S-blog

Átment a lábadon a Family Frost? Eleged van a bunkó autósokból? Van egy jó linked vagy videód? Esetleg anyáznál egy jót, vagy csak javaslatod van? Kattints a nevemre és írd meg nekem azonnal!

Ezekről beszélünk

scheerti videói

Prostreet

Amikor az autóbuzi portyára indul

2007.11.27. 16:57 scheerti

Régebben nem értettem a nyugdíjas mammereket, mit képesek órákig piszmogni a zöldségespult elött, aprólékosan válogatva minden egyes paprikát, a legkisebb hibára utaló jelre azonnal visszadobni a kosár aljára az árut. Rájöttem, hogy én is ilyen lettem. Persze nem ácsorgok kerekesszatyorral a gemüsestand elött és nem szidom hangosan a fiatalokat akik nem érnek rá finomkodni. Én rosszabb vagyok. A dolog úgy indult, hogy épp nincs autóm, ezért a Belsőségről jól ismert instant get filozófiát követve azonnal be kell cserkésznem egyet, ha törik -ha szakad. Az autóbuzi ilyenkor az internetet hívja segítségül, és  a népítéletet figyelmesen olvasva próbálja követni a "kevésbé szart -olcsón" tanulmányt. Kikötöttem, hogy francia nem lehet, akkor inkább alkalmazkodom a Volán sztrájkokkal megspékelt tömegközlekedéshez, és fagyoskodom a megállóban. Még mindig jobb mintha egy francia cséphadaróban látna meg bárki aki ismer. Ennyi erővel le is köphetném a tükröt. Brrr. Szóval a kikötések: viszonylag friss műszaki, max 1.6-os benzines motor, lehetőleg ne legyen szarráhajtva és ne egye meg a rozsda vigyorogva 2 év alatt. Ármegkötés is van, olcsón kell, nagyon. A plafon 300 k, nem veszek drágábbat, úgyis szétbaszom. Nini, itt van egy. Ford Escort, 1,4-es benzines, 90000 km-el, korához képest kitűnő állapot, 15 éves. De fehér. Az ocsmány. Sebaj, szín alapján csak a lányok választanak autót. Meg nem is túl nagy- méret alapján szintén a csajok választanak, na meg az amerikaiak akik köztudottan nem normálisak. Hja kérem, ahol kolbászból van a kerítés és a benzin gallononkénti ára alacsonyabb egy jobb minőségű ásványvízénél, ott lehet 7 literes motorral autót venni. Itthon csak az átiratás kerülne annyiba mint amennyit én az egész dologra szántam. Szóval a Ford: első ránézésre pikk-pakk, de lehet akár csitti-fitti is, kinek-mi. Reggel egy röpke telefonnal indítok, megvan e még a verda, potyára nem megyünk ahhoz drága a benzin, meg a faszom se kirándulgat ilyen mocskos hidegben. A kocsi még megvan, ez remek. Pénz zsebbe, hátha lesz is belőle valami. Nézem a kereskedést, vajon hol lehet? Úristen hisz ez egy Renault szalon, beszarok. Még jó, hogy messze vagyunk otthonról senki sem láthat, életreszóló égés lenne ha valaki meglátna egy ilyen helyen. Rosszabb a buzibárnál is, bár oda se járok. Begördülünk, sunyin szállok ki az autóból, várok, hátha kijön valaki, talán nem kell bemennem. Nincs szerencsém, mégis be kell mennem. Gyűlölöm, már most. Ennyit autóért csak odaadó gazda küzd, lehet, hogy én is az leszek? Nyilván beszámított autó, idős gazdára utal a 90000 km is, meg az is, hogy szépen rendben van. Messziről. Mondom mit akarok, az ember elszalad kulcsért, azonnal jön. Nem mondom neki, hogy igyekezzen, mert feszélyez a sok pinajeles kocsi látványa. Addig körüljárom. Az eredmény elkeserítő. A küszöbök jelentős része a kezemben marad az első tapintáskor- bazmeg ez rohad. Ez a kitűnő állapot? Ajajjj! Biztos ez is francia mércével számolandó. Már akkor látom, hogy ez a hal bizony méreten aluli, vissza kell dobni, de azért kiváncsi vagyok, hogy a gyerek miként próbálja ránkverni ezt a meglehetősen hulladék kocsit. Mondja, hogy kiváló, frissműszaki, új gumik, idős tulajok, sehol egy rozsdafolt. Sehol? Bazmeg ezt a vakok intézetéből szalajtották, ott is csak valami portás lehetett. Kacagok rajta, erősen. Mutatom neki a hátső sárvédőívet, olyan ocsmányul hegesztették ki, hogy annál még én is jobban megcsinálom, pedig nem vág szakmába. Nézem a tornyokat, azok rendben, akkor csak a fél alját kell ( ene- majd valaki másnak) rendbe vágni. A motor korához képest viszonylag rendesen indul. Szépen bedugjuk a kulcsot az első sárvédőíven keresztül az alvázba, ez biztos csak optikai csalódás, nem rohad ez! Körbejárom, nem szapulom, csak nézem.  A vezetőoldali ajtón szarrágittelt a festés, ez 100 méterről nem látszik, de 3-ról már simán. Pláne, hogy a hóval kontrasztot alkot a fehér színe. Semmit nem tud mondani arról, hogy mikor lett olaj vagy vezérműszíj cserélve a kocsin -legalább nem hazudja, hogy cseréltek. Az egyetlen elfogadható magyarázkodása: "-Ez a korral jár." Persze, senki nem vár hibátlan verdát ennyiért, csak azt nem értem minek odaírni, hogy korához képest hibátlan mikor egyáltalán nem az? Belül megkímélt, ez messziről látszik. Végül be sem ülök, minek? Nem látom értelmét tovább nézegetni. -Meg kéne emelni, hogy lássuk a csodát- mondja bölcsen kísérőm. Elutasítom, látja ő is, hogy nem érdekel a kocsi. Az árára azért rámegyek, hátha a hiéna kereskedő tesz valami visszautasíthatatlan ajánlatot. Nem tesz.

