S-blog

Átment a lábadon a Family Frost? Eleged van a bunkó autósokból? Van egy jó linked vagy videód? Esetleg anyáznál egy jót, vagy csak javaslatod van? Kattints a nevemre és írd meg nekem azonnal!

Ezekről beszélünk

scheerti videói

Prostreet

Civil a pályán!

2007.10.13. 11:11 scheerti

Ugye mindenki emlékszik még a 2003-as Silverstone-i nagydíjra? Aki nem annak itt egy videó amit gondosan dugdosnak immár 4 éve,az akkor nagy port felkavart eset elég rossz fényben tűntette fel az ezredforduló utáni F1 biztonságáról harsogó FIA-t. Aki valahogy meg tudja szerezni nekem ezt a néhány másodperces videót Palik László tolmácsolásában annak imába foglalom a nevét,ígérem!


2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://scheerti.blog.hu/api/trackback/id/tr54195067

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

heavy mental 2007.10.13. 21:14:05

Sosem fogom elfelejteni...
"Uramisten!!! Ember a pályán!!!
Mit keres ott!?"

Kb így hangzott...
Szegény jól kiakadt...

Sajnos nem tudom megszerezni.
Én azt akartam volna, az egyik Schumachert utáló haveromnak megszerezni mp3ban:
"...és ebben a pillanaban hölgyeim és uraim, ez a Kerpeni születésű fiatalember, Michael Schumacher hétszeres világbajnok!"
Ezt akartam csengőhangnak elküldeni neki...
Na nekem ezt szerezze meg valaki!
:)))))))))))))))
süti beállítások módosítása