Kivételesen nem autós vagy motoros poszt következik. Előrebocsátom, nagyon ritkán nézem a tévét, de én is hallottam már a T-mobile új, karácsonyi reklámszpotjának zenéjét. Tudjátok, az ember a dugóban reked, a csaj meg énekel neki. Nem vagyok ugyan nagy rajongója a stílusnak, nálam a Wham és a Slágeren szarrájátszott Neoton Família is kultúrsokkot okozott, de tény, hogy ez a mostani szám nem tűnik csapnivaló gagyinak.
Feltűnt, hogy egyre több embertől kapom üzenetben a wiw-en a youtube-os linket, e-mail-ben, körlevélként is körbefutott, amin meg is lepődtem. Vajon ennyi embernek tetszik ez a szám? Eleinte nem is gondoltam semmi másra, hiszen tényleg fülbemászó dallam, és sok ember ilyenkor annyira ünnepi hangulatban van, hogy simán képes egy-egy zenét küldeni félidegeneknek is. Aztán leesett. A mindenségit, hiszen ezek az emberek felszólításként értelmezték a címet!
A dalt ugyanis Szabó Ágnes írta, Add Tovább! címmel, ami az embeddelt youtube-dobozban valóban megtévesztő lehet, nézzétek csak!
Néhányan úgy tűnik annyira beleélték magukat, hogy azonnal tovább is adták, bármiféle gondolkodás nélkül. 10 nap alatt 91 000 ember nézte meg a klipet, ami hazai viszonylatban ilyen rövid idő alatt egyáltalán nem rossz, sőt nagyon jó eredmény. Pláne a T-mobile-nak, ők ugyanis félrértésből tuti kaptak kb. 20 000 embert, akik azért kattintottak a klipre, mert az ismerőseiktől levélben, vagy wiw-es üzenetben kapták azt. Zseniális, még akkor is, ha nem feltételezünk szándékosságot.
Tanulság nincs, talán csak annyi, hogy az emberek még mindig képesek bármit továbbküldeni gondolkodás nélkül. Nincs semmi gondom a körleveles emberekkel és az iwiw-en üzenőkkel sem, csupán érdekességképpen írtam le, elsősorban azoknak, akik szerint a baráti spammelés már rég megszűnt.
Áldott karácsonyt midnenkinek!