S-blog

Átment a lábadon a Family Frost? Eleged van a bunkó autósokból? Van egy jó linked vagy videód? Esetleg anyáznál egy jót, vagy csak javaslatod van? Kattints a nevemre és írd meg nekem azonnal!

Ezekről beszélünk

scheerti videói

Prostreet

Őrült mopedesek, mopedes őrültek!

2008.05.15. 08:20 scheerti



219 km, ennyit fmotoroztak azok a bátor mopedesek, akik a korábban beharangozott Budapest-Szeged Moped Rally-n indultak. Kilenc indulóból nyolcan tudták befejezni a távot, egy Simson Star az út során megadta magát. Robogók, Simsonok és enduro motorok vettek részt a túrán, nagyjából kilenc óra alatt leérve Budapestről Szegedre.





 31,4 km/h-s mozgási átlagasebességgel érkeztek a versenyzők Szegedre, úttalan utakon járva. Túrabeszámolójukat itt olvashatjátok!

Minden elismerésem azoknak, akik beneveztek és célba értek. Remélem sikerül ezzel hagyományt teremteniük és nem ez volt az utolsó megmozdulásuk. Egy 10 perces összefoglaló videót is készítettek a srácok, köszönjük, hogy megosztottátok velünk.

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://scheerti.blog.hu/api/trackback/id/tr22468767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tanki567 2008.05.15. 17:57:31

Jó kis kaland lehetett. Visszafelé az utat vajon hogyan tették meg? Mert nekem még műuton is sok lenne az a 219 km nemhogy terepen majd még utána mégegyszer műuton.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.05.15. 19:38:52

hát, sajnos ezt nem tudom, viszont az eredeti tervek arról szóltak, hogy páran megteszik visszafele is, földúton.

csiky944 2008.05.15. 19:40:09

őrűttek :)
ahogy láttam a Schwalbe-s srácnak meggyűlt a baja a tereppel :D

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.05.15. 19:44:19

nem oda találták ki, na. Én meg egész nap hiába vártam a zöldeket, akik majd jól beszólnak, hogy erdőben motoroztak a srácok. Pedig reménykedtem ám, hogy felismernek a videón néhány védett növényt, amit letiportak. Már a kötözködő természetvédők sem a régiek. Hát hova jut ez a világ??

martong 2008.05.15. 20:25:27

ezeket a gépeket nem bántják :)
egyébként nekem is a sötétzős gyíkolászás jutott eszembe először :)

bervas · http://mt10.blog.hu 2008.05.15. 21:16:16

Néhai ismerősöm apjával rendszeresen Bervával járt Pestről Makóra. Az messze nem olyan kényelmes, mint egy Simson, cserébe lassabb :-)

Én a Kékesre mentem fel egyszer Bervával. A motornak meg se kottyant. Nekem ellenben fájt mindenem :-D 110 km, 4 óra menetidő. Aztán ugyanez visszafele. Átlagsebesség 22-23 km/h.

darázs 2008.05.18. 13:31:58

Terepen még nem mentem ennyit, de (csöppet gyújtáshibás) simsonnal nyomtunk le Bp-Besztercebánya-Bp circa 420 km távolságot közúton. Odafelé jött velünk egy Komár is...
süti beállítások módosítása