S-blog

Átment a lábadon a Family Frost? Eleged van a bunkó autósokból? Van egy jó linked vagy videód? Esetleg anyáznál egy jót, vagy csak javaslatod van? Kattints a nevemre és írd meg nekem azonnal!

Ezekről beszélünk

scheerti videói

Prostreet

Azt mondom állj!

2007.10.04. 18:47 scheerti

Nyugodtan kijelenthetjük,hogy a női egyenjogúság még messze a 'kanyarba sincs szeretett és/vagy gyűlölt kishazánkban,sokan még mindig azt gondolják,hogy a nők helye a tűzhely mellett van,az meg egyenesen szentségtörés ha autót vezet, ha autós újságíró lesz belőle az meg,hát,hát,hát nemistudom hupákolás,gazemberség. Igen eltaláltátok, Péter Annáról lesz szó,pontosabban nem is róla,hanem az őt ért támadásokról amelyek egyre gyakrabban jönnek elő,mellesleg nagyjából alaptalan mindegyik. Meggyőződésem,hogy az egész csak arra megy ki, hogy nő írja a cikket ami a fent említett kategóriának elviselhetlen. Kísértetiesen emlékeztet a dolog arra amikor Cat hozzászólt a motorosbalesetes cikkhez,ott is megkapta a magáét rendesen,hogy nő létére baromságokat beszél,mikor köze sincs a motorokhoz,holott ugyebár nem éppen nevezhető laikusnak. Kritikával lehet élni persze,de a megfogalmazás módja sokat elárul az emberről,még akkor is ha névtelenségbe és kamu e-mail címek mögé bújva teheti meg mindezt. Van az úgy bizony,hogy eldurran az ember feje és meggondolatlanul köpköd bele a 'zinternetbe aztán a nap végére majdcsak összegerjed valakikkel akiket leoszt és este lámpaoltás után büszkén veszi a levegőt,hogy ő a kemény, aki bizony megmondta EZEKNEK! Nekem sem mindegyik Totalcar cikk tetszik, sőt van olyan amit eszembe se jutna végigolvasni de egyáltalán nem a szerző miatt, egy vadiúj kombi Passat faceliftje olyan hidegen hagy,hogy egyszerűen nincs türelmem végigolvasni mert a cikk végére már azt se tudom milyen kocsiról olvasok. Ilyenkor azonban nem nevezem hülye fasznak a cikk íróját hanem egyszerűen továbblépek, megjegyzés nélkül,és ennyi. Senkinek az anyja nem lesz kurva és megkímélek másokat is attól,hogy az én véleményemet olvasgassák egy olyan posztnál ahol a kutya sem kíváncsi arra,hogy nekem mi a privát véleményen az aktuális napi cikkről vagy szerzőjéről.  Arról aki pedig hülye picsának nevezi Annát,hát róla inkább nem mondank véleményt,hiszen ő már elárulta magáról,több ezer olvasó elött. Cinkes dolog ez az emancipáció,értem én,hogy megszokta a sok kandúr, hogy nekik eddig bizony csak férfiak írták a Totacart de mint tudjuk a dolgok változnak. Nem hivatásom senkit védeni,nem kért meg erre a kutya sem,egyszerűen elegem van,hogya nem lehet egy Belsőség posztot végigolvasni anélkül,hogy Anna fikázására ne kerülne sor. Ugyanis azt veszem észre,hogy a batzpapucs és az ősi román szokás mellett az Index közeli blogokban ez is egy népszerű pont,amivel mindig indulatokat lehet kiváltani az emberekből. Egy ideig én is próbáltam elengedni a fülem mellett a sok bunkóságot de egy idő után már tényleg dühítő és bosszantó,hogy arra kelljen felnőtt férfiakat figyelmeztetni,hogy azért mégse picsázzanak már le valakit akit közel-távol nem is ismernek. Úgyhogy tisztelettel kérnék mindenkit,hogy próbáljunk meg kulturált Európai embernek legalább látszani -ha is nem vagyunk azok- és normális emberi hangon (írásban) megemlíteni azt ha valami nem tetszik,sokkal előrébb viszi az ügyet mint holmi alpári tahóság ami csak bántja a jobb érzésű olvasókat. Az én pofám is égett a többi normális olvasóéval együtt mikor oda nem illő sorokat olvastam,a kitiltogatás meg nem a Belsőség stílusa,felesleges is,ott mindenki elmondhatta amit akart anélkül,hogy baszogatva lett volna. És,hogy nekem mi a véleményem Annáról? Nos, szerintem a cikkek stílusa teljesen beleillik a Totalcar jelenlegi arculatába ami ha sokan nem is veszik észre-folyamatosan változik. Hatalmas hibákat személy szerint nem vettem észre a cikkekben,az aprókat meg ugye nem nézzük mert az szőrszálhasogatás-ezért nem is értem,hogy egyeseknek mi szúrhatja annyira a szemét,hogy kizrólag ilyen explicit kifejezésekkel tudják azt a külvilággal megosztani.

