S-blog

Átment a lábadon a Family Frost? Eleged van a bunkó autósokból? Van egy jó linked vagy videód? Esetleg anyáznál egy jót, vagy csak javaslatod van? Kattints a nevemre és írd meg nekem azonnal!

Ezekről beszélünk

scheerti videói

Prostreet

Miért nem versenyzünk a városban?

2008.02.09. 14:51 scheerti

  Ezért nem. Valamint azért mert a város állítólag nem versenypálya. Hiába van szalagkorlát, és aszfaltos út, mégsem biztonságos, nincs mentő száz méterenként és nem áll készen komplett stáb a baj esetére. Az utcai autókban nincs bukócső, vezetőik nem viselnek védőfelszereléseket, gyakran még a biztonsági öv is a helyén feszül meg, minimálisra csökkentve a járműben ülők túlélési esélyeit.

Ez a mai hír azonban a többinél is nagyobb felháborodást keltett. Ennek az az oka, hogy a balesetet szenvedett autóban egy kétéves gyerek is volt. Az anya kirepült, azonnal meghalt. A biztonsági öv pont az ilyen kirepüléses balesetek megakadályozására van rendszeresítve minden autóban. Kétlem, hogy be volt kötve. És már elnézést a kifejezésért, de elmebetegnek tartom azt aki egy kétvéves gyerekkel, vagy egyáltalán - utassal az autóban kezd el versenyezni. Az már meg sem lepett, hogy a másik két önjelölt Schumacher nem állt meg, segítségnyújtás nélkül továbbhúzott. Hiába, drága volt az a jogosítvány. Meg ugye, nem az ő bajuk ha valaki balfaszkodik. Bízom benne, hogy megtalálják őket, és remélem fejenként kapnak 10-10 évet, addig lesz idejük gondolkodni azon, hogy miért nem illik versenyezni a városban. Elképzrelésem sincs, hogy ezek az éjszakai huszárok milyen alapon kezdenek el versenyezni egy családdal. Igaz, kettőn áll a vásár, aki nem akar nem megy bele az ilyen elmebeteg versenyzésbe. Én az esetek 80%-ban csak nevetni tudok ezeken a lúzereken, -mert annak tartom őket- mikor a városban keménykednek, az első rendőrautóra hasonlító fehér Astránál pedig görcsöt kap a lábuk a féken, úgy félnek a büntetéstől.



Az illegális autóversenyzők szégyene az ilyen kis söpredék aki saját magára is veszélyes, mert vezetni az esetek 90%-ban nem tudnak, a kocsijuk pedig a legritkább esetben van felkészítve ilyen versenyekre. Ők azok a hülyegyerekek akik elhozzák otthonról apuci Suzuki Ignisét, annyit megengednek nekik, hogy vegyenek rá egy króm kipufogóvéget a teszkóban, gyári hifinek nevezett szart bömböltetnek, ami eszeveszettül torzít és keménynek érzik magukat. Aztán a kanyarba berepülnek nyélgázzal, vagy kiadja, vagy nem. Előbb-utóbb nem adja ki. Láttam már ilyet, a gyerek úgy meg volt szeppenve mikor feldobta egy fára a kocsit, hogy megszólalni sem tudott. Akik voltak már illegális autóversenyen azok tudják, hogy a profik nem így csinálják, ők nem menőznek egykettes Corsa-val, nem a teszkó parkolóban érzik magukat keménynek, keresnek egy elhagyatott utat és tövig nyomják.

Ők általában  tudnak vezetni. Ott is becsúszik néha egy-egy baki, de az bele van kalkulálva a dologba, ezért mennek ők olyan helyre ahol nem a sarki trafikba vagy a villanyoszlopba csapódnak ha valami rosszul alakul. Akiket városban lát az ember versenyezni, azokból sosem lesz jó versenyző, esélyük sincs rá, nem is fogadná be őket egyetlen társaság sem, hiszen az ilyen kivagyi hülyegyerek miatt szokták általában rájukhívni a rendőröket, az pedig senkinek sem hiányzik. Nekik még meg kell tanulniuk, hogy a kocsi alá tett neon nem javít sokat a tapadáson, és a kérékjárati ívre ragasztott Brembo matrica sem befolyásolja pozitívan a fékhatást. Akik már voltak illegális gyorsuláson tudják, hogy miként zajlik ez az egész. A háttérben pörgő Clio-sok és Opel Astrások nem versenyeznek, ők bambulni járnak ki, nem is nagyon engednék őket, többségük ki sem állna ellenük, nem hiányzik a bénázás. Az esti baleset mérlege: egy halott anya, egy életveszélyes állapotban lévő apa és egy könnyebb sérüléseket szenvedett gyermek. Megérte?


képeket  Langlovagok.hu oldalon találtok.

188 komment

Címkék: vélemény verseny baleset

A bejegyzés trackback címe:

https://scheerti.blog.hu/api/trackback/id/tr9332429

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csiky944 2008.02.09. 15:47:42

én magammal szoktam racingolni,éjjel ohne forgalomnál a városban,mindig azon a szakaszon,mert azt ismerem,mint a tenyeremet

a sofőr apucit azonnal börtönbe,akik meg nem álltak meg,azoknak meg szegény édesanyához hasonló véget,ennyi

Nándesz 2008.02.09. 15:49:19

Nem igazán vágom, hogy egy felnőtt férfinak, aki mellett ott ül a felesége és a kisgyereke, hogy a francba csökevényesedett el ennyire az agya helyén lévő szerve? Nem tudom hogy mit kívánjak neki, hogy felépüljön és egész életében azzal a bélyeggel éljen, hogy megölte a gyereke anyját (arról nem is beszélve hogy hogyan fog a fia/lánya szemébe nézni), vagy hogy pusztuljon a férgese...
Legalább gyerekülés volt az E30-ban (az ajtókárpitból lehet egyedül megállapítani), ennyi eszük volt, ha már az öv luxus.

Ibn al-Haiszam 2008.02.09. 17:05:52

Egyrészt, ahogy a cikk is írja "A versenyzésről szóló feltételezést a BRFK nem erősítette meg." Másrészt töredékinformációk alapján messzemenő következtetéseket levonni... Hát nem is tudom. Ilyen alapon az is megtörténhetett, hogy piros lámpánál a gyerek ikertestvérét elrabolták a hátsó ülésről... A cikk többi részével nagyjából egyetértenék, bár az "illegális autóversenyzést" sem véletlenül hívják illegálisnak: attól hogy egy utat ritkán használnak, az ugyanúgy közútnak számít. Bárki arratévedhet még akkor is ha 10 éve nem láttak ott senkit sem. Ha nincs mentőautó kirendelve és nincs az útszakasz biztosítva, akkor az ott résztvevők pontosan ugyanolyan felelőtlenek, mint az éjszakai Ignis-suhancok. Ja, még egy apróság: ha hosszú cikket írsz légyszi tördeld már bekezdésekre: az egybefüggő szöveget nagyon nehéz olvasni.

Anulu 2008.02.09. 17:13:55

Kedves racerek!

Halál jó buli kibérelni egy napra egy versenypályát, és azon raccingolni.

(itt olvasható egy élménybeszámoló a témában:
ommszem.blog.hu/2008/02/03/uraim_ma_tokeletes_nap_van_az_autozashoz)

Voltam már ilyenen többször is, nagyon jó buli, a zárt és biztonságos pálya miatt méginkább "racing fiiling" volt,fiúk versenyeztek,lányok kameráztak, majd utána közös hot-dog evés!

Utána hazafele a kocsiban átbeszéltük az élményeket,mindenki jól érezte magát, egy életreszóló élmény volt!

Sajnos neki is....

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.02.09. 17:15:50

>Ja, még egy apróság: ha hosszú cikket írsz légyszi tördeld már bekezdésekre: az egybefüggő szöveget nagyon nehéz olvasni.

Lesz kép, csak szar a böngészőm és nem tette be rendesen, dolgozom rajta:)

Yeto 2008.02.09. 17:29:17

10 évet? Ne nevettess, itt? Múltkor Bp környékén lejárt műszakis BMWvel becsapódott valami féreg állat egy buszmegállóba, emlékeim szerint legalább egy halott volt, lehet hogy több, kitaláljátok mennyit kapott és letöltendőt-e?

dr. Wilbur Swain 2008.02.09. 17:29:18

remélem a kedves papa életben marad, és egész életében furdalja majd a lelkiismerete (ha van olyan ja egyáltalán...)

zolij 2008.02.09. 17:31:58

szerintem anyuka tudta nagyon jól apukáról, hogy milyen, szóval...

Yeto 2008.02.09. 17:32:39

Biztos dörzsöli a markát, hogy nem kell költenie válásra, és ifjú özvegyként majd besöpörheti az együttérző csajokat, amíg ki nem derül a sztori, amiben az ő előadásában majd nem ő lesz a hibás...

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.02.09. 17:37:04

>10 évet? Ne nevettess, itt? Múltkor Bp környékén lejárt műszakis BMWvel becsapódott valami féreg állat egy buszmegállóba, emlékeim szerint legalább egy halott volt, lehet hogy több, kitaláljátok mennyit kapott és letöltendőt-e?

Emlékszem az esetre, nagy vihart kavart. Talán Érden volt, de erre nem esküdnék meg. Jó ügyvédje volt. Apuci suhanc fia esetében ugyanez a helyzet. Ha el is kapják (el fogják őket) tuti, hogy megússzák egy felfüggesztettel, meg 3 év jogsielvétellel.

amondó (törölt) 2008.02.09. 17:38:41

"akik elhozzák otthonról apuci Suzuki Ignisét, annyit megengednek nekik, hogy vegyenek rá egy króm kipufogóvéget a teszkóban, gyári hifinek nevezett szart bömböltetnek"

A drága autó feljogosítana a közúti versenyzésre? Kicsit gusztustalan az a tisztelet amit a kedves cikkíró tanusít a drága autós ú.n. "profi" illegális versenyzőknek.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.02.09. 17:45:34

Ez rossz megközelítés. Egy profi illegal racer kocsijában több a merevítés mint egy sima utcaiban. Ez nem a pénzről szól, hanem a biztonságról. Egy 175-ös gumival és gyári szar Ignis futóművel( csak a példa kedvéért) nem fog betapadni neki egy kanyarban, ahol a fele annyiba kerülő épített autó be fog. A profizmus a vezetésen is múlik. A jobb versenyzők általában nem gyorshajtanak a városban, azt meghagyják a lezárt vagy elhagyott útra.

teljesenmindegy 2008.02.09. 17:45:43


tragikus ez az egesz. nem lehet okossagot irni.
kivancsi lennek, hogy tanul-e ebböl a többi önjelölt Fittipaldi ...

sivtzer 2008.02.09. 17:46:44

Anulu:
" majd utána közös hot-dog evés!"


Tudtok ám élni! :)

teljesenmindegy 2008.02.09. 17:47:26

ismertem egy par vagany csavot.
igencsak feltekeredett meg eddig mind a fara ...

rognork 2008.02.09. 17:49:53

>Talán Érden volt

nem talán, biztos. jogsi nélkül, műszaki nélkül, betépve. nem kapott letöltendőt, másnap kiengedték az őrszobáról. ha jól emlékszem, parkváros részen van egy állat jobb4-es, talán enyhe s is van benne, kifelé jobbra buszmegálló. azt csapta telibe.

anyukáról: én alapból nem kezdek ilyenbe, de az én nejem kb sokkolót bökne a faszomra ha ilyet nyomnék. már azt is hónapokig hallgattam, amikor bőven előztem kamiont, és a messzeségben jött valaki szembe. nameg addig el sem indulok, amíg nincs mindenki bekötve.

ne aggódjatok, nekem az az érzésem, hogy az átlagpolgárnak kezd kilenni a fasza ezzel a sok szarral, aztán előbb utóbb kezébe veszi a rendcsinálást. nehéz pillanataimban yukonba képzelem magam, amint a váci úton rendet teszek a kisfiúk között. sajnos álom marad.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.02.09. 17:50:38

>ismertem egy par vagany csavot.
igencsak feltekeredett meg eddig mind a fara ...

Ilyen is van, persze.


>Tudtok ám élni! :)

Igenn mert Omm későn szólt, és még a kocsim se állt össze, különben vittem volna bográcsot:)

kikirics 2008.02.09. 17:56:13

A rendszám-táblát láttátok?

BOCS
DE LEELŐZTELEK!

Normális??

cozumel 2008.02.09. 17:57:32

Az indexen levo kepek kozul az utolsot lattatok?
Szethullva a kocsi tartalma, koztuk egy tabla: "Bocsi, de leeloztelek"


Hat le bazmeg....

fasznak... 2008.02.09. 18:07:20

...kell versenyezni egyáltalán??? Mi az hogy, "az illegális autóversenyzők szégyene"???
Az illegális autóversenyző brigád maga egy szégyenkupac.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.02.09. 18:12:04

Az embereknek megvan az a rossz tulajdonságuk, hogy versengenek. Gladiátorok, kocsiversenyzők, kard és pisztolypárbajok, kártyajáték, autóverseny. Tudod, tiltani lehet, megszüntetni nem. És ha már csinálják akkor csinálják biztonságosan. Ne a padkán megpördülve repüljön bele a kirakatba kutyasétáltató rokkantnyugdíjasok közé hanem a szántóföldre...

Ibn al-Haiszam 2008.02.09. 18:16:11

Látom, mindenki figyelmét elkerülte az az apró tény, hogy semmi hivatalosat nem tudunk a körülményekről. Azért az apát már mindenki gyűlöli, holott az is lehet hogy ők ártatlan áldozatai voltak a két másik baromkodásának.

Yeto 2008.02.09. 18:18:38

rognork-yukon:

fél évig suburbannal toltam, gyarkan álmodoztam arról, hogy kerül amibe kerül, megrendelem a gyári tartozék hóekét, és onnantól csönd lesz... :-)

Yeto 2008.02.09. 18:21:32

Kedves kRoy ügyvéd kolléga!

Amit tudunk:

- Az autó ócska piros BMW
- Volt benne egy "Bocs de leelőztelek" tábla, feltételezhetően nem apuka aktatáskájában
- Anyuka kirepült, ergo nem volt bekötve (erről apukával mindketten tehetnek)
- A roncs állapotából ítélve az útelhagyás/ütközés lakott területen, lámpa/zebra közelében, nagy sebességnél következett be.

HA NEM APUKA ÜGYVÉDJE VAGY, AKKOR HÁNY DIOPTRIÁS SZEMÜVEG KELL AHHOZ, HOGY EBBŐL LÁSD MI TÖRTÉNT ÉS KI AZ ÁLLAT?

Ha meg apuka ügyvédje vagy, akkor takarodj.

inseret_click · http://legjobbpalinka.hu 2008.02.09. 18:25:30

Túl sokat nézted a Halálos Iramban című filmet...
Addig jár a korsó a kútra...
Aki tényleg autóversenyző akar lenni az fizessen be egy körre és játsza ott az agyát, akkor nem veszélyeztet mást, ráadásul ott orvosok is vannak.

