S-blog

Átment a lábadon a Family Frost? Eleged van a bunkó autósokból? Van egy jó linked vagy videód? Esetleg anyáznál egy jót, vagy csak javaslatod van? Kattints a nevemre és írd meg nekem azonnal!

Ezekről beszélünk

scheerti videói

Prostreet

Az EB legszebb kommentárja

2008.06.13. 22:19 scheerti

Épp zizeg a Francia-Holland meccs, feszült figyelem, amikor a következő ékes mondat hagyja el kommentátorunk száját, utalva a francia kapusra, Coupet-re:


 Figyelnie kéne azt a sarkot, de mivel Coupé, nincs teteje, így nem tudja.


Gratulálok a helyzetfelismeréshez, igazán szép találat volt. A kupé azonban nem nyitott, tető nélküli karosszériaformát jelent. Igaz, hogy sportos, de semmiképp nem nyitott. Kupé, valami olyasmit jelent franciául, hogy metszett, nyesett. Ezzel utalva arra, hogy lapos.

Amire ön gondol az a kabrió, esetleg a roadster vagy a targa..

Öngól.

41 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://scheerti.blog.hu/api/trackback/id/tr72519317

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gőg és magőg · http://rincs.hu 2008.06.13. 23:17:25

nem baj, igy is jó poén volt

fraki 2008.06.13. 23:33:56

Nekem sokkal jobban tetszett az a mondat, hogy (kb.) „Coupé már 35 éves, először szerepel nagytornán, mert bár korábban is meghívták, de nem fért be a kapuba (sic!).”

case_hd 2008.06.13. 23:40:52

A coupé valóban azt jelenti, hogy vágott, metszett, nyesett, de közel sem arra utal, hogy lapos. A coupé ferdehátú, szedán, 4-5 ajtós autók metélt változata. Rövidebb. Nem lapos. Rövid. ld. Peugeot 406 coupé
Öngól.
Amúgy a "poénnál" én is felkaptam a fejem... A coupénak van teteje, vagyis a "poén" nagyon mellé ment.

theneverlate_Wizard 2008.06.13. 23:43:45

én nagyon bírom ezeket a szóvicces kommentárokat akkor is, sokszor mellé mennek, ebből látszik, hogy van amelyiket blattolva mondja..néha csak dologozom, és felkapom a fejem, ha jó szöveg van (no jó, ez azért a gyengébbek között futott)

hulyemagyar 2008.06.13. 23:44:23

...és erről blogbejegyzés születik. Grat!

okosmagyar 2008.06.13. 23:48:58

...és ez indexcímlapra kerül, grat :)

Zolus 2008.06.13. 23:52:52

Az index címlapra kerülés általában szopás scheertinek, meg persze nekünk is. Mindig keveredik ide 1-2 barom, kíváncsi vagyok most kiket esz majd ide a fene.

Éjszakai őrség · http://www.mailbox.hu 2008.06.13. 23:55:23

Szerintem a kabriónak sincs teteje. :P

csaba85 2008.06.13. 23:56:17

még inkább kabrió

Lezuzius 2008.06.13. 23:56:24

Nem szeretem Egri-t ahellyett hogy normalisan kommentalna ilyen hulyesegeket eroltet.
De o mar a sima sport hireket is igy mondja be.

Éjszakai őrség · http://www.mailbox.hu 2008.06.13. 23:56:52

Eh... Mán fáradok én is. :/

Guido (törölt) 2008.06.14. 00:02:34

Szerintem Horti Gábor kéne EB kommentárnak! Kurvasok ilyen blog bejegyzés születne :P Amugy is, őt vagy csak szeretni vagy csak utálni lehet, én spec el tudnám képzelni EB meccseken

Andrea 2008.06.14. 00:14:39

Mondott valami olyasmit is, hogy az edző olyan, mint egy szobor, és hát a szobrok veszteni szoktak (??????)
Hát érdekes a fiú és amúgy kicsit sem elfogult. Az olasz-holland meccsen kifejezetten az olaszoknak szurkolt, ilyet egy kommentátor ne tegyen. Vagy örüljön minden gólnak, vagy egynek sem.
Amúgy meg HAJRÁ HOLLANDIA! :)

Prophet 2008.06.14. 00:15:33

Én is döbbenten hallgattam azt a beszólást, hogy nem fért be a kapuba... és még a többi kartárs is, a kocsmában megállt a levegő. Akkor már láttam ebből Index címlap lesz.

kicsihuszár 2008.06.14. 00:20:46

A Gundel kivételével az összes TS Eb2008 kommentátor monnyon le!

