S-blog

Átment a lábadon a Family Frost? Eleged van a bunkó autósokból? Van egy jó linked vagy videód? Esetleg anyáznál egy jót, vagy csak javaslatod van? Kattints a nevemre és írd meg nekem azonnal!

Ezekről beszélünk

scheerti videói

Prostreet

Hardcore!

2007.04.30. 09:57 scheerti

Elnézést,megint rég volt motor. Most lesz. Pontosabban Európa talán legismertebb épített motorja. Talán még emlékeztek mikor Michael Schumacher hétszeres F1-es világbajnok még nem tudta,hogy folytatja e a versenyzést, az már biztosnak látszott,hogy Kimi Raikonnen a Ferrarinál fog versenyezni,és ezt bizonyítandó fotók készültek mikor a finn pilóta átveszi új motorját. Ezt a képet is csak azért hozták le mert a háttében ott állt egy Enzo ami bizonyította,hogy Raikonnen valójában a Ferrarihoz igazol. Viszont a motor értékéből ez semmit nem von le,mert csodálatos:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kimi21
Kimi16

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

























További képeket találhattok még a honlapon,és ha már ott jártok kicsit nézzetek körbe.

WTF? Mi a'za Hardcore?


A Hardcore Cycles egy egyedi motorok építésével foglalkozó vállalkozás ami kiterjed egész Európára,köztük hazánkra is. A tulajdonos és alapító Marcus Walz, aki a 80-as években motokrosszbajnokságokon indult egészen a a 90-es évek elejéig. Késöbb belekezdett az egyedi motorok gyártásába,és sikert sikerre halmoz. Különösen azért érdekesek a művei mert a tengerentúli építőkkel ellentétben nem használt temérdek krómot vagy agyonbonyolított motívumokat a motorjain, jellemző rájuk a sportosság és a letisztultság. A vastag első villa,az általában egyoldalú lengőkar a sportos üléspozíció mind-mind arról árulkodnak,hogy a motorok nem csak kiállítási tárgyak,hanem igazi utcai fenevadak amikkel nem csak a csilli-villi feltünéskeltés lehet a cél  A Discovery Channel Biker Build-Off c. műsorából ismerte meg az U.S.A. amikor bajnok lett Mike Prugh ellen.

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://scheerti.blog.hu/api/trackback/id/tr365194

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ommm 2007.04.30. 10:17:20

tényleg gyönyörű darab. ezek a germánok azért ott vannak a szeren nagyon.
kéne

baowah · http://baowah.blog.hu 2007.04.30. 12:04:00

en vagyok a hulye, ha nem kene?
szerintem egy tuldimenzionalt valami. a fasznak ilyen hatsokerek meg ulesmelyseg, meg villaszog, meg stb meg stb....igaz, az occ-stilusu giccsekhez kepest ürümésbódottság, no de hat akkor is.

azert a sportossag szot a geppel kapcsolatban atgondolnam. mar ha a sport szot nem abban a ertelemben vesszuk, hogy egyenesben kover gaz, aztan kanyarban meg ovatosan kuszkodunk a 280-as hatsogumi miatt.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.04.30. 12:56:08

Nem vagy hülye,ha nem kéne,mindenkinek van egy izlése. Egy powercruiser esetében mint amilyen ez is,pontosan az számít amit leírtál. Egyenesben kövérgáz,140 lóerő elszabadul és letépi fejed. Kanyarban nem is érdemes ilyen géppel gyorsan menni mert meghasalsz. A 280-as hátsó gumi nem hátráltatja a kanyarodást,épp ellenkezőleg. Viszont a mélyre eresztett lábtartók és a primerhajtás miatt lehetnek gondok egy-egy élesebb kanyarban. De hát erről szól ez a stílusú motor.(Winkler Yamahája sem bajnok a kanyarokban,sőt.. Ő maga írta,hogy vigyázni kell vele.) Nekem nagyon bejön,nem húz éles határvonalat a tengerentúli és az európai motorok között de mégis érezni valami európai stílust rajta. Ez főleg a giccses króm helyett használt polírozott acél és aluminium és a matt festéstől lehet...

baowah · http://baowah.blog.hu 2007.04.30. 13:41:23

hat ehhez kepest winkler maxija egy superbike.
a 280-as hatso gumi pedig igenis rohadtul hatraltatja. en 240-est probaltam, de mar abban is feszitovas kellett ahhoz, hogy ranyessed a kanyarra. minden egyes foknyi szogert plusz centikkel kell megharcolni. azonkivul a felegyenesedesi hajlam is jelentos. meg ugy altalaban - fingod sincs arrol, hogy mi zajlik a segged alatt. a masik ugy, hogy a szekunder hajtast is el kell tolni ezert. ez jobb esetben megoldhato sulyponttolas nelkul, de egy ilyen radikalis helyzetben gyakra odebb teszik a blokkot is 1-2 centivel, meg sulyos kitolt gorogoket raknak ki, stb.

ja, hogy egyenesben huzni a gazt? azt minden hulyegyerek tudja. faszhosszabitasra alkalmas, de motorozasi erteke az nulla.

murci 2007.04.30. 13:42:40

hmm... nagyon szép, meg állat, sokkal jobb, mint az amcsi gépek, de maradok a gixernél, esetleg egy Benelli Tornado még szóba jöhet :)

amúgy a fél oldalas lengővilla a Ducati-kon sem volt rossz, sztem jól néz ki, az már más kérdés, hogy nehezebb, mint a síma (a kiegyensúlyozás miatt) de könnyebb kereket cserélni az út szélén :)) (a pótkerék meg a hátamon van)

talán a városi kőkemény motoros csávóknak el tudom képzelni, pályára nem való (nagy villaszög-szar fordulékonyság), hosszú úton meg az üléspozíció miatt szenvedsz meg vele, gyakorlati haszna nincs, de jól néz ki, szal kéne...

na ezt most jól megmondtam :)

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.04.30. 13:52:55

Nem tehetnek rá virsli gumikat,mert hülyén nézne ki. A 280-300 már szerintem is felesleges. Nagyon mutatós,jnyilván Raikonnen se használja naponta,szerintem még 1000 km-t se ment vele.

baowah · http://baowah.blog.hu 2007.04.30. 14:30:45

lattam en mar epitett harleyt virsligumin, s megmondom oszinten nekem jobban teccett. igaz, hogy az egy mas kort probalt megidezni, de hat egy bhiztos, hogy 110-120as gumival sokkal jobbat lehet motorozni mint egy 240-320-al.

ja tessek aze gyik kedvenc epitomesterem:

www.tottimotori.com/zoom_96/57_zoom.jpg

www.tottimotori.com

nehezen bogaraszhato az oldala, de a faszi egy zseni.

TomAsuzukis 2007.04.30. 14:32:27

"az általában egyoldalú lengőkar a sportos üléspozíció mind-mind arról árulkodnak"-sportos mi?-muhaha.

Most nem találom a linket,de több amcsi cég(is) csinál hasalós power cruiser-t V2-ből.Azok már kanyarodósabbak.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.04.30. 14:59:44

Roland Sands csinált egyet, de azt főként Buell alkatrészekből rakta össze. És igen,még mindig sportos,legalábbis egy átlag OCC kendácsnál tízszer jobban néz ki...

George 2007.05.01. 20:02:05

Nem szeretem a motorokat. De ez kéne! Nagyon! Meg amit baowah belinkelt, az is!
süti beállítások módosítása