S-blog

Átment a lábadon a Family Frost? Eleged van a bunkó autósokból? Van egy jó linked vagy videód? Esetleg anyáznál egy jót, vagy csak javaslatod van? Kattints a nevemre és írd meg nekem azonnal!

Ezekről beszélünk

scheerti videói

Prostreet

Kishazám,te csodás!

2007.04.12. 12:46 scheerti

Nem autós téma,mégcsak nem is motoros.De mint műszakilag érdeklődő és a biztonságot fontosnak tartó ember kénytelen vagyok megmutatni nektek. A Belsőségen O.P. egy konyha kapcsán felvetette,hogy nem jó szakemberek dolgoztak nála. Akkor nagyjából mindenki helyeselt és bólogatott,hogy itt mindenki ilyen. Pedig nem. Van aki oldschool módszerrel,jó öreg szakiként belemagyarázza a kamerába a frankót. Kérem nézzék meg tűz és érintésvédelmi oktatásunkat:





                  

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://scheerti.blog.hu/api/trackback/id/tr5757670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ommm 2007.04.12. 15:34:34

fúúú bazz!

ezen könnyesre röhögtem magam, hát nem semmi...O.P.-nek okvetlenül küldd el, óriási.
végülis az öreg nem hazudott, csak nem mondott semmit:))

király...
bemegyünk a helységbeN....LOL

HaDes 2007.04.12. 17:08:25

nem mond semmit, de azt legalább háromszor-négyszer... :)

EdBoyWW 2007.04.12. 19:26:11

A viszkijáratot... nézzük meg a viszkijáratot!

ROTFL

fefe 2007.04.12. 19:58:51

hát Tomi, ez állat ez a pali. kiváncsi lennék, hogy vajon honnan lehetnek azok az aranygyűrűk /!!??/ az ujjain......?!?!:D no meg kinek van türelme ilyen végig videóra venni?? én már tuti hozzávágtam volna a kamerát, vagy rövidre zártam volna vele a 380-at....:D
süti beállítások módosítása