Ibn al-Haiszam 2008.02.09. 18:34:09

Kedves Yeto!

Nem te fogod megmondani hogy hova írok, ezt jól vésd bele a fejedbe.

Nem vagyok ügyvéd, távol álljon tőlem az ilyesmi. Csak nem szeretek mendemondák és feltételezéek alapján ítéletet hozni, tudod? Majd ha a baleseti helyszínelők pálcát törnek akkor lehet anyázni.

Yeto 2008.02.09. 18:40:43

Azt írtam, hogy ha. Ha nem, akkor nem.

Hát én a fentiek és a tévében látottak alapján megelőlegezem a sofőr kurva anyját, akkor is, ha nem volt két másik autó. Bemondták továbbá, hogy a sofőr 34 volt, neje 20, két éves gyerekkel, ergo még pedofil is (nyilván nem függ össze azzal hogy vezet, csak azzal, hogy féreg).

Atyesz 2008.02.09. 18:43:20

Olvasom, olvasom, olvasom, de egyre inkább az az érzésem, hogy ez a cikk, arról szól, hogy versenyezni (illegálisan) amúgy jó dolog csak városban bunkóság, családdal a kocsiban... Hát szerintem az illegális versenyzés MINDIG MINDENHOL bunkóság. Ugyan mi a f*szért tiltják? Ki kell menni versenypályára... Azért vannak szabályok az életben, hogy azokat betartsuk, hiszen a társadalom (azaz MI itt élők) érdekében születtek. Aki megszegi ezeket az egy BUNKÓ, aki másra nem gondol... (ja és tökmind1, hogy vannak-e az úton vagy nem.... TILTOTT BAZZEE!!!)

ommm 2008.02.09. 18:44:18

kontrollált és biztonságos körülmények között kell kiélnie magát az embernek.
a közút SEMMILYEN FORMÁBAN nem erre való.
a véleményemet tudjátok.
remélem összejön idén legalább egy Euroring, időben lesz majd ugatva és mindenki kijöhet. Kisfiúk-nagyfiúk, ott válik el, ki mit mer és tud.
És abba nem halnak bele ártatlanok.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.02.09. 18:44:23

>Túl sokat nézted a Halálos Iramban című filmet...

Kár, de nem. Van némi tapasztalatom a témában, tudom mi a parasztvakítás( azok a filmek pont beleiilenek ebbe a kategóriába) és tudom mi a KáEurópai valóság. Tudom, hogy milyen autókkal mennek itthon és köze sincs ahhoz amit ott látsz. Szerencsére. Láttam Trabantost is aki jól megy és láttam Mercist is aki elég komolyan versenyez. De könyörgöm, mi a jobb? Ha valaki egy teljesen elhagyott lőtéren vagy régi gyár bekötőútján versenyez vagy az a majom aki villantani akar és belerepül a buszmegállóba?

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2008.02.09. 18:49:00

Nemcsak családdal nem versenyzünk, hanem családapaként sem versenyzünk. Városban nem azért nem versenyzünk, mert esetleg meghalunk a saját marhaságunk miatt, hanem mert megölhetünk másokat.

EZ az, amit nagyon büntetni kéne (a versenyzést, a veszélyes vezetést). Szerintem ez okozza a balesetek zömét, nem az, amikor az autópályán valaki 150-nel megy.

Részvétem a pici árvának, nem fog emlékezni arra, milyen volt anyu.

Atyesz 2008.02.09. 18:57:52

"EZ az, amit nagyon büntetni kéne (a versenyzést, a veszélyes vezetést)."
RAMBO-nak van igaza... szvsz ezeket a közúti idiótákat, akik mások életével játszanak, úgy kéne büntetni, mintha emberölési kisérletet követnének el... (valahol azt is teszik....)

lóláb 2008.02.09. 19:10:04

Én is úgy gondolom, hogy aki illegális gyorsulási versenyeken indul, az egy fasz. Mindegy hogy apuka ignisével teszi ezt, vagy egy tessék-lássék "épített", celicával/imprezzával/akármivel, mindtől elvenném az autót, és még rács mögé is csuknám.
Miért:
1. Az elhagyatott út is közút, tehát bárki jöhet.
2. A kevés pénzből épített autóknál előbb veszik meg a speckó hengerfejet, meg a vezérműtengelyt, majd ha már "felszedi az aszfaltot", csak akkor jut (ha jut) a csövezésre. Ami nem biztos, hogy kapna FIA engedélyt.
3. A hülyeség ragadós alapon, egy csomó idióta követi őket, a "profikat".

Ha ennyire komolyan gondolják, akkor menjenek el versenyezni, vannak már egész olcsó szakágak, ahol kb 500ezer-1 millió-ért kijön az egész éves verseny, és akkor már hivatalosan nyomhatják tövig a gázt. Vagy mehetnek pályanapra is, ugye.

Csak az "illegal racsing" marhára nem az autózásról szól, hanem, hogy kimegyünk sokan, jönnek a csajok, marha kemények vagyunk, és ha lenyomok mindenkit, akkor én leszek a menőcsávó. Ezt pedig a jászkarafaszajenő-karakószörcsög között rendezett ZS csoportos ralliban 123. időt autózva nem lehet elérni.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.02.09. 19:18:11

>Csak az "illegal racsing" marhára nem az autózásról szól, hanem, hogy kimegyünk sokan, jönnek a csajok, marha kemények vagyunk, és ha lenyomok mindenkit, akkor én leszek a menőcsávó. Ezt pedig a jászkarafaszajenő-karakószörcsög között rendezett ZS csoportos ralliban 123. időt autózva nem lehet elérni.

A legtöbb hülye ilyen, teljesen jól írtad. Csak a szűkpólós csajok inkább a legális versenyekre mennek ki ahol van kamera is, ugye. Aki komolyan ilyen kis esti versenyeken az nem csajozni jár ki, legtöbben még a csajukat sem viszik ki, és kb leszarják, hogy más mit gondol. Ismerek elég sokat közülük, aki menőzni akar a csajoknak az a dizsi elötti parkolóban kézifékezget, aki meg gyorsulni akar az keres egy hasonló kaliberü autót és versenyeznek. Sokszor ketten, egymás ellen, közönség nélkül..

Knight 2008.02.09. 19:22:33

Az érdi balesethez:
Az a pondrónak se nevezhető állat nem egy sodrós bal4-ben repült le az útról bele a buszmegállóba, hanem egy olyan kanyarban amit rallyban talán még kanyarnak se hívnának, és tutira nem veszik el a lábukat a gázról. Alig van valami íve ott az útnak, és az is hosszan elnyújtva. Be volt lőve, le volt lassulva.
Az romantikus illegális versenyekről:
Savoya park frissen átadott egyenes belső útján nyomták egy ideig a srácok, mert ott volt világítás, elég félreeső is volt, nem sokan mászkáltak arra. De azért egy páran mégis. a 3.!!! halálos gázolás után szállt rájuk a rendőrség, akkor takarodtak el onnan.
Szóval versenyezni csak zárt pályán. Mert az nem fáj ha te inyírod magad valahol a sötétben, de ha éppen akkor jár arra egy suzuki, és abba csattansz bele kiscsillag, akkor a te szuper biztonságos agyonbukócsövezet autód megvéd, de az a szerencsétlen a te hülyeséged iatt fog meghalni, és ÁRTATLANUL!
Úgyhoy csak ne csinálj propagandát azoknak a felelőtlen egyedeknek akik azt hiszik, attól hogy kihalt helyen vagányodnak, még biztonságos. Onnan csak jó eséllyel lehet elsunnyogni! Nekik ez a lényeg!

asbi` 2008.02.09. 19:24:14

egy egyenes úton éjszaka azért elég messziről lehet látni, hogy jön-e valaki vagy sem.. és gondolom, ha jön valaki akkor nem nyomja tövig a gázt szembe vele.

Atyesz 2008.02.09. 19:26:58

szvsz a csajozós kézikékezgetős és a titokban közúton versenyezgetős ua. a beképzelt, másokat leszaró, "kibott nagy gyerek vok mán' ecsém" típus... mind a kettő K*CS*G!!!

Atyesz 2008.02.09. 19:28:46

kézikékezgetős=kézifékezgetős :)
lassan majd megtanulok írni is.... :)

Tomi 2008.02.09. 19:29:39

Nagyon idevág a mai történetem, igaz nem város:
Kirándulni voltam a Bükkben, normálisan autóztam, sokszor még lassan is mentem, mikor utolért egy "régi" Swift, ami szinte letolt az útról. Szerencsére hamar egy hosszabb egyenes szakaszhoz jutottunk, ahol elengedtem, követte egy Astra is. Kb. 5 perccel később azt láttam, hogy valami piros van a fák között. A Suzuki volt az, az Astra nem állt meg segíteni. Én megálltam és szóltam hogy hozom a kötelet. Semmi bajuk nem volt az autóban ülőknek, szerencsére a bokrok szépen lelassították őket. Kihúztam, megköszönték, majd úgy folytatták ahogy eddig, füstölő kerekekkel indulva. 40-es férfi volt, azt hittem ilyen idősen már van esze az embernek.

hoel 2008.02.09. 19:29:58

Ha nem hal meg a sofőr főbe lőni ! ( de valszeg meghal, mivel " életvesztélyes " sérüléseket szennvedett. Gyerek jobb sorsra érdemes, hátha mégegyszer szerencséje lesz, azzal, aki majd felneveli. Drukkolok nek...

lóláb 2008.02.09. 19:31:10

"Sokszor ketten, egymás ellen, közönség nélkül.. "

Igen, bizonyára van ilyen is. De attól még ott vannak a péntek seti rendes gyorsulásokon is, ahol viszont közönség előtt népszerűsítik a közveszélyességet, hiszen ott minenki arról beszél, hogy "fú de állat a jóskapsita szénnétuningolt akármije, ha nagy leszek nekem is lesz olyanom, de addig csak apu ignisével büntetem a kalapos sofőröket".
Szóval einstand és rács.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.02.09. 19:31:20

Nem csinálok nekik promót. Felesleges. Aki akarta az megtalálta őket eddig is, és meg fogja majd őket ezután is. Aki eddig kijárt az ki fog ezután is, akit eddig nem zavartak azt nem fogják ezután sem. Ja és mielött valaki benyögné,m hogy érdekvédelmi blogot hoztam létre nekik közölném, hogy én inkább ralit tekintem autósportnak.

orgasmuschforscher 2008.02.09. 19:34:14

az érdi ügy az igazságszolgáltatás szégyene... az ilyeneket örökre be kéne zárni, ha már felakasztani nem lehet... dehát ezek mindig megússzák, lásd Cs. Előd....

versenyzés: fel kellene rakni pár kamerát a megfelelő helyre.... nyugaton működik, városban nincs száguldozás... ha a döntéshozók kevesebbet baromkodnának, talán ilyesmire is lenne idejük....

ja, és a kapcsolódó bünt.jogszabályokat is lehetne szigorítani, mert jelenleg az emberélet nem sokat ér... bezzeg ha adósságod van, akkor nem egykönnyen szabadulsz....

gibson 2008.02.09. 19:50:59

scheerti - teljesen egyetértek veled. bár az 'igazi' sztrítrészereket sem csípem, de ez a poszt nagyon ütött. "annyit megengednek nekik, hogy vegyenek rá egy króm kipufogóvéget a teszkóban, gyári hifinek nevezett szart bömböltetnek, ami eszeveszettül torzít és keménynek érzik magukat." :)))
ez is valami fos 1.3-as lehetett, bár nem tudtam megállapítani, miféle. de a vicces matrica ott figyelt a hátulján... ("Bocs, de leelőztelek!" - és mire mentél vele, hülyegyerek?)

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.02.09. 19:53:01

Ez konkrétan egy BMW volt, elég biztonságos autó volt a maga korában.

Blogpont Huba 2008.02.09. 20:12:46

Azt hiszem, itt könnyű volt Katát táncba vinni (már ha tényleg "versenyzés" volt a dolog mögött). Mire gondolok?

Szombatra virradóra történt a baleset - tehát kora hajnalban. Egy két éves gyereket meg az anyját ép elméjű ember nem kelt fel azért, hogy elvigye magával "versenyezni". Ezek valahova utaztak éppen - gondolom jó messzire, ha ennyire korán elindulta - s ahogy mentek, a hátsó ablakba jól olvasható helyen kiállított "Bocs, de megelőztelek" provokáló táblával, pechükre utolérte őket két begőzölt "versenyző", és elkezdtek játszadozni. Apuci meg belement.

Persze az ő ökörségén felül a "kihívói" is tehettek rá egy lapáttal, ha olyan helyzetet teremtettek, ahol apunak muszáj volt félrerántani a kormányt - de ezt a profiknak kell jobban tudni. Azért apun ott a bélyeg, akkor is, ha nem versenyzett - a feleségét induláskor miért nem köttette be???

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.02.09. 20:17:34

> Blogpont Huba 2008.02.09. 20:12:46

Én is hasonlót sejtek a dologban...

hukk 2008.02.09. 20:23:26

Épp elég tragédia, hogy a "boccs de leelőztelek" táblát valaki viccesnek vagy menőnek gondolja, ráadásul most még meg is halt valaki...

Maestro 2008.02.09. 20:23:32

minden közúti verseny a piros lámpától 55-ig tart.
felette szabálysértés és kurvaanyád.

Blogpont Huba 2008.02.09. 20:24:33

Most olvasom a lánglovagos odalon, a kisgyerkőc 1,5 éves! Szegény kis félárva... :(

Ficere 2008.02.09. 20:24:59

Szánalmas, hogy egy ilyen posztot megengednek itt, ahol az író szerint az illegális verseny lenne a megoldás bármire.

Atyesz-szel, Rambóval és Knight-tal értek egyet.
Aki nem zárt pályán vagy hivatalos rally futamon versenyez, kivétel nélkül utolsó köcsög barom.

Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2008.02.09. 20:28:37

Ezért kell olyan kocsi, amivel tudja az ember, hogy nem nagyon van neki ellenfél.
Ez olyan megnyugtató érzés, hogy nem is érdemes bizonygatni, ezért bele se megy vele ehhez hasonló eszement versenyzésbe. :)
(viccnek szántam, természetesen egyébként is a legnagyobb felelőtlenség közúton versenyezni)

nyekk 2008.02.09. 20:28:48

csiky944 2008.02.09. 15:47:42 "...én magammal szoktam racingolni,éjjel ohne forgalomnál a városban,mindig azon a szakaszon,mert azt ismerem,mint a tenyeremet..." Te saját jóságodtól elszáll barom: Aazt is ismered mi, hogy ki jön kersztben, hol, és mikor megy át az öreg néni, vagy a kismama...stb...? Ne legyél büszke magadra. Kb az a csököttagyú vagy, aki ha a gyerekét viszi a kocsival, sosem megy részegen... ...a többi autós, gyalogos, meg a gyereke meg le van szarva.

ex7 2008.02.09. 20:29:13

Pedig sajnos szinte mindenki versenyzik. Ma direkt tartottam az 50-70 korlátozást a városban. Rengeteg kifejezetten idegbajos beütésű beelőzést kaptam, és jó, ha csak 10-20 km/h-val nagyobb sebességgel. Persze ez nem meglepő egy olyan városban, ahol van, aki kiszáll és meg akar verni, ha megállsz előtte átengedni a gyalogost a zebrán.

