S-blog

Átment a lábadon a Family Frost? Eleged van a bunkó autósokból? Van egy jó linked vagy videód? Esetleg anyáznál egy jót, vagy csak javaslatod van? Kattints a nevemre és írd meg nekem azonnal!

Ezekről beszélünk

scheerti videói

Prostreet

Unalom az autópályán!

2008.05.11. 12:00 scheerti



Itt a videó, hogy nem kell ahhoz hificucc, hogy ne unatkozzon az ember az autópályán. Még szép, hogy Németország. Az Autobahn hazájában minden gond nélkül lehet kétszáznál olvasni.



Itthon nem javaslom ezt az elfoglaltságot, vagy ahogy Jay Leno modaná:

 Nem rossz ötlet! A Sprint-nél bejelentették, hogy az új TV-mobil fejlesztésén dolgoznak. Ez egy olyan telefon, amin televíziót is lehet nézni. A neve pedig az lesz: "Kilenc halott az államközi sztrádán".

32 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://scheerti.blog.hu/api/trackback/id/tr68462967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Boylepke 2008.05.11. 15:22:26

basztikuli...mióta megvan a jogsim, összvissz 4x vezettem...izzadatm, görcsölt a lábam és égett a fülem. becslésetek szerint mennyi idő alatt juthatok el ilyen "magasságokba"? :)

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.05.11. 15:29:10

Én nem ezt céloznám meg, mint überállat vezetői tudást:)

Eleinte mindenki fél egyedül vezetni, de majd elmúlik.

amzso 2008.05.11. 15:42:18

Boylepke: remélehetőleg soha, hacsak nincsenek gyilkos/öngyilkos hajlamaid.

herr teufel 2008.05.11. 15:48:03

Jajaja, ich warte schoooon...:-))

Csak sajnalnam azokat, akik miattuk halnak meg. nem mintha ok megerdemelnek, mert ezert az ifjukori hulyesegert halallal lakolni nem kedves, de nem mondhatni, hogy nem ok kerestek a bajt...

balint 2008.05.11. 15:53:19

Ehhez nem kell vezetői tudás semmit nem kell csinálni, csak nyomod a gáz meg a lábaddal tartod a kormányt. Csak egy kis őrültség kell hozzá.
Ha esetleg az egyik autó sávot vált jó nagy baleset lehet belőle...

Before · http://azbeszt.blog.hu 2008.05.11. 16:06:08

Az ilyet fel kell hajtani, 10 évre elvenni a jogsiját, a kocsiját és még rábaszni annyit, hogy évekig fájjon neki.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.05.11. 16:07:53

Én azon gondolkodtam, hogy egy defekt esetéb mit tud csinálni a hölgyemény?

AP (törölt) 2008.05.11. 16:46:36

Egyébként az ilyen kategóriás bigéket ki bassza, hogy mindig 20+ milliós kocsikban látom őket?
porsekajenn meg béemvéemhat, meg béemvéötharmincdé, meg jaguárikszakármi.. és nem értem

muhahaha 2008.05.11. 17:36:52

Ezekben leginkább azt nem értem, hogy még fel is veszi videóra, és megosztja a világgal, hogy ő mekkora zseni:S Amúgy tehetség nem kell a dologhoz, csak zokni agy, szóval elég ciki ezzel hencegni...

martong 2008.05.11. 17:45:23

AP - erre még én sem jöttem rá, de osztpm az észrevételed
tipp.: 40+ éves egybenyak, maffiózó, üzletember (bár ők igényesebbek)
a legtöbbjük a számokat is csak az árcédulákról ismeri, olvasni meg a Cosmo, Joy stb... ből tanultak

minerel 2008.05.11. 18:00:32

kátszáznál egy defekt..hát szerintem ha a lábaddal is kapaszkodnál a kormányba akkor is mindegy lenne.

oPal 2008.05.11. 18:15:06

Én még "csak" 150nél kaptam jobbhátsó durranósat, szerencsémre a többi közlekedő eggyüttműködő volt, és senki se akadt fel egy nagyobb gumidarabban sem.

