S-blog

Átment a lábadon a Family Frost? Eleged van a bunkó autósokból? Van egy jó linked vagy videód? Esetleg anyáznál egy jót, vagy csak javaslatod van? Kattints a nevemre és írd meg nekem azonnal!

Ezekről beszélünk

scheerti videói

Prostreet

Ha már Angliánál tartunk

2007.08.26. 06:49 scheerti

A héten többször láttam a Belsőségen nyálcsorgatást az angol kocsik iránt,erre tessék találok egy videót egy Mini union jack festéséről. Mindig kiváncsi voltam,hogy hogyan készül,persze azért volt némi fogalmam róla de ez a 6 perces videó sokat segített. Az elején nem értettem miért ciki a ködös Albionban union jack Mini-vel furikázni. Aztán rájöttem,hogy végülis nálunk is hülyének nézik aki magyar zászlót tűz ki a házára. Nem úgy az USA-ban ahol a nemzeti zászló túl giccses,főleg azzal az idióta szirti sassal amit mindig melléfestenek. Mondjuk a Viper csíkos Opel Vectrák hazájában az ember jobban teszi ha mélyen hallgat...

Vigyázat, a zene GYILKOL!

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://scheerti.blog.hu/api/trackback/id/tr89149076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ommm 2007.08.27. 10:08:17

ja, helyes meglátás:)
elég gáz lehet a Union Jack.
viszont a gyorsítócsíkos Skodák és Ladák tükrében tényleg jobb ha kussolunk:)

camell 2007.08.31. 12:33:28

Én úgy tudom, az nem szirti, hanem halászsas, de a lényegen nem változtat...

A Leander-tölgyi M-Bear 2011.09.08. 11:54:46

usában azt a "giccset", amire jobboldalon most menő hivatkozni, azt komoly törvény szabályozza. meg van szabva, hogy mikor, hova, milyen alkalomból mekkora méretű, stb lobogót lehet kitenni, hogy esőben, éjjel, stb, be kell vonni.
nem úgy, mint nálunk, ahol a egyesek mindig mindenhova kibaszkodják, mert hogy "bezzeg amerikában...", és odarakja a hálószoba ablakod alá a 12 méteres zászlórudat, amin a drótot csapkodja minden kisebb széllökés, nemhogy egy nagyobb szélvihar. ja, őt nem zavarja, neki a lépcsőház néz oda, én meg miért szólok, miért zavar engem a magyar zászló? röhej.
süti beállítások módosítása