S-blog

Átment a lábadon a Family Frost? Eleged van a bunkó autósokból? Van egy jó linked vagy videód? Esetleg anyáznál egy jót, vagy csak javaslatod van? Kattints a nevemre és írd meg nekem azonnal!

Ezekről beszélünk

scheerti videói

Prostreet

Hirdetni így is lehet!

2007.09.19. 14:53 scheerti

Tapasztalatból mondom,hogy az ember fájó szívvel ad el egy autót ami közel áll hozzá. Aki kicsit is gondos gazdája volt a járművének és ragaszkodott hozzá, annak egyáltalán nem mindegy,hogy ki lesz a következő tulaj és,hogy fog a kocsival bánni. Itt egy hirdetés amely a maga nyers valójában fogalmazza meg ezeket a kritériumokat kirekesztve a leendő vásárlók közül egy népcsoportot amely előnyben részesíti a nagy autókat. Hát,elég érdekes módszer a vevők megnyerésére,a hirdető nem az empátia nagymestere annyi szent.

Klikk a képre a nagyobb méretért. Megkérnék mindenkit,hogy kerüljük az ide nem illő hozzászólásokat,rasszista megnyilvánulásokat mert a poszt célja egyáltalán nem ez. Köszönöm.

 

 

101 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://scheerti.blog.hu/api/trackback/id/tr31170369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nadivereb 2007.09.19. 15:41:36

Na gratulálok. Ennek az embernek az autójába akkor se ülnék be, ha fegyverrel kényszerítenének.

andreasue (törölt) 2007.09.19. 15:59:39

Teljesen jogos! A múlt héten láttam egy Jaguárt. Gyönyörű zöld színű autó, teledobálva tesco szatyrokkal, elöl az anyósülésen szotyiárus cigányasszony kucorog, nagy koszos zacskóval az ölében. Mellete fiacskája (és egyben férje is talán :) ), szakadt trikóban, tutifux a nyakban. Hányingerkeltő.
Lejáratja a márkát.

rókamóka 2007.09.19. 16:12:41

ÚGY VAN! Cigánynak semmi keresnivalója egy AUDIBA! Egyikbe se, akármilyen régi is! Vegyen Opel-t vagy cigó Mercit!

IIsten 2007.09.19. 16:14:53

ez kamu
ezen felül nadivereb, ha így gondolod, akkor semmivel nem vagy jobb te sem. de hogy még különbnek is gondolod magad, holott észre sem veszed, hogy te is ugyanaz vagy és ezért még sokkal nagyobb balfasz vagy

IIsten 2007.09.19. 16:17:04

de természetesen egyetértek, én sem adnék el se kocsit se lakást cigánynak. fuj!

antirasszista 2007.09.19. 16:18:29

Köcsögség ilyen szöveggel feladni egy hirdetést. De bizonyos autótipusok esetén sajnos szükég lehet valahogy megfogalmazni azt hogy bizonyos elvárt vevői magatartás szükséges az üzlet lebonyolításához.
Egy ismerősöm próbálta eladni a keleti autóját az ecserin, jött néhány szinesbőrű autónepper. Mentek egy kört az autóval, aztán kezdődött az alku. Kb. fél órás töketlenkedés után nagy nehezen sikerült megállapodni valami árban. 190e Ft. Jó, nekiállnak megírni a szerződést, aztán a felénél kitalálják, hogy ja mégsem így, hanem úgy, aztán újabb fél órás huzavona, aztán megegyeznek, hogy ott azonnal kifizetnek 185e Ft-ot, amit az eladó át is vesz, aztán befejezik a szerződést. Aztán persze a végén valamelyik odasúgja az eladó fülébe, hogy adjon neki 10e Ft-ot, mert ő beszélte rá a vevőt, hogy az autó 185e Ft-ot is megér, nemcsak 165-öt, és így a nyereségen felezzenek. Persze ettől megint fél órás para, aztán na végre, alá van írva a szerződés, mindenki mehet a dolgára. A srác pedig látja, hogy a 3 nepper röhög a markába, hogy milyen ügyes módon sikerült valakit jól palira venniük...

hogytimilyenköcsögökvagytok 2007.09.19. 16:19:04

kedvesandreauserókamókaéstemkirály!
hogytimilyenköcsögökvagytok, hogy verne ki a devla minden reggel az ágyból benneteket.
autórasszizmus-hát ez nagyon fasza.
Ha cigány ül egy jaguárban, audiban, az gáz - mert "lejáratja a márkát", de ha rasszista köcsögök, mint ti - az persze jót tesz neki, mi?!
mit beszéltek emberek?!
acceptance moving on slowly.
ha cigányoztok, én is cigány vagyok.

Retexis 2007.09.19. 16:20:55

Akkor mi a poszt célja?

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2007.09.19. 16:22:19

antirasszista: Szerintem az is hülye, aki ezek után, hogy egyértelműen le akarják húzni, hagyja magát.

yenoee 2007.09.19. 16:23:12

Pedig itt cigányozás lesz...
Én nem vagyok annyira rasszista, mint autóbuzi, szal nekem alapból mindegy, ki lakja le az általam szépnek és kívánatosnak tartott járművet. És tán vagyok annyira gerinces is, h ha irigylem tőle, mert nekem nincs olyanom és soselesz, akkor nem azzal keresek enyhülést a frusztrációmra, hogy megnézem a bőre színét, vagy bármi olyan fogást keresek rajta, amivel helyreállítom belső békémet...
Láttam én jópár pedigrés fehér ember autóját, amiben akkora redva volt, hogy a gyomrom forgott tőle. Hú, de mennyit. A legjobban egyik volt főnököm 166 3,0 V6 24V Alfája ütött, megfért benne a félig bekötött, menet közben, kanyarokban faszán lobogó gyerekülés, meg a bimbózó-rügyező három hetes mekis kaja. Ragacsosan rejtőzködő vanilia-shake a bőrülésen, márványsajtburger és ízeltlábú kis barátai, cigicsikkek, hamu, sár és kosz, kurvasok szemét, no meg hozzá jóféle odőr vazze. Mégse írathatom ki a nevét a használtautóra, hogy neki max trágyahordót, ha lehet, ugye?
Mindegy, amit mondani akarok, az úgyis közhely. A sötétség és az igénytelenség multikulti. Nem kéne ebből csak cigánykérdést csinálni. Ami létező és valós probléma, de... semmi garancia nincsen emberünknek arra nézve, hogy egy árpádsávos kigyúrtkopasz nem éli le gyorsabban a NÉMET VASat, mint egy lomis cigó.