Ficere 2008.02.09. 20:30:12

S hogy miért a kiakadás? Imádok eldugott hegyi és egyéb utakon bármikor mászkálni, és baromira semmi kedvem az idiótáktól rettegni. Bárhol, bármikor.

Ficere 2008.02.09. 20:33:23

nyekk 2008.02.09. 20:28:48

Bingo.

Jómagam az agglomerációban lakom, de még éjjel, tök egyedül, lakott területen kívül sem "racingolok", mert elég sokszor láttam már pl. őzet benézni az útra. Ha kismama vagy öreg néni nem is, de mindenféle állat mászkálhat az erdőben (vagy neadjisten ha én is agyatlan "racingos" módjára levágnám az egyik, általam 1000x átvitt "sikánt", és pont akkor jön szembe egy szintén "racingoló"... szóval elképesztő, hogy felnőtt emberekbe sem szorul minimális agy és felelősségérzet sem!

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.02.09. 20:35:11

>Szánalmas, hogy egy ilyen posztot megengednek itt, ahol az író szerint az illegális verseny lenne a megoldás bármire.

Te a sorok között olvasol, vagy miből sakkoztad ezt ki? Én csak azt írtam, hogy az ilyen városban versenyző suttyókra baromság azt mondani, hogy utcai versenyzők. Mint írtam ezek szánalmas kis hülyék, közük sincs az utcai versenyzőkhöz..

Ficere 2008.02.09. 20:37:28

" scheerti · scheerti.blog.hu 2008.02.09. 20:35:11 "

Ha teljes mértékben elítéled az összes fajta illegális versenyzést, akkor természetesen visszavonom. Sajnos a posztból nem ez jön át, és úgy tűnik, nem csak nekem :(

Ficere 2008.02.09. 20:39:43

Hogy még plasztikusabb legyek:
"az ilyen városban versenyző suttyók" egészen pontosan ugyanakkora felelőtlen barmok, mint az "utcai versenyzők". NINCS különbség. Aki utcán/lakott területen kívül/bárhol illegálisan versenyez, pontosan ugyanolyan elítélendő, mint az "ilyen városban versenyző suttyók".
Talán most már érted, mi a gond...

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.02.09. 20:39:51


>Na, tessék, íme: index.hu/politika/bulvar/bulvarhirek/342180/


És ha a fejedre esik a villamos akkor az UFO-k is köcsögök ugye? Elütöttek egy embert. Hol írják, hogy versenyző volt? Elüthette volna épp távolsági busz is, vagy beeshetett volna az árokba részegen. Akkor kire akadnál ki? Szomorú eset de sajnos napi szinten előfordul. Itt nehogy azt hidd, hogy felkapták volna a hírt ha ez nem a fővárosban történik hanem egy vidéki úton és a kislány nem ül benn...

ntunde 2008.02.09. 20:40:22

Kezdő sorőrként vezettem haza egy péntek este, azért én, mert a férjem alkoholt fogyasztott. Hajtottam a Szentendrei úton. Két puntós surmó meg egyszerre -jobbról és balról- elkezdett megelőzni- nem én voltam a "célpont", csak egy kívülálló. Amikor centikre a kocsitól elhúztak mellettem, nagyon megijedtem, mert arra nem voltam felkészülve, hogy 120-140-el elsüvítenek mellettem... Addig is nagyon óvatosan vezettem, de azóta még jobban vigyázok...

Kornel 2008.02.09. 20:40:54

scheerti!

Olyan, hogy utcai versenyző nincs. Az, hogy "utca" és "versenyző" nem tehető egymás mellé. Ettől kivétel csak a rendezett, biztosított utcai versenyek, pl. Forma 1-ben. És, őszintén, a sorok között olvasva tényleg az jön le, hogy te véded az illegális versenyeket és az illegális "versenyzőket". Ne adja az élet, de kíváncsi lennék, ha az egyik ilyen versenyen, egy rosszul sikerült manőver után egy versenyző elsodorná 4-5 jóbarátod, akkor milyen poszt születne?

crazymokus 2008.02.09. 20:41:02

Azért öröm látni, hogy így jópár komment után csak egyetért a többség: közúton versenyezni felelőtlenség és mások életének veszélyeztetése, illetve hogy akár versenyzett apuka, akár nem, így összetörni autót csak jelentős sebességtúllépéssel lehet, amit épeszű ember anyussal és főleg gyerekkel a kocsiban sosem tenne.

Ha a pasas túléli, egy életre eltiltanám attól, hogy
1. a gyereke közelébe menjen
2. újabb gyereket csináljon
3. autóba üljön.
Sajnos nem mindegyik megvalósítható...

Hú de felhúztam magam ezen, hogy lehet valaki ilyen állat...

faxniska 2008.02.09. 20:41:09

Amikor a lánglovagos fotókat megnéztem,kirázott a hideg...a fene a hülyéket...balra kanyarodó sávból próbált elévágni valaki(k)nek!

Nem értem én ezt a viselkedést.

Az autóm miatt naponta részese vagyok olyan helyzeteknek, amikor versenyezni akarnak velem. Na velem aztán nem! Annál én jobban féltem a gépet.
Elnézést kérek a sértődött kiskocsisoktól, de pont ők azok akik bőgetik mellettem a kocsijukat és figyelik hogyan reagálok arra, ha gyorsabban indulnak. Hááát,kapnak tőlem a kedves mosolyt...max!
Kipróbáltam magam is, és a gépet is egy repülőtéren, engedéllyel. Tudom mit tud a gép és mit nem tudok én. De nem ültettem be magam mellé a családot.

Én tudom, hogy mi az a forrófejűség, magam is élvezem a sebességet,de ott nem száguldozom ahol erre nincs mód. Könnyű megtalálni a biztonságos lehetőségeket.
Igaza van van a cikk inditójának.

Nem térek magamhoz.
De látom, van egy másik fasz is akit szintén ki kellett vágni a gépből. Fiat puntó,a hátuljára ferrari matrica és felirat,hogy 180 fölött kezdődik csak az igazi élet!
Valakinek viszont be is fejeződik...na erre kellene gondolni! Már ha van mivel...!!!!

Ficere 2008.02.09. 20:43:41

Kornel 2008.02.09. 20:40:54

Köszi, egészen pontosan leírtad a lényeget. Talán most már a blogszerző is megérti, mi a gond...

judge dredd 2008.02.09. 20:46:54

Egyszer és mindenkorra felejtsük már el azt a kibaszott tévképzetet, hogy bármi ami akár elméletben is veszélyeztethet másokat, vétleneket, ártatlanokat, annak lehet bármilyen "fílinges", kicsit romantikusan illegális formája. Nincs. Nincs teljesen, örökre elhagyatott útszakasz, nem is lesz soha. Amit érzek az a következő: ha egyszer tanúja leszek egy városi verseny balesetének, ahol van autós túlélő, akkor az utolső lehelletét én fogom kitaposni belőle.
Az érdi esethez: ez egy következmények nélküli ország azok számára akik képesek ezt megfizetni. Viszont a pénz még senkit nem tett halhatatlanná. Azt mondom vissza a Bibliához: szemet szemért, fogat fogért. Úgy tűnik ebben az elbaszott országban az máshogy nem megy. Másből az ilyenek nem értenek.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.02.09. 20:54:58

a blogszerző nem demagóg, mint itt páran. Mert attól, hogy nem kéne lennie még van ilyesmi. Félreértetek: Nem az utcai versenyzőket védem, hanem azt a határvonalat szeretném érzékeltetni ami a városi faszkalap és azok között van akik kijárnak a katonai útra este és ott mennek gyorsan.

csiky944 2008.02.09. 20:57:02

Nyekk én most tényleg a világ legnagyobb barma vagyok,mert havonta egyszer ellövöm neki azon a 1,5 kilométeren,amin évek óta járok és 20m(!) a távolság a utca két széle között és belátom legalább 300 m-re előre az utat(sőt még közvilágítás is van).Valamint akkortájt akkora a forgalom,hogy 10 percig nem látsz autót és 110-nél gyorsabban nem is tudsz nagyon menni,mert nincs olyan hosszú szakasz h csak úgy felgyorsulj bődületes nagy sebességekre.
Nyekk és Ficere,fogadjunk,hogy ti több kárt okoztatok autóval mint én,pedig sztetek az én stílusom együtt jár a pereceléssel.
Én azt mondom,hogy mindketten okoskodó balfaszok vagytok,akik minimális informácó alapján a legböszmébb embernek tituláljátok,aki leír olyat mint én,hogy néha az utcán kicsit gyorsan megy kocsival.....

Kula bácsi 2008.02.09. 21:07:56

A "profi illegal racerek" is basszák telibe a kurva anyjukat.

Ficere 2008.02.09. 21:14:22

"Nem az utcai versenyzőket védem, hanem azt a határvonalat szeretném érzékeltetni ami a városi faszkalap és azok között van akik kijárnak a katonai útra este és ott mennek gyorsan."

Lehet, hogy van köztük határvonal, de mindkettő felelőtlen és közveszélyes, a különbség csak az, hogy az egyiknek talán több az esélye/lehetősége katasztrófát csinálni, mint a másiknak.
Ugyanúgy vágnám sittre mindet, határvonal ide vagy oda. Kár ezt szépíteni. Demagógiával előhozakodni pedig gyenge duma.

Ficere 2008.02.09. 21:17:01

"Nyekk és Ficere,fogadjunk,hogy ti több kárt okoztatok autóval mint én,pedig sztetek az én stílusom együtt jár a pereceléssel."

Életemben kétszer koccantam, még felszíni hámsérülése sem volt soha senkinek, de a lényeg nem ez (szoktam én is tolni neki, de józan határok közt - autópálya mondjuk). Nem a perecelés ját együtt a stílusoddal, hanem egy esetleges sokkal súlyosabb, komoly dolog. Reméljük, hogy előbb komolyodsz meg, mint hogy belehal/megrokkan valaki.

Kornel 2008.02.09. 21:17:16

Ebben igazad van scheerti, hogy teljesen kitiltani a versenyzést a városból nem lehet. Abban is igazad lehet, hogy vannak nagyobb tapasztalattal és biztosabb "fogással" rendelkező sofőrök, mint a nagy átlag.
Az ilyen balesetek, és a körülményeik viszont igencsak bicskanyitogatóak, és erős érzelmeket váltanak ki.
A másik oldalt sajnos nem ismerem, pontosabban, hogy milyen lehetőségek vannak arra, hogy az ember kiélje sebességvágyát és kipróbálja magát.
Valahogy ezt az illegális dolgot úgy kéne rendezni, mint ahogy a hollandok próbálják a füvet.
Iszonyatos büntetéseket kiszabni azokra, akiket utcai versenyen kapnak, de emelett több lehetőséget teremteni arra, hogy a vágyaikat ne az utcál éljék ki: olcsóbb pályanapok, több rendberakott, biztosított terület (pl. régi repterek),stb.
És szerintem ez még üzleti szempontból is jövedelmező lehet.

Emilke imélje 2008.02.09. 21:19:03

kRoy-nak.Ez a
kicsi kocsi kb.30km/óra sebeséggel csapódhatott a ráeső Orion űrhajónak.A vezető bizonyára mindent megtett a biztonságos közlekedésért.Van egy 18 éves Ford scorpiom.A vé-
ge 180/ó.(Kipróbálva.)Autópályán 120-140 között
használva,eredeti motorral,megfelelő fékke és gumikkal.És mégegy,35 éves jogositvánnyal.
Szememnek kedves látvány a legénytoll helyén még a
tojáshéjjú, papa autójával feszítő,másokat veszélyeztető siheder.

Ficere 2008.02.09. 21:22:58

Kornel 2008.02.09. 21:17:16

Az a baj, hogy amint bármilyen formában megpróbálnád legalizálni az illegális versenyzőket, egy csomóan sosem fogadnák el, hanem tovább nyomnák illegálisan máshol. Merthogy az adrenalinfüggőnek a sebesség csak egy, az igazi kockázat nekik egyrész a yard kijátszása, másrészt a baromi necces, mások épségét is veszélyeztető helyzetek kikerülése.
Az egész "illegális versenyzés" egy gyerekes, beteg, veszélyes, felelőtlen dolog. AZ a demagóg, aki bármilyen szinten védi. Aki igazán versenyezni akar (pl. sógorom, VII-es EVO, 400 LE), az megy amatőr rally-kre és a ringekre. Kint csak a közveszélyes őrültek maradnak.
ENNYI.

aranyhaj.blogspot.com · http://aranyhaj.blogspot.com 2008.02.09. 21:27:00


Még az kellene, hogy legalizálják az ilyesmit. Nincs elég - már elnézést a szóért - hülye ember, aki legalizálás nélkül is megpróbálja? Vagy túl gyorsan hajt?
Utána majd lehet berzenkedni, miért hoznak törvényt a gyorshajtók ellen.

aranyhaj.blogspot.com

csiky944 2008.02.09. 21:27:13

Szóval akkor mert néha megnyomom neki egy alacsony forgalmú úton,akkor én közveszélyes vagyok vagy mi?Ez felfoghatatlan számomra,de gondolom az nem számít hogy amúgy 30-50-90-130 van,csak az h néhanapján 50 helyett 80,hát ez Magyarország

ignus 2008.02.09. 21:30:20

Lehet, hogy megérte. Ezek a szülők már nem veszélyeztetik tovább ezt a szegény kisgyereket.
És mást sem.
Felháborító!
Ha igaz egyáltalán... Mert a rendőrség a versenyzést nem erősítette meg.

crazymokus 2008.02.09. 21:33:45

ignus:
Tkp mindegy, versenyzett-e vagy sem, mivel a megengedett sebességgel ilyenre törni egy autót nem hinném, hogy lehetséges. Innentől fogva már csak még súlyosabb lehet a pasas fejbeli defektje, ha még ráadásul versenyzett is.

RedRiot 2008.02.09. 21:37:30

Versenyezők: menjetek ki egy pályára, van már nem is egy. Sokan vagytok, így a pályabérleti díj is megfizethető.

A versenypályán olyanok közt száguldozhattok, akik belekalkulálják a lehetőségekbe azt hogy ütköztök, felborultok, kisodródtok. Ezzel számol minden résztvevő, és a szervezők is felkészülnek minden veszélyhelyzetre.