-Szóval 300
-Annyi -feleli.
-És milyen költségek merülnek még fel?
-Hát egy ötvenes még biztosan lesz.
- Egy ötvenes? És ez miből áll össze?
- Köbcentinkénti 18 forint, törzskönyv-forgalmi, eredetvizsga.
- Micsoda? -kérdezem már kissé idegesen. Az eredetvizsgát nem az eladó állja?
- Ó, ez megegyezés kérdése, de ebbe az árba már nem fér bele, az biztos.
-Oké köszi, a segítséget, majd átgondoljuk.
Ez hülyének nézett engem. Persze nem árultam el neki, hogy álltam én a barrikád másik oldalán is, szemrebbenés nélkül mondtam el ugyanezeket másoknak. Ők szépen kifizettették az eladóval az eredetvizsgát, mikor a Fordot leadta. Most nekik kéne benyelni, de ők nem akarják. Igen, 2007-ben még van olyan kereskedő akinél nem lehet alkudni és nem számolja bele az árba az eredetvizsgát. Egyértelmű, hogy a köbcentinkénti 18 ft-ot és a 12000-es forgalmi-törzskönyvet egyik kereskedő sem számolja bele, de az eredetvizsga már-már alap. Félreértés ne essék, a kocsi nem volt szar, de ennyit nyilvánvalóan nem ért, mikor megláttam már tudtam, hogy nem kell, csak érdeklődtem, hogy mégis mit próbál rámsózni az ember. A garanciáról szó sem esett, valószínüleg nem adnak még fél évet sem, még a fődarabokra se. És még valami: A friss műszakira visszatérve: Azt mondja az eladó, hogy a műszaki friss. Augusztusi. A novemberi, az a friss, de mindegy, nem kukacoskodok, ez lényegtelen, nem ezen akadtam ki. Kérdezzük, hogy ők csinálták e a műszakit rá vagy az előző tulaj adta le friss műszakival. Teljes mellszélességgel vállalja, hogy a műszakit ők csinálták, és hibátlan a kocsi. Pár perccel késöbb kérdezem, hogy mióta áll az autó náluk, erre jön a válasz, hogy kb. 1 hónapja. Most akkor hogy? Egy hónapja épp  Október vége volt, a műszaki vizsga meg ugye augusztusi. Ezt azóta sem értem. Biztos három hónapig volt műszakin.  Otthagytuk a dealert mint a huzat, hazafelé azt beszéltük, hogy biztos lesz olyan akinek sikerül ezt a kocsit elsütni, így, alku nélkül, aztán a következő műszaki elött ott fogja hagyni a mostani vételár jelentős részét a karosszériásnál, mert egyszerűen nem fog átmenni a vizsgán. Addig nekem marad a net böngészése, hiénaként csapok le minden adódó lehetőségre, elvére aki az első autót megveszi ami az útjába kerül az vagy mázlista, vagy hülye. Mindenesetre legközelebb viszek fényképezőt, és lefotózom a kocsit aztán kiteszem ide a képeket. A Ford egyébként megtekinthető a hasznaltauto.hu-n, direktlinket azért nem adok, de valószínüleg nem sok 92-es fehér Escort áll egy Renault szalon elött, úgyhogy könnyen rá lehet bukkanni.