yenoee 2007.09.19. 16:24:55

Pedig itt cigányozás lesz...
Én nem vagyok annyira rasszista, mint autóbuzi, szal nekem alapból mindegy, ki lakja le az általam szépnek és kívánatosnak tartott járművet. És tán vagyok annyira gerinces is, h ha irigylem tőle, mert nekem nincs olyanom és soselesz, akkor nem azzal keresek enyhülést a frusztrációmra, hogy megnézem a bőre színét, vagy bármi olyan fogást keresek rajta, amivel helyreállítom belső békémet...
Láttam én jópár pedigrés fehér ember autóját, amiben akkora redva volt, hogy a gyomrom forgott tőle. Hú, de mennyit. A legjobban egyik volt főnököm 166 3,0 V6 24V Alfája ütött, megfért benne a félig bekötött, menet közben, kanyarokban faszán lobogó gyerekülés, meg a bimbózó-rügyező három hetes mekis kaja. Ragacsosan rejtőzködő vanilia-shake a bőrülésen, márványsajtburger és ízeltlábú kis barátai, cigicsikkek, hamu, sár és kosz, kurvasok szemét, no meg hozzá jóféle odőr vazze. Mégse írathatom ki a nevét a használtautóra, hogy neki max trágyahordót, ha lehet, ugye?
Mindegy, amit mondani akarok, az úgyis közhely. A sötétség és az igénytelenség multikulti. Nem kéne ebből csak cigánykérdést csinálni. Ami létező és valós probléma, de... semmi garancia nincsen emberünknek arra nézve, hogy egy árpádsávos kigyúrtkopasz nem éli le gyorsabban a NÉMET VASat, mint egy lomis cigó.

yenoee 2007.09.19. 16:25:26

A kurva jó édesanyját ennek az elbaszott blogmotornak.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.09.19. 16:28:12

>Akkor mi a poszt célja?

Egy létező jelenség bemutatása?

andreasue (törölt) 2007.09.19. 16:36:47

Devla? Én nem beszélek cigányul, ha azt akarod, hogy értselek, emberi nyelven írj!

ekkerjoz 2007.09.19. 16:37:49

Végül is nincsen ilyen hirdetés az adatbázisban, valószínűleg megszerkesztette a lamer, és nem adta fel, csak a hangulatkeltés volt a célja.

andreasue (törölt) 2007.09.19. 16:40:28

yenoee: Miből ennél inkább? Tányérból, vagy wc-csészéből? Pedig az is lehet, hogy a tányérba szart valaki. Érted? Ha nem, akkor kár is lenne magyaráznom.

2007.09.19. 16:43:18

Az említett népcsoporttal én is igyvagyok, nem veszek, nem adok el nekik semmit.

Retexis 2007.09.19. 16:47:55

>Egy létező jelenség bemutatása?
Melyik? Az, hogy az emberek az autót valami kultikus tárgynak, szentélynek tartják, nem pedig egy szaros használati tárgynak, mint egy fogkefe vagy konzervnyitó. Vagy az a jelenség, hogy Magyarországon az emberek nagy része úgy gondolkodik, hogy "Nem vagyok rasszista, de..."

Lövenhorn 2007.09.19. 16:53:45

antirasszista: üzletelj cigánnyal,majd rájössz,miért a hörgés....

papírrepülő 2007.09.19. 17:07:29

nagyon helyes, cigányoknak ez nem való, menjenek gyalog vagy esetleg bicikli

Szezon 2007.09.19. 17:10:37

Ha nem is tartja valaki kultikus tárgynak az autót, akkor is érthető, hogy nem akar a romákkal üzletelni. És persze jöhet a rinya, hogy ezzel a rendes romákat kizárja meg diszkriminálja, de ha a másik oldalról nézed, akkor ő a maga kárára (hiszen kevesebb a potenciális vevő) bebiztosítja, hogy ne kelljen lehúzós, neppercigányokkal egyezkedni. Ami lássuk be, akkor is kemény, ha végén elhajtod őket és nem adod el nekik a cuccot. (az már csak egy b kérdés, hogy lehet hogy valami jópofa romagyerekek odamennek és juszt is a seggébe dugják a váltókart)

kombinat 2007.09.19. 17:11:50

Pár éve a sportmotoromat cigányoknak adtam el, nem volt velük semmi gond. De aztán rá hónapokra egy este megjelentek a rendőrök a szüleimnél, hogy hol vagyok.
A tetvesek nem iratták át magukra a motort és persze rendesen bebűnöztek vele, végigrabolták a Balatont és a lánchídnál majdnem meghalt miattuk egy motorosrendőr. Nem volt kellemes amikor hajnal 2-kor vallattak a Hungária körúti örsön a nyomozók.

Tökéletesen egyetértek a hirdetővel. Azóta cigánnyal már csak egyfajta adásvételt tudok elképzelni: amikor a kezébe adom a repülőjegyét...

country 2007.09.19. 17:16:13

csak érdeklődni szeretnék, hogy ki hogyan és milyen külső illetve belső jegyek alapján állapítja meg valakiről hogy cigány az illető? hátha én is cigány vagyok csak nem tudok róla.

RAptor 2007.09.19. 17:19:02

Egyáltalán cigánnyal üzletelni,egy szál cigi se..

RAptor 2007.09.19. 17:20:38

1000 kilométerről kantri!Hol élsz, zsákba?

reparon 2007.09.19. 17:22:09

reg rohogtem ilyen jot, en a legaljan lattam eloszor. Alapbol helyes a frusztraciot elore kiszurni, amit igy a legkonnyebb. a cigany meg jarjon talicskaval vazze.

Rocko- 2007.09.19. 17:31:26

megértem, eléggé. én elég sok c4-es kasztnis A6-ot néztem végig használtautón, és volt jó pár, amit láthatóan cigányok laktak le. találkoztam olyannal is, h kocsi előtt 4-en feszítenek, mint valami westcoasti gengszterek. nos, én olyan embertől nem venném meg. csak rontja a márka presztízsét.

perro morado 2007.09.19. 17:35:48

Mi lenne, ha pl. egy cigany ajanlja a legmagasabb arat a kocsiert? Mondjuk 10 000 Ft-tal tobbet, mint barki mas. Akkor vajon eladna neki? Es ha pl. 100 000 Ft-tal adna tobbet a cigany gyerek? Batran, arazzuk csak be a rasszista prefrenciakat...

Vagy mi lenne, ha mar honapok ota nem tudod eladni az autot, es akkor jonne egy cigany, hogy o megveszi. Mennyire ragaszkodna a hirdetes feladoja az "elveihez"?