A közutakon nincsenek szervezők, nem egymás közt vagytok, és ha vki épp melóba ingázik, vagy a gyerekét hozza haza oviból, annak joga van hozzá hogy ezt biztonságban tegye, és ne veszélyeztessék az ő, az utasaik és a járműveik épségét utcai "versenyzők".

Mindenki kockáztathatja a saját életét/egészségét/kocsiját, de ha közúton versenyez, nem csak a sajátjával játszik. Ehhez pedig semmi joga nincs.

Vannak szlalomversenyek, most már van külön driftbajnokság is, amatőr rali, ha annyira májerek vagytok itt bizonyítsatok. Ne a közutakon, a gyanútlan közlekedők között...

Ha pedig már mindenképp közúton kell, akkor legalább a szakasz elején-végén álljatok keresztbe egy-egy autóval, és ha vki arra téved szóljatok neki hogy itt verseny van, és ha behajt akkor számoljon vele hogy vki 150-el fog szembejönni a sávjában.

pucros 2008.02.09. 21:48:53

Versenyezni a versenypályán kell, a közutak kizárólag A-ból B-be eljutásra valók.

nyekk 2008.02.09. 21:54:32

RedRiot 2008.02.09. 21:37:30 NEM! Közúton soha senkinek nincs joga versenyezni (ha lezárják, akkor nem közút). Aki ezt mégis megteszi, az egy potenciális gyilkos (és egy mocskos féreg). Ráadásul gyáva is, mert zárt pályán komoly versenyzőkkel nem meri összemérni magát.

Bisi 2008.02.09. 22:01:52

Lényegtelen, hogy verseny volt vagy csak apuka megakarta mutatni, hogy nem hagy ott egy másik verd. A kórházba remélem majd küldenek egy virágcsokrot "Bocs de leelőztelek" üzenettel.

leontm 2008.02.09. 22:02:26

Ha emlékeztek, a nyáron volt egy igen komoly motoros baleset a Mecsekben. Nem akarom erre terelni a témát, de ha nem tévedek, akkor ott sem lett nagyobb a rendőri jelenlét az utakon. Ahogy itt sem fog semmi történni, pár napig beszélünk róla, aztán továbblép mindenki.
Maximálisan támogatom azt, hogy aki picit is komolyabban gondolja az autóvezetést, gyerünk ki a pályára, és nyomja ott. Az, hogy egy egyenes útszakaszon kinek nagyobb a lába, és kinek volt pénze drágább chiptuningra, na az a szánalom szituáció. Versenypályán, technikás kanyarokban meg lehet mutatni, ki tud, és ki alatt van vas.
Egyenes, belátható pályán elég egy autó, amin lehet nyomni a gázt, oda sok vezetői tudás nem kell, csak "apuci vastag pénztárcája". Innentől kezdve aki egyenes közúton gyorsul, az szerintem szánalmas, aki meg ugyanezt kanyarokban próbálja, az ez mellé felelőtlen barom is. Saját maga, az utasa, és embertársai felé.
Olyan baromi drága lenne egy nyílt nap a hringen, euroringen, pannoniaringen, tökölön, vagy bárhol!? egyre több a pálya, menjen oda, aki akar valamit, de a közutat hagyjátok meg annak, amire való: közlekedni, nem pedig versenyzni.
Bocs, ha hosszú voltam.

Dzsék 2008.02.09. 22:08:25

Az utolsó Indexes kép elég sokatmondó: írott CD, chips, seggfej rendszámtábla a sáros gyerekülés mellett.
Egyébként a post írója sem egy matyóhímzés: (bár sokmindenben igaza van) átsüt a tahó szövegén, hogy ő is megteszi olykor-olykor, amit annyira elítél.
Az illegális meg nem azért illegális, mert ki akarnak tolni szegény "profikkal", hanem mert a legtöbb ilyen "profi" túl hülye ahhoz, hogy a fent említett állatkodások ön- és közveszélyességét belássa.
Amíg nem történik meg a baj egy ilyennel, nem hiszi el, hogy vele is megtörténhet.
Szerintem az igazi profik nem az illegalitásban találhatók. Az illegális versenyek önjelölt bajnokai a profizmustól mind tudásban, mind szemléletben, mind a birtokolt technikai eszközökben rendkívül messze állnak.

RedRiot 2008.02.09. 22:15:23

Nyekk: egy a véleményünk, nyugi. Max. olyasmit tartok elfogadhatónak hogy pl. mikor leesik az első hó, akkor a Mecsekben vagy Lillafüred környékén előfordul hogy a hegyi utakon éjszaka csapatnak emberkék. És ilyenkor van úgy, hogy a szakaszt lezárják maguknak. OK, ez nem legális, de így legalább tényleg csak az van veszélyben, aki csapat kilinccsel előre, -> a forgalmat így nem veszélyezteti, magával meg azt csinál amit akar.

De ha végigolvastad a hsz-om, abból kiderül hogy én is elsősorban a lezárt, erre a célra épített versenypályán való versenyzést támogatom, megfelelő biztonsági előkészületekkel.

Utcai versenyzés: pár éve egy szakadt Vectrám volt. Eléggé el volt baszódva már a gyújtása, hidegen alig volt alapjárata. Pirosnál állok, és túráztattam a motort, mert különben lefulladt volna. Mellém beállt egy kobaltkék régi Swift, ledek, zseléfejű 19 éves sofőr, minden ami kell.

Hallotta hogy túráztatom a motort. Ő is elkezdte rugdosni a gázpedált! :))) Aszitte gyorsúni akarok. No, ződ lett, és szép komótosan elindultam. Ő meg csikorgó gumikkal kilőtt, és biztos hízott a mája, hogy lehagyott egy majd' húszéves Opelt. A haveroknak már biztos Calibra Turbóról mesélt... :)

phon vacano 2008.02.09. 22:36:55

csiky944:

Jó pitiáner lúzernek lenni a Bécsi úton? A szaros széria autóddal, soros motorral "racingolni"?

Te majom, a hozzád hasonlók miatt olyan zajos ez az egész kurva Budapest...

phon vacano 2008.02.09. 22:39:21

Ezért kellene bekamerázni az egész várost mint Londonban, aztán nyomhatnák a filléres kis parasztok, hadd jöjjenek a csekkek.

pkovaks 2008.02.09. 22:49:24

Tud valaki valamit arrol hogy mi tortent azzal a ket leteritett budos bunko vezetovel akik a kozelmultban a Vaci uton versenyeztek es az egyik karambolozott, valamint azokkal mi tortent akik az M1-M7 bevezeto szakaszan tortek szarra a kocsikat? Nem nagyon lehetett hallani egyikojukrol sem...

Mat 2008.02.09. 22:53:42

Az én álmom, hogy veszek egy kiszolgalt Krazt és minden péntek-szombat este csak a jobbkezes utcákat, meg a "kis forgalmú" utakat fogom járni.

csiky944 2008.02.09. 22:58:15

Phon vocano TE BÖSZME!!!Pesti köcsög,mit gondolsz csak a fővárosba használnak autót az emberek?Tudod van az a 8 millió ember,aki nem ott él...
Honnan veszed,hogy széria és hogy soros?!

nedudgi 2008.02.09. 23:00:48

Mindenki, aki - sztrítrészing vagy anélkül - közúton túl gyorsan megy, másokat veszélyeztet. Ezért lett kitalálva a versenypálya. Aki az utcán csinálja, az menjen a börtönbe. Nem kicsit, nagyon, hogy a klasszikust idézzem (akinek persze szintén ott lenne a helye). És a másokat veszélyeztetés LEHETŐSÉGÉT is (pl. ha valaki közúton versenyez, balesetokozás nélkül is) sokkal szigorúbban büntetni kéne.

Mr. Spock 2008.02.09. 23:06:52

azért azt lássuk be, hogy a kedves szerző egy igazán agyoniskolázott nagyképű paraszt....
mindenkinek megvan a véleménye, de ez a barom arra hegyezi magát hogy a "profi" gyorsulógyíkok hogyan csinálják...
azok közt ugyanakkora szar lúzer senkiháziak vannak, mint az utcán, szintén apu verdájával, mert ahhoz túl hülyék hogy dolgozzanak...
profik...
azok pont nem írnak ekkora faszságot te szerencsétlen...

Lord_Cica (törölt) 2008.02.09. 23:09:35

Régebben buliból hazafelé menet gyakran láttam hogy a nyugatinál a körúton versenyezgettek ilyen állatok, olyan hajnali 1-2 körül. Néha motorral, néha kocsival.
Általában elérték, hogy elsők legyenek a piros lámpánál, és a zöldre úgy beletapostak a gázba, hogy ihajj.

phon vacano 2008.02.09. 23:11:40

csiky944:

Lám bemutatkoztál, kisparaszt. Onnan veszem, hogy szaros széria és soros, mert egy nevet se bírsz rendesen leírni.

A frusztrált hozzászólásodhoz még annyit, hogy én vidéki vagyok. Te pedig kisparaszt.

Bőgesd tovább a szarod. Hátha feltekered magad egy fára.

Tommi 2008.02.09. 23:16:31

Ne mondjátok már, hogy olyan olcsó a pályabérlés... M.O-n vagyunk!!!

Amúgy az ilyen apának midkét kezét le kellene vágni...

Kruger Papa · http://kruger.blog.hu 2008.02.09. 23:29:30

Folyton előjön az elhagyott útszakasz.
Nincs olyan!
Bármikor botorkálhat ott egy cserkész csapat, vagy kistraktor, vagy bármi.
Mindenki felelőtlen, életveszélyes balfék, aki nem lezárt, ellenőrzött pályán versenyez!
Ezen az épített autó és a tapasztalat sem változtat.

Morgó 2008.02.09. 23:30:46

ha jól kapisgálom, a szerzőnek és néhány hozzászólónak olyasmi a véleménye, hogy a száguldozás/gyorsulás az autó típusának függvénye. ergo ha x millás autód van, akkor élből tudsz vezetni, csak a gyík teszkókipufogós béna. szvsz a szódásszemüveg+kormányig érő háj kiszerelésű menedzsertípus sem kevésbé veszélyesebb, még az autója is erősebb, gyorsabb. autóra fordított pénz nem egyenlő vezetési tudás!
a kanyarokban pedig totyogás van, egy verhovinával ott lehet hagyni a duplakipufogós csodákat, akik persze lakott területen sosem mennek 90 alatt, főleg ha egyenes az út...

pjsan 2008.02.09. 23:33:07

Micsoda ÓÓÓÓRIÁSI ész: legalizálni az illegális futamokat! Bocs, a néhány éve a Ringen működő verseny nem pont a legalizálás? ...és ahogy fenntebb megjelent: aki kinn marad...
szóval, nagy az Isten állatkertje, és alacsony a kerítés: aki továbbra is illegálisan "versenyez", semmivel sem különb Cs.Elődnél, és az érdi gázolónál, csak még nem csapódott be! De már jó uton van! Melyikőnket fogja megölni???? Ez utóbbi kérdés a pártfogóknak szól!!!

Morgó 2008.02.09. 23:37:03

pár éve volt egy baleset, egy bmw és egy alfa gyorsult a nyugatinál, egy vétlen autóban utazó terhes lány meghalt incl. magzat. egyik sem teszkókipufogós ignis volt, gyári hifivel, apucitól kölcsönvéve.

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2008.02.09. 23:45:07

Okoskodás ezerrel. Ott volt közületek bárki is? Szemtanúk vagytok? Mert akkor mire itélkeztek előre? Az hogy az Index egy elkapott mti hírből cikket kanyarint, még nem bizonyít semmit. A lánglovagokban egyelőre egy szó sincs versenyről.

"Egy fiatal nő meghalt, ketten, köztük egy kisgyermek megsérült, amikor szalagkorlátnak ütközött, majd árokba borult egy BMW a III. kerületben. A Budapesti Rendőr-főkapitányság, valamint a Fővárosi Tűzoltó-parancsnokság tájékoztatása szerint a személygépkocsi szombatra virradó éjszaka, éjfél körül a Bécsi úton haladva egy kereszteződés előtti, út közepén lévő sávelválasztó szigetre hajtott, ami a járművet megdobta. A BMW 320 ezt követően a szalagkorláton át az árokba csapódott, ahol a feje tetején állt meg. Az autó darabjai szanaszét hullottak, motorja kiszakadt. Az elöl utazó 20 éves nő kizuhant a kocsiból, ő a helyszínen életét vesztette. A volánnál ülő 33 éves férjét, valamint a gyerekülésben hátul utazó másfél éves kislányukat a mentők kórházba szállították. A személygépkocsit a tűzoltók daru segítségével emelték ki az árokból. A balesetben kismértékben egy másik, német rendszámú BMW is megrongálódott. "

Akkor tehát mivégre itt a sok okoska?
Az Árpád hídas balesetnél is ment az észosztás drogos kurváktól kezdve, bepiáláson át mindeféle baromságig. Még az utasok halálhírét is keltették egyes jólinformált egyedek.

Mire jó ez? Aki nem tud valós információval szolgálni az inkább hallgasson!

(Az pedig az újságírók szégyene, hogy nem mennek utána a felkapott témáiknak szinte soha. Pedig a tanulság miatt fontos lenne! Hogy úgy lehessen itélkezni, hogy netántán még alapja is legyen.)

Ficere 2008.02.09. 23:50:04

Morgó: sajnos annál a balesetnél ott voltam (kb 5-10 perccel a tűzoltók után értem oda), nagyon szomorú eset volt. De látod, amíg ilyen sötétség dől a fejekben, hogy ilyen posztokat lehet írni, addig...
Azért szerencsére a többség normálisan látja a dolgokat (legalább itt...)

mindegggy 2008.02.09. 23:52:38

Aki nem tud vezetni, ne gyorsuljon!
Lámpánál 2 gázfröccs (főleg éjjel), ránézés az ellenfélre, visszanéz, és biccent! IMÁDOM, a kékruhások bekaphatják, mert a gyorsulást nem tudják mérni, csak a sebességet!

Tobozmirigy 2008.02.09. 23:52:41

Na, végre van min csámcsogni! Hajrá igazságvadászok, mondja el mindenki ki mit csinálna :)
Egy viszont biztos ez Magyarország! Ez a balkán!
És az hogy jobban ne balkánosodjunk el, ahoz magunkon kellene változtatni, de ennek 1% esélyt sem adok hogy valaha megtörténik.

Nem az a baj hogy nagy az isten állatkertje, hanem az hogy alacsony a kerítés.

crazymokus 2008.02.09. 23:55:00

kambekk:
Ne mondd már, hogy szabályosan közlekedve így össze lehet törni azt a kocsit... Az nem biztos, hogy versenyzett, de elég csak ránézni a képekre, például a helyszín fényképére, ahol a padkára szaladt, a kis előzős táblácskára, meg a roncs állapotára, és baleseti helyszínelő képzettség nélkül is nyilvánvaló, hogy ez nem lehetett egy szabályosan közlekedő sofőr véletlen balesete...