Perez 2008.06.14. 00:30:26

Hát szerintem, ez kevésbé volt ciki, mint Cruyff-ot lehercegezni.

martong 2008.06.14. 00:56:36

mi meg 'mute'al néztük klubban, és tetszik ez a 4:1 annál is inkább mert a hollandokra tettem :)

IAMX 2008.06.14. 01:29:10

Hát a beszólásnál gázabb, hogy valaki ennek postot szentelt

gabest1 2008.06.14. 03:00:20

igazi magyar poén, kétszer csattan, egyszer ott fent, egyszer itt lent...

Tapasztalt pókerjátékos kezdő nickje · http://pokerelmelet.blog.hu/ 2008.06.14. 04:27:27

Méért kellett elrontani a poént.. :)

A post eleje teljesen humoros volt számomra, amíg le nem lőtted. Azért sokan nem tudják a különbséget a cabrio, meg a coupe között, többek között - eddig - én sem.
Poéngyilkos! :)

Laci 2008.06.14. 05:15:16

Kedves Sport-és Honfitársak,

javaslom szülessen majd blog az EB után a magyar riporterek nyelvi teljesítményéről. Addig jegyzettömb, toll kezünk ügyében legyen! Mondatszerkesztés, szórend, igekötők, szóválasztás, elöljárószók, stilisztika -- tessék patikamérlegre tenni mindent. Javasolt munkacím (éppen a nem kimondottan jobbos retorikájú Indexen lenne ízes dolog):
"Nem látod, Árpád vére miként fajul?"

morpho 2008.06.14. 06:19:16

Az a probléma,hogy nem kell patikamérlegre tenni semmit.A Gundel kivételével teljesen alkalmatlan mindegyik.Képtelenek egyeztetni az egyesszámot a többesszámmal,a multidőt a jelenidővel,magyartalan mondathalmazok tucatjait ontják magukból.Elkezdik a mondatot és nem fejezik be,fogalmuk nincs róla,hogy éppen kit mutat a kamera a nézők között,nem veszik észre,ha egy játékos sárgalapot kap,elnézik a cseréket.Amit el lehet kúrni,azt elkúrják és akkor a beteg szóviccek miatt még nem is bántottam őket.Tényleg ennyit tud az MTV kipréselni magából?Nekem kellemetlen!

kpityu 2008.06.14. 07:07:53

Aki más nevével poénkodik sikeres ember nem lehet. Sajnos a sportközvetítéseknél eléggé elharapódzott ez a fajta "humor".

I/I4R[ł 2008.06.14. 07:40:39

Erre én is fölkaptam a fejem!!!! XD

Azért a francia dízeles szöveg sem volt gyenge.. :P

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.06.14. 08:08:35

Drága kommentelők, kedves olvasók, és úgy überhaupt mindenki!

Ez a poszt nem az Index címlapra való, tudom én is, ti is, mindenki. Beleszólásom nincs, hogy kiteszik-e. Ha lenne, akkor valószínű, hogy csak a nagyon jóírások( ez nem olyan) kerülnének ki. Ha nem tetszik,márpedig tudom, hogy nem tetszik néhányotoknak, akkor nem kell hozzászólni. Lehet szarozni az S-blogot, persze. Viszont már többször hangsúlyoztam, hogy ez a blog nem az Index félmilliós olvasótáborának készül, hanem egy csapatnyi elfogult autóbuzinak, akik ti nem vagytok. Ezért a béna blogbejegyzés, ezért ez a hozzászólás.

zahor103 2008.06.14. 08:18:39

nem azzal van a baj, hogy nem számítottatok a zindex címlapra, hanem, hogy képesek vagytok ilyenen szarozni. Szerintem tök vicceset mondott, én például nevettem rajta egy jót, és mára már el is felejtettem. De hogy valaki ezen rágódjon, és arról írjon posztot, hogy nem kupé hanem kabrió... Óóóóó!!! :( Milyen besavanyodott emberek lehettek ti? Inkább az élet szép és vicces oldalát nézzétek! További jó postolást! ;)

rattacha · http://rattachaiku.blog.hu 2008.06.14. 08:44:43

A zseniális a következő volt.