Iskolás 2007.09.19. 17:41:51

Nekem életemben 2szer volt dolgom cigányokkal, amikor ált. iskolában ellopták a kosaraskártyagyüjteményem, és amikor meg akartak késelni ,mert nem adtam oda a telefonom. Innentől kezdve én nem üzletelek velük. MAradok a jobb félni, mint megijedninél. De egyébként attól még 1 köcsög magyar is veheti meg az autót, nem biztos, hogy nagy a különbség, csak az arányok mások.

lizard 2007.09.19. 17:45:06

Lehet hogy egy két roma nem való xy autóba de azért megsúgom hogy sok autóba fehér ember sem illik... pl engem nagyon idegesít mikor egy nagy dög amerikai sötétített üvegű, fekete suv-be egy vékony vajszínű csóré mereszti a fenekét és közben fekete rap zenét hallgat, mutogatja magát hogy ő mien jó fej!
Magyar ember vagyok 100%-osan de szemem az van! Ha meglátok valami szakadt romát egy hasonló autóban max mosolygok egyet de azért mért bántsak másokat... az van neki oszt csá! Ha lopott pénzből vette veszem úgy ügyes volt oszt kész! Kit érdekel! Minek legyek ilyen miatt idegbeteg! Egyébként rám is vigyorognak a munkatársaim amikor beülök egy kamionba a 60 kilómmal! De ez van...
Na minden jót!

rókamóka 2007.09.19. 17:49:35

reparo: Mekkora igazság... talicska nekik :D vagy simán egy kamion és kitoloncolni őket... személy szerint beraknám az összes cigányt egy rakétába és kilőném őket a holdra, csak az a gond hogy ezek még ott is megélnének! :D
Mondhattok ezután bármilyen paraszt, köcsög, geci, rasszista leszóló dumát a részemre, nem nagyon érdekel!
A rasszizmus még nem itt kezdődik! Az meg hogy a cigányokat miért utálják ennyire, szerintem alapbol érthető és észrevehető!
Köszönöm!

emzéperiksz 2007.09.19. 17:51:52

Nálam is van egy eladó Audi extrákkal. Cigányoknak 20 százalék felárral, igaz, szentkoronás pólós, nagymagyarországos zoknis, bőrfejű, Fradi-drukker magyar hazafiaknak viszont 20 százalék diszkonttal. Akinek törzskönyvezett, pedigrés, magyar alomból származó, sumérul beszélő kalickás turulmadara is van, annak 30 százalék diszkontot adok.

friynzak 2007.09.19. 17:54:01

Szerintem teljesen jogos én sajnos adtam már el házat cigányoknak és rettenetesen megbántam 3évig pokolvolt az életem és a végén többet fizettem ki mint amit kaptam. Soha az életben nem fogok se eladni nekik semmit sem vanni tőlük. Az eggyetlen dolog amit szivesen adnák nekik az vizum valamely jo messzi országba.

lottebitte1 2007.09.19. 18:01:26

Szerintem nem legális egy ilyen hirdetést megjelentetni. Nagyon fel kéne jelenteni azt, akinek a portálja/újságja ezt lehozta.

lápi lidérc 2007.09.19. 18:03:59

Lehet szeretni, lehet nem szeretni, de magánember kiköthet ilyeneket is. Állami cég nem.
Mellesleg szerintem a társadalom nagyobb hányada nem szereti a cigányokat, mint amekkora igen, tehát egy ilyen hirdetéssel a feladó valószínűleg ezen nagyobb hányad számára még szimpatikus is lesz.
Mellesleg rusnya előítélet ide, rusnya előítélet oda, ha pénzről van szó, én sem szívesen állnék le cigányokkal üzletelni.
Pedig köztük is vannak rendesek, meg a magyarok közt is vannak trógerek, és hát egyikre sincs ráírva, de az emberben valahol mélyen mégis ott él az előítélet. Bennem is (én suliban elég sok cigánnyal jártam egy osztályba, a többséggel általában 1-2 évig, mert utána kibuktak, ettől eltekintve különösebb baj nem volt velük, és mégis).
Talán majd az unokáink már máshogy gondolkodnak. Meg az övéik is.

streizeter 2007.09.19. 18:42:37

Egyszer adtam el egy autót egy kisebbséginek. Érdekes volt a szitu, miután a vételárat nagynehezen kifizette, még visszakért 3000 ft-ot benzinre. Ezen már csak röhögni tudtam. Aztán két hónap múlva egyik hajnalban fejreálltak vele, mert a jó minőségű gumikat gyorsan lecserélték, valószínűleg azért, hogy eladják. A futózott gumik meg sikeresen a halálba vitték mind a négyet akik benne ültek. Nem is mondok erre semmit, nehogy rasszizmussal vádoljanak.

Beyonder 2007.09.19. 18:45:52

Rájöttem mi a poszt értelme: összegyűjti egy helyre a sok "nem vagyok rasszista, de" típusú arcot, csak hogy ne felejtsük el, hol élünk.

A hirdetés feladóját meg nem értem: ha annyira szívéhez nőtt a kocsi, hogy egészen a Végső Rozsdatemetőig meg kívánja határozni a sorsát, akkor ne adja el.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.09.19. 18:52:46

És mit szeretnél? Moderáljak mindenkit aki úgy gondolja,hogy nem adja el?

vinyo 2007.09.19. 19:04:55

Hát egy kicsit eldúrvultak a dolgok.!
Nem a külső jegyei alapján kell ítélni senkit sem, mert akkor diszkriminálsz, az az nem fogadod el.
Ez alpári stilusban lett leirva, és némelyik hozzá szolás is.
Nem megbántani kell a másikat, hanem tisztelni és elfogadni.
Köszi

streizeter 2007.09.19. 19:16:02

Tudod mit Dr. Gonzo Géza, mégis csak mondok valamit. Én rasszista vagyok, mert utálom ezt a rasszt, mert nap mint nap látnom kell a fajtájára jellemző mentalitást!

Winston Smith 2007.09.19. 19:24:13

Engem a legkevésbé sem érdekel, hogy cigány veszi meg a kocsimat vagy hottentotta; azé, aki a legtöbbet adja érte.

antirasszista: egyrészt a magyar autónepperek is trükköznek. Másrészt meg senki nem kényszerítette rá az ismerősödet, hogy eladja nekik a kocsit. Ha nem tetszik az ár, akkor ne adja el annyiért, hanem árulja tovább. Ennyi az egész.

madz 2007.09.19. 19:25:18

mégis, milyen kommenteket vártál egy ilyen posztra? a 'cigány' szó bármilyen szövegkörnyezetben, pavlovi reflexként hozza fel a rasszizmust a sok tahóparasztban, egy csomóan meg csak azért kommentelnek, hogy szívassanak, akit érnek.
egyébként meg dugjátok fel magatoknak a kocsijaitokat

késővanmár... 2007.09.19. 19:28:10

:)

Gábor 2007.09.19. 19:32:15

Valamit azért szögezzünk már le!
Ha nekem van egy kocsim, amit el akarok adni, akkor had döntsem már el, hogy kinek adom el, és ne ugasson már bele senki! Sőt, ha van egy kocsmám, akkor had döntsem már el, hogy kit engedek be, és kit nem... ebből is volt balhé! Teljesen megértem ezeket az embereket, akik pl kitiltják a cigányokat a szórakozóegységekből, mert legtöbbször ők balhéznak! Sőt mindenkit megértek, aki nem akar érintkezni velük! Bélyegezzetek meg nyugodtan, már megszoktam. Ti nagy toleranciabajnokok...