Morgó 2008.02.09. 23:57:58

Ficere: sötétség, igen. az elmúlt cirka 120 év alatt nem jutottunk el addig a fejlett agyunkkal, hogy az autó alapvetően arra való, hogy a-ból b-be jussunk, nem pedig farokhosszabításra. ezen a szinten az esőerdei paradicsommadarak vannak, kávéskanálnyi koponyatérfogattal.

Ficere 2008.02.09. 23:58:28

Kambekk:

Rokon, barát, ismerős?

Nem az a lényeg, hogy versenyzett-e, vagy sem. Nem voltak bekötve, egyértelmű a gyorshajtás, az ember ha normálisan vezet, nem fut rá a járdaszigetre, stb. stb. Egy felelőtlen barom volt a sofőr, itt nincs miről beszélni.

Mindeggy: egyszer majd véget érnek azok a csodás pubertásévek, hidd el. Reméljük együtt, hogy mire gyereked lesz, talán fel is nősz és nem nyíratod ki, esetleg anyut. Jóéjt.

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2008.02.10. 00:02:59

Lehetséges, hogy nem szabályos sebességgel haladt. De anélkül ítélkezni, hogy bárki is ismerné a szituációt, pléne a helyszínt... kissé furcsa számomra.

Ficere 2008.02.10. 00:04:08

Ha nekem a párom és a kisgyerekem ül a kocsiban, akkor ők az elsők. Bekötve, kényelmesen, biztonságosan. Neked nem?

doppika 2008.02.10. 00:06:29

Gyerekek!
Itt most mindenki mondja a maga igazát. Jelen pillanatban ki nem szarja le, hogy versenyeztek-e vagy sem. Ott van a képeken hordágyon bekötözve, becsövezve egy másfél éves kislány! Ez a szörnyű! Bármi is történt az úton, az egésznek a levét ő issza meg. A többieket ilyenkor ki nem szarja le?
Bocsánat, csak a közeli rokonságomban nemrég történt hasonló, azóta aztán pláne ki vagyok bukva az ilyeneken.

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2008.02.10. 00:11:41

Re: Ficere
Érintettség nékül már nem is lehet elvárni kommentelőktól a téjékozottságot? Ugyehogy de!

Morgó 2008.02.10. 00:13:10

mindegggy: te tudsz vezetni? ezt onnan állapítod meg, hogy le tudni nyomni a pedált? nem semmi, nagy király vagy! mit tudsz még? esetleg késsel, villával enni?

convict 2008.02.10. 00:14:25

Scheerti!

Az a baj, hogy még a kihalt "vidéki" utakon is járnak emberek. Biciklisek például. Akár kivilágítatlanul.
Egyébként, aki szeret versenyezni van rá jópár legális, nagyjából biztonságos megoldás. Nem a vidéki út vazzeg.
Amúgy meg ez az egész a kivagyiságról, adrenalinhajhászásról szól. Te is tudod, én is tudom.

aranytollu 2008.02.10. 00:23:27

Egy ember(20 évesen)meghalt,egy anya.Sajnos a farokhosszabbitos versenyek egy része igy végzödik,de emberek vagyunk egy rossz pillanatban vétkezünk ,sajnos néha ilyen eredménnyel.S miért csak...Részvétem a kislánynak,az Apjának,s az egész családnak.Nem kéne tán ennyi okosságot leirni,nekik biztos nem.Mindenkinek millio balesetmentes kilométereket kivánok(kevesebb versennyel)

Hessler 2008.02.10. 00:28:30

Sajnos senki sem írt itt azokról akik nem versenyzők
,de mégis életveszélyesek!
Sokszor jött már mögöttem tolakodó Transit Boxer
vagy hasonló kisbusz csak centikre.
Egyik sem tűnt"egy apuci" Transitjának ,de még hetvennél is tovább tolt.Pedig nem is volt versenyző.
Csakhát a Transit nem 900 kilo (megpakolva pláne nem)mint az enyém akárcsak a suzuki. Nem hiszem ,hogy úgyanúgy megáll.(sőt egyszer már a mögöttem tolakodó kapot a seggébe egy boxert aki őt tolta.Ő még megállt mögöttem de a busz már nem.
Én nem vagyok totoja sofőr!Nem vagyok versenyző ,de gyorsan hajtok.Gyorsan de nem állatul.
Bár vannak akik csak ötvennel mennek meg negyvenöttel ,csoszognak úgy indulnak mint egy málé.Aztán vagy beleltolják egy "sárga volt"
Pirosba százzal a nagylóerős dízelt vagy mikor már
kimentél előzni :index ,satu ,balra befordul pont eléd.(előzéshez gyorsításnál különösen kellemetlen lehet).Indexelhetsz te úgy és amennyit akarsz ,ha nem lát ki a fejéből vagy mobilozik!
Mert ugye a tükröt nem ismeri,nem figyeli a forgalom többi szereplőjét,nem gondolkozik előre.

Tehát nem kell ahhoz százzal tépni ,hogy megszívja az ember.A Fiumei úton van egy balra kanyarodó belső sáv a villamos sínekre a benzinkúthoz.
Ott gyorsulja le mindenki a külső sávot és próbál visszakéreckedni még mielőtt belecsattanna a balra kanyarodóba.
Na ez a veszélyes ám!
Ja és azok a Suzukis csajok akik közül az egyik tolószékbe került, hogy másztak át azon a betonon
ott az árpád hídon fel az oszlopra?Pedig azok sem versenyeztek.Mindenki sajnálta őket ,de vajon mennyivel kell menni ,hogy átugrasson az ütközéstől az ember a kordonon!
Szerintem a 90-is kevés!

Hú de sok már ,na befejezem.
Az emberek autót is úgy vezetnek ahogy itthon élnek.Nem igazán vesznek tudomást egymásról ,és nem is igazán érdekli őket mi van a másikkal!
Tisztelet a kivételnek(remélem többség).
Ha gyorsan akar menni :Húzzá már onnan! Nyomjad már te K_cs_g!
Ha éppen laza ,lusta vagy sokat fogyaszt a vas és nincs senki akinek nyomhatná :Anyádba sietsz!Meg fékezget amikor közelebb mész ,hogy megelőzd.
Egy kicsit meg kéne nyugodni és meggondolni
mit veszíthet az ember!
AIRPORT TAXI (FEKETE PASSAT)
Megérdemelne egy külön postot.Lehetne a címe az:
Akik nem látnak minket pedig köztünk járnak.
Persze szintén tisztelet a kivételnek.

Balazs 2008.02.10. 00:36:25

convict 2008.02.10. 00:14:25

Akivilagitatlan biciklis sajat maga ellen vivja ki a sorsot. Azt sajnalom csak, aki eluti.

viccenzina 2008.02.10. 01:03:27

nekem csak egy felvetésem/kérdésem lenne: az apaság "felfüggeszthető" netán? hogyan lehet elfelejteni, hogy otthon várnak, gyerekeid vannak stb.? ha a párom elindul valahova egyedül autóval, akkor minidg csak ennyit mondok: ne felejtsd el, hogy várlak haza...
szerintem végtelen önzőség agyatlan barmok versenyében résztvenni. annak, aki a hülyesége miatt ne adj' isten halálos balesetet szenved, valóban "mindegy". és akiket hátrahagy??? (igen, ez nagyon sarkított vélemény)

csiky944 2008.02.10. 01:03:40

Phon vacano te szar,még jó,hogy beskatulyázol,anélkül h láttál volna vezetés közben,állítom több kresz szabályt megszeg az itt okoskodók nagy százaléka mint én,de nem baj.Az meg,hogy megemlítem,hogy biza néha megnyomom a kocsinak,pár faszcibálónak azt jelenti,hogy akkor lehet megmondósat játszani,mert az olyan jó.
Kurvára nem érdekel,hogy vidéki vagy-e,a lényeg,hogy tirpák vagy.
Nem tudom mit kerestek itt egy "autóbuzi" blogon,ha idegenkedtek az autózás élményétől....

babajaga 2008.02.10. 01:07:46

senki nem látja, hogy az apuka nem versenyzett? mellesleg anyuka hibája, ha nem kötötte be magát, pláne, hgoy ott volt a gyerek mögöttük... nyilván őt bekapcsolták, azért élte túl. az meg, hgoy éjjel két barom versenyzett és megöltek egy ártatlan családot, ugyan kit zavar: lényeg, hgoy magyar módra lehessen fröcsögni, és gyűlölködni.

csiky944 2008.02.10. 01:12:41

Babajaga azért apuci is hibás,a bömbi nem 50-el ment

Istvándi Tamás 2008.02.10. 01:32:48

Mindenki milyen kurva okos! hogy ha ott a gyerek, nem versenyzem, mer ők az elsők! És a szembejövő gyereke, felesége, anyja, apja? Ők hányadiakak?

Scheerti!
Elmehetsz ám Te is a fenébe, az igniszeléseddel, meg a prózai távolságtartásoddal! Lenézed az Igniszes köcsögöket, de Te meg az "épített" autós fullfasza csirirviri verdás slepped sem jobbak, csak több a pénz, meg ideológiát gyártotok. Jaa?? hogy ti egy elhagyatott úton csináljátok, ahol senki sem lát és nem is jár? Ez is csak parasztvakítás. Egymást vakítjátok. Másnap egy sör mellett büszkélkedtek vele.
És igen, minden úton járnak. És sem a részeg, sem a csavargó, sem az őz, sem a nyúl nincs kivilágítva. Ha valamelyiket elcsapod? Mondjuk nem embert, egy fácánt. Rommá törik a kocsid orra, jobb esetben a szélvédőn keresztül a pofádba száll, te meg faszán az árokba.

És tudod, nem az a legnagyobb baj, hogy megdöglik a magadfajta, (bár a családaitokat azért sajnálnám, biztos, hogy szörnyű lenne nekik) hanem hogy nagy profizmusotok közben esetleg más pusztul ott. Volt nekem is olyan barátom, aki "épített" (nevetséges!) verdákkal keresztbeautózott, és mindenre az volt a válasza, hogy Ő majd "megtudjafogni".
Igen, Ő meg tudja fogni. De mondjuk a még gyakorlatlan sofőr menyasszonyom, aki 7köznapi helyzetekben ugyan ügyes, megilyed a biztos kézzel előtte centikre bevágótól és az árokba rongyol? Összetörik az autó? 1-2 milla nekem, mert a felelőséged nem tudom bizonyítani, meghát úgyis elszaladsz. És ha meghal? ha utána kitaposom a beled engem ültetnek le. És még csak meg sem oldja a bajomat. Mi legyen? Ne engedjem vezetni? MIATTAD????

Az ilyen sztrítrészer illegálisgyorsulós köcsögökkel az a baj, hogy mások halhatnak meg a szükségtelen hülyeségüktől!

Honnan tudod, hogy a bömbös nem most kapott új fotót, szilenteket, keresztmerevítést, papucsot?
Épített autó? Mi van rajta építve? ültetés, váltotatott lyukgeometriás tárcsa? Széles pirelli? Nem tudsz nekem semmi olyat mondani, ami biztosíthatná, hogy ne essen bele az első árokba. Van FIA liszensze? nincs? akkor nem olyan jó, hogy versenyezhessen, és pont. Söt akinek van, az sem versenyezhet az utcán, mert a többi "lúzer" nincs felkészülve rá. Lewis Hamiltontól (FIA F1 superlicence) elvették a jogosítványát a franciák (asszem) novemberben, mert ~200-al ment autópályán! Pedig Ő a lefaszább "épített" AMG mercit taposta és hidd el, meg is tudta volna fogni, mert neki "kiadja" a kanyar. Oszt mégi elvették neki. Fura mi?

Semmivel sem jobb az Impreza Sti az Ignisznél, ha uganaz a balfasz vezetei.

Még valami utoljára. A közlekedési baleseteknél nem a halál az egyedüli sokkoló tényező. Aki így hal meg, rendszerint elég dúrván néz ki. Én már láttam autópályán kocsiból kirepült holtestet. Az agyvelő darabkáin hajtottam kereesztül és a kívánatosnál aztán "volt szerencsém" közelebbről is látni mi maradt a szerencsétlenből. A házastársa arcát is láttam, amikor meglátta, amikor felfogta hogy mi az ott a lába előtt.

Scheerti! Te majd odaálsz az elé a férfi elé, hogy bocs, de hidd el, épített volt a cucc. Odaálsz a részeg családja elé, hogy bocs, de eddig még mindig üres volt az út. Hiába az ő hibája (szerinted), te mentél átt rajta 200-al!

Nem. az illegal racingos slep csak néz maga elé, aztán azon morfondírozik, hogy biztos csak a Brembo hibája volt, mert Ő aztán marha jól vezetett és marha jó helyen, és azért az EVO VIII felfüggesztés meg a ....

Menjetek ki a magyarországi számos pálya egyikére aztán ott dögöljetek meg halomra, ne az én gyerekemet, anyámat, feleségemet őljétek meg.
Ugyn olyanok vagytok mint a BMW-s. Mentségetekre legyen mondva, hogy mindezt nem veszi komolyan az ember, amíg nem kerül testközelbe vele. Nyílván az Ő agyán sem futott át egy pillanatra sem, hogy ilyen történhet, különben mondta volna a feleségének, hogy kösse be magát. Vagy el se kezdi. Később persze bánni fogja és valószínüleg Ő osztja majd a legjobban a véleményemet.

Utoljára leszögezném. Elfogadom és természetesnek tartom, hogy emberek halnak meg az utakon. Nincs bajom azzal, aki 90-es helyen 130-as megy mert baomira siet és mert 20 km-en keresztül csak 40-es tábla volt.Azzal van bajom ha valaki a saját faszát akarja meghosszabbítani a vigéckedéssel.

Üdvözlettel: Istvándi Tamás

Istvándi Tamás 2008.02.10. 01:47:44

Az, hogy a fószer versenyzett-e, vagy sem a mondanivalóm szempontjából lényegtelen.

orgasmuschforscher 2008.02.10. 04:19:07

...szerintem nehéz elfogadni + nem természetes, hogy emberek halnak meg az utakon... nem kellene, ha nem lenne ennyi barom... el kell menni pl. Svédo-ba, ott városon belül olyan lassan mennek, hogy az embernek az az érzése, hogy szinte állnak... az emberek nagy része odafigyel a másikra, ez benne van a kultúrájukban.... nálunk nincs benne, ezt nálunk valahogy "mesterségesen" pótolni kellene, azaz felülről vagy alulról kellene, hogy jöjjön valami kezdeményezés....

