S-blog

Átment a lábadon a Family Frost? Eleged van a bunkó autósokból? Van egy jó linked vagy videód? Esetleg anyáznál egy jót, vagy csak javaslatod van? Kattints a nevemre és írd meg nekem azonnal!

Ezekről beszélünk

scheerti videói

Prostreet

CE Rally fotógaléria

2008.04.20. 13:39 scheerti

Nem, az érdem természetesen nem az enyém, a képeket Macs barátom lőtte, akinek mindig a nyakában lóg a gépe, én pedig jobban szeretem helyben megnézni a dolgokat mint lefényképezni:

 





















Ime a zseniális galéria, tessék kattintani.

Én pedig gőzerővel írom a posztokat, de nem ide, hanem valahova máshova.

Az utolsó képen szereplő CBF 250 természetesen nem induló, az Csabi saját motorja.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://scheerti.blog.hu/api/trackback/id/tr71433948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MaCS 2008.04.20. 14:31:32

Azért a balatonfüredi dombokat ez is megjárja, legfeljebb nem olyan jó részidővel! :)

BARANY · http://autofilia.blog.hu/tags/w123 2008.04.20. 16:52:50

Valahova máshova.
Titokzatosan, vastagítva írva.

Csaknem Oda?

Jani 2008.04.20. 19:24:27

Nem tudjátok hogy mikor hol lesznek? Engem Abony érdekelne. Az állítólag szerda, (Debrecen-Veszprém (aszem))de ott is hogy hol mennek? és hány felé...:/

Atom · http://atom.blog.hu 2008.04.21. 10:11:05

Én is láttam a gépparkot, de állatkert utáni lemerült akksikkal már nem sokra mentem a fényképezővel, meg ugye parkolni is nehéz volt, de párat sikerült még kattintani a forgalomban:)

GabriSanyi · http://htst.hu 2008.04.21. 21:57:01

Hogy lessz a Veszprém környéki program?
még szombaton is kurva iskolába leszek, úgyhogy max Füredre tok menni díjátadóra ha délután van, meg pénteken vmi gyorsra.Ehez az kell hogy fatert sikerüljön elrángatni, vagy netán elkérni a kocsit, mer én nem fogok gyalogolni az hótziher(na jó úgyis bringával kell mennem, de füredre má télleg csak kocsival:D).
süti beállítások módosítása