Nem mindenki érti? Szerintem azok vannak nagyon kevesen, akik ezt az egészet értik. Na nézzük tovább:
Nehezen indul az új Pannónia projektje, több hónapos a csúszás, a pünkösdre beharangozott prototípust csak novemberben mutatják be, de a város által is tulajdonolt cég él, és további támogatásokra számíthat. Utóbbit nem mindenki érti.
A Pannónia fejlesztéséről a város gazdasági bizottságának elnöke tartott beszámolót, miután a projekt bukásával kapcsolatos pletykák keltek szárnyra.Nocsak, nocsak. Szerettem volna ott lenni, és a saját fülemmel hallani, hogy akkor mi is van?
A képviselőtestületi ülésen Helt Tamás elmondta, tavaly júniusban várpalotai székhellyel bejegyezték a tíz százalékos városi tulajdonban lévő Magyar Motorkerékpár Kft.-t, de a fejlesztés a korábbi ütemezéshez képest valóban elhúzódott.
Hangsúlyozta, ennek objektív okai voltak, az lett volna csoda, ha tartani tudják a forgatókönyvet. A késés miatt a pünkösdre tervezett várpalotai Pannónia-fesztiválon nem mutatják be a prototípust, erre novemberig kell várni, a gyártás 2009 tavaszára módosult.
Igen anyu, sajnos fizikából megbuktam, de a földrajz dolgozatom csillagos ötös lett, jó nem?
Ó, egy henger és egy hengerfej! Én világ életemben rajongtam az egyszerű konstrukciókért, de sajnos még nem láttam senkit, aki egy hengerfejjel (pláne a makettjével)motorozott volna. Talán én vagyok kicsit gyanakvó, de nekem ez az egész olyan megfoghatatlannak tűnik. Vagy csak én vagyok hitetlen?
A fejlesztés ugyanakkor jól áll - mondta a bizottsági elnök -, a henger, és hengerfej, s más alkatrészek makettje elkészült, és hamarosan a végleges szerszámok is. A fejlesztésre eddig 19,5 millió forintot költött a cég, de a beszállítók munkáját is beleszámítva az összeg ennek a tízszerese.
Ismertette, a város átutalta az önkormányzati részesedésért cserébe vállalt tizenötmilliós támogatás első két ütemét, s a hátralevő ötmillió forint folyósításáról is határoztak.