31 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://scheerti.blog.hu/api/trackback/id/tr29186195

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Std Check Newcastle 2017.12.01. 14:20:52

Example Of A Proof Of Residency Letter - neomibeva on blog.hu

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

furious ( barika ) · http://www.3516.sk/wp 2007.10.04. 21:50:18

Teljes mértékben egyetértek, visszataszító és primitív hogy egyesek CSAK azért képesek kommentet írni hogy cikket/postot ócsároljanak.
Egyébként már énbennem is "forrott" hogy postot írjak a fenti témáról, de megelőztél.

heavy mental 2007.10.04. 22:49:51

Sőt még "seggnyaló" is vagy ha nem támadod.
Én ma megkaptam a
belsoseg.blog.hu/2007/10/03/p185245 kommentjeiben valakitől. Pontosabban egy senkitől...
Kiváncsi lennék PAnna véleményére...

Béla 2007.10.04. 23:54:25

Nem Annával van a baj. Először is olasz autó közelébe nem kéne engedni. Mániája fikázni, egyetlen alkalmat sem hagy ki hogy ne rúgjon bele valamelyik patinás olasz márkába, úgy hogy közben egy audit istenítsen.
Személyem élményem alapján azt tudom mondani hogy engem nem kötnek le a cikkei. Ez van. Nincs meg benne az amiért végigolvasok egy cikket. Erőltettet, kicsavart mondatok sokasága.

heavy mental 2007.10.05. 00:06:12

Végre észérv is elhangzik, így már elfogadok egy véleményt, még akkoris, ha nem egyezik az enyémmel...

Béla 2007.10.05. 00:29:28

Sok a kretén mindenhol. Az internet egyik hátránya. ingore azt kész :)

Wezo 2007.10.05. 03:45:05

Igazaból nem olvasom el a belsőség kommentjeit, úgyhogy a fikázásról lemaradtam. :) Nem mintha tettem volna. Én alapvetően örülök, hogy van egy kis női vélemény a totalcaron :) De én valahogy a totalcar utóbbi időben írt cikkeit úgy általaban kicsit szürkébbnek érzem persze önmagukhoz képest.
Valahogy olyan mintha takarékra tették volna a lángot :)
Wezo

murci 2007.10.05. 09:44:31

az utóbi időben elég sok dark-fater (sötét f*sz) találta meg a belsőséget (Sztárvarz iegn szpesöl edísön)
részben ezért nem szólok hozzá a posztokhoz csak csedben elolvasom, aztá továbblépek, ninc skedvem aluliskolázott bunkó marhákkal vitatkozni. Amúgy Anna szerintem teljesen beleillik a TC arculatába, az olaszautó véleményét már én is észrevettem, de lehet csak azért mert nekem is olasz autóm van.
Azt nemtudom figyeltétek e, hogy a legdurvább kritikát női nick mögé bújó emberektől kapta4? fura
egyébként azért is jó nem ráklikkelni a kommentek részre mert nyugodtabban telik az ember napja :) volt mád egy ilyen kommentem ami végül is nem küldtem el, most idézem nektek cenzúrázva ha nem gond:
""Te ***** mi a jó édes k**** ****dat képzelsz h ilyen hangnemben mersz beszélni az emberekkel?? csak mondj egy helyet ahol találkozhatunk, majd letörlüm a mocskos k**** pofádról azt a széles vigyort amit a net mögé bújva kifejleszetteél te fejlődésben megállt agyatlan p**s....."" még asszem írtam továb is, de itt nem eza lényeg, hanem h ha mindig figyelembe venném a bunkó kommenteket folyton ideges lennéék

szal mostanában a Belsőség közönsége kezd negatív intelligencia mutatókkal rendelkezni, egyre több unatkozó nethuszár találja meg, és ilyenkor csak azt sajnálom, hogy nem egy asztallal arrébb ül, elbeszélgetnék a fejecskéjével néha :) Ez hosszú lett de érthető valamennyire remélem

reméljük a többi blogot amik kötődnek a belsőséghez nem találják meg ezen bomlasztó elemek