fourgee 2007.09.19. 19:34:32

Egyik ismerősöm is eladta az autóját még hosszú évekkel ezelőtt. A feleségének a cigány kolléganője érdeklődött utána. Ezzel még nem is lett volna semmi gond. Annak a nagydarab cigány férje vette meg. Ezzel sem lett volna még semmi gond. Csakhogy ő kihasználta testi fölényét, meg nagy hangját, meg a mennyiséget, amit a családtagjai létszámában tudott felmutatni, aztán a vásárlás után 1-2 héttel bepróbálkozott annak ellenére hogy ismerőstől vette, hogy ez meg az a baj az autóval, adjon vissza a pénzből, stb, stb. Az ismerősöm viszont magasról sz@rt a fenyegetésekre és elküldte őket a f@szba. Azóta nem zaklatták. De gusztustalan módon bepróbálkoztak, pedig hibátlan volt az autó! Na, én ezért nem adnék el autót cigánynak, mivel még az ismerőst is megpróbálják sokan lehúzni. Jobb a békesség, jobb ezeket elkerülni. Ha emberi hangon útbaigazítást kérnek tőlem (nem tudom miért, de már egy csomó cigány nézett engem két lábon járó térképnek :) ), akkor abban szívesen segítek, azt adok nekik, mást nem.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.09.19. 19:36:35

>egyébként meg dugjátok fel magatoknak a kocsijaitokat

Jó helyre jöttél,hogy ezt közöld.

nadivereb 2007.09.19. 19:37:39

Barátaim!
Eszemben sincs azt mondani, hogy minden cigány rendes és tisztességes, mert tudom, hogy ez nem igaz. Azzal is tisztában vagyok, hogy a bűnözési ráta náluk jelentősen magasabb. (Hogy ennek mi az oka, abba most ne menjünk bele, mert még jobban eldurvulna a vita.) Viszont azt mondani, hogy minden cigány ilyen, hazugság. Én ismerek jó pár tisztességes, jóravaló, kedves embert közülük, akiknek két csoportot kell(ene) utálniuk: a magyarországi rasszisták sajnos nagyon-nagyon népes táborát, akik miatt egy érettségizett, sőt, egyetemista fiatal nem tud rendes munkát szerezni, mert ránéznek, valamint azokat a cigányokat, akik miatt ez az előítélet kialakult. Egy kalap alá venni egy ekkora kisebbséget olyan ostobaság, hogy egyszerűen nem is értem, hogy alacsonyodhat le ide ennyi ember. Ha találkoztál büdös, mocskos, aljas, bűnöző cigányokkal, akkor utáld őket személy szerint, de ne az egész népet, mert ezzel tisztességes embereknek teszel keresztbe, vagy oylan embereket térítesz el a jó útról, akik tisztességesen szeretnének megélni, csak egyszerűen nincs rá lehetőségük. Tudom, hogy könnyebb azt mondani, hogy az összes cigány ilyen, de ez sima csőlátás. Az meg jóra sosem vezet. Mérlegeld az embert, ne a származását, és akkor ítéld el vagy utáld, hogyha ő személy szerint ellenszenves.
Csatlakozom hogytimilyenköcsögökvagytok-hoz: Ha cigányoztok, én is cigány vagyok, ha zsidóztok, én is zsidó vagyok, ha buziztok, én is meleg vagyok.
És akkor nézhettek, hogy "Jé, cigány, pedig nem is néz ki annak!". Pedig ilyenkor bizony annak érzem magam. És örülök neki.

fourgee 2007.09.19. 19:40:24

Offtopic

Gábor: nem az összes cigányt kellene kitiltani és nem a magyaroknak kellene kitiltani őket. Van a dél-alföldön egy kis város, ahol volt egy kis békés kocsma. Azonban ezt a "béke" szertefoszlott, amikor néhány, segélyből élő cigány úgy döntött, hogy majd ők mondják meg, hogy mi lesz abban a "kocsmában" - ez inkább egy beülős, csocsózós szórakozóhely fiataloknak. Persze ellátták a bajukat, és kitiltották a cigányokat. Aztán ez nem tetszett néhány DOLGOZÓ, szórakozni vágyó cigánynak, és ők nem háborodtak fel, ahogy azt a TV-ben látni, meg itt olvasni, hanem beszéltek a tulajdonossal, és már évek óta ŐK dobják ki a balhés cigányokat, mert továbbra is oda akarnak járni. Bocs az offért.

A hirdetés feladója meg abban követett el hülyeséget, hogy felesleges volt kiírnia. Mivel az általa nem szívesen látott vevők biztosan alkudni kezdtek volna, elég lett volna anniyt mondania, hogy nincs alku, és az átírási, meg minden költség a vevőt terheli, úgy vszinüleg "el lehet őket zavarni".

emzéperiksz 2007.09.19. 19:45:09

RE: Gábor 2007.09.19. 19:32:15

NEm a balhé miatt tiltják ki őket, hanem azért, mert sok magyar nem megy olyan helyre, ahová cigányok. El kell dönteni a hely üzemeltetőjének, mi éri meg jobban? Beengedni a kisebbséget, és reszkírozni, hogy a közönség egy része odébbáll, vagy nem beengedni. A balhénak ehhez semmi köze.

dwdHU 2007.09.19. 19:47:56

egyebkent miageci egymila ezen a tragyan?

kkk 2007.09.19. 19:51:25

te sok hülye fasz, a cigányaitokkal együtt takarodjatok a büdös picsába, a diplomás cigányokkal együtt, sőt fogjátok kézen az összes buzit zsidót és együtt keressetek új hazát mert itt már a fasz ki van veletek mindenkinek.
amíg tehetitek.

emzéperiksz 2007.09.19. 19:53:39

nadivereb 2007.09.19. 19:37:39
A bűnözési ráta a cigányoknál más miatt magasabb. Sok köztük a megélhetési bűnöző, de a komoly bűnözők, gazdasági bűnözők, csalók, szélhámosok, adócsalók stb. között már a magyarokból több van szvsz.

0xFFFF 2007.09.19. 19:55:08

"Retexis 2007.09.19. 16:47:55
>Egy létező jelenség bemutatása?
Melyik? Az, hogy az emberek az autót valami kultikus tárgynak, szentélynek tartják, nem pedig egy szaros használati tárgynak, mint egy fogkefe vagy konzervnyitó. Vagy az a jelenség, hogy Magyarországon az emberek nagy része úgy gondolkodik, hogy "Nem vagyok rasszista, de...""