....kamerák mindenhová, fizessenek a parasztok, én rengeteg helyre raknék fekvőrendőrt (fénysávval, hogy este is látszódjon) a jogosítvány megújjításához 4-5-évente tanfolyam, gyorshajtás után valami közhasznú munka egy árvaházban, stb... meg kellene próbálni leállítani a társadalom barmait... ja, meg a szennytévéket, amikből ez a rengeteg hamis "nyugaton minden fasza, mindenki laza, mindenhol úszómedence, napfény, csillogás, száguldozzál, ha úgy akarod, mindent megtehetsz" életérzés árad... ettől gőzöl be a sok hülye..... amúgy ez nem Balkán, ill. nem csak az, mert nyugaton is vannak szar országok, pl. Belgium... ott nem volt szocializmus, mégis alig működnek a dolgok.... ott is versenyeznek az őrült fiatalok 3 m széles belvárosi utcákon...

rognork 2008.02.10. 06:20:43

komolyan mondom, annyi agyhalottat olvastam most a kommentek között, mintha tóta.w blogján lettem volna.

1. ártatlanság vélelme, lehet hogy apuci nem versenyzett? anyám. ha ezt gondolod látva a képeket, fordulj orvoshoz. valszeg 30-cal pördült meg...

2. baszogatjátok csiky944-et? ki a kurvaanyja tologat gyereket este egy kihalt úton? a rézfaszú bagoly? mindenki helyből tudna mondani 2 db 0! forgalmú utat a lakhelyén, amúgy meg csapatni úgy is lehet, hogy a sebességhatárt betartja az ember. valszeg sokan közületek sokkal több veszélyt okoznak azzal, hogy főúton cammognak 60-nal, és feltartanak 5 km-nyi sort. mert biztonságos. addig, amíg el nem durran az agya valakinek, és pont emiatt fog belemenni egy cinkes előzésbe. mert ti ráértek, és jobb a biztos.

3. a szokásos suzukis címkén vagytok ti felháborodva, de azt persze nem tudjátok hogy scheerti minden köcsögre azt mondja, hogy suzukis. engem is irritál sokszor, de mindenkinek megvannak a saját szokásai. én golfos vagy corsás köcsögöt írtam volna, azt többet látok. amúgy nem tudtok olvasni? nehéz a magyar nyelv? tessék tanfolyamra beiratkozni, úgy hívják, hogy általános iskola...

4. biztos, hogy anyuci volt? 20 évesen 2 éves gyermek nem divat manapság...

5.egyre jobban furcsállom, hogy az esti sör után milyen bátor lesz 1-2 ember, jól be mer szólni a másiknak. talán még asszonynak is eldicsekszik dugás előtt, hogy most aztán helyére tettem a kis köcsögöt. ez kész.

Bicycle Repair Man 2008.02.10. 07:28:33

Aki hülye (így versenyez, nem köti be magát), haljon meg. A gyerek sajnos így járt. :-(

grnobe 2008.02.10. 07:52:46

"főúton cammognak 60-nal, és feltartanak 5 km-nyi sort. mert biztonságos. addig, amíg el nem durran az agya valakinek, és pont emiatt fog belemenni egy cinkes előzésbe. mert ti ráértek, és jobb a biztos."

a vészhelyzetet az állítja elő aki cinkesen előzik. erre mióta mentség hogy előtte 60al megy valaki? te vagy az agyhalott. sok sok cinkes előzést neked. nagyon remélem hogy mást nem fogsz kinyírni magadon kívűl.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.02.10. 07:57:34

>Egyébként a post írója sem egy matyóhímzés: (bár sokmindenben igaza van) átsüt a tahó szövegén, hogy ő is megteszi olykor-olykor, amit annyira elítél.

Te mit tudsz rólam idióta zsúrpubi. Az esti kakaó mellől okoskodva nyomod a szöveget, egyetlen versenyt nem láttál, ha kimmennél akkor is kiröhögnének és elzavarnának. Nekem ne TE mondd meg a frankót, kérlek.

Yeto 2008.02.10. 08:20:59

Jól indultak a kommentek, kár hogy helyi szokás szerint elmentek anyázásba.

Viszont jó lenne, ha valamelyik okos igazságügyi szakértő leírná végre, hogy apuci hogyan tudta így megtörni a kocsit, a közlekedési szabályok betartásával, ahogy a barátok, rokonok és ügyvédek írják feljebb.

rognork 2008.02.10. 08:30:04

grnobe

kimaradt egy szó: szerintük úgy biztonságos. amúgy meg erről beszéltem, amit most műveltél, kisfiam. és a vészhelyzetben az is benne van, aki balfaszságával és/vagy vezetni nem tudásával szopatja a kedves autós társakat. aki nem tud vezetni, az ne vezessen. mert k unalmas 2 órát 60-nal kanyarogni egy papa mögött.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.02.10. 08:36:06

>egyre jobban furcsállom, hogy az esti sör után milyen bátor lesz 1-2 ember, jól be mer szólni a másiknak. talán még asszonynak is eldicsekszik dugás előtt, hogy most aztán helyére tettem a kis köcsögöt. ez kész.

bizony, én azért nem szoktam felhúzni magam mert látom a sok gyökeret akik éjjel kettőkor ide irogatnak mondván nekik igazuk van. Kicsit már kezdem unni, hogy írok valamit, amiről adott a véleményem (ez a blog lényege, ugye) aztán az Index megfogja, kirakja a főoldalra félmillió ember elé, abból 8-10000 ide is kattint, abból háromszáznak véleménye is van, a fele meg annyira idegbeteg, hogy leáll egy másik kommentelővel vagy velem birkózni, hátha keményebb lesz este a farka. Ha unatkoztok akkor menjetek Tóta blogot olvasni, ott mindig lehet kötözködni valakivel, itt nem. Csiky-t hányan ismeritek? Én ismerem, és nem mondható rá, hogy vadbarom módjára vezet...

Norbee · http://pecsiautosport.hu 2008.02.10. 08:47:51

Ahogyan számos kommentező kifejtette, a közút nem versenyzésre való. Ennyi.

Az gyorsulási versenyt, legyen az legális vagy illegális, NEM tartom versenynek!

Én tizenhét éve szervezek és bonyolítok autóversenyeket, országos bajnoki futamokat (rallye, gyorsasági), amatőr versenyeket (rallye, szlalom), minden évben dolgozom a Forma 1-en, magam is versenyezgettem, tehát van némi rálátásom a dolgokra.
Anélkül, hogy bántanám a kedvelőit, a gyorsulási versenyek nem az ügyességről szólnak, hanem arról, kinek milyen vastag a pénztárcája. Ez nem szégyen, ez egy ilyen jellegű versenyág.

Az sem igaz, hogy nincs lehetőség szervezett keretek között kipróbálni magunkat és az autónkat, csak tájékozódni kell. Baranyában tavaly két szlalomverseny-sorozat zajlott (ezen bármilyen autóval lehetett indulni), a nevezés 4-5ezer Ft, évek óta megy egy sikeres amatőr rallye bajnokság vizsgázott sportbírókkal, rádiólánccal, mentőautóval (Rallye Sprint Bajnokság), ezen már csak ellenőrzött autók indulhatnak biztonsági felszerelésekkel (tuti bukócső, áramtalanító, tűzoltó készülék, bukósisak, 4 pontos öv, overall stb), nevezés 16-20ezer Ft. Ezeken kívül számos alkalommal rendeznek egy-egy amatőr versenyt a környéken, ahol utcai autóval is lehet indulni.

Rendeztek a pogányi reptér profi kifutóján hivatalos gyorsulási versenyt is, érdekes ódon a helyi illegális gyorsulgatókból 2-3-an jelentek meg...

Aki Baranyában vagy a közelben lakik és érdeklődik ezen rendezvények után a pecsiautosport.hu portálon mindig megtalálja az aktuális infókat. Ez nem reklám, mi teljes erőből küzdünk az illegális "versenyek" ellen, azt szeretnénk elérni, hogy csak ellenőrzött körülmények között versenyezzenek azok, akik erre affinitást éreznek.

Üdv:
Szabó Norbert

Zsirparaszt 2008.02.10. 08:50:35

Ez hívják természetes szelekciónak. A gyerek kapott ég egy esélyt, de ő biztos, hogy nem csinál majd ilyet. Tudom, tudom, nem az anya veresenyzett. De anyaként éppen neki kellett volna a dolgot megakadályozni. Ha meg akkora trágya a férje, hogy ez nem ment, ismernie kellett volna már ennyire, és be sem ülni mellé.
Remélem, túléli a köcsög, és kaffercigányok fogják farbatoszni a börtönben.
Egy kis csemege a szűkebb pátriám köcsögeiről:
www.debrecenigyorsulas.hu/

crazy 2008.02.10. 08:51:59

Én egyszer ijesztettem rá egy nőcire, mikor még csak 1 hónapos jogsim volt, és kezdtem magam hűdefasza gyereknek hinni. Semmi balaeset nem volt. Tudtam hogy beférek, be is fértem, csak a csaj megijedt, és elrántotta. Szerencsére mégcsak koccanás sem volt, de úgy megijedtem ahogy a tükörből láttam a csajt, félrerántott kormánnyal megállva, hogy azonnal megtanultam... hiába vezetek esetleg jól, és biztosan fogom a volánt, akkor sem lehet kiszámítani a többi autós viselkedését... azóta is küldöm neki, ha olyan kedvem van, de de sosem mászok rá senkire, és arra nagyon vigyázok, hogy ne ijesszem meg a másikat... Magamban lehetek biztos, de a másik tudásában, viselkedésében nem. Ezt kéne sok parasztnak megtanulnia, hogy lehet nyomni a gázt, de számítania kell arra, hogy a másik kiszámíthatatlanul fog viselkedni.

Van egy zebra az utcánkban... építkezés folyik pont ott... Sokat dühögök a hülye gyalogosokon, és a hülye autósokon is. A balfasz gyalogos, aki egy fal mögül lép ki az útra, és sem ő nem látja a közelgő autót, sem az autós őt, de azzal a tudattal indul neki, hogy "elsőbbségem van"... Hát baszhatja, ha épp egy olyan autós jön, aki szarba se veszi a zebrát, mert a fal mögül nem fogja látni, hogy egy barom épp ki akar lépni elé... És sajnos sok ilyen hülye gyalogost, és autóst láttam... a gyalogos nem dugja ki a fejét, hogy megnézze, hogy az autó ami jön lassít-e... az autós meg látja a zebrát és a falat, de nem számít a hülye gyalogosra, és baszik lassítani...

idióták az emberek...

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.02.10. 09:17:54

Norbee,

szűkebb baráti körben vannak versenyzők. Nem csak gyorsulgatnak, szlalomoznak, driftelgetnek is. Saját "pályát" is építettek maguknak egy régi szovjet repülőtéren ami benőtt a gaz, és a parasztok csak szemétlerakásra használtak. Mindenféle úttól távol van, kb 1 kilóméterre. Elhordták a szemetet, kikátyúzták az utat, hogy be tudjanak menni, hordtak oda egy rakás gumit, elvitték a nagy köveket a pálya mellől, szalagot húztak ki, és élvezték a mókát. Semmiféle papírjuk vagy engedélyük nem volt rá, tehát illegálisan versenyeztek. Ugye mennyi különbség van a kettő között? Én elhagyott út alatt kb ilyesmit értek, nem a Cora parkolót éjjel kettőkor. A pálya amúgy még megvan, supermotosok is szoktak rajta menni, igazán jól sikerült, senkinek nem került pénzbe, csak időbe, hogykicsit rendberakják. Szerinted zavartak valakit? Veszélyeztettek valakit? Szerintem nem.

sga 2008.02.10. 09:20:18

"Az illegális autóversenyzők szégyene az ilyen kis söpredék aki saját magára is veszélyes"

Az illegális autóversenyzők pedig az a söpredék kedves barátom, akik az összes többi autós, és általában a társadalom szégyene. Bármit hisznek is magukról, amíg nem épített, zárt pályán májerkodnak ugyanolyan ön és közveszélyesek, mint ez a BMW-s gyilkos. Le kéne csukni az összeset.

istvn 2008.02.10. 09:22:07

Véleményem szerint, egy ilyen eset után, hétfő reggel 8:00 órakor, meneszteni kellene a Budapesti Rendőrfőkapitányt.
Ugyanis ez a baleset az ő mindenkori semmittetvésének az ékes bizonyítéka. Kb. 20 éve nem láttam éjjel(de nappal sem) rendőrt a Váci úton, Bécsi úton, Üllői úton, stb. Ha vannak, akkor a Trabisokat zaklatják, akik 60 km/óránál többel alig tudnának menni.
Érdekes az is, hogy egyetlen rendőr sem mer megállítani nappal sem (!) gyorhajtó fekete mercédeszt, ne adj isten száguldó kormányzati Audit!

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.02.10. 09:44:30

Ennek nem sok köze van a rendőrökhöz, szerintem. Nem a rendőrkapitányt meneszteném hanem elkapnám azt a másik kettőt akik segítségnyújtás nélkül továbbhajtottak és a nyakukba basznék fejenként 10 évet..

0xFFFF 2008.02.10. 10:12:21

"Az illegális autóversenyzők szégyene az ilyen kis söpredék aki saját magára is veszélyes"

Az illegális autóversenyzők szégyen önnön maguk az illegális szó okán. Ezek azok a falusi parasztok, akik a golf II-esre kék ledeket akasztanak, sport"kidörrenőt" és esetleg fúrják a hengereket. Ettől azt hiszik, a verda F1 ready.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.02.10. 10:30:44

>Az illegális autóversenyzők szégyen önnön maguk az illegális szó okán. Ezek azok a falusi parasztok, akik a golf II-esre kék ledeket akasztanak, sport"kidörrenőt" és esetleg fúrják a hengereket. Ettől azt hiszik, a verda F1 ready.

Igen? Ezek a falusi parasztok( amúgy gondolom te a tahó pesti kategória vagy-csak ,hogy általánosíthassak én is) általában nem a szalagkorlátba csapják bele a kettesgolfot hanem elmennek valami régi bekötőútra ahol naponta két autó megy el, és ott ökörködnek. Szemben veled, kedves pesti nagymenő akik azt hiszik, hogy minden tudnak, mert nyolcvannal menni a városban nagy buli. Német ismerőseim elszörnyülködtek mikor ledudálták őket pesten minden lámpánál, mert nem mentek nyolcvannal MINDENHOL. Abban a városban ahol iylen közlekedési "kultúra" van inkább csendben kéne maradni. Ha itt vidéken, mondjuk Veszprémben ahol lakom, így vezetnél hamar rájönnél, hogy a piros lámpánál agyonverne valaki és csodálkoznál, hogy nincs szerencséd. Szóval szerintem jobb ha nekem egyik belvárosi zsúrpubi sem kezd el okoskodni, mert nincs mire arcot villantani.