72 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://scheerti.blog.hu/api/trackback/id/tr78244497

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csiky944 2007.11.27. 18:21:57

Scheerti én egész napomat ilyen helyen töltöttem :D
És még élek,lehet azért mert én nem így állok hozzá a dolgokhoz

Ennyi péézéé van Fiesta is pl jobb állapotba(habár én Fordot nem vennék,ha mégis vki lőjjön le)

cowkie 2007.11.27. 18:33:19

szalonban hasznaltautot venni? dealertol? soha!

mondjuk mar hasznaltauton is trukkoznek, maganszemelynek probaljak kiadni magukat, aztan ha odamesz kopp :P

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.11.27. 18:43:51

Meglepő, de láttam már jó állapotú használt autót kereskedésben, jó áron, garanciával. Persze a legtöbb kereskedés a saját márkájára vállal inkább garanciát. Mindenesetre ezt tanulmányútnak tekintem, nyilvánvalóan nem akarok Fordot venni, az olaszokhoz húz a szívem.

Jani 2007.11.27. 20:25:02

Vegyél bátor szívvel Fordot. Én egy 88-as Escortot hajtok, és teljesen meg vagyok vele elégedve. Néhány helyen felületi rozsda, de az elhanyagolható, motorikusan is megbízhatóan működik (csak meg kell várni, amig bemelegszik, és onnantól kivisz a világból), még nem hagyott ott sehol (218000 km van benne).
Asszonynak most vettünk 96-os Fiestát, és az is csili-vili, szem rozsda sehol. Ebben a zergebaszó hidegben is úgy indul, mint az álom. Pörgetve van ereje, kímélve városban tötyögni álom, kényelmes.

Sárvédőívet, hátsó váznyúlványt, tanksapkát megnézni, nem rohad-e. Motorja ketyegni fog, mint egy dízel (enyém 1.4 benzin, karbi), pedig nem Tesco olajat teszek bele, és 8000 km-enként cserélem. Olajfolyás megeshet velük - szelepfedél tömítés cseréje, és csend lesz. Fogyasztása: Autópályán 6 liter körül fogyaszt nyáron, 100-110 utazóval. Városban télen szereti megenni a 8at, főleg ha belecsúszol egy izgi M3-as dugóba... :)

Én csak jót tudok elmondani róla.

rognork 2007.11.27. 20:41:41

tudom hogy buzievagyok, meg hogy rühelled, de akkor is ideírom, hogy vegyél swift mark I-et. nem a családod hordozod benne. szaladgálsz. picsaolcsó hozzá minden. nekem véletlenül van egy, pont eladó. bár neked inkább nem adnám, mer költened kellene rá.

szal szaladgálós témában, amiket én még nézegetek:

fiesta mark I ennyi pézér szépet kapsz
bianchi a112 veterán biztivel
datsun cherry turbo 1,6 bár valszeg rohadnak
mitsu colt, honda civic, toyota bármilyen
esetleg polo
esetleg felicia

vegyél gyorsan aztán írjad már

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.11.27. 20:59:50

rognork testvér, nem ismered a múltam. Sötét titkaim vannak Suzuki ügyben amelyekre remélem sosem derül fény.


