Szeretek motorokról írni,különösképpen szeretem őket ha nem egy-egy baleset miatt felkavarodott indulatokra kell eredménytelenül lövöldözni hanem a motorozás szépségét lehet méltatni. Ugyanis az is van neki. Én ezért szeretem. A végtelen szabadságérzetet nem csak egy 150+ lóerős versenygép tudja visszadni,hanem bármiféle szerkezet ami gurul. Én imádom a motorok történelmét is olvasgatni,de ami még ennél is jobb az a videó. Persze élőben látni/hallani és menni velük még különlegesebb érzés,de ez nem adatik meg minden nap. A videók viszont valamelyest kárpótolhatnak minden motorbuzit:
Itt ez a csodálatos Pannonia T8,ami eléggé ritka modell,a hangja viszont annál szebb. Engem egy Gatling géppuskára emlékeztet a 1800-as évek végéről,de ezt mindenkinek szíve joga eldönteni. A csodálatos kereplés elképesztően fülbemászó dallam mindenkinek,a kúlság netovábbja:
Gigantikus motorhangok a világból
2007.06.24. 21:15 scheerti
11 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://scheerti.blog.hu/api/trackback/id/tr73105114
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
murci 2007.06.25. 06:33:52
Ennek a boxernek mennyi az alapjárata? eszméletlen dhuurva
a Junak viszont rendes v2 hang, az is szép csak manapság már nagyon sokat hallani, ami mondjuk nembaj mert tök állat amikor elmegy 1-1 V2 a házak között :)
a Junak viszont rendes v2 hang, az is szép csak manapság már nagyon sokat hallani, ami mondjuk nembaj mert tök állat amikor elmegy 1-1 V2 a házak között :)
baowah · http://baowah.blog.hu 2007.06.25. 09:08:30
A kedvedert most mar muszaj lesz feltolnom a blogra egy jawa alapjaratot.
Lally 2007.06.25. 09:15:08
Volt Junakom,vágott üres jawa kipuffal....Egy állat volt---karbantartásigényes volt.....de a töklapos diagonál gumival lehetett 60-nal menni x-))
Lally 2007.06.25. 09:19:06
Amikor bevittem a Junak kipuffogószelepet mintának a hengerfejeshez,az megkérdezte: mi ez? Traktoré? LOL
Triznyai Döme 2007.06.25. 23:06:25
És a 125-ös Csepel? Olyan hangja volt, mint egy szépen olajozott Singer varrógépnek! És a jó öreg Ural? A folyton kilyukadó dugattyúival?
Zolus 2007.06.28. 12:43:20
A Junak hangja nagyon jó volt. OFF: Megnéztem a Le Mans című filmet. Csak ajánlani tudom mindenkinek, szerintem nagyon jó.
Lally 2007.06.29. 11:49:15
Ezek a motorok csodálatos vezetési és esztétikai élményt képesek adni (és még csak nem is angol 500-asok),NINCS bennük műanyag,csak bakelit meg vezetékszigetelés.
Láttátok a Royal Enfield Bullet tesztet,árakat?Nyammm...
Murci,de azért tudod,hogy a Junak többnyire 350-es(volt 500-as is) egyhengeres?
A V2-ben annyira volt igazad,hogy a lengyelek azt is megcsinálták,Sokol 1000 néven.
Láttátok a Royal Enfield Bullet tesztet,árakat?Nyammm...
Murci,de azért tudod,hogy a Junak többnyire 350-es(volt 500-as is) egyhengeres?
A V2-ben annyira volt igazad,hogy a lengyelek azt is megcsinálták,Sokol 1000 néven.
murci 2007.06.29. 15:19:43
Lally ezt nem tudtam akkor viszont respect a hangjának,
vajon mekkora állat nyomatéka van az 1 hengerrel :)
vajon mekkora állat nyomatéka van az 1 hengerrel :)
Lally 2007.06.29. 22:11:46
A Pannónia-Jawa-AWO Simson-Junak-M72 sor talán-talán tükrözi a nyomatékviszonyokat.Nem volt egy erőgép,DE elegendő volt a teljesítménye.
Itt egy kép róla:kepfeltoltes.hu/view/070629/PICT0211.JPG-1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
meg a mostaniról:kepfeltoltes.hu/view/070629/19-06-07_0705_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Itt egy kép róla:kepfeltoltes.hu/view/070629/PICT0211.JPG-1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
meg a mostaniról:kepfeltoltes.hu/view/070629/19-06-07_0705_www.kepfeltoltes.hu_.jpg