Úgy látszik az európai barkácsolók sem akartak kimaradni az amerikai Boss-Hoss motorépítésből, ami arról szól, hogy borzasztó erős V8-as motort tesznek egy sok-sok helyen megerősített csővázba, tesznek rá vaskos kerekeket, és örülnek, hogy a seggük alatt lévő 300-800 lóerővel menet közben is tudnak kereket füstölni. Hiába, van valami varázslatos a péklapát-effektusban, ami megragadta őket. Most azonban itt van egy félőrült ember az európai kontinensrpől, aki nem volt rest egy Alfa Romeo 2,5-es V6-os blokkot felhasználni, mint motorépítési alapot. A kontsrukció már nem új, sőt elég régi, azonban nemrég az E-bay-re került a matéria, ahol elég nagy érdeklődés mutatkozott iránta. Lóerőről pontos adat nincs, a különböző források szerint 180-250 között lehet. A dolog további érdekessége, hogy 6 darab kipufogót kellett a klasszikus bobber stílus ihlette váz köré fonni. De sikerült, izléses lett, még ha kicsit zsúfoltra is sikerült a koncepció...
Figyeljük meg a berúgókart
Keresztben a V6
Nekem kifejezetten tetszik, főleg az, hogy az elképesztően nagy V6-os motort sikerült izlésesen elhelyezni a vázban.