S-blog

Átment a lábadon a Family Frost? Eleged van a bunkó autósokból? Van egy jó linked vagy videód? Esetleg anyáznál egy jót, vagy csak javaslatod van? Kattints a nevemre és írd meg nekem azonnal!

Ezekről beszélünk

scheerti videói

Prostreet

Ámokfutónak is hülye

2008.02.29. 17:04 scheerti

Kellemes, tavaszias délután, ketten terpeszkedünk a kocsiban, a piros lámpa elött. Mindössze egy sáv, senki nem siet, igazából forgalom sincs. Mellettünk teljesen üres a kanyarodósáv. Senki nem akart balra menni. Időközben beesett Jaszkari Béla alanyi sufnituner egy ótvarul széthajtott Vectrával, sötétített ablakok, még sötétebb sofőrrel, sportauspuff, undorítóan szar hanggal. Eddig még oké, mindenki úgy járatja le magát ahogy akarja. Rögtön beáll a kanyarodóba, rögtön meg is jegyzi a haver, hogy ez tuti nem fog kanyarodni, ki akar lőni. Ezt én is könnyen beláttam, mikor komoly túráztatásba kezdett.

-Beengedjük? -Kérdezi a kocsi megfontolt sofőrje
-Engedd, mert úgyis mindjárt beérünk a városba, hadd legyen jó napja a baromnak.

Zöldre vált a lámpa, a csávó döf egy baromi recsegős karót, és elkezdi nyomni. És örül magának, hogy lenyomott két lúzert akik nem akartak versenyezni vele. Gyorsabb nem volt, városban simán felvette ő is a normális tempót, de amit művelt azt rossz volt nézni. Elöször egy zebrán átsétáló srácot vasalt ki kishíján, igaz a gyerek is hülye volt mert lelépett egy olyan barom elé akiről láthatja, hogy nem fog megállni. Erős kikerülés, mire mi odaértünk a srác már rég a járdán volt, nem is kellett fékeznünk sem, csak kicsit elvenni a gázt. Neki sem kellett volna mást tennie. Aztán a következő szép húzását a buszmegállóban villantotta meg, mikor a buszöbölből kikanyarodó helyijárat mögött fékezett egy kockásat, otthagyott vagy negyven deka gumit, a leszálló utasok majdnem infarktust kaptak tőle. Ekkor már csak röhögtünk a hülyén, meg is lepődtünk, hogy nem csapta telibe az Ikarust, nem sok hiányzott. Ezután már csak egy jócselekedetét láttuk, mikor az egyirányú utcában balra kívánt kanyarodni, de a barom természetesen jobboldalról tette mindezt. A KRESZT csak nyomaiban ismerheti, ha van egyáltalán jogsija. Végül egy gimnáziumnál parkolt le, mi úgy ötven méterre tőle egy áruháznál. Meglepődésünkre a srác egy 17-18 év körüli idióta kis hülyegyerek,  hatalmas csoda, hogy nem vágta még pofán senki, de ami késik nem múlik. Reméljük. Végül szó nélkül otthagytuk, nem láttuk értelmét tanítani, majd megtanítja az élet.


43 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://scheerti.blog.hu/api/trackback/id/tr95359665

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kaczpeti 2008.02.29. 17:37:52

en a leheto legmesszebrol kerulom el. magam mogott semmikepp sem hagynam.

Titi120 2008.02.29. 17:43:10

"Végül szó nélkül otthagytuk, nem láttuk értelmét tanítani, majd megtanítja az élet."

