A FAW-csoport tizenkét hengeres motorja állítólag az utolsó csavarig saját fejlesztés, és már jövőre elkezdik gyártani.
Muha-muhahaa! A lőpor és a selyem óta nem jut semmi eszembe, amit ne úgy másoltak volna le. Itt jegyezném meg halkan, hogy egy olyan országról van szó, ahol európai autókat másolnak le, piacos stílusban. Olyan autókat, amelyek már bizonyítottak, de ott valahogy mégsem jön nekik össze a gyártás. A legborzasztóbb az egészben, hogy komolyan gondolják a V12-es motorok gyártását, biztos vagyok benne, hogy hamarosan el is kezdik. Azért valahogy nem félek, hogy az olaszok rögtön elkezdenék becsukni a boltot, ismerve a kínai autók minőségét. Egy luxusmodellbe akarják beletenni, ami erősen emlékezet a Rolls Phantomra. De tényleg, mutasson nekem valaki egy olyan embert( lehet afrikai diktátor is) aki kínai luxusautóval fog járni. Tudom, Amerikában néhány évtizede még mindenki a japán rizsrakétákon élcelődött, aztán meg lehet nézni, hogy mennyi japán autót adnak el a tengerentúlon. De van egy olyan érzésem, hogy amíg ilyen remek törésteszteket produkálnak a kínai autók, addig nem kell aggódnunk, hogy számottevő piaci részesedést KÖVETELJENEK maguknak. Vajon mennyi idő múlva lehet majd CA12VG hajtókarokat vásárolni a józsefvárosi piacon? Hajtóka ezeröccá, dugattyú öccá, szok dugattyú occcó! Tényleg elképesztő egy ország, ahol most zajlik az ipari forradalom, hamarosan ők lehetnek a világ urai. És sajnos van okunk félni, mert ismerve a magyar valóságot az emberek simán rácuppannának egy egymillió forintos autóra( mint az 5000 erós Dacia), legyen az akármilyen hulladék. Szerencsére az orodsz törésteszteken is megbukott kínai autóval nem találkozhatunk a közeljövőben, ezt az EU elvileg garantálja nekünk, de a híresen silány Káeurópai piacon nem elképzelhetelen, hogy húsz éven belül már kínai autók is megjelennek. Az Isten irgalmazzon nekünk, autóbuziknak!