S-blog

Átment a lábadon a Family Frost? Eleged van a bunkó autósokból? Van egy jó linked vagy videód? Esetleg anyáznál egy jót, vagy csak javaslatod van? Kattints a nevemre és írd meg nekem azonnal!

Ezekről beszélünk

scheerti videói

Prostreet

Vezetéselmélet a profizmus határáról!

2007.06.18. 17:48 scheerti

Mikor friss volt a jogsim,rendre megkaptam,hogy még mazsola vagyok sokat kell tanulnom. És így is volt,hiszen aki jogsit kap az nem feltétlen tud vezetni. Jó dolog,hogy manapság az internet világában bárki számára elérhető egy kis vezetéstechnikai továbbképzes,hiszen a gyakorlat mellé nem árt egy kis elméleti tudás sem. Ha mellé még párosul némi kioktatással és megmondásnak szánt ökörséggel vegyített video is az kifejezetten előrébb viszi az ügyet. És most tekintsünk meg egy igazi profit, aki remekül vezet és szívesen el is magyarázza,hogy mit utál a többi sofőrben. Olyan szenvedéllyel és vehemenciával tárgyal ki egy-egy társadalmilag is megkérdőjelezhető problémát,hogy a szociológusok többsége elbújhatna mellette. Mellesleg nagyon régen hallottam már fiatal csajt ennyit beszélni autókról. Sőt soha nem hallottam még fiatal csajt ilyen hosszan beszélni autókról. Ugyanis a video 13 perces és minden miliszekundumot kitöltve hírdeti a fiatalasszony az igét. És a vicces,hogy nem mindig mond hülyeségeket. Sőt értékelni kellene,hogy idejét áldozta arra,hogy elmagyarázza minden más földi halandónak aki nem vezet olyan jól mint ő,hogy mi a teendő ha kocsiba ül.  Érdemes megnézni ha valaki nem röhögi el magát az első 20 másodperc után annyira,hogy ne bírja végigszenvedni..

Szóval nézzétek Lindsay-t és fogadjátok meg a tanácsait. Vagy inkább ne!

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://scheerti.blog.hu/api/trackback/id/tr59101141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hassan 2007.06.18. 23:29:55

Nagyon jóó! A legtöbb dologban igaza van és engem is idegesíteni szoktak.

lacalaca 2007.06.19. 03:11:21

Hejhaj de komolyan csinálja!

USA-ban tényleg van Keep Moving tábla?! (Na az az ami BP-re nem kell...)

Németeknél csak "Bei rot hier halten" van, azaz "Piros esetén itt állj meg". Meg helyenként az "örökzöld jobbra", azaz jobbra kimehetsz, amikor csak tudsz, még ha előre piros is van.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.06.19. 06:46:07

Olyan zöld lámpa van Veszprémben is,csak a jobbra kanyarodóknak...

ommm 2007.06.19. 08:48:19

látom neked sem embeddeli be a youtube videókat sokszor. nekem is ez a gondom. francba

Hassan 2007.06.19. 10:12:46

Jó lenne több helyen olyan, mint például Veszprémben a Sportnál a Füredi úton. Lámpa nélkül jobbra leágazás, csak elsőbbségadás kötelező tábla van.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.06.19. 13:11:05

omm

a franc se tudja mi van itt. Nekem megy. Külső nézetből is. Igen én meg a te blogodnál vettem észre,hogy nem lehwet megnézni. Pont a Mazda videóinál még régen. A blogmotor áldozatai vagyunk! És igen Hassan azok jó helyek,minden rendes kereszteződésnek olyannak kéne lennie,irányított zölddel mert van aki nem ismeri a telezöld fogalmát.

Rocko- 2007.07.07. 16:48:36

azt meg mondaná vki, h mi értelme van a kiegészítő zöldnek, ha külön lámpája van a kanyarodó sávnak?

jürgen baromartz 2007.07.07. 22:45:19

lehet hogy csak én vagyok hülye, de a rajza alapján a csaj angliából vagy ausztráliából (esetleg japánból) származik
(lacalacának)
süti beállítások módosítása