S-blog

Átment a lábadon a Family Frost? Eleged van a bunkó autósokból? Van egy jó linked vagy videód? Esetleg anyáznál egy jót, vagy csak javaslatod van? Kattints a nevemre és írd meg nekem azonnal!

Ezekről beszélünk

scheerti videói

Prostreet

Giccsgyár

2007.06.08. 20:46 scheerti

Komoly forrásai vannak az Audinak ezt eddig is tudtuk hiszen kijöttek egy  szupersportkocsival ami gyakorlatilag olyan meglepetést okozott,hogy az emberek elkezdték becsülettel vásárolni, pedig egy állatorvosi ló, különc és kivagyi. És akkor itt van ez. Ehhez már nem tudok hozzászólni. Vorsprung, vorsrung, vorsprung. Nem. Hiába ismétlem el ezerszer is akkor sem értem,hogy mi akart az Audi ezzel: TT Clubsport. Atyaúristen, ez megint mi gondoltam magamban, mikor olvastam róla. Újabb PR fogás? Naná. Hogyaszongya:
Letisztult vonalak, egyedülálló dinamika, egy vérbeli sportkocsi menetteljesítménye-ezek jellemzik a Clubsport Quattro-t.
Rendben a letisztult vonalakkal egyetértek, így pont sikerült belőle minden eleganciát kiírtani ami az előző szériából megmaradt. Szépen legyilkolták a tetőt és az A oszlopot mert az milyen klassz. Így egyből kapunk egy fasza speedstert. Azért valami szélvédőféle még kéne rá, aztán van egy Porsche 550 Spyderünk. A hűtőrács 'singleframe' stílusú ami olyan pofátlanul hivalkodó,hogy azt obszcén kifejezések nélkül lehetlen kifejezni. Persze nagyon sokba nem kerülhetett az egész gép így aztán fejlesztések helyett az Audinál összelapátoltak mindent ami a sportos modellekből a kezükbe akadt. Így került bele egy TFSI motor ami állítólag 300 lóerőt teljesít. Remek, pont az Audinál nem találtak egy nagyobb lökettérfogatú nem agyonturbózott motort. Inkább megmutatják a világnak,hogy nyomorult kis kétezres motort az egekig lehet pöckölni anélkül,hogy megkotlana. Hohó,de ezzel még nem ért véget a nyúlások sorozata,szépen megkapta az RS4 kipufogórendszerét is,persze módosítva,de azért a tompítók ugyanazok maradtak,persze csak a biztonság kedvéért nehogy véletlenül ne ismerjék fel.  És akkor most jön a dolog giccs része: 20 hüvelykes felnik amelyeket már megszokhattunk minden gyártótól aki újabban sport vagy akár csak sportos autót gyárt,80 mm-el szélesített nyomtáv az eredeti TT-hez képest, "fegyverszürke" metál festés egyedileg varrott és lézeres technológiával díszített bőr ülések,aluminium kormány, narancsszínű betétek az utastérben-mindez a puritánság jegyében természetesen,hiszen a beltér is hasonlóan puritán és letisztult mint a külső megjelenés. Aluminium váltókar és az R8-ból átvett kulissza, Bang & Olufsen "BeoSound 2" HI-FI. Azt hiszem Gordon Murray tudna leckéket adni az Audinak a puritán tervezésből. Persze Quattro hajtás is kellett,hogy el lehessen mondani,hogy a TT clubsport az első új generációs négy hengeres Quattro,hadd örvendjen mindenki. Az S tronic fokozatmentes váltó sem aradhatott ki az extrák sorából hiszen az Audi egyik büszkesége. Fékek terén sem lehetett holmi nyavalyás tárcsaféket bevetni,mert az ugye útszéli és alpári, ezért jól jöttek a sportszedánokról lenyúlt kerámia fékbetétek is. És lenne képük legyártani belőle egy kisebb szériát. Én komoly híve vagyok a fejlesztésnek és főleg az igényes koncepcióautóknak de ez a tanulmány nagyon távol áll tőlem,hiszen tulajdonképpen a formáján kívül semmi újítást nem tartalmaz. És ez nem a "szarból is lehet várat építeni" dolog hiszen az erőforrás önmagában kiváló, 2 alkalommal lett az év motorja a maga kategóriájában,a fékek jól teljesítettek az RS4-en vagy az S8-on akár, a Quattro hajtás már 27 éve bizonyít folyamatosan. Tehát nem az alkatrészekkel van baj hanem maga a kocsi értelmetlen és abszurd, egy ügyes marketingfogáson nemigazán mutat túl. És mindezt a nyáltól csöpögő luxuskacatot megalkották az egyszerű és letisztult formavilág valamint a funkcionalitás és puritánság jegyében. Szerintem a marketingesek még a praktikumon is gondolkoztak a sajtóanyag megfogalmazásakor,csak egy még épeszű ember szólhatott nekik,hogy nem kéne elrúgni a pöttyöst,mert nem mindenki kajálja meg amit elé tesznek. Nagyon nem tetszik,nem látom benne a vorsprungot,sőt semmi mást sem...

