S-blog

Átment a lábadon a Family Frost? Eleged van a bunkó autósokból? Van egy jó linked vagy videód? Esetleg anyáznál egy jót, vagy csak javaslatod van? Kattints a nevemre és írd meg nekem azonnal!

Ezekről beszélünk

scheerti videói

Prostreet

Különös kapcsolat!

2007.08.16. 20:31 scheerti

Ha most azt mondom,hogy HP,akkor valószínüleg mindenkinek a nyomtató jut eszébe és csak keveseknek a házi pálinka. Legkevésbé azonban ő jutna eszünkbe a márkanév hallatán. Vagy én nem ismerem jól a 'sóbizniszt?


6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://scheerti.blog.hu/api/trackback/id/tr89141849

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anaqer 2007.08.16. 21:14:12

eleteropont, vaze.

csiky944 2007.08.16. 21:35:02

vazze ez nagyon zsír reklám,az öreg Paul marha nagy arc

HP:horsepower,hülyeparaszt,Horosz Péter :D

szatyi 2007.08.17. 11:22:35

És az a vicc megvolt:

Dolgozók középiskolája:
- Házid van?
- Persze. Tölthetek?

ommm 2007.08.17. 15:35:24

HP Lovecraft

de az öreg is nagy bajusz

Triznyai Döme 2007.08.17. 19:58:10

Megy a kis Piroska által a nagy erdőn. Egyszer csak elétoppan a farkas és megkérdi: Hová mégy, te HP? Mire Piroskában felhorgad az önérzet és leordítja a farkas haját: Kikérem magamnak! Én nem vagyok egy HP! Én a Piroska vagyok és megyek a nagyanyóhoz és viszek neki kalácsot és bort a kosárkámban! A farkas mélyen a szemébe néz és pikírten megkérdi: És hol a kosárkád? Mire Piroska: Micsoda egy HP vagyok, hát nem otthon felejtettem?

Peti · http://www.nonpublik.blogspot.com 2007.08.17. 22:21:35

Először azt hittem, hogy valami Harry Potteres dolog lesz :D
Egyébként nagyon jó. Főleg amikor Mikey motorja triciklivé változik.
süti beállítások módosítása