S-blog

Átment a lábadon a Family Frost? Eleged van a bunkó autósokból? Van egy jó linked vagy videód? Esetleg anyáznál egy jót, vagy csak javaslatod van? Kattints a nevemre és írd meg nekem azonnal!

Ezekről beszélünk

scheerti videói

Prostreet

Rust in Peace II.

2007.06.08. 08:00 scheerti

Korábban már volt szó az amerikai tájban békésen nyugvó roncsokról amelyket én valami különös oknál fogva nagyon szépnek találok. Mind-mind potenciális Hotrod vagy meseszép oldtimer. És gondoljunk arra,hogy még mennyi ideig nem fognak elapadni a készleteik,hiszen mikor nálunk még csak 1-2 állami autó lézengett,magánkézben talán nem is volt az 50-es években akkor ott már bő 30 éve tejjel-mézzel folyó Kánaán volt. Van itt egy video,10 perc és tele pompás rohadó autókkal képekben,zene nélkül,így talán mégjobban átérezhető az egész Rusty-car mánia. Másnak is tetszik vagy csak én hülyültem meg? Egyszer láttam egy videót amiben egy öreg Indian motort huztak ki egy ház oldalában kinőtt bokorból,ami benőtte azt. Teljesen egyben volt,persze mindenhol beborította a rozsda de akkor is gyönyörű volt. Akkor indulhatott el ez a mániám a rozsdás dolgok iránt,késöbb autóbuzi lettem és ma már mindkettőért rajongok. Csak sajnos nálunk nem öreg Indian motorokat vagy Dodge-okat rejtenek a fészerek hanem olyan dolgokat mint EZ!  Na, ki találja ki,hogy mi ez valójában? Igen,egy tankemelő,50 kiló vas és fa,és a mai napig iszonyatosan stabil annak ellenére,hogy a fa elkezdte megadni magát és a vas fogak közül is kitört egy mikor egy falat bontottak vele. Talán nagyapám találhatta a háború után. A vidéki házaknál átlagosnak mondható német rohamsisakból készült almaszedő pedig az egyik legmulatságosabb dolog amit valaha láttam.. Szóval itt a videó,akit érdekel nézze meg,én nagyon élveztem...


4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://scheerti.blog.hu/api/trackback/id/tr4194748

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ommm 2007.06.08. 10:02:12

az a tankemelő nagyon sokat ér ám!
vigyázz rá!

murci 2007.06.08. 12:45:36

nem vagy vele egyedül, nekem is tetszenek, sőt személyes vonatkozásom is van, anno a Mazdánk (R.I.P)csomagtartóján volt egy öklömnyi lyuk, meg a jobbelső domlemezen egy szita :))
igaz az "csak" 1.5 Turbo volt és japán

jaigen majd egyszer lefotózom nagybátyám garázsában évek óta porosodó, rozsdásodó Pannónia T5 öst, még a szerszámdoboz is rozsdás rajta

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.06.10. 17:27:11

mesés,köszönöm!
süti beállítások módosítása