Vehetnék drágábbat, jobbat, erősebbet, nagyobbat, de minek? Egyenlőre nem. Feleslegesnek tartom.

Rocko- 2007.11.27. 21:38:43

"Rosszabb a buzibárnál is" :DDDD

"Én rosszabb vagyok." na ebben magamra vonatkoztatva egyetértek. szigorúan leszűkítve nézem használtautót, már csak a pénzmag kell a kocsihoz. :)

egyébként meg charade? kicsi, turbós motor is van benne, és sztem olcsó is.

bad trip 2007.11.28. 01:26:18

Sztem valami japót vegyél, főleg, ha "úgyis szétbaszod". Haver egy éve lőtt egy Galantot 2 kilóért, ugyanennyi kilométerrel, eddig csak első felfüggesztés para volt, bár lehet, hogy a java most jön... Az olasz nem pörög eddig imho.

Béla 2007.11.28. 01:32:18

Megjött az eszed? "olaszokhoz húz a szívem". Eddig is olvastam a blogot. most már tuti fogom.

katicska 2007.11.28. 03:02:26

Ezzel a gonddal küszködtem nyáron! Nehéz. De végül csak Nissan lett megint. Meg a következő is az lesz. Egész normálisakat kapsz már 3kért, Laurel, Primera, Bluebird, 100nx...
Na, majd kíváncsi leszek, mivel jössz a Belsőség talira...
Sok sikert!

rognork 2007.11.28. 07:53:56

charade az tuti szintén.

s tudom h volt suzuki a múltadban, de a véleményed is ismerem.
mondjuk bármi jobb mint a 45 személyes man.

zon 2007.11.28. 10:14:14

Az miért szabály,hogy az eredetvizsgálatot az eladó állja? A vevő érdeke a megléte,ha át akarja íratni.Ha bontásra veszi, vagy külföldi a vevő, akkor valszeg nem is kell eredetvizsgára vinni.Szóval szerintem ez a vásárlással járó költség, azaz a vevőt terheli.

ommm 2007.11.28. 12:08:23

scheerti: ennyi pénzért öreg autó csak japán legyen. nem, nem vagyok elfogult, de a németek széthajtva, többi szétrohadva, Hondák halottak.
én is így válogattam és lett ami lett...azóta jól megvan, köszöni és bírja.

charade jó, de bazsott nehéz szervizt találni.
nissan sem rossz, főleg még a renault elépés előttről (régi Primera, Colt okés)

ha viszont szívvel, akkor ezt, nem holmi csoffadt escortot, ebben van ÉLET!
www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1344492&command=ugras&screenwidth=1680

katicska 2007.11.28. 12:51:07

Coltot ne. Két ismerősömnek is van, mindkét autó tizenakárhány éves. És általában 50-200 000 között hagynak a szerelőnél pénzt. És mindig van valami bajuk.

rognork 2007.11.28. 14:07:04

valamiért az az érzésem, hogy a turbó nem könnyíti meg az autó gondozását.

fiat 850?

ommm 2007.11.28. 15:19:09

ne piszka rognork. most keresek egyet :)

Jani 2007.11.28. 15:21:39

Ommm, no offense, de sztem inkább a csoffadt Escort, mint a széthajtott 16 éves turbós autó, majd 300E km-el... :) Nagy szerencse kell, hogy jó állapotút találjon az ember. Használtautón meg azt ír fel az eladó, amit nem szégyell. Láttam én sérülesmentes autót élőben, amin nem volt két egyforma színű elem. Amikor ezt szóvá tettem jött a "kiszívta a nap"...

Béla 2007.11.28. 16:02:10

olaszom van és turbos de hogy ommm csak ki akar baszni veled az tuti.

lefujoszelep, tekert nyomas ami kell hogy sose legyen jó.

ruhaszarito 2007.11.28. 16:27:03

Audi 80, Passat B2 (talan B3), Golf II, Opel Ascona. En kb. ezeket neznem.

ommm 2007.11.28. 16:29:45

azt írtam, "ha viszont szívvel"...nem kell rosszra gondolni, le kell csekkolni, van belőle elég, nem muszáj ezt a konkrét példányt bizgetni. nna.