Hát reméljük nem tényleg egy ártatlan járókelő elcsapásának formájában kapja meg a leckét az élettől az ilyen pöcs.

csiky944 2008.02.29. 17:55:40

persze a srác azt hiszi,hogy a Vectra feljogosítja őt erre

tényleg Scheerti,hogy szolgál az EKE rokon?

camell · http://indafoto.hu/camell 2008.02.29. 18:02:35

Gyógyszer kell neki. Ólmosbot, végbélkúpként.

martong 2008.02.29. 18:08:37

semmi értelme bántani, hülyét hülyére verni ugye.... meg akkor mi sem lennénk különbbek
jószóval vagy durvával hatni rá lehetetlen, kizárt, hogy felfogja; sőt még neki áll feljebb, mondván: miért ugatsz a dolgába
már leszoktam, hogy ilyenkor káromkodjak, többet ér az idegrendszerem, hogy ilyenek miatt bosszantsam magam
csak remélni tudom, hogy egy fa vagy korlát megtanítja, és nem követel emberáldozatokat a "tapasztalatszerzése"
egyébként ha mindenképpen nevelni kell akkor az nem a mi dolgunk hanem az apjáé (lett volna)

szal inkáb csendben odébb állok, és próbálok minél messzebb kerülni az ilyen kamikázéktól

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.02.29. 18:32:07

csiky, majd lesz róla poszt, idővel.

Nándesz 2008.02.29. 19:32:47

Az A Vectra mostanra már nagyobb feszítős gép lett mint a Calibra, mer' abba beférnek a haverok is, meg 4 rekesz sör.

johnplayer 2008.02.29. 19:46:55

Én a kalasnyikovra szavaztam. Az mé' nem jó? Végleges hatásfollak üzemel. :-)

BamBoo 2008.02.29. 20:00:25

Télleg, a hülyét hülyére verve normálisat, vagy hülyeanégyzetent kapunk? Sztem az utóbbit.

feketenap 2008.02.29. 20:35:35

sceerti: volt egy idősebb ismerősöm. Ő ha kivilágítatlan biciklist látott, megállt, odament az illetőhöz, lekapta a birigliről és úgy kiosztotta, hogy olyat még nem kapott. De teljesen jószándékból, hogy legközelebb világítsa ki magát.
Szóval én megálltam volna megrázni a pofonfát.

Terveüdekszi 2008.02.29. 20:57:56

Kár hogy általában a nevezett faszkalapok nem olvassák, vagy kommentálják a sztorit. Igaz, néha gyanakszok... Amikor egy nyilvánvalóan arcpirító suttyóságot említenek, mindig megjelenik egy lázadó, aki szerint a tahó teljesen szabályosan járt el. Hm...

dr. Erika Zangolna 2008.02.29. 21:14:21

"Végül szó nélkül otthagytuk, nem láttuk értelmét tanítani, majd megtanítja az élet."

na ez az, ami nem vall felelős viselkedésre.

ha mindenki bedugja a fejét a homokba, mondván, majd valami más szól, az ilyen vadállatok azt tanulják meg, lehet állatkodni, úgyse mer senki csinálni semmit. És annak mi lesz az eredménye? Az, hogy amíg valamki meg nem hal, vagy nem lesz nyomorék egy életre, az ilyen gecik ámokfuthatnak.

kamerás mobil, szabálysértő közlekedés felvesz, rendőrségre beküld, rendőrség hivatalból eljár, jogsi ugrott.


én kb 1 hete telefonáltam be egy taxitársasághoz, és szóltam, hogy figyeljenek a xxxx számú kollégára, mert az elmúlt 5 percben 3 súlyos szabálysértést követett el (ámokfut), amelyek miatt én, és 2 autóstársam kis híján összetörtem magam és a kocsimat. Tételesen elsoroltam az index nélküli cikkcakkolást, a záróvonalátlést, a pirosba hajtást. A diszpécser köszönte, ígérte utánajár.

Lally 2008.02.29. 21:14:24

Kalasnyikovot a KRESZ-be!!! :)))

-az ilyennek hiába beszélsz,
-ha pofánbaszod, az csak téged nyugtat le,
autó és jogsielkobzás?

