S-blog

Átment a lábadon a Family Frost? Eleged van a bunkó autósokból? Van egy jó linked vagy videód? Esetleg anyáznál egy jót, vagy csak javaslatod van? Kattints a nevemre és írd meg nekem azonnal!

Ezekről beszélünk

scheerti videói

Prostreet

Rallylegendák-Walter Röhrl

2007.05.29. 21:53 scheerti

Hát persze,hogy Walter Röhrl-el foglalkozom. Megint. Viszont most a pályafutását követheti nyomon aki jól beszél németül vagy legalábbis érti a bajor tájszólást.Ugyanis a videon található szövegek nagy része minden csak nem Hochdeutsch. Viszont rendkvül izgalmas dolgokat tudhatunk meg belőle pályafutásáról,kezdeti éveiről,sikereiről. Remek videó,ajánlom mindenkinek...

Egy rövidke mondatot idéznék a végéről hevenyészett fordításban persze.

Sosem akartam 1 másodperccel győzni. Sokak szerint ez jó mert egy igazi vérre menő csata dönt. De én nem ,én 10 perccel akartam nyerni. Engem ez hajtott.


7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://scheerti.blog.hu/api/trackback/id/tr9789087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ommm 2007.05.30. 08:17:48

és tegyük hozzá, nem egyszer sikerült is neki. kevesen mertek bevállalni annyit mint ő, esetleg Vatanen vagy Kankunnen

Tommi 2007.05.30. 12:17:46

Ó igen...! A nagy Röhrl! Ő volt a legjobb.

ommm 2007.05.30. 13:04:25

nálam Vatanen a király

2007.05.31. 13:47:12

A tetejénél fogva becsapott Opel a sípályán! Igen, igen, igen.

Viszont a mai napig nem értem, hogy nem volt minden B csoportos raliversenynek legalább annyi halálos áldozata, mint az 55-ös Le Mans-nak.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.05.31. 14:43:38

Mert nem gyökketővel mentek:) Meg a raliban nem tudnak mindenhova bukóteret tenni és a videón is látszik,hogy úgy rebbennek szét a 200-al száguldó versenyautó elöl mint a HERINGEK! A mai napig előfordulnak halálos balesetek és valószínüleg mindaddig lesznek amíg rali lesz.

ommm 2007.05.31. 19:27:47

mi maradt mára?
a sírásra görbült pofánk csak.
sajnos

t4rg3t 2007.06.01. 06:45:30

Walter Röhrl? "Rohadjon meg"amiért volt tehetsége és lehetösége egy ilyen autót verseny tempóban vezetni... :-/
A videókat elnézve, azon én is csodálkozom, hogy-hogy nem halt meg minden versenyen vagy 50 ember?
süti beállítások módosítása