csak csodálkoznak,hogy miképp tudták kivitelezni. És mi van akkor ha egy amerikai legenda német kézbe kerül? Semmi,gondolhatnánk,hiszen a németek felújítják eredeti állapotúra aztán jaszkariznak az Aldi parkolóban,hogy nekik bizony amcsi verdájuk van. Csakhogy a kivétel erősíti a szabályt,itt egy eléggé módosított Corvette StingRay ami olyan erőset rúg az amerikai hot-rod kultúrbába a modern tuningjával,hogy az elképzelhetetlen. Le kell szögeznem,hogy nem vagyok híve a régi autók szétpimpelésének,de itt főképp a teljesítményre terelődött a hangsúly ,mindamellett a kocsi eszméletlenül néz ki és úgy is megy mint egy rakéta. Kéne.


9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://scheerti.blog.hu/api/trackback/id/tr54103392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

murci 2007.06.21. 18:43:59

bazz 435 ös hátsó kerekek :))

amerika ide vagy oda, azért a Vorschprung ba vetett hitünk nem inog meg, a németek (és a japánok) technológiai és technikai fölényét nem múlhatja felül senki még egy jó darabig, és régen sem múlták felül

murci 2007.06.21. 18:44:44

* 345-ös sry

Tomi 2007.06.21. 21:51:43

Mi a faszomért kell mindennel driftelni??
Mióta megjelent az a hülye film, meg a need for speed sorozat tagjai, mindenki driftel (tudom...tudom...régebben indult japánban, de akkor is az utóbbi időben terjed ennyire). Mért kell a V8-assal driftelni?? Füstöljön gumit, vagy ott a 402 méter. És a németek ne próbáljanak belenyúlni a hot-rod kultúrába, főleg egy izomautóval. Inkább vásárolják fel a maradék autógyárakat a bolygón, és csinálják tovább a sok szabvány szart ahelyett, hogy ilyenekkel PRÓBÁLKOZNAK!!

George 2007.06.21. 22:45:05

Oké, izomautókultúra, meg mittomén...
De a 402 méter elég unalmas tud lenni, főleg, amikor már a negyvenedik Civic futja a 15-16-os időket... A gumifüstölésről meg ne is beszéljünk. Az elsőt, amit láttam, élveztem, a másodikat leokéztam, a többi meg volt oszt kész... A drift lehet, hogy új, meg mindenki azt próbálja csinálni, de legalább érdekes. Az meg, hogy a német kanyarban is gyors amerikai autót csinált, az mér baj? Legalább az európai utakon is lehet vele közlekedni.

Zolus 2007.06.21. 23:21:02

Én George véleményét osztom. A gyorsulás és a gumifüstölés engem is untat, az utóbbit még baromságnak is tartom. A drift viszont látványos, és vezetni is tudni kell hozzá. Ez pedig egy ideális kombináció, német technika, precizitás, az régi amcsi kocsik dinamikus, gyönyörű formájával ötvözve. Szerintem gyünyörű a gép.

ommm 2007.06.22. 08:57:26

Ez az egyik legnagyobb kedvencem. Illetve az osztott üveges Sting Ray (külön), Ez már Stingray (egybe), csak egy kis szívatás:))
Az oldalán látszik is a felirat.

oPal 2007.06.23. 11:56:13

nekem sincs semmi gondom ezzel. inkább ilyenbe ülnék, mint az eredeti futóművel szerelt erős "hintalóban" :)
de mindenhol más a muscle car. van olyan az EUban is, (lehet akár csillagos, akár propelleres jellel) de lehet akár japó is valami GTR matricával, vagy Z/ZX jelzéssel.

Driftelni meg lehet gyenge kocsival is, csak lejtő kell hozzá :) FR rulz, csak sperr kell a Ladába :D

Dörmi06 2007.06.23. 21:10:57

Miért gáz az, hogy terjed a drift? Jobb is az, mint egyeneshuszárkodni negyed mérföldön, meg ilyenek :) Tomi, te zsenge jogsis korodban nem játszottál a hóban? Gimiben telente első dolgom volt suli után, hogy valami kamu indokkal kivittem a 120-as Skodrit és próbáltam minél kevesebbet egyenesen közlekedni (hja... akkoriban még volt hó). Persze akkor még ezt senki sem hívta driftnek :)

És hogy a videóról is szóljak pár szót. Gyönyörű ez a Corvette, csak az én ízlésemnek már egy picit túl széles. Képzeljetek alá valami virsli 195-ös téligumit. Olyan lenne vele, mint valami ál-VFTS Zsiguli :)

Sopánka76 2007.06.25. 17:47:08

Miért baj a drift? Van benne kihívás, kell hozzá ügyesség, nem csak a nyers erő számít, mint egy sima gyorsulásnál. Ráadásul a megszerzett tudás vészhelyzetben baleset elkerülésére is jó. Az, hogy valakit legyorsulsz-e, elsősorban pénzkérdés, váltót meg kuplungot kezelni bárki meg tud tanulni.

Az én szememnek is túl van szélesítve ez a Corvette. Pedig amúgy álomszép. Nem vagyok amerikaiautó-kedvelő, de már megértem, aki a V8-ast szereti. Élményre és mindennapi használatra hamarabb választanám, mint egy Honda 1.8 VTEC-et 192 LE @8300rpm. Csak a benzint tudjam fizetni!
süti beállítások módosítása