Az autó sima használati tárgy, mint egy cipő, tévé vagy számítógép. Mivel a cipőmet, tévémet vagy számítógépemet sem adnám el cigánynak, így az autómat sem. A cigánynak lapátot adnék, nem el, hanem oda. Utána meg kalapáccsal a fejébe verném, mire is való.

cocos 2007.09.19. 20:00:21

Utállak! Ez az ÉN véleményem.
Nem a bőröd színével van a bajom. Az életeddel.
Tele vannak veled a börtönök. Ellopod, amiért megdolgoztam.
Bántasz engem, bántod a gyermekemet.
A feleségemet molesztálod.
Büdös, mosdatlan vagy.
Ha visszaütök, ha véleményt mondok, meghurcolnak.
Benne leszek a tévében, hogy rasszista vagyok. Pedig nem azt utálom, aminek születtél. Azt utálom, ami lett belőled.
Ha a vonaton mellém ülsz többedmagaddal, félelem és undor fog el. Nem tudsz emberek közt viselkedni. Ha tudnál, lenne munkád is.
A jogaiddal tisztában vagy, de a nevedet nem tudod leírni. Folyamatosan segítő jobbot nyújtunk neked, de kihasználsz. Csak a segélyt látod. Nem is akarsz több lenni, mint ami vagy: Cigány.

Cigányból csak akkor lesz roma, ha meg tanul EMBERKÉNT ÉLNI!

Van belőled néhány, akiknek sikerült. Mert ő is akarta. Én őket hívom romának. És elismerem őket. És szívesen dolgozom velük. De téged megvetlek. Azt akarom, hogy elmenj!

(Internetes körüzenet)

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.09.19. 20:01:30

Legyetek szívesek moderáljátok magatokat,nem szeretnék innen senkit kitiltani az ide nem illő viselkedése miatt. Köszönöm!

cocos 2007.09.19. 20:02:35

Utállak! Ez az ÉN véleményem.
Nem a bőröd színével van a bajom. Az életeddel.
Tele vannak veled a börtönök. Ellopod, amiért megdolgoztam.
Bántasz engem, bántod a gyermekemet.
A feleségemet molesztálod.
Büdös, mosdatlan vagy.
Ha visszaütök, ha véleményt mondok, meghurcolnak.
Benne leszek a tévében, hogy rasszista vagyok. Pedig nem azt utálom, aminek születtél. Azt utálom, ami lett belőled.
Ha a vonaton mellém ülsz többedmagaddal, félelem és undor fog el. Nem tudsz emberek közt viselkedni. Ha tudnál, lenne munkád is.
A jogaiddal tisztában vagy, de a nevedet nem tudod leírni. Folyamatosan segítő jobbot nyújtunk neked, de kihasználsz. Csak a segélyt látod. Nem is akarsz több lenni, mint ami vagy: Cigány.

Cigányból csak akkor lesz roma, ha meg tanul EMBERKÉNT ÉLNI!

Van belőled néhány, akiknek sikerült. Mert ő is akarta. Én őket hívom romának. És elismerem őket. És szívesen dolgozom velük. De téged megvetlek. Azt akarom, hogy elmenj!

csakazértse 2007.09.19. 20:29:39

Ez a neten van. Egy srác véleménye. Nem rossz.Talán elgondolkodhatnának rajta az ILLETÉKESEK!

Utállak! Ez az ÉN véleményem.
Nem a bőröd színével van a bajom. Az életeddel.
Tele vannak veled a börtönök. Ellopod, amiért megdolgoztam.
Bántasz engem, bántod a gyermekemet.
A feleségemet molesztálod.
Büdös, mosdatlan vagy.
Ha visszaütök, ha véleményt mondok, meghurcolnak.
Benne leszek a tévében, hogy rasszista vagyok. Pedig nem azt utálom, aminek születtél. Azt utálom, ami lett belőled.
Ha a vonaton mellém ülsz többedmagaddal, félelem és undor fog el. Nem tudsz emberek közt viselkedni. Ha tudnál, lenne munkád is.
A jogaiddal tisztában vagy, de a nevedet nem tudod leírni. Folyamatosan segítő jobbot nyújtunk neked, de kihasználsz. Csak a segélyt látod. Nem is akarsz több lenni, mint ami vagy: Cigány.

Cigányból csak akkor lesz roma, ha meg tanul EMBERKÉNT ÉLNI!

Van belőled néhány, akiknek sikerült. Mert ő is akarta. Én őket hívom romának. És elismerem őket. És szívesen dolgozom velük. De téged megvetlek. Azt akarom, hogy elmenj!

csakazértse 2007.09.19. 20:30:48

Ez a neten van fenn, ott találtam. Elgondolkodhatnának rajta az illetékesek!

csakazértse 2007.09.19. 20:31:50

Úgy néz ki, más is ráakadt.

b-max 2007.09.19. 20:37:38

Szerintem csak az irjon ide aki már üzletelt romával. (Megjegyzem én már igen, nem is keveset. )Aki nem az hallgasson. És én most nem elitélem őket csak ők másképp értelmeznek és gondolnak dolgokat az adásvétellel kapcsolatban, mint ahogy pl. én.
Nyilvánvalóan az hirdetés feladója nem érti a gondolkodásukat, és nem is akarja megérteni.

pimi 2007.09.19. 20:43:09

Az a radikalis demografiai atalakulas ami ma Mo-on tortenik azert egyertelmu kene,hogy legyen mindenkinek!
Csak egyutt kell lakni a cigannyal,uzletelni veluk,megbizni bennuk ,szerzodesre hivatkozni stb. es akkor hamar jon a pofaraeses.
Aki azt irja,hogy "ha ciganyoztok akkor en is cigany vagyok" akkor te is csomagolj!

pimi 2007.09.19. 20:46:03

Az utolsonak a godrot kezzel kaparnam ki!

Csikidamrobi 2007.09.19. 21:08:15

Az antirasszista brigádnak üzenném, hogy nem kell sz***i a dzsukelelk farkát. Be kell költözni egy szép lakásba a hétnyóckilencbe, vagy valamelyik vidéki barna faluba. Jobbról, balról, alulról, felülrőldzsukelek. Be fogják állítania toleranciaüszöbödet. Vagy nősülj be. Másrészt a magukat magyaroknak vallók és a közúti közlekedésben résztvevők is pillantsanak körbe, úgy élünk, közlekedünk, amilyneke vagyunk. A rétinégerek ehhez képest már csak a kvintesszenciája a dolgoknak...

Csikidamrobi 2007.09.19. 21:09:28

Az antirasszista brigádnak üzenném, hogy nem kell sz***i a dzsukelek farkát. Be kell költözni egy szép lakásba a hétnyóckilencbe, vagy valamelyik vidéki barna faluba. Jobbról, balról, alulról, felülrőldzsukelek. Be fogják állítania toleranciaüszöbödet. Vagy nősülj be. Másrészt a magukat magyaroknak vallók és a közúti közlekedésben résztvevők is pillantsanak körbe, úgy élünk, közlekedünk, amilyneke vagyunk. A rétinégerek ehhez képest már csak a kvintesszenciája a dolgoknak...

streizeter 2007.09.19. 21:10:37

kuruc.info/r/1/16561/
úgy látom ez a kérdés nem csak nálunk probléma

nyekk 2007.09.19. 21:17:03

A Boncz Géza dumája jut eszembe (a kevésbé publikus változat: cigányék új helyre költöznek, és mesélnek a szomszédokról) " az új szomszédunk nagyon kedves ember; mikor meglátogattuk a rokonsággal, nekünk adta a TV-jét, meg a videóját... ..bár ezt később a tárgyaláson már tagadta!"