Üdv: Gaszner Márton :)

TCSA · http://make.blog.hu 2007.10.05. 16:37:53

Ja, mostanában inkább Karottát kéne kiosztani, gyakorlatilag bármilyen autót tesztel, nem ússzuk meg egy bezzeganissan nélkül....

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.10.05. 16:59:06

Murci,itt nem lesz azt garantálom,de egy idő után nehéz kordában tartani őket,senki nem várja el a doktortól,hogy egész nap seggfejekkel vitatkozzon,de azért ideje lenne kiállnia valakinek a munkattársukért...

TCSA,régebben a totalcart sok támadás érte,hogy mindent fikáznak csak a rizsrakétákat nem. Meglátjuk a jövő heti 350Z tesztet. Amúgy Karotta nagy Nissanos,van neki vagy 5:
Az Elnöki az Datsun,gyakorlatilag Nissan
A hangyász szintén,a Terrano is az,meg ugye a 200SX is,ezek után van még ilyen jellegű kérdésed?:) Ha létezne Nissan motor Karottának már lenne:)

ommm 2007.10.05. 18:54:23

ja, elég sok az új arc, némelyiket megszoktam már, de azért elég sok a pöcsköszörű köztük, akik érdemben nem tudnak/nem akarnak hozzászóllni a dolgokhoz és játszák a humortalana kemény gyereket. na az olyanokat aztán lehetne irtani.
valszeg valamirevaló nővel még egynek sem volt dolga és töketlenségüket annán élik ki, mint olyanon.
megvan a véleményem róluk.
annával meg semmi bajom, sőt mint az emiljeiből kiderült elég normális arc.
uff

TCSA · http://make.blog.hu 2007.10.05. 19:51:28

Elnézést, a 350Z-ben Renault motor van, egy indiai származású brit ürge tervezte, amerikában :) Valamelyik Hot Version DVD-n láttam alulról, egyedül az alváza az, ami kicsit hasonlít a G35-ére.

murci 2007.10.06. 03:55:18

LOOL ezt nem tudtam. bazzegg azért ez ha téleg így van az gááz, a Nismo nem tudott motort fejleszteni a 350 be.... nehogymá, azért a francia vasakat is imádom sokáig xm ünk volt, imádtam, már amikor nem a gömböket kellett tölteni, nad ejapán gépbe francia motor azért necces

Rocko- 2007.10.06. 13:01:11

lehet egyet nem érteni?

TCSA · http://make.blog.hu 2007.10.06. 14:08:54

murci, no para, már láttam R32 Skyline hajtáslánccal szerelt 350Z-t. Az pedig igen ütős, nameg a rövidítésfetisisztáknak is van mire verni... 350Z RB26DETT ATTESA E-TS :) Totálkáros R32-t így megmenteni nem utolsó dolog SZVSZ.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.10.06. 15:17:59

>lehet egyet nem érteni?

Igen,kulturált stílusban mindenképp.Az S-blog szólásszabadságot biztosít:)

Rocko- 2007.10.06. 17:33:06

akor én megteszem! :)

én nem mondom, h ne legyen nő a TC-nél, sőt legyen! vérfrissítés rájuk fér. engem nem zavar ha nő írja a cikket, szerintem ebből a szempontból tárgytalan a dolog, ő nem nő vagy férfi: újságíró.
és az újságírót az határozza meg hogyan ír. voltak tárgyi tévedései, hát megesik ez, bár én zokon vettem, de nem baj. legközelebb pontosabb lesz. nem tetszik a stílusa? ez is megeshet, van ilyen is, ez egyéni szoc. problem. nem jól ír? ebbe már bele lehet kötni, de álljunk pozitívan a dolgokhoz: fog fejlődni, adni kell esélyt neki.

