S-blog

Átment a lábadon a Family Frost? Eleged van a bunkó autósokból? Van egy jó linked vagy videód? Esetleg anyáznál egy jót, vagy csak javaslatod van? Kattints a nevemre és írd meg nekem azonnal!

Ezekről beszélünk

scheerti videói

Prostreet

Címlapverseny

2008.06.16. 20:11 scheerti

Úgy lenne illendő, hogy találkozós élménybeszámolót tartsak magam is, de nekem sikerült magam hamar kiütni, pontosabban szétfagyni a kocsiban,- a rossz időre való tekintettel- pont elég korán ahhoz, hogy a vicces dolgok egy részéről lemaradjak.

Vannak viszont vicces dolgok, amelyeket az ember meglát, és kacag rajta. Ilyen volt például az Indavideó autós részlegének vezérvideója is. Pontosabban kettő vezérvideó.

Mindenki ismeri. Szinte. Aki nézegetett már autós videókat, tutira beleakadt a Vatanen féle Climb Dance-be. Maga a videó természetesen fantasztikus, nem véletlenül töltöttem fel alig egy hete az Indára:
















Szépen le is ment minden, aki még nem látta az megnézte, én természetesen elkúrtam a kanyarok számát, mert az nem 152, hanem 156. Így jár az, aki fejből próbál  leírást adni a videójának. Utólag azért belejavítottam a leírásba, hátha jön valami okos, aki majd lefikázza. De nem jött. Békés hely ez az Indavideo. Mindez történt úgy 8-10 napja.



Aztán tegnapelőtt reggel megint nézem a vezérvideót:
















Bazzeg ezt nem hiszem el! Ott van gleiche ugyanaz a videó, csak a feltöltő jelen esetben nem én voltam, hanem Tommi.


Jó, elismerem, ez a kis hiba nem annyira vicces mint a kiégés, de azért oda lehetne kicsit figyelni a kollega/ kollegina munkájára is, hogy mégis mit emelt ki előző héten. Nekem például gond nélkül megy a visszalapozás, és ha lehet, akkor nem is töltök fel olyan videót, ami már háromszor szerepelt. Ettől függetlenül a videó állat, aki még nem látta, gyorsan nézze meg...

Mondjuk itt:

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://scheerti.blog.hu/api/trackback/id/tr87524355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tommi · http://tommi.blog.hu 2008.06.16. 22:12:47

Azért remélem a sajátodat embedelted :DDD

madbalee 2008.06.17. 17:52:55

Kötelező video, akárhányszor, akárhány kanyarral:)
süti beállítások módosítása