Van Persie viszi a labdát. Egyedül van. /Beadja./ Én szóltam

1. Barom 2008.06.14. 09:30:19

Sportkommentátorok... Ahogy morpho írta.

Thrasher 2008.06.14. 09:43:30

Nem vérciki egy ilyen apró, és tökéletesen lényegtelen tévedésről blogbejegyzést írni?

emailezős 2008.06.14. 09:45:27

Szerintem az volt a legjobb, amikor a holland csatár begurította középre a labdát, ahol nem volt senki, és az Egri meg azt mondta, hogy "én szóltam...", mert előtte már üvöltöt, hogy "egyedül van".

Körticsek · http://muranomanufaktura.blog.hu 2008.06.14. 09:47:51

Ezért posztolni, még nagyobb marhaság, mint amit a kommentátor mondott.
Szerintem egyikőtök sem tudna folyékonyan és értelmesen végigbeszélni 90 percet, különben valószínűleg kommentátorként dolgoznátok. Persze, fikázni mindig könnyebb.

Matfu 2008.06.14. 09:51:18

a legjobb (legszomorúbb) volt, hogy nem ismerte fel Cruyff-ot. hivatásos sportriporter...
(Baszki, amúgy meg mindenki arról ír bejegyzést a saját blogjába amiről akar!)

madbalee 2008.06.14. 12:02:42

Én a francia szurkolói bolgon nevettem sokat 1 bejegyzésen:

"Hubics kolléga beköltözött a franciák edzőtáborában található földalatti orvosi rendelőbe, ahol Vieira lábát szerkesztik precíz francia autótervezők, és nagyvonalú piktorok."


Megnézném milyen az a precíz francia autótervező:) Bár a lábamat nem műtetném meg vele.

allezfrance.blog.hu/2008/06/07/vieira_epulget

z 2008.06.14. 18:19:06

egyébként lehet fikázni, de úgy érzem, hogy a meccsek élvezhetőségi foka milliárdszor jobb mint az előző VB retekklubos, idióta, hozzá abszolute nem értő kommentárjaival. lásd léderer, világi és a többi nimand. (bájdövéj, akkor olyan szintű sokkokat kaptam, hogy azóta sem bírok sportklubot nézni. pedig MUTV ott megy, azt is max mute gombbal...)

Thrasher 2008.06.14. 20:09:54

Hát az ertéelklubb szintjéhez nem is lehet hasonlítani, az tuti. Mondjuk náluk szerintem direkt volt az, hogy azokat is megcélozták, akiknek amúgy semmi közük a focihoz, hátha sikerül szerezni néhány új törzsnézőt. Merkülönbenpölö mi értelme annak, hogy az a szerencsétlen héberbarna minden meccs előtt "megjátszotta" a laikus szurkolót, és baromságokat kérdezett? (Télleg, az az ember hogy kerülhet egyáltalán sportműsor közelébe? Az F-1-hez is segghülye.)
Azért egy Hajdúbével, Faragóval, vagy Fülöppel mégis csak előrébb lennénk... Reménykedem, hogy Egri fogja közvetíteni a döntőt, bár gondolom ugyanaz fogja, aki a BL-döntőket is szokta...

Zolus 2008.06.15. 12:35:14

Nem értem sokaknak mi bajuk a bejegyzéssel. Szerintem nem azért született, mert fikázni akart scheerti, hanem mert ez egy vicces baki, ami kapcsolódik az autókhoz (amiről ugye ez a blog szól). Nem értem miért fárad valaki azért egy bejegyzéssel, hogy lefikázza azt, amit más csinál.

Rocko- 2008.06.15. 16:28:21

hát ha az F1 kommentátorok olyanok, amelyenek, azok után nem csodálkozok ezen se.

szatyi 2008.06.30. 11:13:37

Na hogy ez hogy van, azt fejtse meg valaki. Horvátországban német kommentárral néztem a meccset, szó szerint elsütötték a poént ott is, valószinűleg ugyanakkor.
süti beállítások módosítása