1.5-ig akart nem? akkor nehéz.

Jani 2007.11.28. 16:32:29

Még anno néztem én is ilyet, mert kis méregzsákot akartam, de nem találtam túl sok uno turbot. Az a pár pedig vetekedett egy rozsdás csepel bringa járműértékével... :)

Aztán megtaláltam a csodát, az Escortot! :)))

(Lőjetek le, de Ford-buzi vagyok, és az is maradok mostmár mindörökre. Ámen.)

csiky944 2007.11.28. 16:51:02

Scheerti,akkor Uno 1.5SX,az egy állat :D

camell 2007.11.28. 18:25:32

zon: ez törvényi előírás. A eladónak kell bemutatnia az eredetiségvizsgát, mikor eladja az autóját. Ha jól tudom. De mikor a Millenium Falcon eladósorba került, legalábbis mintha Cs.Zs. ezt mondta volna. A belsőségen utánanézhetsz.

rognork 2007.11.28. 21:56:50

omm, fogadjunk, hogy nem hosszútávra nézed.


sch sztem egy szaladgálós gépet akar. swift sedan 1,6. az a tuti. lélekkel bíró autót meg vegyen a garázsba inkább.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.11.28. 22:04:04

A szívem fájdul meg, hogy ezt le kell írnom, de sajnos kénytelen vagyok:Turbos Unot itthon soha. Ott ahol a Turbo-t sikerül az autószerelőnek fordítva bekötni( sic!) inkább nem. Pedig imádom, az Uno-t, tudjátok. 1.4-es Unokat nézegetek, azok jók. Tipo motor van bennük, de nincs váltókulissza kikopás mint a Tipoknál. Francia nem valószínű, hogy nézésre kerül, bár kaptam egy elég jó ajánlatot Renaultra, most örlődik bennem a két világ. Valahogy úgy vagyok vele mint a rabbi: Disznóhús- ingyen? Cumi. 1.5-ös Uno-t pedig soha, semmiképp, semmiért. Honda szintén kilőve, ahhoz dupláznom kéne a plafont. Nissan? Hát talán. Mazda nem sok van, pedig lehetne:) Most jelenleg nem tudom mit csináljak, vegyek e olyat amit nem fogok szeretni kicsit drágábban azután majd eladom, vagy veszek egy ócskavasat amit imádni fogok és rá fogom költeni a gatyám, hogy sokáig az enyém lehessen. Picsába, de nehéz autót venni:)

ndr 2007.11.28. 22:07:37

Hehe pont most keresek én is autót ugyanezekkel a paraméterekkel! :) És még azzal, (ezzel nem leszek itt népszerű) a kitétellel, hogy olaszt se! Tölük csak tésztát veszek, és annak is megnézem a szavatosságát! Én is japánokkal kezdtem, de drágák. Pedig a bukólámbás BG? 323F nagyon tetszett. Vectra passat sok kehes szar. Ami még lehet, az a Primera. Viszonylag egyben vannak, de fapad mind. És még mondeót néztem, mert abból már van egy, és Ford témában benne vagyok. Ja, és persze a Dévú. Még klímás Espero-t is kapsz ennyiért. Szóval nem könnyű. Lehet, hogy a végén GolfII, az a világból is kimegy, és van hozzá minden. Sok sikert! (persze azért igyekszem előtted odaérni mindenhova :))

Béla 2007.11.28. 23:57:58

Turbo-t sikerül az autószerelőnek fordítva bekötni( sic!)

ezt hogy? és hol? biztos nem valami urban legend?

