S-blog

Átment a lábadon a Family Frost? Eleged van a bunkó autósokból? Van egy jó linked vagy videód? Esetleg anyáznál egy jót, vagy csak javaslatod van? Kattints a nevemre és írd meg nekem azonnal!

Ezekről beszélünk

scheerti videói

Prostreet

Az okmányirodai kalandok vége!

2008.03.18. 11:34 scheerti

Hű, ez gyors volt! Ma reggel ígéretemmel ellentétben nem vittem gyalogsági ásót, sem két napi hideg élelmet az okmányirodába, bízva bíztam. Hátha. És sikerült. Haha, összesen tíz percet vártam, senki nem volt elöttem a sorban,  így viszonylag gyorsan sorra kerültem. Lobogtak a papírok, csatogott a bélyegző, kaptam a csekekekt. Egy,kettő,három. Három? höhö? Miért is? Ja igen, az opciótörlő csekk, amit az előző tulajdonos nem fizetett be. De ez csak egyezernyolcszáz forint volt, emiatt felhívni a régi tulajdonost már tényleg a szarrágás kategóriába tartozott volna. Átsiettem a postára, ott viszont meglepődtem, hiszen ennyi ember egész VESZPRÉMBEN NINCS! Mintha ingyen osztogattak volna valamit. De nem, mindenki sárga csekkekkel várt a sorára. Ott egy laza húsz perces várakozás után sikerült feladni a három csekket. Majd gyorsan vissza az okmányirodába. Aparkolóban találkoztam egy német nővel aki egy fudzsivájt divatfehér BMW X5-el próbálta a parkolás komoly nehézségeit leküzdeni. Miután sikerült neki odasietett hozzám és kérdezett. Megállapítottuk, hogy angolul ő nem tud, én is csak kicsivel jobban, így Gőte Farkas Vilmos nyelvében egyeztünk meg, és útbaigazítottam, hogy merre menjen, ha nem akar a városi sakkpartiban résztvenni (csak lépésben ,ugye). Gyorsan vissza az okmányirodába, sietve fel az emeletre, papírok-csekkek elő, kérném a forglamit. Ekkor hangzott el az a mondat, amit egyszerű okmányirodai júzer sosem fog hallani.

-Meghatalmazás?
-Milyen meghatalmazás?
-Amin a tulajdonos adatai vannak!
-Az én vagyok.
-Jajj, bocs, hát megszoktam, hogy te mindig másét iratod át.


Hát most nem. Miután tisztáztuk, hogy a volt cégemnél  mekkora kretének dolgoznak, gyorsan elkértem a forgalmit, aláírtam az aláírni valót, aztán elköszöntem és jöttem. Ezzel vége az okmányirodai csatának, át van írva a vasdarab. Tervezek egyébként írni róla majd egy átfogó posztot, de nem most, majd ha már beletekertem néhány kilómétert. Addig is várjunk türelemmel.

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://scheerti.blog.hu/api/trackback/id/tr37385890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vancello · http://www.vancello.blog.hu 2008.03.18. 12:11:04

Na végre sikerült! :-)
Én Szfváron egy ügyintézővel szoktam az átírást csináltatni, 3 napon belül kész az új forgalmi. Most látom csak, mitől kíméltem meg magamat.

ommm 2008.03.18. 12:15:25

nyomjad scheerti, nyomjad!
posztot róla!

oPal 2008.03.18. 12:16:29

Pont adóbevallási és adózási időbe kell postára járni? :)

Ma én is várhatom a sorom, késve hozták ki a gépjárműadó-csekket... ráadásul senki otthon, ergo még én mehetek a postához :S

Tommi 2008.03.18. 12:20:31

gratulálok! végre vége a kálváriának...

csiky944 2008.03.18. 12:37:54

hehe,forogjon az enerdzsi :D

martong 2008.03.18. 13:00:57

én neten utaltam az adókat, egyszerűbb volt, aztán mikor ár átutaltam az egész évest, jött egy levél

Tisztelt ......

a rendszerünkben hiba történt, kérjük az előző felszólítást tekintse érvénytelennek, a 2008 évi gépjárműadót két részletben......
jogorvoslattal a Bács-Kiskun megyei.... élhet 5000.- Ft eljárási díj ellenében

(az éves adó 5600 HUF mer motor)

dátum március 12.

-hozzám érkezett március 16.

az adó befizetési határideje március 12 volt

na most erre mit b**szak???

félévi adóm elveszett?

vagy plusz ötezerért visszakapok 2800-at?

DR!FT3R 2008.03.18. 13:58:13

Hehe, Mission Accomplished!

Várjuk a posztot a Renault-ról!

martong 2008.03.18. 17:20:12

ééérdekes:

milyen fura a világ, létezik, hogy két autón ugyanolyan sérülések keletkezzenek pár hét alatt :P
mitöbb belemegy 55.000 km egy hónap alatt :D

www.hasznaltauto.hu/1782433_audi__1993

www.hasznaltauto.hu/1907082_audi_v_1992

tomnemtom 2008.03.18. 23:28:15

mazltov, végre, nem semmi, hogy neked sem volt 1xű.

fm! 2008.03.26. 14:16:15

Veszprémben még nincs internetes okmányirodai időpontfoglalás? Szombathelyen pár katt után percre pontosan megvan az időpontod és pontban akkor hívni is fognak, sőt mindenféle illetéket ott helyben fizethetsz be, nem kell a postára rohangálni.
Hitelre vett céges autót irattam át a cégem nevére (nem kevés papír kellett hozzá), kb. 20 perc alatt megvolt minden.
Egy bökkenő van csak: 20 napnál előbb nincs üres hely, dehát ez legyen a legkisebb probléma. :)
süti beállítások módosítása