Igaz a kollega mellettem falfehérré vált.
(bár elsőkerék esetén nem tudom mi lett volna > azóta jóval óvatosabb is vagyok)

feketenap 2008.05.11. 18:33:02

Látom baromállatok azért nem csak szép hazánkban vannak. Még szerencse, hogy hugyozni nem kezdett el kétszáznál.
Ez aztán kurva nagy sofőrré teszi, hogy - majdnem - padlóig tudja nyomni a gázt nyíl egyenes úton.
Kisköcsög.

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2008.05.11. 18:55:04

oPal:
a hátsó defekt veszélyesebb mint az első, ugyanis olyankor a kormánnyal még részt tudsz venni az irányításban (már aki)

és mivel a a hátsó kerekek adják a kocsi iránytartását és még kormány sincs rajtuk, lényegesen könnyebb elveszteni az uralmat az autó felett a hátsó durrdefektjénél

csiky944 2008.05.11. 18:58:09

menjen széria Zsigulival 160felett egy átlagos magyar útszakaszon,ott videózni sem mernének

feketenap 2008.05.11. 19:07:53

Gyuszi Bacsi: maradjunk annyiban, hogy egy defekt sosem veszélytelen, ha közlekedés közben kapjuk.

brekkencs 2008.05.11. 19:13:52

Persze, ekkora tempónál nem kell eszetlenkedni, de biztos, hogy a járgányban volt tempomat meg sávkövető automata.Ott a közlekedési morál is jobb mert tudják, hogy a belső 3-ik sávban tépnek mint az állat.Ha jól figyeltem négyen voltak és hát ők azért figyeltek, hogy mi történik körülöttük!

Benga 2008.05.11. 19:29:48

Nagyapám, aki repülőt is vezetett fiatal korában, azt szokja mondani, hogy a gázpedált nyomni egy majmot is meg lehet tanítani. Megállni nehéz. Ezek a kamaszok nemcsak a saját életüket, hanem másokét is kockáztatják, és mégcsak föl sem fogják...

andd 2008.05.11. 19:31:03

ez olyan nagy dolog?
amúgy hogyan olvas töksötétben?

syngular 2008.05.11. 19:43:24

én egyszer mentem 200fölöt. na persze h német autópályán. Hozzáteszem, hogy úgy szóltak, hogy már elhagytuk a 200-at, mert a sebességet nem is figyeltem, mivel nem volt korlátozás az adott szakaszon, de ami a fő, hogy fel sem tűnt.
1. forgalommentes, jó út (utóbbi ugye nincs Mo.-on)
2. jó autóval észre sem veszed. mondhatni utazó tempó, max többet fogyaszt ilyenkor.

korábban meg stoppoltam néhányszor ugyanarra. akkor is volt, akikkel 230 meg 250ig jutottunk.
persze mi nem olvastunk újságot.

hetero 2008.05.11. 19:54:23

értem én, hogy hosszúhajú, szőke meg bejön nektek, de attól még FÉRFI a sofőr..

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.05.11. 19:57:30

És tényleg annak tűnik! Ebben az emo világban( egyik szeme sr a másik meg haj) az ember már nem tudhatja:)

csiky944 2008.05.11. 19:59:28

egyik szeme sír,másik meg haj ROTFLMAO!!!

Jonathan 2008.05.11. 20:42:19

hát ezaz.. más morál, belső sávban nem megy sneki, mert oott kötelező a 180-s tempó... ott amásik 2 sáv, előzgessen ott a lassabban haladó autós. aki siet, és épp nem korlátozott az adott szaaksz, akkor nyomás hajtani, aki szeret.
- sávkövető cucc bekapcs
- tempomat bekapcs
és ugye, azt nem láttuk a nagy újságtól,h az anyúsülésen ülő kölök akár foghatta alulről is a kormányt,h egyenesben maradjanak, és gondolom, hatalmasat ordított volna, ha vlaaki bejön eléjük, és nem került volna fel ez a felvétel, mert azzal lebuktak volna. én is vezettem már kamiont anyósülésről, tptem 260-n németben, és nem fogtam a kormányt németben kanyrban... fogta a lábam helyette...
nem nagy szám, csak kell hozzá többszázezer kilóméternyi hajtás + végig kell gondolni,h sem a saját, de legfőképpen mások testi éppségét még csak egy picit sem szabad kockáztatni.

