S-blog

Átment a lábadon a Family Frost? Eleged van a bunkó autósokból? Van egy jó linked vagy videód? Esetleg anyáznál egy jót, vagy csak javaslatod van? Kattints a nevemre és írd meg nekem azonnal!

Ezekről beszélünk

scheerti videói

Prostreet

Újságíró? Mennyémá'!

2009.08.28. 19:47 scheerti

Szóval az van, hogy egy ideje nem írtam hosszú és olvasmányos posztokat, pedig régen szoktam. Az ok egyszerű: sokszori visszaolvasás és szerkesztgetés után rájöttem, hogy egész egyszerűen nem tudok jól írni. Vannak emberek, akiket ez cseppet sem zavar, engem nagyon.Szerencsére az körvonalazódott, hogy nem én vagyok kifejezetten béna, hanem azok tehetségesek, akik ezt JÓL tudják csinálni. Nem is foglalkoztatott a dolog, újságírónak, pláne autós újságírónak lenni biztos nagyszerű hivatás azoknak, akik értenek hozzá. Aztán levelet kaptam pár napja, hogy mi lenne ha mégis próbálnék írni valamit. Kapásból levágtam, hogy ez szívatás, a sokat emlegetett autófíliás levlistán ez nem ritka, kérdezzétek csak Prokee-t. De nem, egy autós lap főszerkesztője tényleg komolyan gondolta, hogy írjak nekik egy próbacikket. Én próbáljak ki egy autót? Maximum a sajátomat, az úgyis egy szar.

Le is írtam, úgy másfél óra alatt, csináltam hozzá kurva béna fényképeket, te meg elolvashatod, mert megjelentették. A fotókat szégyellem a legjobban, de ez van, ha az embernek nincs egy csepp szépérzéke se. Mondjuk ezt az R19-esből is láthatjátok. Mindenesetre úgy gondolom, hogy az újságírástól ez nagyon-nagyon messze van, épp annyi, aminek látszik. Egy rövidke cikk egy autós oldalon. Mindenképp érdemes elolvasni a következők miatt:

-Röhöghetsz a lúzeren, akinek ilyen szar autója van.

-Röhöghetsz a pofátlanul béna fotókon.

-Röhöghetsz a szövegen. Nem a vicces részén, mert olyan sajnos nincs.

-Felháborodva elküldhetsz a picsába az F-Astra fikázásért (ami nincs is benne).

-Találhatsz benne dilettáns faszságokat. 

-Te lehetsz az első, aki a szerzőt fikázza a kommentekben.

 

Bizalmas információim szerint eddig öt autós újságíró olvasta, kettő véleményét ismerem, ők udvariasak voltak:) Külön köszönet az Autófília levlistásoknak azért, hogy nem kezdtek el álneveken kommentelgetni, ígéretük ellenére. Szóval olvassátok, röhögjetek, háborodjatok fel, csettintsetek, és mondjátok, hogy senkiháziak kezében van ez a szakma is. 

 

 

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://scheerti.blog.hu/api/trackback/id/tr291344803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

biker_kolee 2009.08.28. 21:33:57

Öcsém, hogy rá kell ugrani mindig az F Astrára, ha csak meg van említve, akkor is.. A kommentelők miatt említettem. :)

A cikk teljesen rendben van. Engem meggyőzött. ;)

Pál a postoló · http://autostat.hu/magazin 2009.08.29. 13:43:04

Nincs ezzel semmi gond. Engem pl. sikeresen meggyőzött, hogy az életbe ne menjek ilyen autó közelébe... :P:P:P

gratula a cikkhez!

Marc94 2009.08.30. 21:48:08

nagyon lefikázod magad elsőre mit akarsz jobbat?
ha így állsz neki nem is fog jobb menni

Peteetow · http://www.automentes-szallitas.hu 2009.09.05. 07:36:37

Nincsen ezzel a cikkel semmi baj, ne emészd magad:-)
süti beállítások módosítása