Professor Pizka 2008.02.29. 21:26:16

Volt regen egy konyv, hogyaszondja: a "A defenziv vezetes kepekben" Olyan jo hetvenes evek elejere saccolom a megjeleneset, a legmodernebb kocsi a kepeken azt hiszem egy ezerkecske Zsiguli. Atlagosan ketevente ujraolvasom. De leginkabb kiadnam ujra es kotelezove tennem a kivulrol megtanulasat barmilyen kategoriaju jogositvanyhoz. Az osszegyult pontos korrekcios tanfolyamoknal pedig aztan vegkepp drakoi modszerekkel sulykolnam. Meg kell tanulni a helyes sebesseg-megvalasztast, a fekkeszultseget, a lappango veszhelyzet felismereset, meghasonlo dolgokat. Ahogy scheerti is irja, jo sebesseg-valasztassal lehet folyamatosan haladni, az autot kimelni es sima gazelvetellel veszhelyzetet megelozni. Egyszer mar volt erre tankonyv, en ujra bevezetnem. De ha valakinek megvan keznel (en momentan sokezer kilometerre vagyok a konyvtaramtol) akkor akar szkennelve feltenni valahova sem lenne rossz otlet. Na mindegy, ezek utopiakok...
Mellesleg csajozni is lehet vele: Budapesten a Nagymezo utca es a Dessewffy utca keresztezodese nagyon nehezen belathato, atlag kethetente van ott elsobbseg meg nem adasos baleset. Egyszer allunk ott autoval, mellettem ul a baratnom. Nem jon senki, en allok egy helyben, nezem a felsovezeteket. Lany kerdi, hogy mit nezek rajta olyan meroen. Mondom leng a vezetek, tehat vagy troli jon vagy pedig most ment el es jonnek mogotte a sietos autosok. Es valoban, jottek a kocsik egymas utan, a trolit meg meg lattuk a megalloban, amikor atmentunk vegul. Ezek utan termeszetesen en voltam a megfontolt es tapasztalt Solyomszem, pedig egy harminc evvel korabbi tankonyvben olvastam a dologrol :-)

Csapágygolyó 2008.02.29. 21:35:34

Még a lehetőségét sem adom meg,hogy emberi lénynek vegyem. Van egy csúzli a kesztyűtartóban. Nincs nagy tuninghangja,de látványos a szélvédőn a végkifejlet.

Burqs 2008.02.29. 22:01:23

Nekem meg van a könyv. Meg még pár hasonló mű, az autóvezetés mesterfogásai meg ilyenek. Ha több embert érdekel beszkennelhetem. Valaki meg gyárthatna mellé egy honlapot.

Liberté_73 2008.02.29. 22:02:40

Hát nemtom, lehet leugatni, de pont ez az a típus akit látványos cd-tárcsere és flegma orrpiszkálás közben szoktam nem beengedni. Tahó köcsög vagyok. Ez van. Csak ő meg nem tudja hogy -bár úgy néz ki kívülről- mégsem kisteherautó az én családi kombiautóm, és 250 tuningtalan LÓ ha megindul, akkor a Vectrás kafagyereknek nem sok lehetősége van.
Kövezzetek halálra. Megérdemlem, de minden kanyarodósávból elémpróbálkozóval ezt csinálom.

whai 2008.02.29. 22:08:10

Az én kis SUBARU-m elé sem jött volna be...

Liberté_73 2008.02.29. 22:11:22

Whai: különösen milyen jól jön ilyenkor elinduláskor az a 4WD :)

Hermán Gábor 2008.02.29. 22:20:21

Az ilyenek miatt sérülnek meg ártatlan emberek. Ha találkozom ilyennel,én is magam elött szeretem látni,igaz,anyázok egy-két sort,de próbálom magam kivonni az eseményekböl.jópár okos tojás akad az utakon,akik így-vagyúgy jutnak kocsihoz,és hiszik ,hogy övék a világ.