George 2007.11.29. 00:13:24

Ne! Ilyen Escortot ne! Főleg ezzel a motorral ne! Szóval ne! Könyörgöm ne! Típushibája, hogy úgy sz@r a gyújtása, ahogy van (első széria, amiben elektronikus), és ez a 75 ló nem teszi rakétává még ezt a könnyű kasztnit sem (minden egyes előzést komolyan meg kell fontolni). Tapasztalat... Tényleg ne! (félreértés ne essék, semmi bajom a Forddal, csak ezzel a sorozatú Escorttal ezzel a motorral!)

katicska 2007.11.29. 00:21:15

Ne vegyél olyat, ami nem szerelem. Nekem fél évig volt meg a Corsa. Semmi baja nem volt, ő volt a polszki után. Még olajat sem cseréltem benne, annyira nem érdekelt. Utána meg jött a nagy szerelem, csak a baj volt vele, minden kopogásnál vittem szerelőhöz, km-re pontosan volt az olajcsere és zokogtam, amikor el kellett adni. És még mindig álmodom vele.
De nem vennék biztos klíma, légzsák, el. ablak és ABS nélkül semmit. Inkább akkor már hitel.

murci 2007.11.29. 01:52:23

olaszt tényleg csak szívből szabad venni. 2 hete adtam el a Bravo GT met, (beruházás rulz :( ) műszakilag 100% ra hoztam fel egy év alatt, de ha valamira akkora Fiatokra igaz, hogy "ghost in the shell", olyan megmagyarázhatatlan eseményeket képes produkálni, hogy az csuda, aztán másnapra elmúlik, komolyan. -lassan már fejből, csukott szemmel ment az alapjárati motor tisztítás-szétszedés,
az elektronikai összeszerelés és a hézagok katasztrofálisak, a belső minőség háááát elég szar
Ezekután mondanom sem kell: IMÁDTAM :) nagyon sajnáltam eladni, ha szereted sokmindent megbocsájtasz neki, és olyan faszául még az E30 318is sem kanyarodott, mint a Bravo (csak ezzel nem tudtam állatkodni télen)

Szal olaszt nyugodtan lehet venni, csak tudni kell fenntartásokkal vizslatni, és a hibáit tudomásul venni, ja meg ha lehet akkor ne hétfő első műszakost vagy péntek utolsósat mert azok szarabbak (komolyan ez nem vicc)
De ha már olasz akkor miért nem egy szép régi Alfa Romeo?
- szebb, mint a Fiat v. Lancia
- régi ergo hátsókerekes
- ha karbis akkor öreg szerelő mester két fröccsé beálltíja
- Balaton felvidék kanyargós útjait azzal lenne a legfaszább abszolválni

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.11.29. 08:46:36

Béla, én is csak úgy hallottam, ez tuningcuccokat áruló Dj srác mesélte, aki amerikából hozat be minden szart, féláron. Kérdeztem, hogy Turbokkal foglalkozik e, és mondta, hogy nem, mióta vettek nála egyet és sikerült fordítva bekötni. Én sem értem, de itthon semmi nem lehetetlen. Szóval Escortot ne, világos. Japóktól tartok kicsit, lehet, hogy megemelem 200 k- val a keretet és veszek valami normálisat, de ez nem valószínü. Hitelre semmiképp, ismerem a hiteleket, azzal csak rábaszni lehet..

ommm 2007.11.29. 11:54:10

rognork: móka-autónak lesz, vagy 127-es vagy 850-es...átépítve (igyekszem betartani az Abarth specifikációt) -csövezve, hegyre és szlalomra.

scheerti: nehéz helyzet, ha már escort, akkor vegyél XR3i-t, vagy Fiesta XR2-t, az jó meglepi, ha nincs szétrohadva...
különben meg öreg cápa ötöst. jó oldalon hajt és nemsokára nagyon kúl lesz...

rognork 2007.11.29. 14:30:08

omm sztem meg akkor fiat600ba tedd a 850-es motort. képről nézegettem, sztem a 850es csak a 750-es zacsi nagy testvére, tutira belemegy. bár pofára a 127es sokkal szebb. persze lehet abarth is, de az nagyságrendekkel drágább lesz.

ommm 2007.11.29. 16:06:42

eee...vigyázni kell az ilyesmivel...
abarthot építünk nem kókányt!
különben is a 850-ben a motor ellentétes forgásirányú az összes többihez képest, így az Abarth is a 850SportCoupe 903 köbcentisre fúrt motorját használta (mellesleg a Sport Coupétól sokkal jobban csípat a 850 Special -ami nálam szóbajöhet- mivel jelentősen könyebb).