Oborzil 2007.09.19. 21:21:34

Én azért megvédeném a "nem vagyok rasszista, de..." hozzászólókat.
A rasszizmus olyan árnyék, amely manapság nagyon könnyen rávetül bárkire.
Így aki bármi rosszat kíván szólni a cigányokra, hozzáfűzi a fenti bevezetőt, vagy azzal kezdi, hogy "nekem nincs bajom a rendes, dolgos romákkal, de...".
Kényszeres viselkedés, és baj, hogy szükség van rá. Aránytalan a cigányok állami és médiaszintű túlféltése, ami azután a társadalom egyéb irányú tapasztalataival keményen ütközve megszüli azt a feszültséget, ami már valódi rasszizmushoz vezet.
Kell ez?
És a tetejébe az érintett csoport és szervezetei maguk sem tesznek a falak ledöntése érdekében, és az ilyen romavédő megnyilvánulásokat minden önkritika nélkül bezsebelik.

Sokan sokhelyütt harcolnak az előítéletek ellen, nem véve tudomásul, hogy legtöbbször az egyes emberek önvédelmi reakciójáról van szó, ami bizony valódi tapasztalatokból ered.

Senki nem szól, ha valaki arról mesél, hogy ne menjetek X boltba, mert ott engem csúnyán átvertek. Hol a különbség?
Nem a rasszizmust védem, de azt elkerülni nem lehet anélkül, hogy az emberek véleményt ne alkothatnának. Szabadon. Az igazsághoz pedig szabad véleménnyilvánítás kell. Ohne geht's nicht...
Hát ennyi.

dei · http://erdei.aplus.pl 2007.09.19. 21:28:22

Hád tezsvíreim, azé az nagyon fáj nekem, amiért itten írtatok.
Mink is ollyanok vagyunk mint a magyarok!

Prophet 2007.09.19. 21:48:54

Ne legyünk már fajgyűlölők.. ha nincs cigány, nincs probléma! :D

andreasue 2007.09.19. 21:55:45

Ki mondta, hogy nem vagyok rasszista? Én biztos nem.

"Az ember fehér."
"Két dolog, amit útálok. A rasszizmus, meg a cigányok."

Pestis Nigra 2007.09.19. 22:19:08

Nos, az én anyám egyszer kiadta a lakását egy cigány vállalkozónak.
Az első két hónapot rendben ki is fizette a cigány. Utána viszont meghalt az egyik rokona, és a lakbért a torra költötte. És ezt ki is fejtette anyámnak, hogy a tor az fontosabb, mint a lakbér kifizetése.
Aztán már a közműszámlákat sem fizette, nemhogy a lakbért.
Persze a kölykének hatvanezer HUF os mountain bike ja volt, meg százezer HUFos frigója a cigónak, meg üt usque hat éves Mercije.
Amikor anyám foglalni akart ( ugye, a bérbeadót zálogjog illeti ), megfenyegette.
Mindent összevetve anyám százezer HUFot bukott rajta, úgy 5 évvel ezelött.

Személyes véleményem : én egy "randa rasszista" vagyok : semmi de semmi kapcsolatra nem vágyom a cigókkal. Csak képen akarom öket látni ( lehetöleg egy 2OO éves festményen ... ). Lehet ezt bunkóságnak minösiteni, de én nem szeretem a stresszt. A cigányok hangosak, agresszivak, stb, stresszt okoznak nekem, ami terméketlen.

BTW : legszivesebben elvinném öket :) ( L. nicknevem :) ). Haverom, a hepatitisz már fel tudott mutatni néminemű sikert ezügyben :)

kzolika 2007.09.19. 22:38:34

Én rasszista vagyok!

Gyűlölöm a cigányokat. És mivel az írás most csak róluk szólt, a többit nem is írom, akit utálok.

Ki a cigányokkal. Belelőni a Dunába mindet. Vagy szögesdróttal, villanypásztorral elzárt területre rakni őket, de talán továbbadni a szőröstalpú szomszédoknak, hogy egy se maradjon itt. De inkább belelőni a Dunába őket, akkor már nem tudnak se szaporodni, se visszaszivárogni.

És szégyellem magam, hogy kormányszóvívőt csináltak egy cigányból (szerintem a csajban is van vonó, nem?) (mondjuk a kormány miatt is szégyellem magam, de ez más tészta). Hogy vállaljam így a magyarságomat, ha közben minden kedvezmény egy más népnek, egy más vallásnak (másvallásnak...), egy más politikai nézetnek jár és jut?

Fehér Magyarországot! Se cigánybarnát, se zs***sárgát, se komcsivöröset!

emzéperiksz 2007.09.19. 22:42:17

Ugyanezt az albérlet-sztorit hófehér bőrű erdélyi magyarok is eljátsszák. Vadi új Skoda Octaviára tellett, bérleti díjra meg villanyszámlára meg nem. Együtt béreltem egy ilyennel lakást, a végén nekem kellett kifizetnem mindent helyette is, de mondom, a vadi új Octavia az megvolt.
Amikor kiköltözött a rohadék, a Domestostól a budipapíron át a poharakig mindent elvitt, ami szerinte jól jön a következő háztartásában.

kzolika 2007.09.19. 22:45:28

Ja, és a rózsaszín buzikat ki is felejtettem.

Hogy mondjam így külföldön, hogy magyar vagyok? Hogy cigány-zsidó-komcsi-buzi keveréknek tartsanak???

Pestis Nigra 2007.09.19. 22:50:41

\frac{m_{z}}{x} : jó, akkor te az erdélyi magyarokat nem szereted, én meg a cigányokat.
Az egyik albérlőnk erdélyi magyar, mindig fizet. A cégnél az egyik kollega erdélyi magyar : PhDja van matematikából ( ugye, ez sok magyarmagyarnak sincs. )
Az elöitéletek t.k. arra jók, hogy az embert felesleges stressztöl meg kellemetlenségtől megóvják. Lehet emiatt engem lerasszistázni, de én az energiámat a számomra legoptimálisabb módon akarom felhasználni. Ebbe nem fér bele, hogy mindenféle rétinégerrel veszödjek. Ez politikailag rendkivűl inkorrekt, de a politikai korrektségböl semmi hasznom nincs.