asbi` 2008.02.29. 22:45:27

minap én is találkoztam egy ilyen suttyóval, bár az corolla volt.. :)
2*2 sávos úton csorogtam a városban este hazafelé (50-60-as tempóban a zöldhullám miatt), sehol nem volt egy autó se. belsőben mentem, mert ~1km múlva úgyis balra kellett volna kanyarodnom + külső sáv nyomvájús és tele van kátyúval.. (belátom itt hibáztam)
szóval egyszer csak megjelenik a corolla rögtön 1méteres követési távolságot tart.. (itt ismét hibáztam hogy nem húzódtam le azonnal minnél messzebb tőle)
kivág külsőbe elhúz mellettem majd az 50 méterre levő pirosnál csikorgó kerekekkel megáll. én elvettem a lábam a gázról és mire odaértem, visszaváltással elmentem mellette, ő csikorgó kerekekkel indul természetesen, következő pirosig megint nagy sebesség és állóra fékezett kerekekkel megállás.. itt szintén elmentem mellette, ő megint csikorgó kerekekkel indult.. utána le is kanyarodtam inkább.. marha jót mulattam az autóban. bár az értelmére a mai napig nem tudtam rájönni..

hessler 2008.02.29. 22:48:24

Az ilyenek az összes mesterfogást ismerik az autóvezetésben ,ugyanis többször kérdeztem már hasonlóakat idegesen kipattanva a kocsiból!
"Sőt a Kreszt is ismerjük te tetű ,de az csak neked való" -hangzott néhány válasz!
Nemrégen a Gyömrői úton a Gyógyszergyár előtti
"elfogyós sávból"(aki ismeri a környéket talán tudja hol)próbálkozott egy "versenyző" -és miután
egy kicsit betartottam neki- elémérvén satut nyomott úgy Hetvennél!Az csak a Sibrik kereszteződésénél derült ki ,hogy két gyerek is volt a kocsiban!Sejtettem ,hogy befékez vagy valami de ez nekem már sok volt.
Azóta inkább hagyom ,hogy hadd menjen ,nem tartok be.Ha előttem van legalább már nem mögöttem liheg a paraszt!A múltkori versenyzős hírből is kiderül ezeknek nincs agyuk!
Ott is madjnem meghalt egy kiskölök!Talán ha
hagyom akkor nem Bravúroskodik annyira ,minha még engem is le kelene nyomnia.Ha meg nem engedem be akkor inkább bevág mögém azt ott liheg megintcsak!
Egyébként nekem most harmadjára vitték le a tükrömet forgalomban! Egy balesetem sem volt csak ilyenek. Nektek?

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.02.29. 23:46:25

apámnak megjött a fegyvertartási engedélye, önvédedlem címen :D ugyhogy mosmán jogosan használhatja a cuccot...az ilyen gyerekekkel aza baj hogy ha megvered se tanul belőle. talán a rendőrséges dolog lenne a legcélravezetőbb. vagy leönteni benzinnel azt a szart és felgyujtani. és akkor nemlesz mivel tolnia a recsegős egyest, brrr...

önvédekező 2008.03.01. 00:19:58

Gratulálunk apádnak, reméljük több esze van nálad, és legalább ő tisztában van az _ÖNvédelem_ fogalmával, mert az önbíráskodás bizony nem jogszerű használat, ne akarj rosszat apádnak, hogy ilyenekre bíztatod...

Csutka64 2008.03.01. 00:23:58

Tipikus "TAKONYSUTYÓ"!
vezetek.blog.hu/2007/08/10/sofortipusok_takonysuttyo

Ilyennek nem autót, de még biciklit se!
Néhány makarenkói pofon az persze nem ártottvolna annak idején az apjától. Csak abban reménykedhetünk, hogy adott esetben egyedül döglik meg valameliyk kanyarban és nem visz magával ártatlanokat!

Azért néha valaki szarrá verhetné az ilyen barmot!

