S-blog

Átment a lábadon a Family Frost? Eleged van a bunkó autósokból? Van egy jó linked vagy videód? Esetleg anyáznál egy jót, vagy csak javaslatod van? Kattints a nevemre és írd meg nekem azonnal!

Ezekről beszélünk

scheerti videói

Prostreet

Így vezessünk F1-es autót!

2007.11.04. 08:57 scheerti

Láthattunk már elképesztő lábmunkát B-csoportos versenyautóban, de F1-ben még soha, most eljött a nagyszerű pillanat. Bár most uborkaszezon van az F1 táján, -Raikönnen még mindig másnapos részeg, Alonso csúnyán kavar, ahogy ezt megszoktuk már tőle, Hamilton pedig készül a következő szezonra- mégsem kell Szujó Zolit téli álmából felverni ha egy kis F1-es ínyencségre vágyunk. A videó nem új, de ez ne gátoljon senkit abban, hogy azonnal megnézze és kommentablakot ragadjon.

Közszolgálatilag is közlök: Gábor, nyomd le őket mint a bélyeget, kell az a VB cím!



6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://scheerti.blog.hu/api/trackback/id/tr13217677

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csiky944 2007.11.04. 16:26:43

Azthittem Karotta lábmunkáját mutatják :D

@ 2007.11.04. 19:58:57

két pedált két lábbal nem olyan nagy cucc nyomogatni. Sehol egy sarkas gázfröccs, olyan ralis ballábfék. Nem leszólni akarom, hiszen ott van még a kormány, és amióta karotta vezetett F1et, mindenki tudja hogy nehéz. De akkoris, minek mutogatják a lábát, semmi érdekes. Ennél egy jappó driftvideóban több van.

@ 2007.11.04. 23:44:19

Sőtt ennél én többet dolgozom lábbal az otthoni astrán, mert ott kuplungolni is kell. Bár a közös hogy azt is gyakran kell padlózni hogy menjen. Csak az nem megy. :D

Rocko- 2007.11.05. 22:46:33

gokart. :P
a lábmunka itt tényleg nem nagy dolog szerintem, az, h mikor és mennyire, az az érdekes. Röhlnek trükkösebb a technikája, én múltkor megpróbáltam egyszer bal lábbal fékzeni, azt mondtam, h ez veszélyes, és soha többet. iszonyatosan sok agyi rászoktatás kell ahhoz, h az emebr a régi rutinról átálljon egy másikra.

@ 2007.11.06. 00:37:00

Egyszer már én is próbáltam, és megijedtem:) Azótase. Meg lámpánál a féken levő joblábbal gázfröccsöt adni, csak nem ért odáig a sarkam, szar helyen vannak a pedálok. A Röhlös video tényleg nagyonnagy.:D

Rocko- 2007.11.06. 16:19:00

hát majd talán vmi forgalomtól elzárt v távoli területen próbálkozok csotrogánnyal, de addig nem.
anno, amikor még jogsizni tanultam, mentem kispókkal, és hát a 49-es láb nem jó oda. egyszerre nyomtam a gázt és a féket.
süti beállítások módosítása