( Sub rosa jegyzem meg : a szineskérdés és a szinesek nem megfelelö viselkedése más országban is gond. Pl. Hollandát ( Nederland ) át lehetne keresztelni négerlandnak :) )

kzolika 2007.09.19. 22:58:30

És még annyit, hogy könnyű dumálni a XII. meg a II., III. kerületből a hegyről, meg az üvegfalú irodaházakból. Tessék beköltözni a nyóckerbe csak egy hétre. Utána üljünk le egy sör mellé beszélgetni, de csak cigánymentes övezetben és úgy, ha az illető jó alaposan tisztálkodik és fertőtlenít, mert a cigányszagtól hányni tudok, a fertőzésektől meg félek. Lenne vajon véleményváltozás?

kzolika 2007.09.19. 22:59:48

És még annyit, hogy könnyű dumálni a XII. meg a II., III. kerületből a hegyről, meg az üvegfalú irodaházakból. Tessék beköltözni a nyóckerbe csak egy hétre. Utána üljünk le egy sör mellé beszélgetni, de csak cigánymentes övezetben és úgy, ha az illető jó alaposan tisztálkodik és fertőtlenít, mert a cigányszagtól hányni tudok, a fertőzésektől meg félek. Lenne vajon véleményváltozás?

Prophet 2007.09.19. 23:17:31

Hát, igen... villákból (amit a zsidóktól raboltak el az elvtársak) könnyű pofázni, hogy ne cigányozz (szőke geci)... nem Ők élik meg, hogy nem lehet biztonságosan hazamenni, mert már beléd is kötöttek.

Nosferato 2007.09.19. 23:21:06

Minden büdös rasszista bekaphatja ÉN CIGÁNY VAGYOK, és ha jössz szembe az utcán úgyis pofán verlek mert én is utállak, és nem érdekel hogy te mit gondolsz, a segélyekből jobban élek mint te!!!!

JFK 2007.09.19. 23:23:04

kzolika:

ÉN nagyon nem kedvelem, a cigányokat. Sőt, kevéssé pc kifejezéssel élve utálom őket.
De te beteg vagy.
Hogy mondjam így külföldön, hogy magyar vagyok? Hogy kzolika-féle buta patkánynak tartsanak?

rókamóka 2007.09.19. 23:28:25

Nosferato: Erre befizetek!!! :D :D :D :D Érdekes hogy egy CIGÁNY is meg tud nevettetni!
Az a baj a cigányokkal hogy ha egybe belekötsz jön a többi... egy mocsok beszarni népség!
Az meg buzi aki azt mondja hogy jajj szegények... őket is lőném ki a holdra!
Fostalicska semmitevő nép... dúlni-fúlni gecire tud, mert terjeszteni a hepatitiszt... az gecire megy! Hajrá... remélem beledöglötök :D

Nosferato 2007.09.19. 23:32:54

nem kell befizetned, mert ha van pénzed ellopom.
De utánna még pofán rúglak....

rókamóka 2007.09.19. 23:38:46

Nosferato: Jajj... annyira vicces vagy :) Inkább kotrodj aludni! holnap korán kell menni az aluljáróba paprikát meg paradicsomot árulni!

Prophet 2007.09.19. 23:43:02

Ne legyetek már hülyék, csak az agyatok húzza. Ennyi, valószínű nem is cigány. Csak kelti a hangulatot.

Nosferato 2007.09.19. 23:45:24

:))))

Mondom hogy segélyekből élek, nem kell dolgoznom. Jaj de te ezt hogy foghatnád fel?!?! hiszen te csak egy gádzsó vagy......

kzolika 2007.09.19. 23:50:29

JFK:
Fizettem annyi TB-t életemben, hogy abból kezelhetnek, ha beteg vagyok. De szerencsére nem vagyok beteg. Próbálok a dolgok mögé nézni, nemcsak a felszínt bámulni. És nem egyoldalú az értékítéletem! Több oldalról is megvizsgáltam a kérdést, nem csak a levegőbe beszélek. Olvasok 168 órát, Magyar Narancsot, Heti Választ, Figyelőt, HVG-t, ÉS-t is. Meg Népszabadságot, Nemzetet, Magyar Hírlapot is. Amit gondolok, az már esszencia. De igaz!

Blörr 2007.09.19. 23:55:52

Ezt a balfaszságot! Tőlem lehet a színe lila vagy hupikék is, kb az első három percben kiderül komolyan lehet-e venni az illetőt. Az a jó a rasszizmusban, hogy a maradék normális emberek egyike ha szembe találkozik Nosferatoékkal az utcán akkor pofán verik, meg elveszik a pénzét, mobilját, mondván ő a \\\"szőkegeci.\\\" A veréstől aztán megdagad az orra, és másnap meg a kopaszok verik meg. A kórházban bekötik a fejét, ami túlságosan is egy turbánra hasonlít, így harmadnak egy zsidó biztonságiszolgálat emberi ütik szét. Negyednapra már csak egy koszos kábultan fekvő alak az utca szélén, belerug minden járókelő, néha le is köpik, pfuj egy újabb dologtalan csöves. Pénteken a saját beleire akasztja fel magát. Te end. Jó éjt gyerekek.

kötözködő 2007.09.20. 00:05:59

kzolika, csak kis országunkra jellemző, hogy cigányok, zsidók, komcsik és buzik élnek a lakosság között? máshol ilyen nincs? akkor miért nem mész oda élni?

adasdasdasd 2007.09.20. 05:09:53

en nem gyulolom se a negereket, se az azsiaiakat, se az indiaiakat (bar azoktol tartok egy picit), se a romakat. egyetlen fajt gyulolok: a rohadt budos ciganyt. es elnezest akinek ezzel a lelkebe gazoltam, de eletembe 4x raboltak ki, ezek kozul meglehet tippelni hanyszor volt magyar az elkoveto. nullaszor. es ismerek rendes romat aki be tudott illeszkedni, es o is ugy hivja oket hogy a \"buta ciganyok\". nem veletlen. aki meg nagyon vedi oket annak kivanom hogy egyszer majd alljak korbe 5en a vonaton, azt repkedjenek a pofonok jobbra balra, bar szerintem aki vedi a cigokat nem hogy vonaton nem utazott soha eleteben de meg ciganyt sem latott. az ilyen nagy al-antirasszistak is gondoljanak bele egy picit hogy mit vedenek. meglehet nezni a folyamatos cigany balhekat ugye heves megyei szarfertozes meg tomegharcok, de nem kell olyan messzire menni pesttol hogy ilyet lasson az ember, ercsiben peldaul ket 300 fos csoport csapott ossze , a vita kiindulasi pontja par kilo vas volt azthiszem. ezek utan lehet kepmutatni meg kopkodni azokat akiknel mar betelt a pohar (egy ideje). teljes mertekben megertem az auto eladojat, es arra is kivancsi lennek hogy mit mondananak azok a kepmutatok akiket egy auto eladasnal felhivna vmi zsiros cigany hogy \"dikk halo tessek\" mit mondananak? biztos vagyok benne hogy a 80% azt hogy az auto mar elkelt. ezek utan meg mirol beszelunk?

hemoglobin 2007.09.20. 06:05:21

Ciganynak/ciganytol soha,sehol,semmit

RogerNyul 2007.09.20. 06:54:29

Nekem Fordom van, de kissebbségnek nem adnám oda semmiképp.