ami viszont zavar az az, ahogyan ír. engem nem zavar, ha hülye picsásan ír (nem így ír), nem zavar ha háziasszony nőként ír, nem zavar ha autóbuziként ír, nem zavar feministaként ír. egy viszont zavar: ha a különböző szituációkban ezeket keveri. ahogy az ominózus Ferraris cikknél is megtette. egy kis következetességet én azért elvárnék. ha tudja, hogy sportautót fog tesztelni, abban fog ülni, akkor miért nem öltözött fel nadrágba? (na ezt kicsit nőies butaságnak nevezném) a másik: táskát feltenni egy sportautóra? ezért egy autóbuzi gyilkol. nekem inkább más szúrta a szememet: polcnak nézi. olyan, akinek művészeti diplomája van! kérem szépen, oda marha nehéz bejutni, iszonyatosan nehéz megszeerzni egy diplomát, amihez jár a meglátási mód, és ő polcnak nézi? na neeee!

szóval én mondom, nem instant kick - az instant get analógiájára -, de döntse el, hogy miként akar írni, és vállalja azt a "szerepet". ez az "identitászavarosság" nagyon nem jön be.

rognork 2007.10.06. 18:07:08

anna szerintem nagyon határozatlan. néha fura a látásmódja. néha bosszant a felsorolásszerű tesztje.

dehát űk tuggyák ahogy matula bácsi mondta. internet korában azon borulni hogy név nélkül fikáznak...

kovats istvan · http://kovats 2007.10.06. 21:05:15

egyetertek az elottem szolo RO...kal!
legelso emlekem - asszem ez volt a debutalasa - amikor a bringasokrol irt egy cikket aztan rogton azutan egy tuzpiros vadiuj volvo kabriorol. E ketto cikk egymas utan jelent meg a site-on. A gond ott volt, hogy a bringas cikkben azt ecsetelte erdekes stilusban, hogy milyen hulyek az autosok, mert egy egyiranyu utcaban ha ellentetesen hajt be bringaval az autos zavarba jon (na vajon miert?!), ledermed, nem tudja kikerulni, integet stb, pedig ha a helyes iranybol hajt be akkor siman kikerulik, elfernek egymas mellett... hmm totalcaron egy autosokat fikazo cikk egy csajtol akinek lovese sincs a kreszrol hat nem is tudom, meg epp belefer... na ezutan olvastam el a volvos cikket ugyanattol a csajtol (je TC-s es jogsija is van, tehat a kresz vizsga nem gond hacsak nem 100 libaert vagy masert vette) ugyszinten eleg erdekes annas stilusban, fikazta mert piros, mert kabrio, mert ilyet vesznek a gazdagok a kitartotjaiknak, mert automata valtos, mert megneztek benne az utcan stb... na most akkor mi van? autos ujsag iro? vagy bringas? vagy csak siman ujsag iro? vagy vkinek a baratnoje? nem ertem...
aztan ott vannak az emlitett olasz autos cikkek, a taskatartos ferrarik (fel kezemet adnam ha a ringen ulhetnek egy kore benne, akar szoknyaban is :-)), aztan a koromlakk es a fiat autok szinei, a baratnok autovasarlasai(ez tetszett), az ameriaki autos (ez se volt annyira rossz), majd a magalicak... hat mit mondjak? nektek is zavaros a dolog? mert nekem nagyon! sztem osszevissza ir mindenrol, belekap mindenbe aztan a vegen valami fikazassal anyoncsapja az egeszet, raadasul meg nem is poenos, az eredetisegtol pedig vegkepp tavol all... nem tudom vagy csak a sajat stilusat keresgeli, vagy a temakorrel van a baj, es nem autokrol hanem vmi masrol kellene irnia... mindannyian voltunk kezdok valahol, sot felre is nyultunk parszor, szval kivanom, hogy talalja meg a stilusat, es alljon ra a helyes palyara, es akkor nekunk is jobb lesz... vegulis einstein is megbukott matekbol aztan lam mi lett belole .-)

heavy mental 2007.10.07. 20:59:38

kovats istvan:
Valahol mélyen lakik bennem egy kisördög, aki azt súgdossa a fülembe, hogy miért ne le lehetne (szigorúan csak NÉHA) lerombolni a korlátokat. Ezt most arra mondom, hogy mikor megláttam a Ferrari hátuljára pakolt piros retikült visítottam a röhögéstől, mert annyira botrányos, hogy tudtam, mindenki fel fog háborodni, és előre dörzsöltem a kezem...
Mikor a Nissan-os cikkben disznókhoz hasonlította a terepjárót, akkor szintén röhögtem, mert tényleg hasonlít az az autó egy disznóra.
A rúzsos illetve magassarkús poszt is ütős volt, mert a belsőségbe kommentelő adatbuzi hímsoviniszta disznóknak megfricskázta vele az orrát, még akkoris, ha nem szándékosan tette...