Rocko- 2008.03.01. 00:33:41

ezen csak az segít, ha megsemmisíted a jogsiját. egyébként kezdek ráállni arra, h figyeleme a kocsikat, és nézem előre, h ki mit fog csinálni. pl. múltkor is annyira éreztem, h a fasznak annyira sürgős, h 6-os úton, az érdi emelkedőn lefelé a záróvonalon keresztül előzzön. be a kamion mögé.

Cornholio 2008.03.01. 01:29:40

Szar ország, szar emberek...

scsaba1 2008.03.01. 07:05:04

Fekete nap:

Küld már át hozzánk is az ismerősöd, mert amikor hajnalban/estefelé egy hadseregnyi bringás megy/jön az állomásra/ról, akkor azokból kb. 15 van kivilágítva.

Nyáron ugye nem akkora gond, de télen sötétben jön, sötétben megy.

mattmetal 2008.03.01. 08:24:43

Én azért csak odamentem volna megmondani: Kikapol kisöcsi...

heavy mental 2008.03.01. 15:05:29

tegnap reggel, Bp-Krisztina krt. elindulunk a lámpától, a sávom (a belső) üres előttem, gyorsítok. a külső tele, lassan gurulnak. ismerem a forgalmat és az autósokat, éreztem, h vki ki fog jönni, de azt gondoltam a tükör és az index használata normális. naív vagyok... az előbb felsorolt eszközök használatának mellőzésével 3 autóval előttem egy fehér orr kiugrik a sorból. egészen kiváló a reakcióidőm, és jó a fékem, satu. kormány lehelletnyit balra húz, csak annyira, h ne sodródjak frontális ütközésileg a szembesávba. a bal hátsó sárvédője és az én lökhárítóm jobb sarka egy vonalban. ha nem húzok a kormányon, ha nem ilyen gyors a reakcióidőm, meg még százésszáz ha, akkor úgy televágtam volna, h tömegbalaset történik, mert akár keresztbe is fordíthattam volna...
az oktatóm azt mondta annakidején (sch, hol az oktatóink tanácsai poszt amit igértél!?), h akko vezetsz JÓL, ha nem csak a saját, hanem mások hülyeségeit is ki tudod védeni. nem érdekel, h jól vezetek, v nem. nem érdekel, h ivott-e aznap kávét ez a f*szk*l*p, v sem. ha nem alkalmas a közúti forgalomban való részvételre (nem is vett észre szerintem), akkor ne veszélyeztessen másokat. ja, ez nem Jaszkari Béla fiatalkorú elkövető volt, hanem Nemtúltatterfaktor Ödön, 50évkörnyéki középvezető...

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.03.01. 15:29:54

sch, hol az oktatóink tanácsai poszt amit igértél!?


Jujujjj, majd pótolom ha tudom.

Tommi 2008.03.01. 19:10:11

Nándesz 2008.02.29. 19:32:47
"Az A Vectra mostanra már nagyobb feszítős gép lett mint a Calibra, mer' abba beférnek a haverok is, meg 4 rekesz sör." --->
---> Ezért nem akarok már A Vectrát... Pedig régebben nagyon is tetszettek...

Engem is majdnem elütöttek tegnap Ajkán... Egy fiatal srác meg a csaja a G Astrájukkal a zebrán kb 30 centire álltak meg tőlem. Megmutattam nekik a középső ujjam, megráztam a fejemet és továbbmentem. Na ennek is csak tanították a KRESZ-t, de meg nem tanulta...

béla 2008.03.01. 20:01:50

jomá, sok nyavajgos hujue, ti is mit hisztek, örreg, szabad akarat van, mindenki azt csinál, amit akar. te nem v rendpőr, seerti, ergo, üljél szépen a kocsiban, és csend legyen, ha én vezettem volna a másikat, és megálltál volna szájalni, kiszállok, és még 2őt rád is verek.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.03.01. 20:23:01

Arról vagyok híres, hogy rám szoktak verni kettőt:)

