S-blog

Átment a lábadon a Family Frost? Eleged van a bunkó autósokból? Van egy jó linked vagy videód? Esetleg anyáznál egy jót, vagy csak javaslatod van? Kattints a nevemre és írd meg nekem azonnal!

Ezekről beszélünk

scheerti videói

Prostreet

Nem, nem én voltam.

2008.03.18. 06:47 scheerti

Elnézést mindenkitől, aki Totalcar.hu-ról jött autós cikket olvasni, de ez most sajnos nem lesz az. Viszont roppant különös.

Szóval, régi olvasók tudják a nevem, nem szoktam belőle nagy titkot csinálni. Ma mégis meglepődtem, mikor a keresőkifejezések között(amire alig nézek rá) ott találtam a saját nevem. Hű, mondom, ez különös. A blogban talán ha kétszer elhangzott ugyanis a valódi nevem. Gyorsan be is pötyögtem gugliba a megfelelő keresőszót és kidobta ezt.

Elég különös annak tekintetében, hogy wiw szerint három van belőlünk az országban. Kiváncsi leszek mikor kezdem el kapni a leveleket,hogy menjek vissza. Nem, nem én voltam.


De megnyugtathatom az autóbuzi közönséget, hogy én is eltűnök reggel, felöltöm vértemet és irány az ocsmányiroda, ahova viszek két napi hidegélelmet és gyalogsági ásót ha ott kellene táboroznom, de forgalmi nélkül NEM JÖVÖK EL!



6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://scheerti.blog.hu/api/trackback/id/tr68385605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tommi 2008.03.18. 07:26:39

Sok szerencsét az okmányirodai kalandhoz!

Majd írd meg a történetet.

rognork 2008.03.18. 07:34:03

gyalásó mellé kanálgépet is tegyél akkor már

CSaB · http://www.domain.hu 2008.03.18. 08:28:24

De nehezen esett le, hogy mi van itt. :D

martong 2008.03.18. 09:18:38

sztem egy 88-as löveget tegyél be a gyalásó mellé, vagy alabpól nebelvelfer el kéne elindulni ;)

Rocko- 2008.03.18. 09:43:43

én is csak lestem, h mi van, de hát akkor élsz. :D

ommm 2008.03.18. 09:51:20

soxererncsét!
csak nehogy ott vesszen nyomod:)
süti beállítások módosítása