Ezenkívül az ő stílusa emberi stílus. Ellenpéldának túl sok hazai nagypofájú újságíró és/vagy médiaszemélyiséget lehetne felhozni, vagy van másik véglet, engem az RTLKl*b-on levő Autómániá-s valamilyen Kata vitt a sírba a gyilkosan unalmas előadásával. Pedig először neki is örültem, mert, hogy végre női szemmel...

Ki eszik nyilvánosan lángost a másnaposságára?
Ezt egy GangstaZoli-tipusú nagypofájú faszitól mindenki elfogadja, mert ő a "nagymenő"...
Hát nem.
Szerintem a lángosevő, magassarkús, öregVolvót bevállaló/büszkén viselő NŐ az én szememben sokkal menőbb...

De mindegy, nem vitatkozom erről többet...
Érthető voltam egyáltalán?

crix 2007.10.09. 16:14:31

Pontosan! Kedvelem, vegre nem honaljszagu pasikat latok, hanem vegre egy not. De nekem allati fura, hogy ugy probal irni, mint a tobbi tag. De pl a 3 csajos tetszett, meg a volvojarol irt is. Kicsit identitaszavar, de en azert birom, nameg a zsirfetisizmus szo megalkotasa gigapirospont:) Hajra Anna

29 Palms 2007.10.11. 02:55:30

Jó reggelt. Most hogy így van tér és idő, azért úgy gyengéden oldalbarúgám a mangalicamuránós tesztelést. Csak emlékezetből, és ha tévednék némely hiányossággal kapcsolatban, mea maxima culpa, kimegyek a pusztába és homokot szórok a fejemre.
Nem volt fogyasztási adat, csupán az a katalógushazugság tizenkettőegészvalahány liter! Vajh azért maradt el, mert a fedélzeti computer oly buta, hogy erre vonatkozóan nem ad felvilágosítást? Mert bizony ez így vagyon, nyilván az egész marketingstratégia hamvába hal azon a ponton mikor a reménybeli vevőt, szembesülve némely nem várt tényekkel, arcra fagyott mosollyal kell kiütni kétszázzal a tesztút után.
Nincs említés a kiszálláskor hátrahúzódó villanyos ülésekről! Aki szoknyában jár táskát pakolni Ferrarikra, annak ezt bezony értékelnie kellene. Bezzeg ha lett volna egy szent kvarcóra, az kapott volna egész bekezdésnyi tirádát, fogadjunk! ;)
Hogy van sok pakolóhely elöl, az szép dolog egy Muranótól, de a rakodóhelyek fajlagos eloszlása máris árnyaltabbá teszi a képet, figyelembe véve hogy a hátsó utasok egy szem könyöklőért és két pohártartóért vívhatnak élethalálharcot a valóban tágas életterükben.
Van annak az autónak hangja, csak 4000 fordulat felett. Ámde! El kell ismerni, a fura automataváltó és a mozgósított erő együttes hatásaként ebbe a régióba nem igazán kell hajszolni szegénykét, a mangalicát sem az astoni derbire trenírozzák.
A Mazda2 cikkbe is szúrnék egyetlen apró tüskét. Az orgia előjátéka kicsit túl hosszúra nyúlt, elszívtam vagy fél doboz cigit miközben kiderült hogy a tanulmányautó erre nyaklott, arra hajlott, itt söndörödött, ott meg pöndörödött...na ez a Mazda2 meg ezeket nem csinálja. Először arra tippeltem hogy majd most a végén kapok valami rövid sablonszöveget a kisautóról, de aztán egész kikerekedett a történet.
Egyebekben viszont szerintem minden korrekt. A ferraris cikket el se olvastam volna ha nem futok bele ebbe a blogba, mert nem igazán ragadott meg a téma, de szerintem egy ilyen eseményről ilyen könnyed stílusban érdemes beszámolni. Végezetül pedig a vitatott polcos incidensről annyit, hogy ha bármely tárgyban 1 millió ember 1 bizonyos funkciót lát megtestesülni, aztán jön egyvalaki, és más megvilágításba helyezi, az kifejezetten kreatív elmére vall. Ami sosem baj ha éppen valaki meg akar nyilvánulni publikusan. További sok polcot, orgiát, sikert.