Rocko- 2008.02.10. 10:54:40

hah, nem nézek ide két napig, aztán 142 komment. asszem ez kint volt főoldalon. :)
no: "Valamint azért mert a város állítólag nem versenypálya." nem állítólag, valóban nem. ez alól egy kivétel van, de amint bárki bekerül eggy csapatba, akkor és ott nyomhatja neki. igen, Monacoban.
többivel egyetértek teljesen, nem nagyon lehet erre még mit mondani. vagyis talán annyit, h hiába adnának alám 1000 lóerős autót, akkor se tolnám neki. egyszerűen nem szoktam. max. felkenném magam a tesco parkolóban, ott legalább nem ölök meg mást.
ha az anyuka be akarta csatolni magát, akkor már rég megtehette volna. nem csak verseny közben. beszállás után rögtön. olyan meg nincs, h kuss a neve. én bekötöm magam minden autóban, nincs olyan, h "kuss". vagy ha igen, akkor kiszállok, de az ember így nem beszél az ismerőseivel, barátaival. pláne nem a feleségével. ha meg nem tetszik ahogy vezet, akkor megállítom és kiszállok. inkább gyaloglok 10 kmt, minthogy ne tudjak lábra állni az elkövetkező 30-40-60 évben.
és ugye ennyit erről a zéró toleranciáról.

kRoy · www.kroy.hu 2008.02.09. 17:05:52
"Ilyen alapon az is megtörténhetett, hogy piros lámpánál a gyerek ikertestvérét elrabolták a hátsó ülésről..."
ilyen alapon az is meg lehet, h egy gyereket gyereküléssel EGYÜTT lopnak el. egy két ajtós kocsiból.

kRoy · www.kroy.hu 2008.02.09. 18:16:11
"Látom, mindenki figyelmét elkerülte az az apró tény, hogy semmi hivatalosat nem tudunk a körülményekről."
biztos, h nekedn em elég hivatalos az, h nagy sebességgel elkapott egy járdaszigetet, egy kanyarodósávban, ráadásul rossz irányú ívben?

Knight 2008.02.09. 19:22:33
"Savoya park frissen átadott egyenes belső útján nyomták egy ideig a srácok"
na hát ezt nem értem, mert a park mellett, a szerémi úton egy darabig nincs közvilágítás.

orgasmuschforscher 2008.02.09. 19:34:14
"versenyzés: fel kellene rakni pár kamerát a megfelelő helyre...."
van egy pár. de mit érnek, ha senk ise nézi, vagy ha nézi, akkor leszarják, h mi történik ott.

pkovaks 2008.02.09. 22:49:24
de, lehet tudni: asszem az egyik elhagyta a fél lábát, a másik meg adócsalás miatt menekült külföldre, ahol megölt egy embert.

scheerti · scheerti.blog.hu 2008.02.10. 09:17:54
"de ha esetleg ott tolta volna egy anyuka a gyerekét..." :DDD

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.02.10. 11:00:48

Igen, elhagyott katonai reptereken babakocsit tólni ősi román szokás...

Balazs 2008.02.10. 11:01:00

Scheerti, bocs, de ez egetvero baromsag, hogy ledudalnak ha nem mesz 80-nal mindenhol Pesten. Meg k eros tulzasnak is sok. Sehol nem fognak ledudalni ha nem tokolsz (ertsd: legalabb kozeleben mesz a megengedettnek, mondjuk 50/45, 60/50). Szerintem ne menj le Te is arra a szintre, ahol mindenkinek minden fekete vagy feher, aki mar kiforgatta valaha is az autojat redline-ig, az mar gyilkos, aki videki az taho, satobbi.

Ha valakinek hisztizni tamad kedve hogy itt gond van a kulturaval, menjen el egy kicsit Bukarestbe, sirva fogja visszakonyorogni Pestet. Mondjuk ez is altalnositas, ott vannak anarchikus de jol mukodo es jo otletek, pl. 3 sav, jobb oldali a kanyarodo, masik ketto egyenesen, a kozepsobol is kanyarodnak ha a masik ut ket savos. Sosincs karambol, mindnki tudja, hol a helye, hova kanyarodjon be. Arrol mar nem is beszelek, hogy ahol tehetik, 2-bol 3, 3-bol 4 savot csinalnak a lampanal, hadd menjenek kulon a kanyarodok. Viszont ezeket leszamitva eleg durva a moral.

Egyebkent lenne ra egy fogadasom, olvasva itt nehany hozzaszolast, hogy nagy reszenek nincs jogositvanya, vagy gondja van a vezetessel. Ejszakai bekotoutra reszegeket meg babakocsikat vizionalni, 60-nal az orszaguton cammogo partjat fogni legalabbis ezekre vall.

Ficere 2008.02.10. 11:02:41

Scheerti,

Miután kb. 30-an mondták el, hogy minden *közúti* illegális "autoversenyző" (tehát nem elzárt katonai pályán stb. stb. versenyő) hülye agyament börtönbe való gyökér, talán be kéne látni valamit, nem?
Esetleg kérd meg az indexet, hogy többet ne rakjanak ki (ha sem belátni nem tudod, hogy nem jól látod a dolgokat, se a kritikát nem tudod elfogadni).

A normális embereknek maga az "utcai versenyző" egy szitokszó, ne csodálkozz, ha ugranak amikor valaki védeni próbálja őket. Ne tedd. Ők a rosszak.

Rocko- 2008.02.10. 11:03:35

www.indavideo.hu/video/Biztonsagi_ov_szimulator
esetleg ha valaki itt a biztonsági öv ellen kardoskodna. fele kommentet nem olvastam el, mert úgyis anyázás.

Ficere 2008.02.10. 11:04:18

"hanem elmennek valami régi bekötőútra ahol naponta két autó megy el, és ott ökörködnek."

Nem hiszem el. Mi kell neked, hogy felfogd: ILYEN NEM LÉTEZIK!!!!!
Vagy tán 24 órára előre látod a jövőt???

Dedó, komolyan mondom... fel kéne nőni.

Ficere 2008.02.10. 11:07:32

"Ejszakai bekotoutra reszegeket meg babakocsikat vizionalni"
A babkocsi talán erős, a részeg egyáltalán nem.

Sőt, mifelénk az őz/róka stb. sem ritka éjjel. Persze akinek apu fizeti a törött kasztni javítását... :))

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.02.10. 11:10:33

>Esetleg kérd meg az indexet, hogy többet ne rakjanak ki (ha sem belátni nem tudod, hogy nem jól látod a dolgokat, se a kritikát nem tudod elfogadni).

De te mi alapján döntöd el, hogy mi a jó? Részeg parasztbácsikat és babakocsis anyukákat vizionáltok mindenhova. A diszkóbalesetek elég nagy része végződik így, mégsem rinyál senki, mondván drogos fiatalok műve volt az egész. Még mindig nem érted, de nem is fogod, utálom a városban versenyző faszokat, mint feljebb írtam, ismerőseim pályát alakítottak ki, illegálisan mert nem votl rá engedélyük, még halló-látótávolságban sincs semmiféle település nemhogy babakocsis anyukák. Mégis illegálisan versenyeznek, mert nincs papírjuk. Én előbb mondanám rájuk, hogy normális gondolkodásúak mint arra aki a közúton kezd el beparázni mindentől.

>Scheerti, bocs, de ez egetvero baromsag, hogy ledudalnak ha nem mesz 80-nal mindenhol Pesten. Meg k eros tulzasnak is sok.

Van alapja, hidd el. De kb olyan sztereotípia mint a falusi parasztozás...

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.02.10. 11:14:59

Ficere, kész, kimondom, te egy hülye fasz vagy! Mi az, hogy nincs. Szakadj már el Budapesttől te gyökérkefe! Vidék is létezik, akármennyire is hihetetlen neked. Sőt, van ebben az országban még 8 millió ember aki nem pesten lakik, ezt sem tudtad igaz? Vidéken vannak ilyen utak. Őz, meg róka mi? Most akkor te tulajdonképpen miért is aggódsz? A kocsiért vagy az őzikéért? Ha még azt leírod, hogy a gyorsulók tapossák le a hóvirágot akkor meghülyülök. Kapj már a fejedhez jóbarát...

Ficere 2008.02.10. 11:19:06

scheerti · scheerti.blog.hu 2008.02.10. 11:10:33
>Esetleg kérd meg az indexet, hogy többet ne rakjanak ki (ha sem belátni nem tudod, hogy nem jól látod a dolgokat, se a kritikát nem tudod elfogadni).

Csak ismételni tudom. Aki nem zárt pályán versenyez, az felelőtlen, és csak remélheti a többség, hogy csak saját magát töri majd össze, és nem mást.
Személyeskedéssel pedig nehéz vitát nyerni. Most az jön majd, hogy menjek el hozzád, és majd megversz? :) mennyi idős vagy, 17? :)

Ficere 2008.02.10. 11:21:37

Egyébként pedig nem vagyok pesti, sohasem voltam. De mégegyszer leírom, hátha a súlykolás hat picit: NEM LÉTEZIK olyan, hogy "csak 2 autó" jár valahol egy nap. Ha nincs lezárva, akkor NEM TUDOD, hogy mikor és mi téved rá. Lehet, hogy 10 éve egy lepke se járt arra, de ha nincs lezárva, és pont akkor téved rá valaki mikor a jófej haverjaid ott nyomják, akkor majd gondolom sajnálkoztok és a világot hibáztatjátok? Na ilyet nem csinál egy felnőtt, normális ember. Nem tudom jobban szája rágni, olvasd el a kommenteket, vagy a fele erről szól.

Balazs 2008.02.10. 11:25:03

Ficere 2008.02.10. 11:07:32

> Persze akinek apu fizeti a törött kasztni javítását... :))

Ebbol sem artana felnoni. Ha valakinek van valami nagyobb teljesitmenyu, komolyabb, vagy akar egy takolt racsingtuning autoja akkor azt mar Apu teremthette elo, mi?

Gondolj(!) bele kerlek, hogy ha Te mint apa 1) nem vennel ilyet a fiadnak mert felted 2) ha hazajon hogy egy elhagyatott bekotouton elutott egy ozet/rokat/babakocsit/reszeget/biciklist azt mondod neki, hogy hat persze, itt van negy kilo, eleg lesz a javitasra, esetleg egy uj nagyobb turbot nem szeretnel ha mar ugyis szetszedik, fiam? :)

Balazs 2008.02.10. 11:28:02

scheerti · 2008.02.10. 11:10:33

> Van alapja, hidd el. De kb olyan sztereotípia mint a falusi parasztozás...

2001 ota vezetek Pesten. Nincs alapja. Nem dudalnak le sehol ha nem mesz minimum 80-nal. Az ismeroseid nyilvan gyokkettovel mentek feltartva a forgalmat mert nincs helyismeretuk (hogy is lenne hiszen nemetek), aztan nem gyengen szineztek ki az egeszet. Kar ebbe mast belemagyarazni.

Ficere 2008.02.10. 11:30:23

Balazs 2008.02.10. 11:25:03
Ficere 2008.02.10. 11:07:32

> Persze akinek apu fizeti a törött kasztni javítását... :))

Ebbol sem artana felnoni. Ha valakinek van valami nagyobb teljesitmenyu, komolyabb, vagy akar egy takolt racsingtuning autoja akkor azt mar Apu teremthette elo,

Ki beszél erről? Bárki lehet felelőtlen, gyerekes gondolkodású, nemkell hozzá "spéci verda". 1.1-es suzikival is lehet veretni olyan úton, ahol "úgyse jön majd erre senki és semmi".

A második részt meg úgy, ahogy van, nem értem :)

Gy.k: Az "apucis" résszel csak a közúton "versenyzők" dedós gondolkodásvilágát igyekeztem megvilágítani.

Balazs 2008.02.10. 11:36:06

Ficere 2008.02.10. 11:30:23

> Ki beszél erről?

Te, eleg vilagosan, itt:

> Persze akinek apu fizeti a törött kasztni javítását... :))

Meg ki is emeltem. Ezt nem tudom maskepp erteni, mint ugy, hogy ha osszetorik, azt Apu finanszirozza.

Ficere 2008.02.10. 11:36:45

Akkor újra, hátha most átmegy:

"Az "apucis" résszel csak a közúton "versenyzők" dedós gondolkodásvilágát igyekeztem megvilágítani."

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.02.10. 11:39:00

>Személyeskedéssel pedig nehéz vitát nyerni. Most az jön majd, hogy menjek el hozzád, és majd megversz? :) mennyi idős vagy, 17? :)

Te nem vagy ép, barátom. Nem tudom mondták e már? Vitát nyerni? Ne szopass. Ugyanazt a szart nyomod mióta idetaláltál. Van két mondatod, amit lengetsz itt mint kurva a liliomszálat és nincs egy önálló gondolatod. Nem lennék meglepve ha tanár lennél. Ezt a megverés dolgot, hogy sakkoztad ki? Ki mondott ilyet? Szerintem pont az az ökör aki az ilyen szart előhozza. Nem szeretek szájkaratézni, sem veled, sem a többi okosodó észlénnyel akik unalmukban felmennek egy blogra és elkezdik a dumájukat nyomni, anélkül, hogy bárki is kiváncsi lenne rá. Nem vagyok 17 éves, de ismerek sok 17 évest akik komolyabbak nálad, sokkal. Jogsid azért ugye van???

Ficere 2008.02.10. 11:46:25

Nem én személyeskedem továbbra sem... vegyél be eny nyugtatót szerintem.

Ficere 2008.02.10. 11:21:37 - azért vagyok kénytelen ismételni magam, mert az alapvető dolgokat nem vagy kénytelen elfogadni, sőt ahogy nézem felfogni sem. Nem te irányítod a világot, ahogy a "racsingos" pajtijaid sem. Aki kicsit megkomolyodott már, az ezeket felfogta, és vagy nem versenyez, vagy tényleg zárt pályákon, felügyelt versenyeken teszi ezt. Egyszer majd talán a spanodjainak is eljön ez pillanat, addig is mindenki ép és egészéges marad!

Balazs 2008.02.10. 11:46:57

Ficere 2008.02.10. 11:36:45

Elsore is ertettem, csak azt mondom, hogy vilagosabban fogalmazz, mert nem ezt irtad le.

Ficere 2008.02.10. 11:47:21

eny=egy, Kénytelen=képtelen

bocsi, nem saját a klaviatúra :)

Ficere 2008.02.10. 11:48:02

Balazs 2008.02.10. 11:46:57
Ficere 2008.02.10. 11:36:45

Elsore is ertettem, csak azt mondom, hogy vilagosabban fogalmazz, mert nem ezt irtad le

Ok, bocs ha félreérthető volt!

Ficere 2008.02.10. 11:51:09

Mellesleg pár éve külföldön éltem, ahol tényleg voltak olyan szakaszok, ahol a madár sem jár hetekig :) és persze volt, ahol én is nyomtam, de csak kizárólag ott, ahol beláttam a szakaszt magam előtt annyira, hogy tudjam: meg lehet állni még időben.
Ma visszagondolva, még így is felelőtlen voltam akkor, mert mi lett volna, ha szemből is kicsit jobban nyomja neki valaki...

Balazs 2008.02.10. 11:53:57

Ficere 2008.02.10. 11:46:25

Ficere, hany ilyen megkomolyodott csak legalis versenyzot ismersz? Ne legyel olyan naiv, hogy ok a palya kijaratig/-tol 50-nel mennek a "verseny"autoikkal.

