S-blog

Átment a lábadon a Family Frost? Eleged van a bunkó autósokból? Van egy jó linked vagy videód? Esetleg anyáznál egy jót, vagy csak javaslatod van? Kattints a nevemre és írd meg nekem azonnal!

Ezekről beszélünk

scheerti videói

Prostreet

Csúnya, rossz Dakar!

2009.01.21. 13:30 scheerti

Újabban egyre több helyen olvasni, hogy  Argentína és Chile nem kért a Dakarból és az azzal járó felhajtásból. Sokak szerint az emberek egyáltalán nem örültek a versenyzőknek, és a helyszín is csak azért lett-lehetett Dél-Amerika, mert máshol nem engedték volna végigmenni ezt az eszetlen cirkuszt, ami a Dakarból lett 30 év alatt.

Itt egy videó, ami arról tanúskodik, hogy nem mindnen igaz, amit az újságok írnak. Robby Gordon Hummerét például így fogadták Argentínában:

 

Gordon egyébként 3. helyezést ért el, csak a két gyári VW tudta megelőzni. Az idei Dakar legnépszerűbb versenyzője kétségkívül Robby Gordon, a legnépszerűbb versenyautó pedig az ő Hummer H1-ese. Aki látta és hallotta a kb.700 lóerős V8-as üvöltését, az érti, hogy miért. Én láttam, örök kedvenc.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://scheerti.blog.hu/api/trackback/id/tr1893361

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

[mike] 2009.01.22. 22:16:43

Én nem olvastam ilyet. Minden felvételen csak azt lehetett látni, hogy az emberek megőrülnek, annyira tetszik nekik a _cirkusz_ .

Darti · http://www.darti.hu 2009.01.23. 23:51:51

Én a napokban kicsit utánaolvastam Robby Gordonnak. Na kijelenthetjük, ő egy állat:))) A szó legjobb értelmében persze.

Már csak az elv is, hogy nem egy gyári csapat, nem egy gyári autója, nekem nagyon szimpatikus az ember az biztos.
A kocsija is, bár nem vagyok nagy Hummer rajongó, ezt le kell szögeznem...

madbalee 2009.01.24. 14:14:32

Én sem vagyok Hummer fan, de élőben látni, és hallani tényleg leírhatatlan:)

Stinkfist 2009.01.24. 15:32:36

nyugtasson titeket az, hogy kb semmi köze a kocsinak a hummerhez a nevén, meg az orrán kívül...

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2009.01.24. 16:51:25

Olvastam egy vele készült interjút valahol, ott nyilatkozta, hogy az itt használt 700 ló körüli V8-as otthon inkább 1000, és olyan burtális ereje van, hogy lazán felemeli az elejét és ott is tartja, míg le nem forog a fokozat:)

Egyébként szerintem zseniális ötlet volt a Hummer formájára építeni a gépet. Kicsit emlékeztet a Schlesser Buggyra, csak ugye amerikai, tehát kétszer akkora.
süti beállítások módosítása