Gee 2008.03.01. 20:39:53

Valszeg én is ugyan azt tettem volna mint a cikk írója, de valószínűbb, hogy kicsit húztam volna és nem hagyom csak úgy elmenni. :)

Kedves béla(kisbetűvel): gondolom te is ilyen f@szagyerek vagy aki keménynek érzi magát, mert autót tud vezetni...helyesbítek azt hiszi, hogy tud vezetni. Miből gondolod, hogy azt tehetsz az úton amit akarsz? Rendőrrel beszéltél már erről a nézetedről? Értékelné hidd el.
Még érdekelne milyen kocsid van? Saját pénzből öreg (régi 3-as BMW, vagy még inkább tizen éves Honda)? Vagy apuci rakta a segged alá?

Mielőtt meg leszek szólva. NEM TUDOK VEZETNI, DE LEGALÁBB ELISMEREM és nem keménykedem, mivel a 14 éves Toledo nem alkalmasrá jelenlegi állapotában. És, ha az is lenne semmi értelme.

egyiketsem · http://egyiketsem.blog.hu 2008.03.01. 21:31:52

"béla" gyerek,

ha Te odajönnél hozzám, én meg letépem a fejed, és belepisálok. Kurva kemény vagyok bazmeg. És mivel szabad akarat is van, akár beléd is mehetek, ha úgy tartja kedvem, le is szoríthatlak, amúgy is jobban vezetek mint Te, és a kocsim is sokkal jobb.

béla 2008.03.02. 00:38:43

nemérted, öreg. nem a keménységg a lényeg, hanem, h ha nem rendőr vagy, akkor jogod semmi nekiállni, és pofázni bármiről is. ha megöl valakit a gyerek, majd vállalja érte a felelősséget. de én hányok személy szerint az ilyen önjelölt 'majdénmegmutatum-mi-a-helyes' emberektől...pláne, h általában azok a nagyobb faszok, és nem is feltétlen az, aki esetleg max egy kicsit jobban tolta neki, mint az átlag.

egyiketsem · http://egyiketsem.blog.hu 2008.03.02. 01:06:41

De értem, és Tőled hányok, meg a hülye fajtádtól.

egyiketsem · http://egyiketsem.blog.hu 2008.03.02. 01:19:42

Egyébként, ha már a jogra hivatkozol... eh, hagyjuk. :)

Gee 2008.03.02. 11:29:43

Hogy nincs jogom? LOL. Tehát, ha azt látnám, hogy valaki éppen fegyverrel kerget valakit majd lelövi, mivel nem vagyok rendőr nincs jogom beleszólni?

Perillustris 2008.03.02. 12:05:46

...S ekkor történt, hogy "béla" félrefordított fejjel sétált el az utcán lányt verő férfi mellett, hiszen ő nem rendőr, ezért semmi joga nekiállni és pofázni bármiről...

Tovább haladván szeme sarkából látta, hogy egy ci... ciklámen színű kabátban lévő gyerek éppen kizsebel egy öreg nénit, de hiába, hisz "béla" nem rendőr, ezért nem akadályozhatta meg a bűntényt.

Az már csak hab a tortán, hogy mikor hazaért, észrevette, éppen akkor ugrik ki valaki egy zsákkal az ablakán. Rögtön látta, hogy a betörőnek sikerült pár dolgot összepakolnia. Bárcsak rendőr lehetnék - gondolta, mert akkor most utána is futhatnék, akár kérdőre is vonhatnám.

Szomorúan ült - immár TV és DVD nélküli - nappalijában, kifosztottnak érezve magát...

Gee 2008.03.02. 16:35:35

Perillustris azt hiszem egyre gondoltunk bélám hsz-e után. :D

GabriSanyi · http://htst.hu 2008.03.04. 21:03:44

legalja.hu/current/reduced/20080302_180km.jpg

Ennyit arról hogy az élet 180km/h-nál kezdődik...
süti beállítások módosítása