S-blog

Átment a lábadon a Family Frost? Eleged van a bunkó autósokból? Van egy jó linked vagy videód? Esetleg anyáznál egy jót, vagy csak javaslatod van? Kattints a nevemre és írd meg nekem azonnal!

Ezekről beszélünk

scheerti videói

Prostreet

A Lambó bosszút áll

2009.07.10. 14:13 scheerti

Rengeteg autós videót láttam már, olyat is, ahol szupersportautót törnek össze idióta jaszkarizók. Ez nemcsak anyagi részről borzasztó,- hiszen egy-egy elem javítása vagy cseréje az ilyen autóknál iszonyatosan drága- a baj az, hogy a sportkocsi vonzza a szemet, az emberek figylenek rá, így arra is, ha valaki sikeresen lebontja az elejét egy kisteherautó oldalán. Ha ezt még rögzítik is, az duplán kellemetlen. Az igazi szégyen mégis az, ha bejárja az internetet is, ahogy ez a felvétel is teszi:

 

 

 Tanulság: Vásárolj bolondbiztos Lamborghinit, vagy ne jaszkarizz mások előtt!

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://scheerti.blog.hu/api/trackback/id/tr411238432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

partyface1973 · http://blog.puruttya.hu/ 2009.07.11. 01:27:34

sreti, a video megér egy postot, de könyörgöm, miért kell hozzá sikoltozni mint egy visitó picsa?

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2009.07.11. 09:04:49

@partyface1973:

Ezt most nem értem, de majd elmondod. Amúgy van jobb videó is a héten:)

Rocko- 2009.07.11. 09:30:15

"Ha ezt még rögzítik is, az duplán kellemetlen."
ha megszégyenülve menekülnél és nagy gázzal ISMÉT összetöröd, az triplán, esetleg kvadrán kellemetlen. :))))

Atom · http://atom.blog.hu 2009.07.21. 01:24:21

de gáz... és még nagy gázzal elmegy, mint aki szarna rá, pedig a szomszédos utcában megáll és rájön, hogy hülye volt. Én is jaszkariztam párszor. Biciklivel hanyatt estem, kiröhögtek, a palmtopom kijelzője meg betört, azóta nem is próbáltam kerekezni:P
süti beállítások módosítása