1.0 GLX Kifogtam vazzze!
Elözö autónk egy Fiat Uno 1.7 D volt, de mindig csak költeni kellett rá, így hát döntött a család, kell egy új autó. Hosszas vacilla után egy új Swift lett. Nagy volt az öröm, de nem sokáig. Elöször a jobb elsö ablaktömítés gyürödött fel, de rögvest cserélték. Pár hónap múlva kopogni kezdett a motor! Hoppá, irány a szervíz, kiderült, elöfordult már mással is, húzassuk meg autópályán, tisztító adalékkal. Na nem jött be. Ekkor cserélték a dugattyúkat, ugyanis kiderült, a gyárban rossz fajtát raktak bele. Kezdett gyanús lenni a dolog. Kissebb tünetmentes idöszak után kezdett a motor szívózni, azaz piros lámpánál leállás, hosszas indítózások hidegen. Szervíz, injektor tisztítás kiszereléssel, semmi. Jött a következö, egy nap nem indult, assistence-es kollega telefonos segítségével elindítottuk (20 Perc!!!) a lenyeg a motor átszellöztetése. Irány a szervíz, ott megint megtisztították az injektorokat. (Ekkor már rutinosan idönkent a benzint adalekolva autóztam, ugyanis a szervízben ez volt az elsö kerdes mar a kopogásnál is!!) Pár nap múlva Húsvét volt, autó bedöglött, assistance ki, szellöztetés, következö munkanap irány a szervíz, injektorszelep csere. Bírta vagy egy hónapig, ekkor újra döglödni kezdett a motor párás idöben. Szervíz, semmi baja. Szervíz újra, elosztófedél csere. Nemsokára el kezdett valami rohadtul zörögni a kocsiban. Most mar ismeröshoz vittem, a katalizátor esett szét, de mivel nem volt külsérelmi nyom, újra garis csere lett a vége a szervízben egyúttal az ismerös megjegyezte, hogy rossz a hangja a motornak is! Na eddigre telt el 2,5 év és valamiért rohadtul pikkeltünk az autóra. De már egy ideje megszabadultunk töle!!!!! Még mielött lejárt volna a gari!!!
Ja és ha valaki a Fiatok megbízhatóságát szapulja megjegyzem 3 év alatt 1 alkalommal nem indult 5-6 napon keresztül -30 fokos hidegben, de a többi dízel sem! Költeni csak a kopó-fogyó alkatrészekre kellett, meg vizsga elött kicsit kasztniztatni (14 éves volt).
Mellesleg megtudhatjuk belőle, hogy a Fiat nem rossz autó. Ha nekem valaki 2003-ban azt mondja, hogy cseréljem le az akkor 18 éves Unomat egy vadonatúj ezres stiftre, hát biztosan körberöhögöm. Sok ezres Swiftet vezettem, igazából a három henger miatt úgy remeg az egész autó, mintha a mosógép tetjére tették volna a vezetőülést. De ettől még nem voltak szarok. Szerintem.
És akkor jöjjön a kedvencem, az idióta, aki a népitéletben akarja kompenzálni, hogy Suzukija van. Olvassuk. Mulatságos.
A pofára esés
Modell1.3 glx
Szöveges ítéletmindenki lenézi pedig gyorsuláson lenyomtam vele pár autot pl: Honda 1.5,Fiat
ez egy Suzuki swift 1.3 GLX sedan 68LE központi befecskendezö 8 szelep
a gyári végsebesége az vicc mert
1 sebeségi fokozatba megy 60km/h
2 sebeségi fokozatba megy 105km/h
3 sebeségi fokozatba megy 160 km/h
4 sebeségi fokozatba megy 195 km/h de még nem szabályzot:)
5 nem probáltam mert jött a kanyar
mindent öszevetve nagyon megy 6 literböl
igaz 160felett ne akarjon az ember kanyart bevenni de most jönn a 4cm ültetés mer a 14-es kerék és igy már ok.
A lényeg az hogy ha bárhi beül az autoba akor beszarik nem a tejesitmégy miatt hanem azért mert suzuki és a köztudatban nincs az élen.
Hibalista2 küszöb az rohad meg a kipufogo rendszer de a mostani forgalomba lévö kipufogo rendszer az már savállo acél az ára 6ezer az eredeti meg 9ezer
Aha, értem én. Muhahaha! Remélem nem sűrűn kapcsolsz harmadik fölé, ki tudja mi jöhet még!
Kérem valaki fejtse ki nekem, hogy a Suzukisok egy része miért viselkedik sértődött kisgyerekként ha szóba kerül az autója?