Hivatásos beszólóművész 2008.05.11. 20:53:54

Nem érzem ebben a videóban azt, hogy "hűűű de atom brutál kemény arcok! Felhergelik a grizli medvét és utánna mézes seggel ugrálnak a fején, ez igen! Kemény formák!"
Igazából csak szerencse kérdése, hogy egy ilyet túlélsz avagy nem!

Ők túlélték, mert szerencséjük volt, mások akiknek nem volt, sohasem derült ki, hogy milyen kemények, merthát ugyebár atomjaira hullott a kamera meg az agyuk is, szal nem maradt felvétel!

Ideig-óráig az is működik h lefekszel az autópályára és vársz! Ha szerencséd van pont nem jár akkor arra senki, ha nincs akkor meg járt arra vki!

Német autópályáról meg annyit, hogy az igaz h a 3. sáv a korlátlan, de simán utól tudsz érni 230-240-nel egy 200-al éppen a sávodba "becammogó" biciklit.
Pedig ugyebár a 3. sávban mész, mégis gázelvétellel imádkozni kell, hogy lelassulj annyira, mert olyankor ha csak az eszedbe is jut a fékpedál, akkor meghaltál! Mert előtted meg hülye lesz 200-al bemenni a középső sávba, ahol sokkal lassabban mennek!

Én éltem ott, ott sincs kolbászból a kerítés, ha hiszitek, ha nem! Ott is emberek élnek, csak németül beszélnek! Több pénzük van, emiatt n yugisabbak és udvariasabbak, de amúgy ugyan olyanok mint a magyarok! A csórók ott is ugyanakkora gyíkok, mint itthon a sokat szidott réteg!

legvidámabb Barack 2008.05.11. 20:59:30

Micsoda felelőtlenség! Sötétben olvas, aztán csodálkozik, ha tönkremegy a szeme!!

impetus 2008.05.11. 21:03:57

Nem kell olyan messzire menni. Én Budapesten is láttam már ilyet. Két sávos út: hölgyike a belső sávban 70-es táblánál 50-nel megy és közben könyvet olvas. (És biztos nem térképet, mert az tudtommal nem apróbetűs...)

mrteacher 2008.05.11. 21:38:12

Nekem 150-nél sikerűlt olvasni, illetve enni, és inni, de mintha álltam volna, nem kell hozzá nagy tehetség! :))

tempomat 2008.05.11. 21:41:40

még a gázt sem kell nyomnia, ezér' van a tempomat.

ész és vezetői tudás nem kell hozzá, a 3 éves lányom megtudná tenni, csak neki több esze és felelősségtudata van...

csiky944 2008.05.11. 21:57:35

azé azt ne mond h 3 évesen már olvas :D

Rocko- 2008.05.11. 23:00:41

ehh, csak egy darab fehér csík van a két oldal között. fura.
a sztorira meg ezt tudom reagálni: velvet.hu/blogok/gumicukor/2008/05/01/ketszazzal_tevezett_az_autopalyan_a_francia_lekapcsoltak
így már nem is olyan hihetetlen. pláne, h annyi csoda dolog van a kocsikban, sávelhagyó cucc, tempomat, automata váltó, na meg ahogy látom viszonylag újabb kcosi, tehát simán tartja az egyenest.
lehet, h nem is marhákat láttunk, hanem a jövőt. :/

tempomat 2008.05.11. 21:41:40
remélem azért vezetni nem hagyod. :D

csiky944 2008.05.11. 21:57:35
miért ne? én is már tudtam olvasni óvodában. pontosabban óvodás koromban.

rcgames.ro · http://rcgames.ro 2008.06.18. 19:03:25

Hivatásos beszólóművész: a visszakapcsolást ajánlom ilyen helyzetekre (bár a mai, minden automata világban lassan min. egy youngtimer kell ahhoz, hogy kedvedre váltogasd a sebességfokozatokat):
süti beállítások módosítása