6 komment

Címkék: audi

A bejegyzés trackback címe:

https://scheerti.blog.hu/api/trackback/id/tr6495308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

adycity 2007.06.08. 23:09:29

>>> a formáján kívül semmi újítást nem tartalmaz

de még az sem az... ez egy hulladék. először azt hittem valami "tuning" cég készítette.
azon gondolkoztam miért van szüksége az Audinak és a TT-nek egy ilyen "húzzunk le még egy bőrt róla" akcióra. mert szerintem ez az.
ha a TT bemutatása előtt csinálják, akkor még talán érthető lenne...

camell 2007.06.09. 09:34:59

Én nem tom, nekem speciel nem tetszik. Arra azonban kíváncsi lennék, hogy egy vérprofi skandináv, vagy olasz formatervező mit hozott volna ki belőle. A beltartalom is szánalmas... Szerintem ha erős motort akarsz kapni, akkor az legyen minimum egy ötkettes vényóc, attól meg lesz izom, de még inkább nyomaték, hogy letépi az útról az aszfaltot... de ez... szánalmas.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.06.09. 09:59:14

Az én véleményemet már olvashattáktok róla:)

murci 2007.06.09. 13:01:05

ez egy fos, de újgazdag bogárzabálóknak fasza lesz
csak az a röhej, hogy amit manapság az audi meg egyáltalán bármelyik sportkocsigyártó csinál soktízmillióért azt egy szimpla Audi tuningműhely is megcsinálja, nem egy S2/RS2 es audi van kishazánkban is ami 3.4-3.5 alatt van százon és gyorsabban futja a 402 métert, mint ahogy rágyújtasz egy cigire, mindezt az autó árával együtt max 2-3 misiért, akkor az emberek miért adnak ki vajon pénzt méregdrága kocsikra? különösen erre a borzadályra, ami annyira letisztult, mint a MÁV klotyók az állomáson...

Tommi 2007.06.10. 10:06:13

nekem sem tetszik...

Taki 2007.06.12. 06:05:12

Quattro hajtásról annyit,hogy eza név a torzen rendszeres öszkerékhajtást jelentette,erre lett szabadalmaztatva,ezment fel a siugróra is. Erröl annyit hogy amár nincs audi amiben valodi torsen van. Mindegyikban gagyi/torzenhez képest/ haldex rendszeres van,azsem rosz,de nemkellene senkit félrevezetni.
Csak hogy igazán jolegyen,az LS600h ban az van...

Szerintem ennél az autonál sokkal égőbbek azok az extra korszerütlen konstrukció beteg motorok amiket még a mai napig van pofájuk autoba rakni... 1,6 8v ősmotor(talán idöseb mint én), 1,9pd (már csak 105loerösen merik kiadni, golf4 ben bebizonyosodott hogy tartosan többet nem bir), 2,4 v6 ,stb stb

Máig nemtudom hogy a 2,0tfsi miért kapott dijat?? pláne 2szer is... vicc. Ennél sokkal korszerübb,jobb,könyebb,tisztább,motorok vannak ebben a kategoriában...
süti beállítások módosítása