S-blog

Átment a lábadon a Family Frost? Eleged van a bunkó autósokból? Van egy jó linked vagy videód? Esetleg anyáznál egy jót, vagy csak javaslatod van? Kattints a nevemre és írd meg nekem azonnal!

Ezekről beszélünk

scheerti videói

Prostreet

Urban Trial, vagy amit akartok!

2008.02.14. 12:59 scheerti

Igen ez ma már a második poszt. Jó régen elmentettem már magamnak ezt a videót, nekem konkrétan háromszor kellett végignézem ahhoz, hogy el tudjam dönteni hiteles e? Úgy döntöttem, hogy az. A srác nem kezdő. Ezt bárki láthatja aki a videóra kattint. Akinek nem kenyere az efféle városi jaszkari, és kirázza a hideg verejték az enduro motorok hangjától , rémálmaiban pedig Quadok tapossák le virágoskertjét azok se essenek pánikba attól, hogy megelőzőm őket kedvenc mondatukkal: Menjen az ilyen pályára!

Jó szórakozást!




Az pedig, hogy a video elkészítése során nem akarta senki a helyszínen agyonlőni, egyenesen ÉSZVESZTŐ!

10 komment

Címkék: video motor urban trial

A bejegyzés trackback címe:

https://scheerti.blog.hu/api/trackback/id/tr38338964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

I\/I4R[ł 2008.02.14. 15:55:47

Az a hidas nem gyenge... :P

Tommi 2008.02.14. 16:25:58

Ha ez a motoros videó nem gyenge, akkor ez milyen?
tommi.blog.hu/2008/02/14/ha_mar_urban_trial

Atom · http://atom.blog.hu 2008.02.14. 19:20:00

Hát-hát-hát.. Ez-ez-ez... Úgy tűnik, hogy a szerelem, a festészet, a peszgő, a baguette és a csigaevés mellett máshoz is értenek a fhansziák:)
Megnéztem Zsülien Düpón másik videóját is, abban is vannak szép felvételek:
uk.youtube.com/watch?v=cIu2iZ2ncBk

timmy 2008.02.15. 13:31:40

Ezzel mondjuk nem értem mi a baj. Embert nem látok a környékén akit zavarna. És milyen pályára menjen? Nem a gyalogosok között száguldozik egy aluljáróban. Az hogy meg esetleg lezúg a hídról az ő baja nem?

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.02.15. 13:41:44

Ez itt már divatszöveg, ha motorok kerülnek szóba:)

timmy 2008.02.15. 14:53:00

Nem vagyok motoros, komolyan kérdeztem, mert tetszik ahogy a srác tolja. Ügyes azért na. :)

Rocko- 2008.02.16. 10:43:12

hah, ezt láttam már régebben én is, jól nyomja a csávó. és a zene se utolsó ofcoz.

Ványi Dániel · http://vdani666.extra.hu 2008.06.27. 11:51:41

Hát bocs hogy beleszólók, de nem zavarnak senkit, ez egy profi csapat, nem utcai huligánok, melleslge ez nem enduro, hanem triál... ha már annyira nagyon ócsárolni akartok, elöbb járjatok utánna :P

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.06.27. 12:03:12

Kedves Dániel, ez egy alapvetően tréfás poszt ám. Ugyanis ha itt motorok kerülnek szóbba, akkor jön valaki előbb-utóbb és elkezdi fikázni a vásosban jaszkarizó endurosokat, meg a hangos superbikeokat. Köszönöm kérdésed, tudom mi az a Trial, bár kipróbálni még nem volt alkalmam...

Lally 2008.06.27. 13:28:20

Bár minden endurónak csak annyi hangja lenne, mint egy triálgépnek..
süti beállítások módosítása