Ficere 2008.02.10. 11:55:25

Balazs: legalább kettőt ismerek, az egyiknek VII-es EVO-ja van, a másiknak meg egy Honda blackbird :)
Bár az igazat megvallva, ők korábban se nagyon nyomták közúton... lehet, hogy a normálisak már annak is születnek? :)

Balazs 2008.02.10. 12:03:57

Ficere, vezettem mar EVO-t, igaz IX-est. Nemtom Te menynire ismered, szerinted menynire eletszeru vele 50-nel menni ejjel egy kihalt utcan? Ugy, hogy az 50 mar-mar kenyelmetlenul lassu tempo az autonak, es mondjuk allo helyzetbol is 2mp alatt felgyorsul ra.

Egyebkent gondolod vagy tudod, hogy nem nyomjak? Koltoi kerdes volt, hacsak nincs allando berleted az autojukba/motorjukra, nem tudhatod mit csinalnak egyedul.

Balazs 2008.02.10. 12:05:35

Persze ha treleren viszik a versenyre a gepeket, akkor elnezest. Egyebkent sajnos nem tudom elhinni, hogy betartjak veluk a szabalyokat. (Vegyuk ugy, hogy bennem van a hiba.)

Balazs 2008.02.10. 12:10:52

Meg annyit, hogy az EVO-t a kiskunlachazi repteren vezettem. Mielott vki betonnak nez es belem kot :)

Ficere 2008.02.10. 12:12:13

Balazs: az EVO-nál rém egyszerű a megfejtés: van másik kocsija is az illetőnek.

Mellesleg ültem már mellette, és igen, lehet vele 50-nel menni a városban. Az más kérdés, hogy pirostól 0.8 mp alatt gyorsul fel rá :) ha olyan kedve van. De nem ez a megszokott. Versenyezni pedig soha pályán kívül.

asbi` 2008.02.10. 12:25:36

Ficere 2008.02.10. 11:51:09
"Mellesleg pár éve külföldön éltem, ahol tényleg voltak olyan szakaszok, ahol a madár sem jár hetekig :) és persze volt, ahol én is nyomtam, de csak kizárólag ott, ahol beláttam a szakaszt magam előtt annyira, hogy tudjam: meg lehet állni még időben.
Ma visszagondolva, még így is felelőtlen voltam akkor, mert mi lett volna, ha szemből is kicsit jobban nyomja neki valaki... "

Akkor mégis mi a ráknak osztod itt az észt? Hatalmas öngól ember..
Mo-n ugye nincs olyan út amit be lehet látni rendesen ugye? Jéééézusom....

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.02.10. 12:44:36

>Az más kérdés, hogy pirostól 0.8 mp alatt gyorsul fel rá :) ha olyan kedve van. De nem ez a megszokott. Versenyezni pedig soha pályán kívül.

És akkor nem félted a tanulóvezetőket, meg a babakocsis anyukákat, te idióta? Elhiszem én, hogy egy másodperc a 0-50 a haverodnak, csak nem mindenkinek annyi, hátha pont a 0,8 közepén ugrik le elé a városban a labdája után futó kisgyerek.. Hülye vagy mint a föld...

Ficere 2008.02.10. 12:49:02

Üdv a frissen megjött spanoknak :)
A kizárólag személyeskedésbe fulladás legalább jól tükrözi a blogszerző személyiségét, a lényegi téma már úgy is túl lett rágva. Szerencsére lekerült az indexről. További szép napot, kevés közúti gyilkosságot az egész galerinek! :)

rognork 2008.02.10. 16:17:08

eléggé fárszt már az okosok anyázása, amit egyrészt könnyű megtalálni itt, persze anonim módon. ide lehet írni: kurva anyád, dögölj meg. sajnos ugyanerre jöttem rá a közlekedésben is. bent ülsz az acélgubódban, és senki nem tudja, hogy egy kis pattanásos fasz vagy, esetleg kopaszodó aktakukac, talán 60-as nagymama. és emiatt mindenki úgy érzi, hogy bármit megtehet, mert maximum egy rendszám látható belőle. krózolhat 30-cal, telefonálva, hátulról úgysem látszik, mire meg látod, már nem érdekel. addig, amíg láthatatlanok vagytok, nagy a pofátok, meg írogattok mindenféle faszságot okosan. komolyan mondom, ha eddig lett volna kedvem/időm blogot írni, most egy kósza shift+del-t nyomnék az egészre.

GabriSanyi · http://htst.hu 2008.02.10. 20:29:57

Nem unjátok még?

ugyanarról dumáltok, hogy az illegális versenyzés rossz, meg aki csinálja az lelövendő.

De ha egy külön útszakaszon csinálja, ahol max az őzike mehet elé az mér zavar? Nem mind1 hogy hal meg?Vagy netán annyira sajnáljátok az őzikét?Várj kitalálom:éjszaka 23:00 elhagyatott,lezárt,ezer éve nem használt kayargós szakasz atz erdőben, és wáá a kanyarban egy babakocsit tologató anyuka tűnik fel,rögtön mögötte egy járókeretes néni...

A vároban feszítős racsinget én is elítélem,az ilegális de úgy ahogy szervezettet is,csak pályán,elhagyatott(és lezárt) reptéren vagy elhagyatott(és lezárt) útszakaszon...meg úgy általában az agyatlan menést is..kinek hiányzik hogy elvegyék a jogsiját,meg fizetessen rengeteget a yardnak...

amúgy aki leírja egy autós blogra hogy az autó arra van hogy eljuss A-ból B-be az húzzo innen a rákba, adja el kocsiját, vegyen belőle pár évre előre volán meg máv bérletet..és akor még kényelmesebben is utazik..
Stop.

U.I.:Amúgy az a faszság hogy elkezd a sok paraszt személyeskedni...nem ismered se Scheertit se Csiky-t, mér alkotsz róla véleményt egy poszt alapján?Ez a bunkóság, nem pedig hogy Ők néha odalépnek a kocsinak.
Tényleg Stop.

Norbee · http://pecsiautosport.hu 2008.02.10. 22:08:32

scheerti

Nyilván senkinek nem lehet kifogása az ellen, ha egy használaton kívűli területen szórakoznak a versenyezni vágyók. Ha összecsukják a vasat, magukat, egymást, majd a yarddal meg egymással elszámolnak. De nem is ez volt a probléma.

Én még nem nagyon láttam például az amatőr versenyeken indulni azokat, akik itt a környéken utcai "versenyzőnek" számítanak. Talán tartanak attól, hogy a többi amatőr versenyző esetleg elkeni a szájukat? Pedig egy szlalomversenyen meg lehet mutatni, ki milyen ügyes, kinek milyen gyors a kocsija! A fotocella nem csal. És esetleg lesz egy kupája is, ami igazolja, hogy valamit tud. Jaaa, hogy ott nincs meg a rizikója a rendőri fellépésnek? Ha csak ez kell, minden amatőr versenyre kihívjuk a yardot, autó- és iratellenőrzésre :)

Az éjszakai, "kihalt" utakon illegális gyorsulókkal az a baj, hogy néhányuk (nem mind!) nem tudja abbahagyni az eszetlenkedést a "verseny" végeztével és hazafelé csapja oda a vasat, a benne ülő barátaival, barátnőivel. Esetlegesen ütközve egy szembe jövő ártatlan autóssal. Ez is létező probléma...

apamacko 2008.02.11. 16:21:16

Nekem van két kislányom ezért talán a jövendőbeli apáknaál jobban elszomorít ez az eset.
A gyerek legalább be volt kötve de ki neveli fel ?
Az apa aki nem lesz normális ember ezután és nem a fizikai sérülésekre gondolok ? Vagy nem volt normális eddig se ? Mondhatjátok. De itt nincs mentség egyik szülőnek se, mert ha anyu beköti magát akkor tán ez még feldolgozható lenne.

De épp aznap történt velem az alábbi eset ami nem versenyzés de több szabály dúrva felrúgása.
Hazafelé megyek, fehérvár határában vasúti átjáró, felmarás, táblázás, 40-es tábla kettős záróvonal.
Lassítok egyenes út jól belátható 20 éve erre járok így bocsi 50-nel megyek. Utánam egy Transit és a síneken dupla záróvonalon megelőz úgy 70-80-al. Ez már sok nekem így beintek ami nem szokásom!
A srác visszalassít 50-re gurul előttem (tán megverekszünk ?) majd miután vége a záróvonalnak ő is beint és elhúz. Itt mit mondjak ??

Norbee · http://pecsiautosport.hu 2008.02.12. 06:28:37

Apamackó

Igen, ez az a viselkedési séma, amit már egy másik posztban is fejtegettünk. A túlfejlett éntudat, a marha nagy -hibásan értelmezett- demokráciában mindent szabad, letolni mindenkit, nem számít milyen áron átgázolni mindenkin.
Egyébként nem értem ezeket az embereket. Sosem lehet tudni, ki ül a másik kocsiban. Volt ugye az az eset, hogy a trabantost letolta a kamionos, erre a trabis utána ment és egyszerűen lelőtte a vadászpuskájával a sofőrt. Sosem lehet tudni, hogy milyen pszichopata ül a lealázandó autóban. Nekem is sokszor szétdurran az agyam, amikor valaki barom az utakon, de fegyelmezem magam, nem mutogatok, mert előfordulhat, hogy egy akkora paraszt ül a másik kocsiban, hogy simán agyonver. Akkor marhára megérte...

bergoni 2008.02.13. 07:59:53

hát igen...
történt ecer kb 10-11 éve hogy volt egy hőn szeretett Yugo Skála 55 (Zastava) és most nem röhögtök! erre volt pénz akkoriban, mondjuk annyiért vettem mint amennyiért most egy 320-as E30-ast vennél! Szal, egyenes úton - nem versenyezve - sikerült másfeles oldalirányú szaltót megtéve árokban landolnom a kis vassal.
Helyszín: B.-A.-Z. megye, Polgár és Tujváros közötti szakasz, a Tisza híd előtt.
Nos a pördülési/indulási sebességem kb 60 km/h, az út jobb oldalát telefonpóznák szegélyezték, az út mindkét oldalán öblös nyárfák nyúltak az ég felé (mostanra kivágták az összeset) + az előttem haladók közeledő felvillanó féklámpái + a jég amit hozzátett. Egyszóval menekülési lehetőség sehol, ráfékezel, megtapasztalod, hogy alattad jég van, holott annak semmi előjele nem volt, a kocsi elindul a telefonpóznák irányába, korrigálsz - persze sok volt, nézed a szemközti árok tövében masszívan feszülő nyárfák törzsét, majd visszakorrigálsz ismét telefonpózna, korrigálsz ismét a nyárfák, de eközben a szembejövő forgalomban a menetrend szerint érkező távolsági ikarusz miatt dönteni kellett... racsnist húzol, a kicsi kocsi menetiránynak háttal fordult és a szemközti útpadka irányába megcsúszott. Na ott a másfeles szaltó oldalirányban és mély árokban fejjel lefelé, a haladási irányoddal szemben érkezel meg. az autó annyira nem tört meg mint a piros bömös és ez egy yugo volt nem a német precizitás. A távolsági ikaruszból lepattant vagy 15 ember és annyiban segítettek hogy feltépték az ajtót, mert belülről kinyitni nem lehetett, eldeformálódott a kaszni, így ki tudtam kászálódni a kis yugóból. Egy karcolás sem esett rajtam, a biztonsági öv be volt kötve, csak akkor ütöttem meg a buksim amikor fejjel lefelé kioldottam a biztonsági övem :-).
1 hét múlva eladtam a roncsot, és igaz vontatva, de lábon vitték el a kis drágát.

---- ---- ---- ----

Szó mi szó, a bömös apuci 33 éves fejjel még mindig nem fogta fel hogy ki a fontosabb az életében, a saját családja, vagy az, hogy az ellenfél lássa az ő rendszámát "bocsi de leelőztelek" címmel - szánalmas

Triznyai Döme 2008.02.13. 20:21:39

rognork 2008.02.10. 08:30:04

"kimaradt egy szó: szerintük úgy biztonságos. amúgy meg erről beszéltem, amit most műveltél, kisfiam. és a vészhelyzetben az is benne van, aki balfaszságával és/vagy vezetni nem tudásával szopatja a kedves autós társakat. aki nem tud vezetni, az ne vezessen. mert k unalmas 2 órát 60-nal kanyarogni egy papa mögött."

Ha Velorexed v. más, muzeális járgányod van, akkor biza tudomásul kell venned, hogy ez vele jár. Ha meg legalább egy 500-as Trabi feszeng a popód alatt, akkor javaslom, végy néhány pótleckét (különös tekintettel az előzés helyes végrehajtására) mert két órát egy fűnyíró mögött is égő caplatni és igen komoly vezetéstechnikai hiányosságokra utal.
"...aki nem tud vezetni, az ne vezessen..."

Triznyai Döme 2008.02.13. 20:28:51

Scheerti!

Ha egy autópályán mindenki szembe jön (néhány utcai harcost kivéve), akkor nem árt félrehúzódni az első pihenőbe és elgondolkodni, hátha nem MINDENBEN van igazad.

Tudom, 22 évesen nem sokat jelent neked az, hogy "TÖRVÉNY". Ebben a korban én is azt hittem, hogy én fingom a passzátszelet, de pár húzós szitu után ahol csak a hülyék közmondásos szerencséje óvott meg (no nem a haláltól, annyira elmebeteg még akkor se voltam) de súlyos kocsi- és csonttörésektől biztosan, újra átgondoltam a világ folyását és azóta NEM MEGYEK BELE necces helyzetekbe.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.02.13. 20:38:46

frissjogsis önmagam mellé én sem ülnék be szívesen...

Triznyai Döme 2008.02.13. 21:40:35

Félreérted. Nem a friss jogsis a veszélyes. A kezdő az fosik, bizonytalan, elemi hibákat képes elkövetni, DE JELLEMZŐEN NEM BAROMKODIK! A veszély akkor kezdődik, amikor a józsi 50-100e km után kezdi elhinni magáról, hogy Loeb, Grönholm, Solberg egy piti kezdő hozzá képest, "jő hegyeken szökellve", az óceán a térdéig ér és egy falásra kapja be a Napot.

Én ugyan megtettem már vagy hatszor-hétszer a Föld-Hold távolságot de már régen nem hiszem, hogy húdejól vezetek.

camell 2008.02.18. 20:13:59

A témába vágóan nekem ez ugrott be:
youtube.com/watch?v=yIMkskLhVHk
Bocs, lehet, hogy durva,, de aki hülye, haljon meg.

cicus 2008.03.09. 18:38:17

szerintem a városban is lehet vérsenyezni csak egy jó hej kell .!!!

csiky944 2008.03.09. 21:27:44

pontosan,ott van Monte Carlo
süti beállítások módosítása