Bár ez nem a Hyde Park mégis úgy érzem,hogy fel kell másznom a hordóra és szót kell emelnem egy brit motor létezése ellen. Egyszerűen érthetetlen,hogy egy multjára büszke, épp csak életképes brit motorgyár milyen motort készít kizárólag azért,hogy a V-twintől meghülyült amcsi öregemberek kedvében járjon. Persze meg is értem őket,ez még mindig jobb alternatíva mint bezárni a gyárat és hazahajtani midenkit. Sajnos az egyik kedvencemet a Triumph-ot kell most dorgálnom,amit nagyon sajnálok de egyáltalán nem értek egyet az új vonallal. Legalábbis ezzel a részével nem. A Triumph Rocket III-ra gondolok és azt kell mondjam,hogy az amcsik bekaphatják. Rákényszerítettek egy ősidőktől életszerű motorokat gyártó brit manufaktúrát arra,hogy legyártson egy szörnyeteget azért,hogy a márkanév fennmaradjon a böhöm dögök hazájában is. A könnyű,erős és szép motorok rajongóinak nem kell bemutatni a Triumph-ot,elég csak áttekinteni azt,hogy a XX. század motoros kultúrájában elég mély nyomot hagyott, technológiában sokáig előrébb járt mint az U.S.A.-beli vagy akár német vetélytársai. Dragmotort építeni biztos mókás dolog de valahogy nem értem a logikát,simán képesek félredobni a több mint egy évszázadon átívelő hagyományt és legyártani egy ilyen motort? Félreértés ne essék a motor lenyűgöző,állatul néz ki és brutálisan jól is megy,de valahogy a márkajel számomra kicsit furcsán fest rajta. Persze lehet,hogy ezzel én vagyok így egyedül,hiszen amit lehetett azt kihozták belőle,hiszen jól is kanyarodik a motorja egy 100 éves technológián alapuló V-twinhez képest maga az álom, a gyorsulási adatok pedig olyanok amelyeket csak nagyon kevés motor tud produkálni. Remélem azért a Triumph óvatosan visszatér a régi iskolához a kis drag kitérő után,bár ha ilyen ütemben fejlesztik az új V-Maxot akkor úgy néz ki ez marad minden idők legjobb dragmotorja,ezt meg kell neki hagyni. És,hogy kéne e? Persze,attól,hogy nem szerelemgyerek még szeretni kell,bár ez a kategória nálam eddig a jó öreg V-Maxban csúcsosodott ki,de attól még seggreülnék örömömben ha valaki hozzámvágna egyet. Persze a márkajelzést azonnal eltávolítanám!
Fikázzunk Britet!
2007.10.11. 19:14 scheerti
4 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://scheerti.blog.hu/api/trackback/id/tr79193666
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
zon 2007.10.12. 08:19:24
Erre mondják:amíg lósz@r van,veréb is van...Biztosan azok a jenki prolik veszik ezt a degenerált gépet,akiknek a Boss Hoss v8 a vágyuk,de annyi hitelt nem ad a bank.
Don 2007.10.12. 10:16:45
Konnyu es jo motornak ott van a Daytona 675/Street triple. (most latom csak, nincs nagy Daytona?)
Jo es hagyomanyorzo cegekkel, amik tonkrementek, mar tele a padlas, a Porsche es a Volvo is csak emlek lenne, ha nem kapcsoltak volna gyorsan a SUV laz elejen, es nem dobtak volna piacra ilyen stilustoro autot. Ez van, legalabb igy lesapoljak a hulyeket, es van penzuk rendes autokat/motorokat gyartani.
Jo es hagyomanyorzo cegekkel, amik tonkrementek, mar tele a padlas, a Porsche es a Volvo is csak emlek lenne, ha nem kapcsoltak volna gyorsan a SUV laz elejen, es nem dobtak volna piacra ilyen stilustoro autot. Ez van, legalabb igy lesapoljak a hulyeket, es van penzuk rendes autokat/motorokat gyartani.
baowah · http://baowah.blog.hu 2007.10.15. 14:00:20
azert tegyuk hozza, hogy a jelenlegi motorpiac ugy ahogy van kb. 50%-a felesleges es megalmoman. nem csak a triumph esik ebbe a hibaba. nezzed csak meg a japan megacruisereket pl. egy rossz es onmaga ellen dolgozo irany ez.