ráadásul 1000 TC-t vagy 850 TC-t sokkal költségesebb építeni, mint egy ilyen OT 850-et (www.italian-classics.net/abarth.htm)
ami viszont nagyon durva, hogy ebbe a kis filigrán karosszériába beletuszkolták az 1600-as TC motort 154 lóerővel.
ilyen lett:
www.fiat850.hu/images2/L/014.jpg

elképzelni is nehéz, mit csinálhatott a 600 kilós autóval.
a SportCoupéból volt 2 literes is.

na ezért volt császár Carlo Abarth

Béla 2007.11.29. 19:53:38

Ommm, Scheerti, vagy akár Oroszdoktortól is jó lenne látni már egy cikket komoly régi fiatokról és alfákról esetleg lanciakról. tudják meg az emberek milyen a jó olasz autó.

csiky944 2007.11.29. 20:28:35

Scheerti Clio vagy mi?

Rocko- 2007.11.29. 20:43:34

ha valaki nagyobb összegben gondolkodik:
href.hu/x/428s

ommm 2007.11.29. 21:00:23

Béla: az igazi szaki ebben Csikós kolléga...sok kis fiatról meg olvashatsz a blogomon is akár.

rognork: jójó, de nekem ha már 127, akkor 1050 lesz, Abarth fejjel és 75 lóval. az már alapból szép a 700-800 kilóhoz...

scheerti: ha már 1.5-ig gondlkodsz, akkor vagy:
1. legyen nagy, usta, de kényelmes (akár egy Nissan v. valami olyasmi-malacPassat, Audi80)

2. vagy kisebb, de aránylag jól mozgó (Alfa boxert csak szívből, esetleg egy kategóriával lejjebb. pl. -most megint hazabeszélek- a 3 ajtós Mazdák elég jól mozognak 1.6-ból is már)

murci 2007.11.29. 21:43:28

én ezeket néztem magamnak mostanában. (januárig sajna nincs rá keret)

sámuel 2007.11.29. 21:55:23

Ha nem lenne az a felfoghatatlan francia-iszonyod, ami egy rakás zseniális autótól tart távol:

www.duen.hu/hirdetes.php?o=hir_resz&hirkod=9c13c4ae17bd62642c8233ba2ed4c2ad&s=3592

sámuel 2007.11.29. 22:44:44

De akárhogy is, Katicskának igaza van: ne vegyél olyat, amit nem tudsz szeretni, mert hidd el, a benzint is sajnálni fogod bele...

csiky944 2007.11.29. 22:52:35

Scheerti a 19-et bátran merem ajánlani,15ezer km gyilkolás után is megyen mint állat(persze 1,4-es keretek között).Nincs velük semmi gond,főleg az energie-kkel.A legnémetebb francia autónak tartom(azzal a különbséggel h van miért szeretni,avagy utálni :D)

Rognork,nem gáz autó a 19,az Opel Astra 1,4 60le.....na az a gáz

De én a helyedbe vennék egy 94 körüli 1,7szopódé Uno-t

@ 2007.11.29. 23:31:27

e30 316i fel sem merült? :)

murci 2007.11.30. 00:22:38

@ : ha bmw akkor ereje legyen, e30 at 318IS alatt nem szabad venni, kínszenvedés, tudom, mert volt 316i a családban, ezért vettem anno 318is-t
igaz mindig sorhat/soröt (turbó) a favorit, de azt meg sokra tartja a biztosító.

rognork 2007.11.30. 07:13:56

csiky nem akarlak én sértegetni, de nekem a r19 rémálom. egyszerűen irtó rondának tartom. amúgy pont ráhibáztál a 60 le astrára, van egy olyanom családi témára. hát mit mondjak, nem valami dinamikus. bár kényelmes, és nagy a csomagtartó. ha családot viszek, akkor nem spílerkedek, más autóban sem. a swiftem szétveri, de simán.

