S-blog

Átment a lábadon a Family Frost? Eleged van a bunkó autósokból? Van egy jó linked vagy videód? Esetleg anyáznál egy jót, vagy csak javaslatod van? Kattints a nevemre és írd meg nekem azonnal!

Ezekről beszélünk

scheerti videói

Prostreet

Trabant drift!

2008.03.14. 10:33 scheerti

Mikor ezt a videót megtaláltam Dondrift videotárában rögtön tudtam, hogy posztolnom kell. Ez adja magát, nem kispálya. Vallom, hogy elsőkerekes autóval nem lehet driftelni. Bohóckodni igen, de a drift nem csak erről szól. És mint mindenki tudja, a Trabant bizony elsőkerekes, kéthengeres és 26 lóerős. Emiatt csak nagyon kevesek fejében fordul meg, hogy Trabantból építsenek driftautót. Valakinek azonban mégis, a pihentséget csak fokozza, hogy nem próbálták a motort mindenféle értelmetlen módon tuningolni. Az ugye a barbárok cselekedete. Ők nem. Nem elég erős a Trabantod? Adj hozzá még hat hengert. De legjobb, ha beteszel hátra egy V8-as léghűtéses Tatra blokkot. Ha a győzelem nem is, a szórakozás garantált.

 

20 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://scheerti.blog.hu/api/trackback/id/tr78380434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ommm 2008.03.14. 10:39:14

láttam élőben. amúgy elég gány. április 5-én itt lesz a szlovák driftversenyen. én nem.
ettől már csak a Tatra blokkos Renault 5 keményebb. tube-on fenn van.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.03.14. 10:42:17

Hát persze, az látszik rajta, hogy nem Pagani keze építette, de egy szórakozós autó milyen legyen? Elég ha élményt nyújt. A szöcske sem egy világszépe, mégis aki ült benne az imádja:)

Hooligan 2008.03.14. 11:45:01

Nem rossz a kicsike de én egy kicsit másképp látnék hozzá. A motort előre helyezve kicsit tehermentesíteni lehetne a hátsó kereket amitől sztem könnyebben menne a powerslide illetve az eleje is jobban iránytható lenne. Csúszásnál a nagy hátsó tömeg miatt a tehetetlenségi perdület kisebb lenne ezáltal még jobban koordinálható lenne. De félre ne értsetek nem akarok a kispadról okoskodni. Amúgy biztos jó móka...

DR!FT3R 2008.03.14. 11:56:23

Én is láttam már, elmebeteg dolog!
De a hangja az kegyetlen :)

Squeky 2008.03.14. 13:05:34

sztem ez egy kókány szar.
bocs...

baowah · http://baowah.blog.hu 2008.03.14. 13:16:14

omm, jajj, hogy porog, jajj micsoda hang, áááá

camell · http://indafoto.hu/camell 2008.03.14. 13:26:00

omm, ezt egy R5 Turbo-ból alakították át?
A trabi meg elmebeteg.

Zolus 2008.03.14. 13:29:19

Hááááááááááááá, hááááááááááááááá, kurva jóóó. Különösen értékelem, mivel volt trabantom. Ezzel a hosszú orral nagyon mókásan néz ki.

ommm 2008.03.14. 13:52:45

camell · indafoto.hu/camell 2008.03.14. 13:26:00

minden jel arra utal. a Cléon motor (1,4 turbo 160Hp) is középen volt, gondolom adva volt a hely.
remélem, nem egy eredeti példányt alakított így át a tulaj, mindenesetre az eredmény megdöbbentő.

camell · http://indafoto.hu/camell 2008.03.14. 14:25:46

ommm: azt tudtam, hogy a Turbo középmotoros volt, csak sajnálom szegénykét, mert hát elég ritka...

streetsta · http://www.managertoys.hu 2008.03.14. 14:30:47

Gyerekek, az R5 turbo, amire ti gondoltok (a középmotoros), véletlenül nem a korábbi kasztnival készült? Én nem emlékszem a második szériásból középmotorosra, ez pedig ugye az, elég a hátsó lámpákat megnézni.

ommm 2008.03.14. 14:42:39

de, valóban II szériának tűnik, lámpái alapján biztosan, fene tudja, lehet, hogy komplett átépítette az egészet?
aaz ugyanis elsőkerekes tudtommal.
hmm...

George 2008.03.14. 16:19:48

Ecsém reakciója: Ez az, amikor egy Viper felcsinál egy Trabantot, a postás pedig egy Tátra :DXD

AP (törölt) 2008.03.14. 17:36:27

Jézusanyám. De ronda és de gány! Viszont a hangot, azt hozza.

DR!FT3R 2008.03.14. 17:40:32

Húúúúúúúúú barátom! A Renault 5 Instant Get! És az a hang.....egésznap ezt szeretném hallgatni!

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.03.14. 19:29:16

sose gondoltam volna hogy hallani fogok iszonyúan ordítani egy tatra blokkot...mert ugye a tatra limók nem épp arról híresek :D irdatlan hangja van, kurvajó, már csak az szomorít el hogy vajon mi lehet a motor eredeti alkalmazójával...

ommm 2008.03.15. 00:07:47

na mert volt élet a small block előtt is :))
a váltó széria, hallani, hogy lassú is és kevés is, de tény, hogy sok dolga nincs a motornak :)
süti beállítások módosítása