Béla 2007.10.23. 22:18:36

A biztonság kedvéért Anna a mai cikkbe is belecsempészett egy kis olasz autó fikázást...

Péter Anna fizetett rajongója 2007.11.01. 10:43:04

Nekem semmi bajom Anna cikkeivel. Ugyan némileg idegesítő stílusa van, de legalább most már tudjuk, hogy egy HP hogyan látja az autózást, mint olyat.

Nekem speciel Orosz Péter belsőséges süketelései sokkal irritálóbbak. Egy hülye, aki jogosítvány nélkül ír egy autós blogba. Semmi bajom nem lenne vele, ha nem épp a TC bogjába ömlesztené a marhaságait, így azonban szerintem fasz.

Béla 2007.11.05. 14:34:29

Annácska ma ismét olasz autóba rúgott. megspékelve egy audi fényezéssel. buta.

Triznyai Döme 2007.11.07. 10:58:40

Látom, még mindig horgad a férfiönérzet!
Béluci! Csak arra kérlek, feledkezz el Anna kromoszómaállományáról és hasonlítsd össze bármely cikkét a magyar autós "szaklapok" "szakújságíróinak" átlagos "ismertetőivel". Az a gyanúm, hogy a fent említett "szakújságíró" urak irományai után névaláírás gyanánt csak azért nem az (X) szerepel, mert fentemlítettek nem ismerik ezt a bonyolult betűt.

Béla 2007.11.08. 13:20:58

Kedves dömécske. (már úgy is haverok vagyunk).

Olvass paraszt! szólhatnék így is. De nem. Soha nem az volt a bajom Annácskával hogy nő. Szélsőségesen olasz autó ellenes, ráadásul a hibás berögződéseket szajkózza. Másrászről nekem nem jön be a túlbonyolított mondatszerkezet, tele metaforákkal és hasonlatokkal. nem könnyed dolog olvasni.

ennyi.

Triznyai Döme 2007.11.08. 14:21:57

B-lus!

-Elkéstél a jó tanáccsal, már meglehetősen olvasott nyugdíjas paraszt vagyok.
-Akkor jó, ezek szerint a szexuális preferenciáink sem különböznek alapvetően.
-Mások meg szélsőségesen amerikai, angol, japán, koreai, francia, tarahumara és piréz autó ellenesek. Na und?
-Hja kérem, ha ekkora problémát okoz uraságodnak a tőmondatot meghaladó bonyolultság, akkor olvasgasd a Blikk autós rovatát. Netán Dörmögő Dömötör.
-Biza elvtársak, az élet nem egy habostorta.

Béla 2007.11.08. 18:53:47

Hát kérem aki nem szereti a francia autókat az ne azokat tesztelje. aki a németeket nem az meg ne a németeket. eddig érthető nem?

Bocs ha érthetetlen túlbonyolított szöveget akarok olvasni akkor megteszem a neutronbefogási hatáskeresztmetszetekkel. totalcar.hu számomra kikapcsolódás, és a debil erőltetett hasonlatokat és egyéb nyelvi fordulatokat rosszul alkalmazó annácska cikkjei rohadtul nem ezt nyújtják.

Értem a te álláspontodat is. A cikkei nyakatekertek, ugyanakkor információban szegények, így ját sokkal jobb mint egyéb autós szaklapok. Súgok, nem ettől lesz jobb. Nézd meg a többi szerző cikkeit. Inkább azoktól.

Megint megkérdezlek az alapkoncepcióról: mikor mondtam hogy az a baj Annával hogy nő???

Triznyai Döme 2007.11.08. 19:10:06

Nem vagyunk egyformák. Én sem vagyok egyforma.

NNNNA! Akkor ezt is megbeszéltük.

Béla 2007.11.08. 19:15:14

így van. gut.

Béla 2007.12.01. 02:52:41

Ha hiszitek, ha nem Anna ma ismét olasz autóba rúgott.
süti beállítások módosítása