S-blog

Átment a lábadon a Family Frost? Eleged van a bunkó autósokból? Van egy jó linked vagy videód? Esetleg anyáznál egy jót, vagy csak javaslatod van? Kattints a nevemre és írd meg nekem azonnal!

Ezekről beszélünk

scheerti videói

Prostreet

Ha kóstolgatnak...

2010.04.06. 22:24 scheerti

Az internet azért csodálatos, mert tele van hülyeségekkel, és azért borzasztó, mert tele van hülyékkel. Én is néztem már be dolgokat, volt köztük elég nagy állatság is, de sose gondoltam volna, hogy egyszer én kerülök a hülyék asztalára. Vicces történet lesz, kezdem az elején.

Tavaly nyár végén megkeresett az egyik internetes autós magazin főszerkesztője, hogy írjak nekik autós cikkeket. Nem mondom, nagy lehetőség volt, ennél is nagyobb megtiszteltetés. Örültem, ugyanakkor mindvégig tisztában voltam a saját képességeimmel. Nem vagyok újságíró, nem is leszek. Ha kell, szépen eldolgozgatok a háttérben, nekem az pont jó, hiszen hátvédek nélkül elég nehéz meccset nyerni, az is fontos szerep, még akkor is, ha nem ünneplik őket úgy, mint a csatárokat. De elég a focis hasonlatokból, mert azt mindenki tud, főleg példaképem, az örökifjú Lakat T. Károly is. Na jó, csak vicceltem. Nem is örökifjú. Írtam néhány cikket, egyik se volt túl nagy szám. Hogy-hogy nem, az elsőre büszke voltam. Nem azért, mert olyan kurva jó lett, hanem azért, mert én, az olvasó, a hülyegyerek írhattam egy cikket 60 000 olvasónak (állítólag). Ennek a cikknek a linkjét még tavaly kitettem az iwiw lapomra a következő szöveggel:

Azt ismeritek, hogy a hülyegyerek autós újságírót játszik?

Itt az linkrövidítős link a cikkhez(legalábbis eleinte ahhoz volt)

Na jó, állítólag nem lett borzasztó.

Nem vagyok az a frissítgető típus, láttam ugyan, hogy egyre-másra másik autók jelennek meg a linken, amiről kiderült, hogy ugró link, vagyis mindig az adott rovat legfrissebb cikke kerül bele. Senkinek nem volt vele semmi baja, gondolhatjátok, hogy leszarom az iwiw-et, nem sokan nézegethetik az adatlapom, gondoltam én. Aztán ma az Autófília szerkesztőségi levlistán furcsa levél jött. Megnyitottam a benne lévő GÁZ+FÉK-es linket, ami mindig kitűnő szórakozást nyújt. Megdöbbenve láttam az iwiw-adatlapom linkjét, benne az ominózus idézetet. Kiderült ugyanis, hogy Floyd barátunk előszeretettel nézegeti az én iwiw-es lapomat, kattintott a linkre, és meglátta a mai cikkét, ami történetesen pont abba a rovatba került, mint az én akkori, R19-ről szóló cikkem. Nem kellett sok a boldogságához, azonnal posztot írt, ami meg is jelent a Totalcar címlapján, természetesen azt gondolva, hogy a hülyegyerek megnevezést rá értem, és nem magamra. Gyorsan be akart alázni, de felvilágosítottam, erre igazi úrhoz méltóan bocsánatkérés helyett törölte a posztot, hátha nem bukik meg. Hát, igen. Erre szokták azt mondani, hogy benézte.

Megnyugtathatlak, kedves Floyd, vagy Miklós, vagy KM, vagy bármi. Felőlem azt írsz, amit akarsz. Nekem ugyanis nem szokásom a te munkásságod sehol követni. Pláne nem nyomozok utánad közösségi portálokon, egész egyszerűen azért, mert nem érdekel a dolog. Ahogy az autós újságírás sem, ezért nem is írtam mostanában egy cikket sem, és nem is tervezek a jövőben sem. Annyit még elmondanék, hogy Miklós barátunk rendre végigjárta az összes internetes autós portált, a legtöbb helyről lekoptatták, egy helyen meg nem. Így is lehet érvényesülni, nem vitás. Engem például több helyről kerestek meg, eszembe nem jutott volna kilincselni az írásaimmal.  

 

Ennyit erről, kedves Miklós, továbbis sikeres pályafutást, én nem leszek a konkurenciád, az biztos.

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://scheerti.blog.hu/api/trackback/id/tr311900303

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csiky944 2010.04.06. 22:37:12

hehe
KöcsögMiki megen benézte

Pál a postoló · http://autostat.hu/magazin 2010.04.07. 08:36:21

Azaszép. Én eddig abban a hitben éltem, hogy ilyesmi csak olyan munkahelyeken, közösségekben fordul elő, ahol nők is dolgoznak. Talán azért nem találkoztam még soha ilyen mentalitással, mert világ életemben egyedül, vagy hozzám hasonlóan férfiakkal dolgoztam.

Ezzel a poszttal egy kicsit megbolygattad a kialakult világképemet, bár a mi szerkesztőségünkben szerencsére kevesen dolgoznak és korrekt emberek :)
süti beállítások módosítása