L.A. 2007.09.20. 07:39:31

Hat az van, hogy errefele, rengeteg arab, indiai, fekete, zsido, orosz, meg ki tudja meg mifele emberek laknak, es ennek ellenere nincs ez a feszultseg mint otthon. Mindegyik rendesen dolgozik, es ez a lenyeg. Ahol reggelente veszem a kavet, ott egy tok normalis Indiai urge az elado. Ismerk egy Irani csaladot, a leg rendesebb emberek akiket itt eddig megismertem. Tok jokat dumaltam feketekkel. Szoval rendes emberekn, dolgoznak.
DE!!! Az otthoni ciganyoktol hanyok, kiraboltak edesanyam. Fiatal koromban engem a vonaton kessel! Mit mondjak meg, nem a mas nepcsoportokkal van bajom, hanem a ciganyokkal.

kispöcs 2007.09.20. 09:10:00

Sziasztok! Nem akarok beleugatni....mindenki nézze meg és gondolkodjon el
www.ciganybunozes.com

MsTaurus 2007.09.20. 10:45:32

Rendben van. Disztingváljunk, emberek! A cigányság nagy magyar probléma. Szemben a zsidósággal, amely nem az és sosem volt tényleges probléma a nemzsidóknak! Tény, hogy átlagban sokkal több cigány követ el atrocitást, mint nem cigány. Ezt eismerni nem rasszizmus. Ennek fényében csendben óvatosnak lenni nem rasszizmus. Tény, hogy átlagos műveltségi szintjük elmarad az össznemzeti átlagtól. Ezt tudomásul venni nem rasszizmus. Tény, hogy csökött erkölcsi érzékre vall, ha olyan valaki, aki sajátmagát sem tudja eltartani, akárcsak egyetlen, nemhogy egy tucatnyi gyereket világra hoz. Pláne olyan körülmények közé, ahol csorbul az emberi méltóság, és ahol szinte biztos, hogy mind ugyanolyan szerencsétlen pária lesz felnőtt korában, mint ő maga. Ha nem, akkor is nehéz élet vár rá. Tény, hogy a cigányok körében az ilyen gerinctelenség gyakoribb, mint a nemzeti átlag. Mindezzel tisztában lenni nem rasszizmus. Aminek tényalapja van, nem előítélet. Az "előítélet"-ben keresni a probléma eredetét önámítás. Az "előítélet" kigyomlálásában keresni a megoldást ostobaság. A cigányokkal szembeni ellenérzés sem rasszizmus. A rasszizmus az, ha
valós ok nélkül útálunk egy népcsoportot, vagy pontosabban azért, mert mi magunk voltunk vele szemben szemetek. Emlékeztek az amerikai délre, ahonnan a fogalom ered? Ott felszabadult rabszolgákról volt szó, dolgos istenfélő emberekről, akik csak bőrük színében különböztek a
fehér földművesektől. Aztán meg, kevés ember van, aki nem irtózik a leprásoktól, a klosároktól vagy a gyilkosoktól. Az is rasszizmus? Ugyanakkor nem hirdetjük berzenkedésünket, büszkék sem vagyunk rá. Miért hirdetik egyesek büszkén, hogy útálják a cigányokat? Nincs más, amivel lehetne hencegni?


Ugyanakkor... Nagyon sok értelmes, dolgos és hasznos tevékenységet folytató cigányt ismerek. Az az építőipari cég vezetője, aki épületbontásban a legjobb, ezen meggazdagodott és Mercedesen jár,
nem érdemli meg? És az ugyancsak cigány munkásai, akik fagyban-hőségben a legkeményebb fizikai munkát végzik naphosszat családjuktól távol - ők nem érdemelnek tiszteletet? A fővállalkozójuktól meg is kapják. Cigány egyetemi tanárt is ismerek. Nem érdemli meg az az ember a legnagyobb tiszteletet, aki szembeszáll a sorssal és kiverekszi magát a ganéból? Fáj a szívem ezekért az emberekért, amikor a szitkaitokat olvasom!

Miért nem csak azokat a cigányokat ostorozzátok, akik a gyerekeiken élősködnek? Bár a hátuk mögött nincs sok értelme. Miért nem a törvényhozóknak próbáljátok felnyitni a szemét, hogy hova vezetnek az olyan törvények, amelyek a felelőtlenséget és a tudatlanságot jutalmazzák és megsokszorozzák?

Van tehát egy nagy-nagy közös problémánk, egy nemzeti koloncunk, sok-sok fogalomzavarral elködösítve, amely acsarkodással nem oldható meg - bár ez minden más problémára is vonatkozik. Nem oldható meg népirtással, se verekedéssel, se szitkozódással, sem egymásra mutogatással, sem a történelmi okok feltárásával, csakis értelmes cselekvéssel. Első lépés lehetne a probléma pontos körülírása.

EdBoyWW · http://twitter.com/edboyww 2007.09.20. 12:07:36

Scheerti: zárd le a hozzászólásokat szerintem, itt már csak a sz_rlapátolás megy.

A hirdetés az utolsó félmondattól eltekintve teljesen korrekt, ha igaz. Mindenki eldöntheti, kinek adja el az autóját: kínálati piacon ő árul, ha nem adja, az ő baja. Az utolsó félmondat viszont értelmetlen fröcsögés és a kutya se kíváncsi rá.

nadivereb 2007.09.20. 14:23:08

kzolika: Szörnyen sajnállak. Egy retardált barom vagy.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.09.20. 16:36:12

Mivel látom,hogy a kérésem ellenére átment a dolgo cigányozásba és veszekedésbe lezárom a kommentelési lehetőséget ennél a posztnál.

Stemp · http://budapest-auto.uw.hu 2007.10.01. 00:09:17

Bizonyára nem túl szívderítő dolog, ha sejtjük, hogy féltett kincsünk valaki másnál ebek 30-adjára fog jutni, de ennek ellenére nem biztos, hogy lehet megkülönböztetést tenni, hogy neked eladó neki meg nem. Kereskedelmi forgalomban biztosan nem lehet ilyen csinálni, magán eladásnál nemtom, de szerintem jogilag is lehetne támadni...

X-polgártárs · http://graffitik.blog.hu 2007.10.01. 00:32:20

A cigóknak csakis gázüzemű autót adnék el. :)

X-polgártárs · http://graffitik.blog.hu 2007.10.01. 00:34:49

Végülis van abban valami, amit kzolika mond, csak mondjuk lehetett volna egy picit halványabban fogalmazni. :)
süti beállítások módosítása