S-blog

Átment a lábadon a Family Frost? Eleged van a bunkó autósokból? Van egy jó linked vagy videód? Esetleg anyáznál egy jót, vagy csak javaslatod van? Kattints a nevemre és írd meg nekem azonnal!

Ezekről beszélünk

scheerti videói

Prostreet

Vers mindenkinek!

2008.03.15. 17:42 scheerti

Előre szólok, utálok más tollával ékeskedni, de úgy érzem ennek a versenek itt a helye, erkölcsi kötelességem folytatni a jó doktor által indított sorozatot. Péter Anna Audi Q7 "fudzsivájt" posztjára érkezett az alábbi vers, ottopapa tollából. Zseniálisan foglalja össze mindazt, amit a divatfehérről tudni kell. Nem vagyok nagy híve a fehér szín reneszánszának, hiába verte belénk a doktor a "White is the new cool" kifejezést. Olvassátok a verset és gondoljatok rá, hogy van e értelme divatfehlret gyártani abban az országban, ahol a kisárúszállítók és a céges autók hivatalos színe a fehér?


Írta: ottopapa

Fehérlik az Audi, vöröslik a pallos,
Amiről most vita van, nem egy Dévú Kallos
Borjúmájjal tarkított elegáns nagy tehén,
De hogy mi jó benne, már csak ezt kérdem én...

Se íze, se bűze, de szájszaga sincsen,
Egy órmótlan batár foglal helyet itten.
Kis ideig néztem, majd mélán legyintettem,
Szórjon pénzt a halál - inkább Ladát vettem.

Persze hát szórnám én ha vóna mit szórni,
De ilyenre pénzt nem tudnék elbarmolni.
Inkább vennék valami extrémet, vagányat,
S akinek nem tetszik, szidhatja anyámat...
Azt hiszem minden szavával egyetértek, még akkor is, ha a fehér Infiniti FX 45 instant get!

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://scheerti.blog.hu/api/trackback/id/tr96382250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.03.17. 09:28:15

Az link megjelenése 12-i, a vers 14-i poszthoz érkezett..

hukk 2008.03.17. 10:26:22

Nekem is, ha meglátok egy fehér autót, nem az jut eszembe először, hogy: hú mekkora divatkirály a agazdája, hanem azt hogy céges. Persze nyilván van különbség az astra classicok metálfény nélküli fehérsége, és mondjuk egy S klasse száz réteg lakkal védett színváltós gyöngyháfehér árnyalata között.

Hassan 2008.03.17. 11:22:56

Ja, láttam. Most értem utol magam a blogokkal.

Atom · http://atom.blog.hu 2008.03.17. 11:39:31

Nem tudom, hogy FX45ös-e, de Szombathelyen mostanában sokszor látok az utcában ahol lakom Infinitiket. Egy feketét is, meg egy fehéret is:D
Majd kattintok, ha már eddig nem tettem:P
süti beállítások módosítása