S-blog

Átment a lábadon a Family Frost? Eleged van a bunkó autósokból? Van egy jó linked vagy videód? Esetleg anyáznál egy jót, vagy csak javaslatod van? Kattints a nevemre és írd meg nekem azonnal!

Ezekről beszélünk

scheerti videói

Prostreet

Velorex mi?

2007.07.15. 17:54 scheerti

Szerintem senki nem hitte,hogy a háború utáni ínséges idők szükségmegoldását leporolva újra előálljon valaki a háromkerekű jármű ötletével. Itthon nem annyira meghökkentő ez,hiszen mindenki látott már Velorexet ami eredetileg mozgássérülteknek kitalált kendács volt,de az első Trabantok megjelenése elött vidéki orvosok is koptatták őket. Pont arra volt jó amire tervezték:Szükségmegoldásnak egy olyan korban ahol a motorkerékpár is ritka volt,nemhogy a négykerekű autó. És  néhány kísérleti próbálkozáson kívül el is felejtődött az egész háromkerekű autó ötlete,hiszen nem praktikusabb és ma már viszonylag olcsón vehet rendes autót bárki magának. És akkor megint elgondolkodik az ember,hogy az ezredforduló után miért jut eszébe valakinek csinálni egy háromkerekű járművet. Hát persze,hogy a feeling miatt. Hiszen mi más tudná a tökéletes halálfélelmet visszadni ha nem egy háromkerekű,közel kétszáz lóerős tákolmány ami sodródik,csúszik és az egyenesekben letépi a fejed?  A haladás a T-rex-en is megmutatkozik. A vállalkozás kezdetekor még Gixer motorokat használtak,jóval kevesebb lóerővel,ma már a Kawasaki ZX 14R 1400-as blokkját  ami a csekély 187 lóerejével úgy repíti nulláról szára a 410 kilós kasztnit,hogy a vezetője észre sem veszi. 3,5 másodperc kell ahhoz,hogy a T-Rex sikítva érje el a 100 km/h-s sebességet. A vége jócskán 230 felett van,de ez pont elég nagy sebesség egy olyan jármű esetében ahol a szélvédelem gyakorlatilag nem volt tényező a tervezéskor. Nem is lepődtem meg,hogy a cég amely gyártja Kanadai. Talán agyukra ment a sok juharszirup,de lehet,hogy ők a világ legjobb adrenalinhajhászai. Nem mondom,hogy kéne mert erősen irtózok a gondolattól,hogy egy háromkerekű se  motor-se  autó tákolmánnyal menjek elképesztő sebességgel. Mindenesetre a feeling hatalmas lehet azoknak akik nem mernének esetleg egy Kawasaki  sportmotorra ülni.



3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://scheerti.blog.hu/api/trackback/id/tr39118416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

serialkiller01 2007.07.15. 23:08:14

Hát ez hatalmas 'játékszer' lehet! A feeling meg szerintem hatalmas lehet azoknak is, akik felmernek/fel is ülnek egy akármilyen sportmotorra is. Nem 2, nem 4, hanem 3 keréken mégy agyzsugorító tempóval... na, ez kib@szott jó lehet, az tuti!

Lally 2007.07.16. 06:57:09

Hát ehhez még a kétszer ilyen széles hátsókerék is kevés lenne!

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2007.07.19. 01:06:19

van 4 kerekű változatban is egy kicsit több aerodinamikai elemmel :)állat
süti beállítások módosítása