omm a használtautón láttam 75 lovas 127-est. vannak szép példányok jó pézér. egyre inkább tetszik. amúgy azért írtam pont ezt a hirdetést, mert van hozzá egy ABARTH motor.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.11.30. 08:19:52

316i kizárt. Sajnos a franciaiszony továbbra is tart, 205-öst láttam egy gyönyörűt, kivételesen szép volt de sajnos csak 1.1-es motorral.

ommm 2007.11.30. 09:12:57

rognork: megszívnám, mint a torkosborz, ha be akarnám hozni szlovákiába :)
de kösz. amúgy az autó a legkisebb gond...

rognork 2007.11.30. 10:00:36

omm: gyorsan annektáljuk dél-szlovákiát, és akkor simán átirathatod...:)

ommm 2007.11.30. 10:09:04

nemnem, nem kell azt, csak nyugi legyen :)

rognork 2007.11.30. 10:19:13

viccvót

ommm 2007.12.01. 11:45:46

katicska: vedd meg...hallokitty

Tommi 2007.12.01. 19:25:12

scheerti: racionális választás lehet, ha nem hánysz a szürke műanyag belsőktől

www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1659388&command=ugras&screenwidth=1280

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2007.12.01. 22:19:14

Kínáltak nekem Samarát, olyat amilyet még nem láttatok. Volt benne 100000 km, idős tulajok, garázsban tartott, esőt sosem látott. Havat meg pláne. Az ára nevetségesen kevés volt, de nem kellett. És nem bánom. Nem akarok keleti autót. Amúgy láttátok már a Ladát olyan felirattal, hogy: Fiat voltam, de elvitt a KGB?

@ 2007.12.02. 00:29:06

Az a katicska által belinkelt primera (www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1528857&command=ugras&screenwidth=1024) az mitől olyan olcsó? Vagy csak én keveslem egy kicsit? Annyira nem vagyok tájékozott használtautóárban, gondoltam megérdeklődöm:)

katicska 2007.12.02. 02:30:01

Szerintem korrekt áron van, van olcsóbb is.
Ha komolyan érdekel, elmegyek hétfőn, aztán megnézem.

katicska 2007.12.02. 02:39:34

Jajajj...
Azt hittem, az előzőt Scheerti írta, de nem, @.
Mennem kéne már aludni.
Jó éjszakát!

Tommi 2007.12.02. 19:58:41

csiky: na neeeeeeeeee...

csiky944 2007.12.02. 20:02:39

miaz Tomm?ez mégiscsak egy TC közeli autó

Tommi 2007.12.02. 21:41:24

nem azt mondtam, hogy nem tetszik...

csak nem hiszem el, hogy ez az... győrbe lett eladva nem?

csiky944 2007.12.02. 22:04:47

rendszám stimmel,ha megnézed a tesztet bizony ez az Ezeréves sólyom

rognork 2007.12.02. 22:23:40

csikós 80 rugóért passzolta ha jól emlékszem. szépen megy fel az ára. sztem egyetemista csávóé, a háttérben a H épület látszik, tehát még lehet győri.

Tommi 2007.12.03. 20:50:47

90ért adta el Csikós...

Danaskull 2008.01.05. 14:45:43

Ha jól tudom olasz autót télleg csak szerelembol érdemes venni mert van rajtuk mit bütykölni de gyönyörűek nekem az Alfetták tetszenek a legjobban...egyébként 5 henger mániás vagyok így főként az Audit ajánlanám habár nehéz olcsót kifogni mert ritka.Szerintem egy 90-es lenne a jó választás a 2,0 vagy 2,3-as motarral gyonyöru hangjuk van.De ha nem találsz 90-est akkor én egy ilyennel is beérném a helyedben:
www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1704723&command=ugras&screenwidth=1280 nem tul szép at igaz de eszméletlen kényelmes és azért egy ilyen hangot szerintem nehéz visszautasítani:
www.youtube.com/watch?v=iWarSXXxstc
Szóval én ezt ajánlanám...
De ha olaszt akarsz akkor én inkább 155-öst vennék az is gyönyörű és elfogadható áron van.
süti beállítások módosítása