Mikor ezt a videót megtaláltam Dondrift videotárában rögtön tudtam, hogy posztolnom kell. Ez adja magát, nem kispálya. Vallom, hogy elsőkerekes autóval nem lehet driftelni. Bohóckodni igen, de a drift nem csak erről szól. És mint mindenki tudja, a Trabant bizony elsőkerekes, kéthengeres és 26 lóerős. Emiatt csak nagyon kevesek fejében fordul meg, hogy Trabantból építsenek driftautót. Valakinek azonban mégis, a pihentséget csak fokozza, hogy nem próbálták a motort mindenféle értelmetlen módon tuningolni. Az ugye a barbárok cselekedete. Ők nem. Nem elég erős a Trabantod? Adj hozzá még hat hengert. De legjobb, ha beteszel hátra egy V8-as léghűtéses Tatra blokkot. Ha a győzelem nem is, a szórakozás garantált.
Trabant drift!
2008.03.14. 10:33 scheerti
20 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://scheerti.blog.hu/api/trackback/id/tr78380434
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
ommm 2008.03.14. 10:39:14
láttam élőben. amúgy elég gány. április 5-én itt lesz a szlovák driftversenyen. én nem.
ettől már csak a Tatra blokkos Renault 5 keményebb. tube-on fenn van.
ettől már csak a Tatra blokkos Renault 5 keményebb. tube-on fenn van.
scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.03.14. 10:42:17
Hát persze, az látszik rajta, hogy nem Pagani keze építette, de egy szórakozós autó milyen legyen? Elég ha élményt nyújt. A szöcske sem egy világszépe, mégis aki ült benne az imádja:)
Hooligan 2008.03.14. 11:45:01
Nem rossz a kicsike de én egy kicsit másképp látnék hozzá. A motort előre helyezve kicsit tehermentesíteni lehetne a hátsó kereket amitől sztem könnyebben menne a powerslide illetve az eleje is jobban iránytható lenne. Csúszásnál a nagy hátsó tömeg miatt a tehetetlenségi perdület kisebb lenne ezáltal még jobban koordinálható lenne. De félre ne értsetek nem akarok a kispadról okoskodni. Amúgy biztos jó móka...
DR!FT3R 2008.03.14. 11:56:23
Én is láttam már, elmebeteg dolog!
De a hangja az kegyetlen :)
De a hangja az kegyetlen :)
prokee · http://www.prokee.hu 2008.03.14. 12:03:57
Elcsöppentem :)
Squeky 2008.03.14. 13:05:34
sztem ez egy kókány szar.
bocs...
bocs...
camell · http://indafoto.hu/camell 2008.03.14. 13:26:00
omm, ezt egy R5 Turbo-ból alakították át?
A trabi meg elmebeteg.
A trabi meg elmebeteg.
Zolus 2008.03.14. 13:29:19
Hááááááááááááá, hááááááááááááááá, kurva jóóó. Különösen értékelem, mivel volt trabantom. Ezzel a hosszú orral nagyon mókásan néz ki.
ommm 2008.03.14. 13:52:45
camell · indafoto.hu/camell 2008.03.14. 13:26:00
minden jel arra utal. a Cléon motor (1,4 turbo 160Hp) is középen volt, gondolom adva volt a hely.
remélem, nem egy eredeti példányt alakított így át a tulaj, mindenesetre az eredmény megdöbbentő.
minden jel arra utal. a Cléon motor (1,4 turbo 160Hp) is középen volt, gondolom adva volt a hely.
remélem, nem egy eredeti példányt alakított így át a tulaj, mindenesetre az eredmény megdöbbentő.
camell · http://indafoto.hu/camell 2008.03.14. 14:25:46
ommm: azt tudtam, hogy a Turbo középmotoros volt, csak sajnálom szegénykét, mert hát elég ritka...
streetsta · http://www.managertoys.hu 2008.03.14. 14:30:47
Gyerekek, az R5 turbo, amire ti gondoltok (a középmotoros), véletlenül nem a korábbi kasztnival készült? Én nem emlékszem a második szériásból középmotorosra, ez pedig ugye az, elég a hátsó lámpákat megnézni.
ommm 2008.03.14. 14:42:39
de, valóban II szériának tűnik, lámpái alapján biztosan, fene tudja, lehet, hogy komplett átépítette az egészet?
aaz ugyanis elsőkerekes tudtommal.
hmm...
aaz ugyanis elsőkerekes tudtommal.
hmm...
George 2008.03.14. 16:19:48
Ecsém reakciója: Ez az, amikor egy Viper felcsinál egy Trabantot, a postás pedig egy Tátra :DXD
AP (törölt) 2008.03.14. 17:36:27
Jézusanyám. De ronda és de gány! Viszont a hangot, azt hozza.
DR!FT3R 2008.03.14. 17:40:32
Húúúúúúúúú barátom! A Renault 5 Instant Get! És az a hang.....egésznap ezt szeretném hallgatni!
miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.03.14. 19:29:16
sose gondoltam volna hogy hallani fogok iszonyúan ordítani egy tatra blokkot...mert ugye a tatra limók nem épp arról híresek :D irdatlan hangja van, kurvajó, már csak az szomorít el hogy vajon mi lehet a motor eredeti alkalmazójával...
ommm 2008.03.15. 00:07:47
na mert volt élet a small block előtt is :))
a váltó széria, hallani, hogy lassú is és kevés is, de tény, hogy sok dolga nincs a motornak :)
a váltó széria, hallani, hogy lassú is és kevés is, de tény, hogy sok dolga nincs a motornak :)